همسایگان عزت‌الله انتظامی در خانه ابدی + عکس

گروه فرهنگی الف،   3970528101 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرحوم عزت الله انتظامی در خانه ابدی خود همسایه علی معلم، داوود رشیدی و خسرو شکیبایی شد.

به گزارش فارس، صبح امروز پیکر پدر سینمای ایران مرحوم عزت الله انتظامی با آوازخوانی علی نصیریان و اشک‌های هنرمندان تشییع شد تا در خانه ابدی خود آرام بگیرد، خانه‌ای از خاک ایران، همان خاکی که سالها برای سربلندی آن تلاش کرد و بدون خستگی همواره برای آن کوشید.

«عزت سینمای ایران» پس از مراسم تشییع در قطعه هنرمندان در آغوش علی معلم، داوود رشیدی و خسرو شکیبایی قرار گرفت و در کنار آنها به خاک سپرده شد. خسرو شکیبایی‌ای که محبوب عزت الله انتظامی بود و او بارها گفت که چقدر خسرو را دوست داشت و از فوت او چه اندازه اندوهگین شد.

امروز سینمای ایران از فوت عزت‌الله انتظامی اندوهگین است؛ اما بی‌شک این غم و اندوه ادامه نمی‌یابد و این مسیر با تلاش جوانان با استعداد ادامه پیدا می‌کند. جوانانی که مرحوم انتظامی امید بسیاری به آنها داشت و آنها را اعتلا بخش آینده سینما و هنر این مرز و بوم می‌دانست.

در آخر، شاید باید قدر پیشکسوتان عرصه هنرمان را بیشتر بدانیم، راه‌های رفته آنها را چراغ راهمان قرار دهیم و از چشمه جوشان آگاهی و تجربه آنها خود را سیر آب کنیم. عزت الله انتظامی درگذشت؛ اما مسیر سینمای کشورمان با درس‌ها و تجربیات او به سمت اعتلا ادامه پیدا خواهد کرد.