چند سوال از آناهیتا همتی

حسن شمشادی،   3970619137 ۶۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

الف / بدنبال اعدام 3 نفر از اشرار مسلح و تروریست غرب کشور که در سنوات اخیر موجبات ایجاد ناامنی، ترور، اقدامات نظامی و قتل برخی شهروندان کُرد را فراهم کرده بودند،آناهیتا همتی بازیگر سینما با انتشار متنی در فضای مجازی به حمایت از این تروریستها پرداخت . حسن شمشادی - خبرنگار - طی یادداشتی با طرح چند سوال او را اینگونه مخاطب قرار می‌دهد.

چند سوال از آناهیتا همتی

سرکار خانم آناهیتا همتی
سلام

در پی اعدام سه تروریست مسلح؛ که دستشان به خون مردم این سرزمین آغشته بود؛ مطلبی منتشر فرمودید و کمی بعد حذفش کردید .

به عنوان یک هموطن؛ یک خبرنگار و فعال رسانه از شما چند سوال دارم و البته پیش از طرح سوالاتم به استحضار سرکار برسانم که من هم همچون شما با #خشونت بشدت مخالفم .

اما سوالاتم : آیا شما هم جزو آن دسته از مردمی هستید که تنها یک طرف ماجرا را می بینند؛ یعنی عمدی یا سهوی نمی خواهند از نیمه دیگر و اصلی ماجرا با خبر شوند ؟!

آیا مطلع نشدید که کسانی که اعدام شدند؛ دست به اسلحه برده و عملیات تروریستی انجام داده بودند و عده ای را به خاک و خون کشیدند؟!

آیا آنان که در عملیات این تروریست ها بیگناه به شهادت رسیدند؛ مادر و پدر و خانواده نداشتند و آنها داغدار نشدند؟!

آیا قصاص را که یکی از اصول دین مبین اسلام است و درآیات قرآن بر آن تاکید شده؛ قانون عقب افتاده می دانید؟!

آیا اگر به هر دلیل عزیزی از خانواده شما بدست فردی تروریست به بدترین شکل ممکن به قتل برسد؛ باز هم حاضرید هشتگ #نه_به_اعدام بزنید ؟!

آیا مردم عزیزی که به آنها تسلیت گفتید؛ خود دستکم چهار دهه نیست که قربانی تروریست ها و خشونت طلب هستند ؟!

آیا از جنایات تروریست هایی که به نام آزادی بخشی؛ حتی در مراسم عروسی و جلوی پای عروس و داماد؛ سرهای بسیار بریدند مطلعید؟!




آیا کشتار و قتل عامی که تروریست ها انجام می دهند را نمی بینید و تنها اعدام چند تن از قاتلان آزارتان می دهد ؟!

آیا درست است که برای ادای روشنفکری درآوردن؛ این همه جنایت را نادیده بگیرید ؟!

و آیا و آیا و آیا ...

امید است که اگر به این سوالات برای عموم هموطنان و قربانیان ترور؛ پاسخی نمی دهید، خودتان در خلوت تان آنها را مرور کنید و با انصاف در برابر وجدانتان پاسخگو باشید.

با احترام

بیشتر بخوانید 

نه به سلبریتی

اجرای حکم اعدام ۳ نفر از اشرار ضدانقلاب + تصاویر

رامین حسین پناهی بدون روتوش؛ از ادعا تا واقعیت

اطلاعات جدید از پرونده رامین حسین‌پناهی/ از درگیری با نیرو‌های سپاه تا تبلیغ کومله

 واکنش پرویز پرستویی به شهادت 11 مرزبان+ عکس

سردار پاکپور: انتقام سپاه از گروههای تروریستی کوبنده خواهد بود

شهادت ۱۱ بسیجی در درگیری با گروه‌های تروریستی در مریوان + اسامی شهدا

دیدگاه کاربران

هوشیار۵۴۱۶۱۸۱۴:۳۹:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
عوض حرف های شعر گونه گفتن با این افراد برخورد کنید
ناشناس۵۴۱۷۱۵۱۵:۱۲:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۱۹
این خانم و چند سلبریتی دیگر ، با این سواد ، هر روز در روزنامه های زنجیره ای ، مقاله می نویسند! اصلاح طلبان برای سبد رایشون، به امثال اینا پرووبال می دهند، اینا هم تو این توهم هستند که واقعا نخبه اند!
ناشناس۵۴۲۴۱۱۲۲:۲۵:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
ممکنه اون هم مثل ... ، هوس مهاجرت سریع و بی دردسر کرده و کوتاه ترین راه رو برای اخذ ویزا و اقامت انتخاب کرده ؟!
ناشناس۵۴۱۷۱۶۱۵:۱۲:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اگر امنیت و اطلاعات کشور با چند بازیگر به موقع برخورد بکند اجازه توهین به شعور مردم را بخود نمی دهند این بازیگران اعتبارشان از همین مردم است
ناشناس۵۴۱۷۷۳۱۵:۳۱:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
شما الان نماینده مردم هستی ؟
ناشناس۵۴۲۰۹۵۱۷:۴۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
پس حتما تو هستی
ناشناس۵۴۲۷۸۴۰۹:۳۷:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۰
سوال را با سوال جواب دادن از صفت های بارز رئیس جمهور فقیدتان است؟
ناشناس۵۴۱۷۱۹۱۵:۱۴:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
بعضی بازیگران از رده خارج ، مواضع رادیکال میگیرند تا این طور وانمود کنند کم کاریشان به خاطر مواضع شان است ..در حالی که دورشون تمام شده و پیشنهادی ندارند..
ناشناس۵۴۱۷۴۵۱۵:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اونها فقط کشته های خودشونو می بینند اینکه چه کسانی رو داغدار کردند رو نمیبینن یا خوودشونو به خواب زدن
غلام۵۴۲۰۹۸۱۷:۵۲:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۹
باور کنید همانها را هم نمیبینند ، تعداد لایک مهم است برادر.
ناشناس۵۴۱۶۳۷۱۴:۴۶:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آخه این خانم کسی هست که بخوای جوابشو بدی در ثانی امثال ایشون شریک جرم اون جدایی طلبا هستن
ناشناس۵۴۱۶۴۰۱۴:۴۶:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
امثال اناهیتا همتی کسانی هستند که آنچنان درک درستی از واقعیات ندارند و گرنه اگر قدری فکر می کرد این اشتباه مسخره و دور از انسانیت از او سر نمی زد . معلوم نیست فردای قیامت چگونه باید جواب قربانیان این قاتلان را بدهند .
کورد ایرانی۵۴۱۶۵۲۱۴:۵۳:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
بعنوان یک کورد ایرانی از کشته شدن انسانها ناراحت می شوم چه کورد و چه غیر کورد ، دست بردن به اسلحه توسط فعالین کورد هیچگاه باعث بهبود وضعیت کوردها نخواهد شد بلکه در امنیت و آرامش است که شاخصهای توسعه در کردستان و همه جای ایران بهبود خواهد یافت . کوردها بعنوان یکی از اقوام اصیل ایرانی هر جا که باشند دلشان به یاد ایران می تپد ، شایسته است که حاکمان ایران زمین هم قدر این نیروی فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی را بدانند و بجای سرمایه گذاری برای جذب بیگانگان ، کوردها را جذب کنند .
علیپور۵۴۱۶۵۳۱۴:۵۳:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
جناب شمشادی ایشان با مجازات مخالفتی نکرده اند گفته اند اعدام داغی بر قلب مادر است و تا اخر عمر قسمتی از قلب این مادر اتیش گرفته . بیان احساسات ک ایرادی ندارد . میشد حبس طولانی داد. بجای اعدام حبس و تنبیه مناسب تر است چرا ک فلسفه مجازات اصلاح و بازگرداندن به جامعه و نه حذف. حذف فیزیکی ثمری ندارد.
وکیل۵۴۱۷۲۹۱۵:۲۰:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
انشالله تلاش کنید درس بخوانید قاضی بشوید هر وقت این پرونده را به شما دادند انوقت با لحاظ قانون و مدارک و شواهد حکم صادر کنید .
ناشناس۵۴۱۹۷۲۱۶:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
سخن من ورای قانون و قضاوت بود. از فلسفه مجازات گفتم. در فلسفه حقوق و قانون گذاری هدف اصلاح است. از شما وکیل میپرسم هدف مجازات چیست؟. انتقام ثمری ندارد. با انتقام جنایت صورت گرفته پاک نمیشود.
وکیل۵۴۲۰۰۱۱۶:۴۴:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
فلسفه مجازات 1- بازدارندگی است 2- اصلاح جامعه 3- اصلاح فرد . بدیهی است نمیتوان دو بند 1 و 2 را نادیده گزفت و گفت فرد مستحق اعدام و جنایتکار را اعدام نکنیم شاید یک روز اصلاح شد . ضمنا مجازات مساوی انتقام نیست که بخواهیم آن را منفور جلوه دهیم . مجازات مکافات قانونی عملی غیر قانونی است .
ناشناس۵۴۲۲۰۰۱۸:۵۳:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آفرین به این پاسخ
ناشناس۵۴۲۵۰۵۲۳:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آقای وکیل در کشور هایی ک اعدام وجود ندارد بیشتر بازدارنگی ایجاد شده یا در کشور هایی ک وجود دارد?آیا در دنیای واقعی امروز جامعه هایی ک اعدام ندارند امن تر نیستن?
شریفی۵۴۱۷۷۶۱۵:۳۱:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
محاربه و حبس ؟ خسته نباشید کسی که با دست به اسلحه بردن امنیت جامعه را بر هم زده با حبس متنبه میشه ؟
ناشناس۵۴۸۰۸۶۲۰:۴۲:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۲۳
اعدام متنبه کردن فرد یا جامعه نیست. بلکه ارعاب جامعه است.
ناشناس۵۴۱۸۹۹۱۶:۰۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
جنابعالی کلا از مسئله پرت هستید
رضا۵۴۲۱۴۲۱۸:۲۱:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اونوقت میشه همون عفوهایی که اول انقلاب به منافقین دادن... اونوقت دوسه سال دیگه، ده سال دیگه، بالاخره زهر خودش رو میریزه.... به خدا اینها براشون مهم نیست ما زنده باشیم یانه، اگه دستشون برسه خاکمون رو به توبره میبندن... فتامل...
ناشناس۵۴۱۶۷۵۱۴:۵۹:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
با اعدام دقیقا چه مشکلی حل شده ؟
ناشناس۵۴۱۷۲۵۱۵:۱۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
یک تروریست و قاتل از روی زمین حذف شد . این مشکلی بود که با اعدام رامین حسین پناهی حل شد .
ناشناس۵۴۲۰۳۹۱۷:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
چندتا دیگه بهشن اضافه میشن . مشکل باید ریشه ای حل بشه
ناشناس۵۴۲۱۷۹۱۸:۳۶:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
منم با شما موافقم باید ریشه‌ای ریشه همه تروریستها رو کند
ناشناس۵۴۱۷۷۰۱۵:۳۰:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۹
با اعدام جلوی ریخته شدن خونهای ناحق خیلی از هموطنان بیگناهمون گرفته شد. کسی که دست به اسلحه میبره و خون مظلومان را میریزه باید قصاص بشه. اینو بفهید لطفا!
سعید۵۴۱۶۹۱۱۵:۰۵:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
افرادی مانند خانم همتی که نه سیاست میفهمند نه اهل مطالعه تاریخ اند بهتر است از ورود به این حوزه ها بپرهیزند و مایه آبرو ریزی هنرمندان نشوند
ناشناس۵۴۱۷۵۵۱۵:۲۷:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
سعید جان فقط شما میفهمی
ناشناس۵۴۲۴۰۷۲۲:۲۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
نه پس ، شما میفهمی
شهروند۵۴۱۷۲۰۱۵:۱۴:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
قوه قضاییه خود سخنگو وروابط عمومی وابزار برخوردداره
محمد۵۴۱۷۲۱۱۵:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
این خانم تو چندتا فیلم بازی کرده حالا فکر کرده لابد کسی شده ، دنبال دست و پا کردن شهرت برای خودش است اگر شدیدا بایکوت شود دیگر جرات چنین جسارتی نخواهد داشت ، در ایران ثابت شده آزادی بیان زیادی هم سم است چون عده ای ظرفیتش را ندارند.
ناشناس۵۴۲۲۶۹۱۹:۴۵:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آن عده ای هم شما هستی که تحمل آزادی بیان رانداری
ناشناس۵۴۱۷۲۷۱۵:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
این خانم دقیقا کیست و اصلا شخصیتش ، سخنش ارزش جواب دادن یا سئوال کردن دارد .بعضی از این هنر پیشه ها (بعضی ها) چند روزی به دلیل شانس یا دادن پول و یا........ فیلم شان در سینما و تلویزیون پخش شده و حالا فکر میکنند که چکاره هستند می آیند برای همه موضوعات نسخه می پیچند. اگر این تروریست ها می آمدند و خانواده شما را داغدار میکردند باز هم این حرف ها را میزدی . حداقل از این همه جوانی خجالت بکش که جانشان را برای امنیت امثال شما تقدیم کردند.
ناشناس۵۴۲۰۴۵۱۷:۱۰:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
همانطور که شما خود را مجاز به اظهار نظر می دانید آنها هم محق هستند نظرشان را نشر دهند
ناشناس۵۴۲۴۰۹۲۲:۲۳:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
در امریکا اگر از یک گروه تروریستی دفاع مستقیم کنی ( البته با همون تعاریف خودشون ) ، رسما پوستت رو میکنن و از هستی ساقطت میکنن ! میشه اینجا هم با قوانین کدخدا قضیه رو حل و فصل کنیم ؟
شهرام۵۴۱۷۲۸۱۵:۱۹:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
خانم همتی کمی دقت کنید هنوز خون شهدای حادثه مریوان خشک نشده که باعث این جنایات امسال رامین پناهی هستند
با حالیم ما۵۴۱۷۳۳۱۵:۲۱:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
مردم با حالی داریم برای اونی که حقش اعدامه شیون میکنن که اعدامش نکنید . اما برای دیگری که طبق قانون به زندان محکوم شده تقاضای اعدام میکنن
ناشناس۵۴۱۷۳۸۱۵:۲۳:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
حالا من یه پرسشی دارم چرا هنوز تعدادی جوان جذب گروههای تروریستی میشوند، در حالیکه میدانند چه مجازاتی در انتظارشان است؟ به نظرم رفتن دنبال این جواب بسیار سودمندتر از جوابهاییست که از خانم همتی مطالبه کرده اید
ناشناس۵۴۱۷۶۱۱۵:۲۹:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
وقتی یاد امثال خسرو شکیبایی و علی حاتمی و خیلیهای دیگه میافتم و این سلبریتیهای جعلی را با اونها مقایسه میکنم متوجه میشم که آسیبی که به دانشگاهها و جامعه پزشکی و خیلی جاهای دیگه رسیده متاسفانه به جامعه هنری هم رسیده. والله لا مصیبته اشد من الجهل.
مهرداد رادمهر۵۴۱۸۰۷۱۵:۳۹:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
به عنوان یک کرد؛ اعتراف می کنم که مبارزه مسلحانه بر علیه مردم و کشتار هم وطنان کثیف ترین نوع مبارزه برای گرفتن حقوق است (کاری که حزب دمکرات کردستان ایران می کند). بهترین راه ارائه فرهنگ ناب ایرانی(کردی) و خیر خواهی و تربیت دانشمندان و اندیشمندان فرهیخته کرد زبان برای در دست گرفتن امور و ارکان کشور است( همان طور که برادران آذری تاکنون در این زمینه موفق بوده اند). حزب دمکرات کردستان ایران در غرب کشور و گروه های مبارز بلوچ در سیستان و بلوچستان متاسفانه در حال تکرار راه منافقین جنایتکار است. باید یاد بگیریم که فقط و فقط به داخل و آبادی و سربلندی ایران توجه کنیم و نیروهای انتظامی و سپاهی برادران ما هستند( همیشه باید ارزش جان هر انسانی حفظ شود) و هیچ گاه بازیچه آمریکا و عربستان و دیگر تفکرات تعصب آمیز برای کشتن مردم مظلوم ایران نشویم. به برادران سپاه خسته نباشید می گویم و انتظار پاسخ های قویتر در تمام مرزهای کشور را دارم. مهرداد رادمهر
نازنین قهوری۵۴۱۹۷۹۱۶:۳۵:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
راهکار شما یعنی تربیت نیروی انسانی اندیشمند و فرهیخته بهترین است امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
علی محمدی۵۴۲۰۸۵۱۷:۴۰:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آقای رادمهر کاش تمام کردها مانند شما روشن و دور اندیش بودند. کاش رهبران حزب دمکرات و کومله و جیش الاسلام و ... و دیگر گروه های تروریستی پیام شما بخوانند.
ایرانی۵۴۱۸۱۹۱۵:۴۲:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۹
منهم با اعدام ناراضیان و مجرمین امنیتی و سیاسی مخالفم به شرط آنکه دست به قتل نزده باشند.
ناشناس۵۴۱۸۴۴۱۵:۴۸:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۹
مشکل کشور رویه های قضایی و دادرسی محرمانه و عدم وجود دادگاههای علنی است.
ناشناس۵۴۱۸۹۶۱۶:۰۲:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
علاوه براین ها مقر این گروه تروریستی که موشکباران شد کاملا یک پادگان نظامی بود ودرعکس ها مشخص هست.حزب سیاسی دفترش با دوشکا و کاتیوشا و افرادمسلح محافظت میشه؟؟اگه اینا احزاب دموکرات هستن پس داعش و النصره واحرارالشام هم حزب دموکراتیک!!!هستن
ناشناس۵۴۱۹۱۷۱۶:۰۹:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
تا وقتی به اعدام به عنوان یک راه حل نگاه شود هیچ مشکلی ریشه ای حل نمیشه . اعدام تا حالا هیچ مشکلی رو حل نکرده
ناشناس۵۴۲۰۱۳۱۶:۵۲:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۹
بعنوان شخصی که دوست سربازم سالها پیش توسط گروه پژاک شهید شد ، میگم نباید این اشخاص بخشیده میشدند چطور خون جوان بی گناه سرباز نیروی انتظامی دل کسی رو بدرد نمیاره که برای حفظ امنیت همون خانم همتی شهید شدند؟ شرم بر ما که گرفتار بازی کثیف رسانه ای گروه های تروریستی بشیم من میدونم کشورمون از نظر خیلی لحاظ مشکل داره و راضی نیستیم . ولی نباید کور باشیم این سربازان اگر نبودند الان مردم در آرامش نبودند خانم محترم ، حساب مردم کرد با این تروریست ها جداست که شما به کردستان تسلیت میگی!!! مردم کرد اصیل ترین ایرانی ها هستن ولی این گروها ادم کشانی بیش نیستند
ناشناس۵۴۲۰۹۳۱۷:۴۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
بابا یه بی سواد که یه شبه معروف شده، یه حرف مفتی زده که خودش هم پاک کرده از ترسش...ارزش پاسخگویی نداره
بنده خدا. اصل۵۴۲۱۳۷۱۸:۱۸:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
خانم آناهیتا احتمالا درجریان نبوده اند که اینها تروریست هستندو قصد او حمایت از تروریستها نیست . همینطورکسانیکه به او توهین میکنند کار درستی انجام نمیدهند. اگر تروریستها موفق شوند قطعا امنیت همه ما به حطر خواهد افتاد. قدر نیروهای وزارت اطلاعات را بدانیم .
ناشناس۵۴۲۱۴۵۱۸:۲۳:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
کار این جماعت از بی سوادی گذشته این اسمش تقابل و همدستی با تروریست هاست
ناشناس۵۴۲۱۶۲۱۸:۲۹:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۹
در هر کشوری چه حکومت مادی چه معنوی چه غربی چه شرقی هر کس دست به اسلحه ببرد محارب محسوب می شود
رسول۵۴۲۲۱۳۱۹:۰۷:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
باید این خانم رو به دادگاه فرا بخونند و اثبات کنه رابطه ای با تروریست ها نداره-وگرنه اثبات کنه که بدون هیچ اطلاعی از جرمشان به دفاع از اونها برامده-
ناشناس۵۴۲۵۵۴۰۱:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
شما احتمالا سواد کافی ندارید. در متن این خانم اصلا اشاره ای به این اشخاص نشده
ناشناس۵۴۲۲۴۶۱۹:۲۸:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اتفاقا این حرفها سواد و شعور افراد را بیشتر نمایان می کند . که چه کسانی روشن فکر واقعی و چه کسانی ادای روشن فکری را دارند . هر کسی که دست به اسلحه ببرد و هموطن خود را بکشد و امنیت جانی و روانی جامعه را به خطر بیاندازد باید به اشد مجازات که همان اعدام هست محکوم شود.
ناشناس۵۴۲۲۴۸۱۹:۲۹:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۹
آنها که اقتصاد مملکت بهم می ریزند و خانواده های بسیاری را متلاشی می سازند کمتر از سلاح بدست بگیرها مقصر نیستند ای کاش با آنها نیز چنین برخوردی می شد
ناشناس۵۴۲۲۷۶۱۹:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
این خانم فقط گفتندبااعدام مخالف است نه بامجازات آنها.
ناشناس۵۴۲۵۳۸۰۰:۴۱:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۰
خوب مجازاتشون اعدامه دیگه چرا با کلمات بازی میکنید
ناشناس۵۴۲۳۰۹۲۰:۲۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اظهار نظر کردن در مورد حکمی که ما از جریان دادگاه و مدافعات متهمین هیچ اطلاعی نداریم نه تنها دور از منطق حتی بدور از انصاف است ما که از واقعیت بی اطلاعیم چرا با هم بحث و جدل میکنیم .
حسین۵۴۲۴۰۸۲۲:۲۲:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
لطفا با این خانم برخورد قضایی بشه
ناشناس۵۴۲۵۱۱۲۳:۴۶:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۹
بهتر اینه ک ب حرفاش جواب منطقی داده شه.
ناشناس۵۴۲۵۵۲۰۱:۱۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
الان با این بنده خدا برخورد بشه شما همه مشکلاتت برطرف میشه؟
ناشناس۵۴۲۵۴۱۰۰:۴۳:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۲۰
آخر این خانم چکاره هستش در امور کشور دهان باز میکنه و آب به آسیاب دشمنان میریزد
ناشناس۵۴۲۷۰۳۰۸:۳۵:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۲۰
اشتباه پشت اشتباه. این رو به حساب کم سوادی و ناتوانیشون بگذارید و میل به جلب توجه به هر قیمتی. من فکر کنم خانم همتی برای اون پست ده دقیقه هم فکر نکرده. پس بهش فکر نکنید و از چشم بندازیدش. سلبریتی رو خود ما مهم جلوه میدیم. اه اه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  23. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  24. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین