پیشنهاد مقاصد زیبای گردشگری در تابستان ۲۰۱۸

گزارش بازرگانی،   3970523216 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 

یکی از مهم‌ترین کار‌های مفید برای روزمرگی‌های این تابستان گرم، سفر کردن است. انتخاب مقصدی مناسب، روح و روان‌تان را تازه‌تر می‌کند و انرژی و هیجان جدید را وارد زندگی می‌کند. با یک هم‌سفر خوب، به این مقاصد زیبای گردشگری فکر کنید.

 

 

سفر به سواحل کریستالی با تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یک پیشنهاد سفر شگفت‌انگیز، برای دوست یا شریک زندگی شماست. شما بدون نیاز به ویزا و منتظر ماندن برای آن، به یک ساحل اروپایی زیبا سفر می‌کنید.
کوش آداسی از قدیم، یکی از مقاصد تفریحی کشتی‌های کروز اروپایی بوده و این باعث شده، این منطقه‌ هتل‌های خوبی داشته باشد، به هتل‌های پیشنهادی مقتدر سیر برای تور کوش آداسی دقت کنید، اکثر آن‌ها، دارای سرو غذای تمام وقت نیز هستند. برای این سفر تابستانه، هتل چهار ستاره یا پنج ستاره ساحلی یا استخردار را پیشنهاد می‌کنیم، تا هفته‌ای سرشار از آرامش را در زیر نور آفتاب تجربه کنید.

آژانس مقتدر سیر، در تمام طول تابستان، تور‌های منظمی را به کوش آداسی، با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر اجرا می‌کند. که همگی دارای ترنسفر‌های رفت و برگشت رایگان هستند و مسافران را به هتل محل اقامت خود می‌رسانند.
در تمامی تورها، گردشگران دارای راهنمای فارسی زبان، به همراه گشت رایگان خرید هستند که می‌توانید، خرید خوبی از برندهای ترکی و اروپایی نیز داشته باشید.
اگر اهل هیجان هستید، حتما به پارک آبی آدالند بروید و سوار سرسره‌های آبی رنگارنگ و پر هیجان شوید، این‌جا یکی از خوش‌منظره‌ترین پارک های آبی دنیاست. اما اگر اهل آفتاب گرفتن و مطالعه لب ساحل هستید، ساحل کادینلار جای خوبی است، هم رستوران نزدیک است و هم ساحل زیبایی است.
چمدان ببنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید  و با بهترین رفیق‌تان راهی این سفر آرامش‌بخش شوید. 

 

 

سفر به پایتخت یوگوسلاوی سابق با تور صربستان

تور صربستان انتخاب هیجان‌انگیزی برای سفر در تابستان است. رفتن میان مردم اروپای شرقی و معاشرت با آن‌ها و دیدن رسم و رسوم و سبک زندگی آن‌ها، می‌تواند به واقع کامل کننده سفر باشد.
شما بدون نیاز به ویزا، می‌توانید به صربستان سفر کنید، تور‌های برنامه‌ریزی شده این سفر را بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر، بررسی کنید. این تور‌ها با پرواز‌های ایران ایر، ماهان و قشم ایر اجرا می‌شوند و تمامی مسافران، دارای ترنسفر‌های رایگان رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.
بلگراد شهری زیبا و قدیمی است که اطراف رود دانوب بنا شده و این موقعیت، باعث زیبایی بسیار زیاد مناظر مختلف شهر، شده است. عصر‌ها بهترین زمان برای وقت‌گذرانی در کافه‌های اطراف دانوب است که صدای موسیقی و رقص، تمام منطقه را پر کرده است. در این کافه‌ها از غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم لذت ببرید و اگر فرصتی شد، از برگر‌های معروف این شهر حتما امتحان کنید.
تاریخ صربستان روایتی طولانی، عجیب و البته به شدت پیچیده است. موزه تاریخ سعی کرده این روایت را تا آن‌جا که ممکن بوده، برای شما شرح دهد و دقیقا برای این رونمایی زیبا، یکی از محبوب‌ترین موزه‌های تاریخ اروپا محسوب می‌شود که در آن همه چیز، از دوران پادشاهان قرون وسطی، تا دنیای مدرن امروزی، به نمایش در آمده است.
بهترین جای شهر میدان جمهوری است که اطراف‌ش را کافه‌ها و بوتیک‌های زیبا پر کرده‌اند، سعی کنید هتل خود را در نزدیکی همین میدان انتخاب کنید، تا هزینه رفت و آمد چندانی نداشته باشید و به راحتی با قدم زدن به دیدنی‌های شهر برسید، البته تمامی گردشگران، یک گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان خواهند داشت و حتی یک سیم کارت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هتل‌های بلگراد، سطح کیفی خوبی دارند، از هتل سه ستاره خوب گرفته به بالا را، می توانید انتخاب کنید، در تمامی هتل‌ها، برای گردشگران آژانس، صبحانه مفصل اروپایی نیز سرو می‌شود.
با آژانس مقتدر سیر، تماس بگیرید و این سفر هیجان‌انگیز را رزرو کنید و آماده رفتن شوید.

 

 

سفر به سواحل زیبای دریای اژه با تور بدروم

بدروم دیدنی‌های زیادی دارد و کلی آرامش و خوش گذرانی، در هتل‌های لوکس چهار و پنج ستاره در این شهر منتظر شماست.
این شهر یکی از مقاصد زیبای گردشگری ترکیه بوده که سالانه هزاران نفر، از سراسر اروپا برای گذراندن تعطیلات به آن‌جا سفر می‌کنند. این شهر با آب و هوای مدیترانه‌ای، در سواحل زیبای گامبت و بیتز، بسیار روز‌هایی خاطره‌انگیز را برای شما می‌سازد. برای فعالیت‌های آبی، به ساحل زیبای اورتاکنت برویوشنا بروید و غواصی و دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز را امتحان کنید.
در تابستان، معمولاً هتل‌های بدروم، دارای سرویس سرو غذا و نوشیدنی رایگان هستند، در نظر داشته باشید که اگر هتل ساحلی با پارک آبی زیبا را انتخاب کنید، یه هفته تمام، حسابی خوش می‌گذرد.
پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به مقصد بدروم پرواز دارند و به راحتی پس از چند ساعت و به طور مستقیم، به فرودگاه میلاس می‌رسید و از آن‌جا با ماشین‌های ترنسفر آژانس مقتدر سیر، به هتل زیبای خود می‌روید. در تمامی تور‌ها، علاوه بر این خدمات، ترنسفر‌ رایگان، تمامی گردشگران دارای بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان هستند.
در بدروم، بهترین سوغاتی، خرید مجسمه‌های بامزه و صنایع دستی از بازار بدروم است. در این بازار، نه تنها خرید می‌کنید، بلکه درمیان مردم بومی رفته و با آن‌ها آشنا می‌شوید. البته برای خرید از برند‌های ترکیه و خرید‌های لوکس‌تر، می‌توانید به‌ پالمارینا یا به میدتون شاپینگ سنتر بروید. این‌ها مراکز خرید امروزی و زیبایی هستند، که با انواع رستوران‌ها و شهر‌بازی‌ها، به گردشگران سرویس می‌دهند.
برای دیدن زیبایی‌های شهر، به قلعه سنت پیتر بروید و یک غروب آفتاب زیبا را، از بالای این قلعه، به همراه هم‌سفران‌تان تماشا کنید و عکس‌های یادگاری زیبایی در این خلیج بگیرید.

سفر تابستانه به ترکیه با خانواده و دوستان‌تان، انتخاب خوبی است، هم مقصد ارزانی ‌به حساب می‌آید و هم این‌که غذاهایی خوش طعم دارند که به مذاق ایرانیان، بسیار خوش‌تر می‌آید. بار سفر ببندید و با کارشناسان آزانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور بدروم را رزرو کنید و راهی این سفر آرامش بخش شوید.

 

منبع : ویرلن