وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان: تمام خودروهای لوکس دولت به مزایده گذاشته می‌شوند

گروه جهان الف،   3970530158 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر اطلاع رسانی پاکستان با اشاره به خرید خودروهای اضافی لوکس توسط دولت‌های قبلی اعلام کرد: تمام این ماشین‌ها به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، «فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: تمام خودروهای اضافی و لوکسی که توسط دولتهای قبلی خریداری شده بودند از طریق مزایده فروخته خواهند شد.

وی تصریح کرد: ما از کارشناسان و افراد صاحب نظر کمک خواهیم گرفت تا مشکل برق و حوزههای اقتصادی را حل نمائیم. فواد چوهدری اضافه کرد: سبک زندگی شاهانه از بین سیاستمداران پاکستانی رخت برخواهد بست و آنها نیز مانند مردم عادی زندگی میکنند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: سخنان عمران خان از صمیم قلبش بیان شد و هیچکس برای او متن سخنرانی ننوشت به همین دلیل با استقبال زیاد مردم همراه شد. وزیر اطلاع رسانی پاکستان ضمن انتقاد از عملکرد حزب نواز گفت: آنها در دوران حکومت خود به بهانههای مختلف خودروهای لوکس خریداری کرده و هزینه آن را به مردم پاکستان تحمیل کردند ما در تلاشیم تا این هزینهها را به خزانه ملی برگردانیم.

وی افزود: ما برای پرداخت بدهیهای فروان خارجی که داریم از تمام وزارت خانهها خواستهایم مخارج خود را به حداقل برسانند.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی تاکید کرد: ما برای حل مشکلات اقتصادی کشور طبق خواسته عمران خان از پاکستانیهای مقیم خارج کشور نیز کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است حکومت حزب تحریک انصاف از روز گذشته به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و قرار از ظرف مدت 100 روز تحولات مهمی را در پاکستان ایجاد کند.