تجربه استفاده از خدمات cip

گزارش بازرگانی،   3970613162 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

خدمات لوکس فرودگاهی در دو کلاس CIP و VIP ارائه می‌شود. خدمات CIP  فرودگاه امام، آماده ارائه سرویس‌های لوکس فرودگاهی به مسافران پروازهای ورودی و خروجی و انجام تمامی امور فرودگاهی، استقبال و مشایعات از مسافران است تا ساعات پیش از پرواز و لحظات اولیه ورود خود را در فضایی آرام و به دور از دغدغه‌های معمول، سپری کنند.

جایگاه تشریفات و خدمات CIP

جایگاه تشریفات CIP فرودگاه امام خمینی، مجهزترین سالن تشریفات اختصاصی کشور به حساب می‌آید که مساحتی حدود ۷ هزار متر مربع دارد و در سه طبقه آماده ارائه خدمات است. سی آی پی (Commercially Important Person) به اشخاص مهم تجاری اشاره دارد. تفاوت خدمات سی ‌آی پی و خدمات وی ‌آی پی (VIP) در تامین امنیت ویژه برای افرادی است که خدمات VIP شامل حالشان می‌شود؛ مانند شخصیت‌های برجسته سیاسی. اشخاصی که برای امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری، قرار ملاقات‌های تجاری وارد ایران می‌شوند، می‌توانند با استفاده از خدمات CIP، جلسات  کاری خود را در فرودگاه برگزار کنند و با اتومبیل‌های لوکس مخصوص خدمات CIP فرودگاه امام، به مقصد خود هدایت شوند.

خدمات CIP پروازهای خروجی

خدمات CIP فرودگاه امام شامل مشایعت مسافر از منزل تا فرودگاه با خودروهای لوکس ولوو، تحویل بار و چمدان توسط تیم CIP، چک این (Check-In) و ارائه پاسپورت و بلیت و صدور کارت پرواز می‌شود. در این زمان، مسافران می‌توانند در جایگاه تشریفات استراحت کنند. سالن‌های پذیرایی راحت با چشم‌انداز باند فرودگاه، مجلل و تمیز CIP محیطی به دور از استرس‌های پیش از پرواز را برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین همراهان مسافران نیز می‌توانند از خدمات CIP این سالن‌ها استفاده کنند. حداقل زمان استفاده از این سالن‌ها ۳ ساعت است و در صورتی که زمان انتظار مسافران بیشتر باشد، می‌توانند از سوئیت‌های مجهز به تختخواب‌های راحت، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و… استفاده کنند.

پارکینگ CIP فرودگاه امام ظرفیت گنجایش ۸۸ اتومبیل را دارد و مسافران می‌توانند در طول سفرخود، خودروهای شان را در پارکینگ بگذارند. همچنین همراهان مسافر نیز می‌توانند برای مدت‌زمان محدود، اتومبیل‌های خود را در پارکنیگ قرار دهند.

عموما زمان طولانی پرواز، کودکان را ناراحت می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از اتاق‌های بازی، کودک تان را سرگرم کنید تا لحظات پیش از ورود به هواپیما برایش خاطره‌ساز شود، انرژی خود را تخلیه کند و در طول پرواز، بخوابد.

مسافرانی که حیوان خانگی دارند و در طول سفر، حیوان خانگی خود را همراهشان می‌برند، پس از تهیه برگه سلامت و بهداشت حیوان خانگی، او را به تیم CIP  فرودگاه امام تحویل می دهند. خدمات CIP فرودگاه امام، حیوان خانگی شما را به قسمت قرنطینه حیوانات منتقل می‌کند. اگر مایل هستید که حیوان شما در طول پرواز در کنار شما باشد، باید حتما آن را در قفس  مخصوص نگهداری از حیوانات قرار دهید.

سایر خدمات CIP فرودگاه امام شامل اتاق کنفرانس، نمازخانه، کافی‌شاپ، فروشگاه‌ برای خرید سوغاتی، خدمات ارزی و… می‌شود.

برای افراد کهن‌سال و کم‌توان جسمی نیز خدمات ویژه جهت جابه‌جایی در نظر گرفته شده است. ورود این نوع مسافران به کابین هواپیما با بالابر انجام می‌شود.

 

خدمات CIP پروازهای ورودی

خدمات CIP فرودگاه امام شامل استقبال تیم CIP از مسافران، تحویل بار آن‌ها و هدایت آن‌ها به سالن پذیرایی مخصوص است. همچنین استقبال کنندگان این مسافران می‌توانند در سالن‌های پذیرایی CIP در بدو ورود، از آن‌ها استقبال کنند. اخذ ویزای فرودگاهی بدون طی‌کردن روند‌های اداری طولانی، توسط تیم CIP برای مسافران خارجی انجام می‌شود و در طول زمان انجام‌شدن این خدمات، مسافران می‌توانند در سالن پذیرایی استراحت کنند.

اجاره سوئیت در بدو ورود برای مسافران خارجی امکان ویژه دیگری است که شامل حال مسافران خارجی که هنوز هتل رزرو نکرده‌اند، می‌شود. این سوئیت‌ها قابلیت استفاده در بازه‌های زمانی ۶، ۱۲ و ۲۴ ساعته را دارند.

رزرو آنلاین خدمات CIP

ساده‌ترین راه برای استفاده از خدمات CIP فرودگاه امام، رزرو آنلاین از طریق سایت رهی نو است. می‌توانید نام مشایعان و همراهان خود را در فرم رزرو آنلاین ذکر کنید تا خدمات CIP به آن‌ها تعلق گیرد.

رزرو آنلاین هتل

این سایت سامانه رزواسیون آنلاین هتل نیز دارد. که براحتی با انتخاب شهر یا هتل مورد نظر کلیه اطلاعات اقامتی هتل  را با بهترین پیشنهادات مناسب سلیقه و هزینه شما ارائه میدهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۲۹۷۶۷۱۶:۱۴:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
من حقوقم رو خرج نکم جمع کنم بعد از چند سال می توانم از این خدمات بهره مند بشوم ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین