جناب آقای خاتمی! عذرخواهی بابت کدام گناه و اشتباه؟

گروه سیاسی الف،   3970516213 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

اکبر نبوی در کانال خود یادداشتی خطاب به رئیس دولت اصلاحات که گفته بود از مردم عذر میخواهم منتشر کرد.

جناب آقای خاتمی! عذرخواهی بابت کدام گناه و اشتباه؟

اکبر نبوی کارشناس و فعال رسانه در واکنش به صحبت‌های سید محمد خاتمی که گفته: «‌با همه وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ بهتر از این می‌توانستیم به شما خدمت کنیم»، در کانال خود نوشت: به بهانهٔ این سخنان، در حال نوشتن نامه ای خطاب به آقای خاتمی هستم. اما پیش از اتمام و انتشار این نامه، لازم است چند پرسش محتوم را از ایشان بپرسم:

۱ ـ عذرخواهی شما بایت چیست؟ دعوت مردم به رای دوباره به آقای روحانی که بی کفایتی خود را در همان چهار سال نخست ریاست جمهوری نشان داده بود و شما بخاطر تبارگرایی و جناح بازی، چشم بر آن واقعیت آشکار بستید و بازی «تکرار می کنم» به راه انداختید؟

۲ ـ دوستان هم حزبی تان مکرر در مکرر در باره لیست امید برای انتخابات مجلس سخن گفته اند و از بازی های پشت پرده ی تهوع آور برای بستن لیست یاد کرده اند و نتیجه ی این لیست را در عملکرد آنها می بینیم. آیا بخاطر این لیست و این نمایندگان که با نظر شما نهایی شده هم عذرخواهی کرده اید؟

۳ ـ هم حزبی های شما در باره ی لیست شورای شهر، به خرید و فروش های شگفت انگیزی اشاره کرده اند. ظاهرا در جریان این لیست هم، نظر شما متاع بوده است، آیا عذرخواهی شما این مورد را هم در بر می گیرد؟

تن درست باشید.

***

به گزارش الف، گفتنی است رئیس دولت اصلاحات در دیدار با برخی از نمایندگان ادوار مجلس در واکنش به وضعیت موجود گفته است: در حال حاضر همه به نحوی ناراضی هستیم. به عنوان یک شهروند دوستدار ایران و اسلام، به خاطر نقص‌ها و کمبودهای موجود، با همه وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم.