درخشان: تیم ملی باید در فاز هجومی بهتر بازی کند/با خلاقیت فردی به ازبکستان گل زدیم

گروه ورزشی الف،   3970621002

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ تیم ملی در فاز هجومی باید تغییرات زیادی انجام بدهد و اشکالات زیادی در این بخش داریم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی گفت:‌ بازی نسبتاً خوبی بود. ما جرات به خرج دادیم و روبه جلو بازی کردیم اما در فاز هجومی اشکالات زیادی داریم و تغییرات زیادی باید در این بخش داده شود.

وی افزود: در جام ملت‌ها باید خیلی بهتر از اینها بازی کنیم. بازی با تیم‌هایی مثل کره، ژاپن، چین و عربستان بازی‌های بسیار دشواری خواهد بود.

درخشان در مورد بازی هجومی بهتر تیم ملی در نیمه دوم گفت: تعویض‌های کی‌روش باعث شد در نیمه دوم بهتر بازی کنیم و روی خلاقیت فردی و تکنیک بازیکن به گل رسیدیم این مسئله اگرچه خوب است اما باید کار تیمی توسعه پیدا کند و مشکلات تاکتیکی تیم در بخش هجومی کمتر شود.

وی تاکید کرد: علی قلی‌زاده دو بازیکن را دریبل کرد و زمینه‌ساز گل ایران شد این تکنیک فردی خوب است اما ممکن است مقابل حریفان قدرتمندتر آسیا نتوانیم از آنها استفاده کنیم و بازیکنان حریف اجازه چنین کاری به ما ندهند بنابراین باید کار تیمی را در بخش هجومی توسعه بدهیم.