فتحی:استقلال از سال 49 بدهکار است/گرفتن سوپرجام از فدراسیون گوارا نیست!

گروه ورزشی الف،   3970520014

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما از سال ۱۳۴۹ دارای بدهی مالیاتی هستیم و به نهادهای مختلف بدهی داریم.

به گزارش فارس، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه گفت: ما در فصل نقل و انتقالات یک مقدار دیر کار خود را آغاز کردیم ولی توانستیم نفرات مد نظر شفر را جمع کنیم و با قراردادهای شفاف این بازیکنان را به خدمت بگیریم. 

وی در خصوص شناحتش از سرمربی استقلال و خصوصیات وی گفت: شفر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست و او همه انرژی اش برای تیم است. او مرد عمل است و مرد حاشیه نیست.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص بدهی های این باشگاه گفت: ما از سال ۱۳۴۹ دارای بدهی مالیاتی هستیم و به نهادهای مختلف بدهی داریم.  امیدوارم بتوانیم به زودی این مشکل بدهی را در استقلال از بین ببریم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا تیمش می تواند از پس السد قطر بر بیاید گفت: امیدوارم در تهران کار السد را یک سره کنیم. البته ما و پرسپولیس با تیم‌های حاشیه کشورهای خلیج فارس یک جدال نابرابری از لحاظ پولی داریم. 

فتحی در خصوص اتفاقاتی که پیرامون سوپرجام رخ داد گفت:ماجرای سوپر جام مربوط به زمان من نبود و من بعد از گرفتن حکم، نسبت به صدور آن اعتراض کردم. پرونده الان در استیناف درحال رسیدگی است. ما معتقدیم این رای سه بر صفر به نفع فوتبال نیست و عادلانه هم نیست. امیدوارم کمیته استیناف امکان برگزاری یک بازی در زمانی مناسب را فراهم کند و همگان از دیدن بازی لذت ببرند.

وی ضمن تشکر از وزیر ورزش بابت حمایت هایش گفت:ضمن احترامی که برای روسای گذشته دارم باید بگویم که کسی مثل آقای سلطانی‌فر را ندیدم که این همه وقت بگذارد. هروقت با دفتر او تماس گرفتیم همان روز یا فردای آن روز به ما وقت داد و به ما به همراه معاونانش کمک فکری کرد. مطمئنم با نظرات راهبردی وزیر مشکلات استقلال و پرسپولیس برای همیشه حل می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان با اشاره به درخواستش از کمیته استیناف گفت: امیدوارم استیناف این فرصت را بدهد تا برنده جام در ۹۰ دقیقه مشخص شود. این جام با این شرایط که از دست فدراسیون آن را بگیرند گوارا نیست. 

انتهای پیام/ا