نامه علی مطهری به فرمانده سپاه: جناب‌ عالی و سایر برادران مجاهد در سپاه، تابع تصمیم مقامات عالی نظام باشید

گروه سیاسی الف،   3970512022 ۱۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
نامه علی مطهری به فرمانده سپاه: جناب‌ عالی و سایر برادران مجاهد در سپاه، تابع تصمیم مقامات عالی نظام باشید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر وی در پاسخ به پیشنهاد مذاکره ترامپ گفت: امام خمینی بارها نظامیان را از ورود به سیاست نهی کردند چون موجب اختلاف میان آنها می‌شود و از کار اصلی خود باز می‌مانند.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا متن نامه علی مطهری که امروز (جمعه) در کانال تلگرامی او منتشر شده، به این شرح است:
سرلشکر محمدعلی جعفری
فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با اهداء سلام
در نامه‌ای که در پاسخ به اظهارات اخیر آقای ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، منتشر کرده‌اید خطاب به او فرموده‌اید: «بدانید مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی‌دهند... شما این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی ایران اجازه ملاقات با شما را از ملتشان دریافت نمایند... این یک آرزویی است که تا پایان دوران ریاست‌جمهوری‌تان با شما همراه خواهد ماند و حتی رؤسای جمهوری بعدی آمریکا هم آن را نخواهند دید.»

چند نکته قابل ذکر است:
1. این مطلب که در شرایط موجود، مذاکره با آمریکا که از موضع نقض پیمان و اعمال تحریم و تحقیر ملت ایران وارد شده، به صلاح و نفع کشور و انقلاب اسلامی نیست، از نظر اینجانب روشن و بدیهی است اما این که مذاکره با آمریکا همیشه مذموم و نکوهیده است نیاز به دلایل متقن دارد؛ همچنان که از سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام چنین چیزی برنمی‌آید، بلکه خلاف آن مستفاد است.

2. جناب‌ عالی و سایر برادران مجاهد و خوب ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوعی مانند مذاکره یا عدم مذاکره با آمریکا باید تابع تصمیم مقامات عالی نظام باشید نه این که راساً به عنوان فرمانده کل سپاه اظهار نظر نمایید. علاوه بر این که اعلام چنین نظراتی به نمایندگی از ملت باید توسط نماینده و منتخب ملت یعنی رئیس‌جمهور انجام شود نه هر مقامی.

3. امام خمینی(ره) بارها نظامیان را از ورود به سیاست نهی کردند چون موجب اختلاف میان آنها می‌شود و از کار اصلی خود بازمی‌مانند. این جمله امام(ره) معروف است که در پاسخ به اظهار نظر یکی از فرماندهان سپاه درباره مسئله‌ای که در مجلس مطرح بود، فرمودند: به سپاه چه مربوط که در مجلس چه می‌گذرد؟

4. از معضلات کشور ما دخالت نهادها و مقامات مختلف در کار یکدیگر است که ذکر مصادیق آن از حوصله این نامه خارج است. اگر مجلس و دولت و قوه قضائیه و شوراهای عالی امنیت ملی و انقلاب فرهنگی و فضای مجازی و نیروهای مسلح و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان هر یک کار خود را درست انجام دهند و وارد حوزه دیگر نشوند وضع کشور سامان بهتری می‌یابد.

برای شما و همکاران‌تان توفیق الهی بیشتر مسئلت دارم.

با تقدیم احترام
علی مطهری»

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۱۲۱۸۱۱:۱۰:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نظامی ها نباید در سیاست دخالت کنند... اما خود آقای علی مطهری خیلی ساده انگارانه به مسائل سیاسی نگاه میکنند و این اصلا خوب نیست...
ناشناس۴۷۱۳۲۷۱۱:۴۶:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
تا شما " ساده انگارانه" را چه معنا کنی!!!!
بهنوش۴۷۱۶۷۳۱۴:۰۰:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
کاش شما به آقای روحانی درمورد معیشت و فساد نامه میزدید تا نظامیان نزنند دقیقا کجایید آقای مطهری و سایر امیدیها؟
ناشناس۴۷۲۳۷۷۲۲:۵۴:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری باید به این گفته حضرت امام (ره) که فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، اندیشیده و به اشتباه خود در نوشتن این نامه در این شرایط حساس پی ببرد.
ناشناس۴۷۱۷۴۹۱۴:۵۹:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای علی مطهری بهتر است حد و اندازه خودش را نگه دارد و از خوشحال ساختن دشمنان و ضد انقلاب بپرهیزد. فریب آراء کسب شده برای نمایندگی مجلس را نیز نخورد چرا که اغلب کسانی که به ایشان رأی داده‌اند به حساب پدر فیلسوف و شهیدشان می‌باشد. قبل از ایشان افراد صاحب جایگاه و مقام در انقلاب وجود داشتند که ظرفیت نگه نداشته و از انقلاب جدا شدند و امروز به گوشه‌ای افتاده‌اند. ایشان بهتر است تا دیر نشده جبران مافات کنند و دشمنان را از خود و نقشه‌ای که برایش کشیده‌اند مأیوس نمایند.
ناشناس۴۷۲۱۱۶۱۸:۴۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این تهدیده یا نظر؟؟؟؟؟
ناشناس۴۷۲۱۷۶۱۹:۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
درود بر شما ! آیا در زمانی که آمریکا و ترامپ ایران و آقای روحانی را تهدید به استفاده از نیروی نظامی کرده ، نوشتن این نامه برای فرمانده محترم سپاه کار درست و صحیحی است؟ به نظر اینجانب نوشتن این نامه در چنین شرایطی نشان از عدم موقعیت شناسی و درک صحیح موقعیت کنونی کشور توسط آقای مطهری می دهد.
ناشناس۴۷۱۹۸۷۱۷:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
زمان انتشار این نامه از طرف ایشون ، نهایت بدسلیقگی بود . اگر نگیم سادگی و ...
ناشناس۴۷۲۲۲۲۱۹:۴۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نخیر . اتفاقا هماهنگ شده بود . اینها همه اونجوری بازی میکنن که بهشون دستور داده شده
ناشناس۴۷۲۲۱۵۱۹:۴۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
کاش توی این اوضاع که وحدت مهمترین عامل عبور از این وضعیته این نامه رو به جای رسانه ها به خود فرمانده سپاه میدادید.
ناشناس۴۷۲۲۳۷۲۰:۰۵:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ساده انگارانه چیه عزیزجان !!! آقای مطهری بفرمایند در طول هشت سال دفاع مقدس چند روز سابقه حضور در جبهه دارد؟!!! ایشان همیشه در رفاه بوده و به واسطه سابقه خوب پدر بزرگوارشان به جایی رسیده است . این آقا که سابقه هیچگونه جانفشانی در راه کشور نداشته و الفبای دفاع در مقابل دشمن را نمی داند ، چگونه به خود اجازه می دهد به کسانی که جوانی و سلامت خود را در دفاع از کشور صرف کرده اند تحکم کند. راستی وقتی عوامل داعش به مجلس حمله کردند کجا تشریف داشتند؟ ایشان که اینگونه قلدرمابانه به مدافعان کشور می تازد ؛ چرا قدری از شجاعت خود را در مقابل مهاجمین داعشی به مجلس خرج نکرد ؟ الان که یکی از اهداف دشمنان تضعیف نیروهای نظامی کشور است حمله این آقا به سپاه قابل تأمل نیست؟! راستی اگر ایشان خود را سیاست مدار قابلی می داند چرا در مقابل تصویب ده دقیقه ای برجام که این همه جای سوء استفاده برای دشمن داشت مقاومت نکرد. الان که مشکل اصلی مردم مشکلات اقتصادی و فساد مسئولان اجرایی است ایشان بفرمایند به عنوان نماینده مجلس چه اقدامی در این خضوص انجام داده است؟ کسیکه وظیفه خود را در مجلس انجام نداده است چگونه در خصوص وظیفه دیگران اظهار نظر می کند.؟! الان که مردم به شدت به فساد و ناتوانی مسئولان معترض هستند چرا ایشان می خواهد افکار مردم را از چپاول اموال مردم و سوء مدیریت دولتیها منحرف کند؟ و....و.....
ناشناس۴۷۱۴۰۴۱۲:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ولی خود ایشان حق دارد در تمام مسائل دخالت کند و نظر خودش را بدهد...جناب مطهری شما خودت چرا در خصوص حصر تابع مقامات عالی نظام نیستید؟؟
علی۴۷۱۶۰۰۱۳:۳۵:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری نماینده مجلس میاشند و طبق قانون اساسی ؛ حق اظهارنظر در تمام امور کشور را دارند،ولی نظامیان نه، ضمنا در تمام دنیا، وزیر دفاع آن کشور دکترین نظامی کشور خود را اعلام میکند بجز ایران! ما نام رییس ستاد ارتش آمریکا نمیدانیم ولی نام وزیر دفاع آمریکا را همه میدانند.
ناشناس۴۷۲۱۱۴۱۸:۴۸:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اتفاقا نظامیان امریکا خیلی اظهار نظر میکنند و سخنگوی پنتاگون (وزارت جنگ) بارها درباره ایران حرف زده.
ناشناس۴۷۱۶۴۰۱۳:۵۰:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
عزیز دل! نظر دادن با تعیین تلکیف کردن بسیار فرق دارد!!!!
ناشناس۴۷۱۴۵۰۱۲:۲۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
به خدا قسم سخن گفتن چون مطهری شجاعت میخواهد.
اکسیر۴۷۱۷۹۹۱۵:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شجاعت،شهامت،پاکدستی،دلسوزی . لقمه حلال پدر و شیر پاک مادر ......
ناشناس۴۷۱۸۰۶۱۵:۲۷:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
الان اینجوری حرف زدن راحت تره
ناشناس۴۷۱۹۹۷۱۷:۳۴:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
فرض کنید این حرف رو کسی می زد که پارتی نداشت. چی به سرش می اومد؟
یاس۴۷۲۰۷۵۱۸:۱۷:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
لااقل قسم جلاله نخورید دوست عزیز.
ناشناس۴۷۲۱۹۳۱۹:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ایشان فرزند استاد مطهری یکی از بنیان گذاران انقلاب است. منافقین خوب می دانستند با حذف شخصیت هایی مانند بهشتی و مطهری می توانند مسیر انقلاب را کج کنند
ناشناس۴۷۱۵۰۴۱۲:۴۷:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
حضرت آقا ، ما یک میلیون بار بیشتر از اون که از سپاه ضربه خورده باشیم ، از شما آقازاده های قدیم و ژن های جدیدتون ضربه خوردیم . میشه بفرمائید اگر جنابعالی پسر آقای مطهری نبودین الان دقیقا کجای این سیستم قرار داشتین ؟ چیکاره بودین ؟ چه تخصصی دارین ؟ برای مملکت تا حالا چه کار مفیدی کردین ؟ هیچی !!!!! شما فقط یک آقازاده پرمدعایی مثل باقی آقازاده ها .
ناشناس۴۷۱۶۳۸۱۳:۴۹:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اندازه خودت رو بشناس برادر
ناشناس۴۷۲۱۹۰۱۹:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بهتره ایشون اندازه خودش رو بشناسه و تکلیفش رو با خودش روشن کنه
ناشناس۴۷۲۵۳۵۰۲:۴۹:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
خب راست میگه دیگه. رانت اطلاعاتی و ....
ناشناس۴۷۱۶۷۰۱۳:۵۸:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بسیاری از قِبَل انقلاب و شهدا و مردم به جاهایی رسیدند که به ذهنشان هم خطور نمی کرد.
ناشناس۴۷۱۷۳۸۱۴:۵۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
احسنت!
ناشناس۴۷۲۰۱۱۱۷:۴۰:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقازاده ای که آقازادگی اش را مصروف پاسداری از حقوق ملت کند، در قلب ملت جای دارد...!
ناشناس۴۷۲۱۹۲۱۹:۲۷:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اگر برای گرونی و فساد و رانت و هزار مشکل دیگه میجنگید حرف شما درست بود . نه الان که فقط دغدغه حصر رفقای قدیمی و پست و مقام رفقای جدید رو داره
ناشناس۴۷۲۰۵۲۱۸:۰۱:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بزرگوار شما ظاهرا هنوز آقازاده ندیدی. پدر بیامرز آقازاده ها در خفاء با برخورداری از انواع رانت ها دنبال منافع و تجارت خود هستند نه اینکه بیایند و با قدرتمداران در بیفتند .
ناشناس۴۷۲۲۱۳۱۹:۴۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
رانت که همیشه اقتصادی نیست ، خیلی اوقات سیاسیه . همین که ایشون میتونه حرف بزنه و کسی هم کاریش نداره ، بابت همون آقازادگیه که دوستان گفتن .
ناشناس۴۷۲۲۵۱۲۰:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ایشان نماینده مردم است وزبان مردم ومسونیت قانونی دارد !
ناشناس۴۷۱۵۵۴۱۳:۱۰:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بازم اوضاع اقتصادی به بحران و فاجعه رسید و موتور حاشیه سازی علی آقا روشن شد!!!!!!!!!!!!!! این آقازاده ی فراقانون هنوز نگفته که آیا بچه های ایشون هم مثل میلیونها نفر از بچه های این ملت بیکار و بلاتکلیف و خانه نشین و تهی دستند یا نه؟؟؟؟
ناشناس۴۷۱۷۴۶۱۴:۵۶:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
هیچکدام از 30نماینده عصاره ی لیست تهران ، طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکردند!!!!!!!!!!!!!!! آیا تهرانی ها مشکل اقتصادی ندارند?
ناشناس۴۷۲۲۱۸۱۹:۴۴:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
می دانند مشکل با طرح سوال حل نمی شود.
ناشناس۴۷۱۷۵۶۱۵:۰۷:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
مطهری با گفتن این صحبت ها می خواهد جلوی سئوال از رئیس جمهور یا استیضاح را بگیره و بی کفایتی و فساد دولت و وزرا را مخفی کنه . شما اقای مطهری اگر واقعا دنبال حل مشکلات مردم هستید لطفا جلوی رانت ها و پارتی بازی را بگیرید
ناشناس۴۷۱۸۳۸۱۵:۴۷:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اقای مطهری عزیز خود شما به عنوان یک نماینده چه کاری برای حل مشکلات کشور کردید؟ درباره وصول بدهی های چند هزار میلیاردی بانکی چه کاری انجام دادید؟ درباره رانت و فساد وزرا و مدیران دولتی چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره مدیریت نقدینگی 1500 هزار میلیاردی چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره واردات بی رویه اجناس خارجی و ورشکست شدن کارخانه ها و کارگاه ها چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره واردات بی رویه محصولات کشاورزی و ضرر کشاورزان چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره مشکل مسکن و گرفتن مالیات از خانه های خالی چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره حقوق های نجومی و بریز و بپاش مدیران سطح بالا چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره 200 خانواده که کنترل کشور را در دست دارند چه کار مفیدی انجام دادید؟ درباره اقازاده ها و ژن های برتر که در کار واردات هستند و از رانت استفاده می کنند چه کار مفیدی انجام دادید؟ شما به عنوان یک نماینده درباره شفافیت میزان حقوق مدیران و پاداش انها چه کار مفیدی انجام دادید؟ شما به عنوان یک نماینده چرا اسامی مافیای خودرو و پتروشیمی و... را به مردم اعلام نمی کنید؟ شما به عنوان یک نماینده درباره مافیای خودرو و پتروشیمی و....چه کار مفیدی انجام دادید؟ چرا شما به عنوان یک نماینده پیگیر بررسی ثروت مسئولان و مدیران نیستید ؟ چرا شما به عنوان یک نماینده به دولت فشار نمی اورید که سامانه اینترنتی میزان حقوق و پاداش انها را راه اندازی کند و در اختیار افکار عمومی قرار دهد؟ چرا شما به عنوان یک نماینده قانون " از کجا اوردی "درباره ثروت مسئولین را پیگیری نمی کنید؟ اقای مطهری خود شما به عنوان یک نماینده تا الان چه کار مفیدی برای کشور انجام داده اید؟
ناشناس۴۷۲۳۵۵۲۲:۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
دیوان محاسبات، انواع سازمان های اطلاعاتی و امنیتی، قوه قضائیه کارشان چیست؟
ناشناس۴۷۱۸۶۹۱۶:۰۷:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
80 درصد اقتصاد در دست دولت است و تمام پول نفت و دلار و پتروشمی ها و مالیات به خزانه دولتی واریز می شود الان مشکل کشور اقتصاد است . واردات و صادرات در کنترل دولت است . کنترل بانک ها در دست دولت است . مسکن در کنترل دولت است .بیشتر نقدینگی که بیشتر از 1200 هزار میلیارد است در کنترل دولت است . اقا جان اگر نمی توانید کشور را مدیریت کنید بروید کنار و بگذارید نسل جوان و تازه نفس وارد میدان شود .بگذارید نخبهها جلو بیایند . این بازی و بهانه کهنه" نمی گذارند کار کنیم" را کنار بگذارید و استعفا دهید بروید .برای رسیدن به پست ریاست جمهوری سر و دست می شکنید و از انواع ترفندها استفاده می کنید موقعی که زمان جواب دادن به مردم می رسد بهانه همیشگی و نخ نما "نمی گذارند" را استفاده می کنند . چطور می توانید از انواع رانت و ... استفاده کنید و ثروت خود را بیشتر کنید ؟؟؟؟؟؟؟ مردم گوششون با این حرف ها پر شده .شجاعت داشته باسید و قبول مسئولیت کنید و به مردم اعلان کنید نمی توانیم مشکلات را حل کنیم و استعفا بدهید اگر در اداره کشور ناتوان هستید بسم الله دست جمعی استعفا دهید و بروید . خود ملت توان اداره کشور را دارند .
ناشناس۴۷۲۱۶۰۱۹:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نخبه هایی مثل بذرپاش،جبراییلی،مهدی محمدی و....؟؟؟
ناشناس۴۷۲۲۰۷۱۹:۴۰:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نگو روحانی مکدر میشود
ناشناس۴۷۱۸۷۲۱۶:۰۹:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
خود دولت بیشترین سود را از افزایش قیمت دلار و سکه برد در امد دولت 3 برابر شده . ارزهای دولتی را هم به هم حزبی ها و دوستان دادند
ناشناس۴۷۱۸۸۰۱۶:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
حرف شما کاملا درست که مسئولین باید تابع مقامات عالی نظام و در راس آنها مقام معظم رهبری باشند. اما آیا خود شما از رهبری اطاعت دارید؟ لطفا به باطن خودتان مراجعه و خود قضاوت کنید. اتامرون بالبر و تنسون انفسکم؟
ناشناس۴۷۲۰۱۴۱۷:۴۳:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
واقعاً این استدلال آقای مطهری را نفهمیدم. تست های موشکی (و نه موشک پرانی) در طی مذاکرات و برای افزایش قدرت چانه زنی ایران بود که اتفاقاً مفید هم واقع شد. لغو برجام در دوره ای اتفاق افتاد که تست موشکی انجام نشد. از آقای مطهری که خیلی هم مورد احترام من و یادگار پاره تن امام است، انتظار استفاده از واژه توهین آمیز موشک پرانی برای یکی از مهمترین مؤلفه های دفاعی کشور را نداشتم.
ناشناس۴۷۲۰۱۷۱۷:۴۴:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقاي مطهري حواستان هست ... برجام رو چه كساني بايد اجرا مي كردند؟ ... آن قسمت كه مربوط به ايران بود كه همان روزهاي اول انجام گرفت ... آن قسمت كه مربوط به غربي ها بود كه نصف و نيمه انجام شد توسط آمريكا هم پاره شد از چه كساني حرف ميزنيد ؟
ناشناس۴۷۲۰۴۸۱۷:۵۸:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این اقایون رفتند یک قرار داد بستند که هر 3 ماه یکبار رئیس جمهور امریکا باید زیر ان را امضا کند . این اقایون توی برجام سرشون کلاه رفته و خودشون هم این را می دانند و به جای اینکه به مردم پاسخگو باشند می خواهند با جنجال نگاه ها را از بی کفایتی خود منحرف کنند . این ها رفتند امتیاز نقد دادند و امتیاز نسیه گرفتند و حالا امریکا با خیال راحت برجام را لغو کرده و تنها کارت برنده ایران که اورانیوم بود را نقدی دادند رفته و یک تعدادی امتیاز نسیه گرفتند و امریکا هم حالا دبه کرده
محمد۴۷۲۱۰۴۱۸:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
برادر گرامی لطفا استدلال کنید : بفرمایید کجای دنیا فرمانده نظامی ، راه حلهای دیپلماتیک ارائه می کند تا ما هم بدانیم
ناشناس۴۷۲۲۷۷۲۰:۵۹:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
جناب آقای مطهری با نهایت احترام خیلی اشتباه کردید
ناشناس۴۷۲۳۱۳۲۱:۴۲:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
قابل توجه کسانی که فکر می کنند مطهری به فکر مردم و حل مشکلات مردم است این صحبت های چندماه پیش اقای مطهری است مطهری: طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» موجب بدبینی به مقامات می‌شود!!! نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمعی از نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان این طرح را موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام و بدبینی نسبت به مسئولان دانست. قضاوت با طرفداران اقای مطهری ! الف جان خواهشن نظر من را چاپ کنید با تشکر
ناشناس۴۷۲۳۴۴۲۲:۰۹:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
او نماينده اي هوشيار و صادق و شجاع است
ناشناس۴۷۲۳۸۷۲۳:۰۶:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
از این منورالفکر ها نباید توقع حمایت از منافع ملی وطرفداری از مستضعفین رو داشت،چون ماموریت اونها حاشیه سازی و پرداختن به مسائل فرعی است.به جای اینکه از امریکا و واروپا به خاطر بدعهدی طلبکار باشند از حافظان امنیت ونیروهای داخلی طلبکارند ..چرا؟ احتمالا برو بچه هاشون اونور اب تشریف دارن وازباباجونشون توقع دارند حفظ منافع شخصی رو به منافع ملی ترجیح بدن!!!
ناشناس۴۷۱۲۱۹۱۱:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
والا هرکجای دنیا بود تو و ظریف و ... بخاطر آبروریزی برجام دادگاهی کرده بودن.
ناشناس۴۷۱۴۶۹۱۲:۳۴:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ایشون میگه هرکس باید کار خودش رو انجام بده ، درست هم میگه . ولی اگر به حرف خودش اعتقاد داره باید جواب بده که چجوریه که مجلس ، برجام رو در یک ربع تصویب کرد ، ولی نماینده هاش برای سلفی گرفتن ، یک ساعت از سر و کله هم بالا میرفتن ، و چندین ساعت برای مسافرت به روسیه با هم دعوا میکردن ؟! اگر دولت و مجلس و باقی مسئولین به وظایف خودشون میرسیدن ، الان وضع مملکت این نبود ! و سوال آخر ، شما که به تفکیک وظایف اعتقاد دارین الان دقیقا از چه موضعی و با چه عنوان حقوقی ، به رئیس یک نهاد نظامی نامه میزنین ؟ مگه سپاه یا ارتش ، تحت نظر جنابعالی یا مجلس فعالیت میکنن که از شما دستور بگیرن ؟ نهایت کاری که شما میتونی انجام بدی اینه که نظرت رو بیان کنی نه اینکه نامه بزنی . غیر از اینه ؟
محمود۴۷۲۲۵۲۲۰:۲۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اشتباه بودن کار نمایندگان دلیل عدم اظهار نظر و عادی شدن اشتباه برا دیگران نمی شه
ناشناس۴۷۲۶۰۰۰۷:۰۶:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
آقای مطهری اگر همین موشکها نبودند کی به امثال تو محل می گذاشت وشما را عددی حساب میکرد که بیاید مذاکره کندعزتتان را دریابید ودمدمی مزاج نباشید نام نیک از خود برجا بگذارید خدا بترسید وهرچه به زبانتان می آید بیان نکنید
ناشناس۴۷۱۲۴۲۱۱:۱۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این منِش همه ی عالِمان بیعَمَل است که با آسانسور قانون بالا میروند و سپس خود را بی نیاز از اطاعت و تبعیت از اصول و قانون میداند! ____________ این آقازاده ی ۲۰ دقیقه ای خود را مشمول ادعای خودش نمیداند. عجب اوضاعیست!!!!!! اغلب مدعیان قانونمداری یاغی از قانوند!!!!! : تاریخ تا تاریخ است ، تاریخ است!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۴۷۱۴۹۶۱۲:۴۵:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
زیاد جدی نگیرین . فکر کنم اصلاحات چی ها از روحانی رد شدن و میخوان کلید رو بدن دست یکی مثل این آقازاده .
ناشناس۴۷۱۸۴۵۱۵:۵۰:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما چه اطلاع از اوضاع مردم داری؟! هم کار داری و هم پول و هم خانه و آسایش ..
ناشناس۴۷۲۲۱۹۱۹:۴۶:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
کی ؟ آقای مطهری یا دوست ناشناس ؟ نکنه شما علم غیب داری که با یک کامنت ، کار و پول و خونه دیگران رو تشخیص میدی ؟ فعلا اونهایی خونه و کار و پول دارن که بزرگترین دغدغه شون چیزهایی مثل حصر و ربنا و کنسرت و این چیزاست . باقی مردم که درد خونه و کار و اینا رو دارن فقط آماج منفی های شما قرار میگیرن ! پس شاید خود شما اونی هستی که هم کار داری و هم پول و هم خانه و آسایش ...
ناشناس۴۷۲۲۲۱۱۹:۴۸:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
فعلا که نون و ماشین و خونه و ... تو جیب رفقای کلید به دسته
ناشناس۴۷۱۲۴۸۱۱:۲۳:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
احسنت به مطهري
ناشناس۴۷۱۳۹۲۱۲:۰۵:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
همین درود ها و احسنت ها کشور رو به این روز انداخت
ناشناس۴۷۱۶۱۳۱۳:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
احسنت ها به اینجا نرسونده، چشم بسته حق رو به برخی مقامات دادن به اینجا رسونده.
ناشناس۴۷۱۶۲۱۱۳:۴۳:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما همه روزه درود و مرگ بر این و آن میفرستید. یک نیم نگاهی هم به کردار خود کنید
ناشناس۴۷۱۲۸۳۱۱:۳۵:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری شما برجام را به کام مردم دادید و این شرایط سخت را با آن تصویب ۲۰دقیقه ای نصیب مردم کرده است و بجای اقتصاد مقاومتی این روش چند ساله اخیر را پیشه کرده است . شما باید در مقام پاسخگویی باشید نه پاسخ . ما از شما و دولت پاسخگویی میخواهیم چرا در مذاکرات با کفار جاسوس بعنوان مشاور داشتند چرا مترجم نداشتند و متنی را امضا کرده بودند که نمی دانستند چیست
ناشناس۴۷۱۳۶۰۱۱:۵۷:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بجای برجام چه انتخاب دیگری وجود داشت ؟!تحریم و بند7 منشور ملل متحد . الان هم که خدا را شکر تحریمها برگشته پس شما چرا ناراحت هستید ؟؟!!!
ناشناس۴۷۱۷۰۱۱۴:۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
سلام بجای برجام رویکردهای بسیاری بود. تعاملات ارزی با ارز متقابل و تقویت و حمایت از تولید کنندگان و صنعت داخلی و دادن پروژه های بزرگ ملی به اجتماعی از دانشگاههای قوی کشور. مامور کردن وزارت امور خارجه به بازاریابی و کمک به تجار در کشور های دیگر برای پیدا کردن بازار و هموار کردن صادرات. توسعه علمی قوی تر و فروش خروجی محصول شده آن که دیگه چندان جای تحریم ندارد. و غیره
ناشناس۴۷۲۱۲۲۱۸:۵۲:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این ها راه عمل نیست، این ها یک سری ایده ساده انگارانه هست، که حتی نمی تونه اقتصاد یک شهر رو نجات بده چه برسه به اقتصاد نیم تیلیاردی ایران! دست از ساده کردن مسائل بردارید که هرچی می کشیم از این هاست!
ناشناس۴۷۲۱۷۱۱۹:۱۲:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نه وقتی پرونده به شورای امنیت رفته!!!!
ناشناس۴۷۲۱۸۶۱۹:۲۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
مثل بازاریابی بابک :)
ناشناس۴۷۲۱۸۷۱۹:۲۴:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
دادا هیچ کدوم از کشورهای دنیا حاضر نیستند این کار رو بکنن. یه چیزی شنیدی فکر می کنی درسته.
ناشناس۴۷۱۴۱۰۱۲:۱۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
داداش اگر برجام و مذاکره نبود که التهاب بازار و اعتراض از سال ۹۲ تا اواخر ۹۶ حداقل خاموش نمی شد. چرا نمی خواهیم باور کنیم که مردم اقتصاد ایدئولوژیک نمی خواهند!؟
ناشناس۴۷۱۸۲۱۱۵:۳۳:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
مردم هیچ چیز ایدئولوژیک نمیخواهند
ناشناس۴۷۲۲۷۸۲۱:۰۱:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
به این میگن اقتصاد دلالی ، نه ایدئولوژیک !!! اما هنر دولتمردان گرفته تا ... ، اینه که به جماعت اینجور بقبولونن که ایدئولوژی این بلا رو سر اقتصاد آورده ، نه دزدی و فساد ها !!!
ناشناس۴۷۱۵۳۵۱۲:۵۹:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
البته وضعیت دقیقا عکس ادعای شماست. فعلا که با خروج از برجام، اوضاع کشور بهم ریخته
ناشناس۴۷۲۰۵۶۱۸:۰۶:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ای ناقلا نکنه تو هم از اونایی بودی که تحریم را دور میزدی !
ناشناس۴۷۱۲۹۰۱۱:۳۶:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری همانگونه که بارها نشان داده اند یک فرد به تمام معنی انقلابی، مسلمان و دوراندیش هستند .در هیچ زمینه ای ایشان مصلحت مردم و کشور را فدای مصلحت و منافع گروهی خاص ننموده اند و صد البته که در این رابطه تحت فشارها و تهمت های بی امانی نیز قرار گرفته اند .
ناشناس۴۷۱۴۱۲۱۲:۱۳:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اره مثلا در خصوص گرانی ها ایشان یکبار صدای اعتراض مردم نشنیدند
ناشناس۴۷۱۸۷۷۱۶:۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اونجاهایی که خودش دردش بیاد اعتراض می کنه گرانی مثلا چه تاثیری روی این آقازاده گذاشته که بخواهد اعتراض کن هر جا منافعش ایجاب می کند فورا قانوندان و دلسوز ملت می شود
مرتضی۴۷۱۴۲۷۱۲:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
یک مورد بیار که مطهری علیه اصلاح طلبها و دولت یازدهم و دوازدهم حرف درست و حسابی زده باشه به نظر مطهری مصلحت مردم دفاع تمام قد از دولت روحانی است
سید۴۷۱۲۹۷۱۱:۴۰:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
سلام "مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود." آقای مطهری انسان را یاد مرحوم منتظری می اندازد. خوب است به نصیحت امام گوش کند واز دنیای سیاست فاصله بگیرد. سپاه تابع مقام عالی نظام است و طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.ولی قطعاً نظر امثال ایشان را که جاسوس های غربی را فعال محیط زیست می دانند با تمام مدارک موجود را تأمین نخواهد کرد. ایشان متأسفانه هیچ اطلاعی از مباحث امنیت ملی واستراتژیک ندارند. انشا الله همه ما به راه راست وخدمت صادقانه هدایت شویم.
ناشناس۴۷۱۳۴۰۱۱:۵۰:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
لطف کن و یکبار وصیت نامه امام را دقیق بخوان خواهی فهمید سخن ایشان چقدر دقیق و فرمایش شما چقدر گزافه است!!!!
ناشناس۴۷۱۶۲۷۱۳:۴۶:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این جوانان از وقتی به دنیا آمدند لحظه به لحظه تاریخ و عقاید را از عقاید و تاریخ تحریف شده برخیها آموزش دیده اند. ساده ترین وصیت امام را میخواهند تحریف کنند: نظامیان نباید در سیاست دخالت کنند.
ناشناس۴۷۱۶۹۹۱۴:۱۵:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما از وصیتنامه امام یک جمله بیارید که توصیه به مذاکره با آمریکا کرده باشه. ایشون گفتن تا آمریکا آدم نشده باهاش مذاکره نمی کنیم. از کجای صحبتهای ترامپ و وزیر امور خارجش بوی آدم شدن میاد؟شما یک بار طعم شکست در برجام رو چشیدید بازم می خواید مطیعانه بهش امتیاز بدید؟ فکر نمیکنید این شمایید که دارید اراجیف میگید؟
ناشناس۴۷۲۱۶۸۱۹:۱۱:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
معلومه بیکاری، گرسنگی، و شرمندگی نکشیدی و حرف از مقاومت میزنی. الان خدا رو شکر با مدرک فوق لیسانس از یک دانشگاه تراز اول شغل درست و حسابی ندارم و افتخار میکنم که درد مردم وطنم رو کاملا درک میکنم.
ناشناس۴۷۲۰۶۰۱۸:۰۸:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
تو اصلا منتظری را دیده ای که اظهار نظر میکنی؟
محمدحسین۴۷۱۳۰۶۱۱:۴۱:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
سلام جناب آقای مطهری ان شاء الله، اولین نفر در اجرای این نامه با متن زیبا، خود شما باشید و در جایی که به شما ربطی ندارد دخالت نفرمایید. از جمله پاسخ به نامه این سردار و حتی تذکر به این سردار با فرض وارد بودن تذکر، چون وظیفه شما نیست، خود شما می فرمایید امام (ره) فرمودند نه نماینده مجلس یا رئیس جمهور ... . نکته: گاهی دیده شده است «کلمه الحق یراد به الباطل» با آرزوی توفیق الهی
ناشناس۴۷۱۴۰۹۱۲:۱۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ایشان نماینده مجلس هستند و حق ورود و تذکر دارند.
ناشناس۴۷۱۴۲۶۱۲:۱۷:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نماتینده مجلس کارش سیاست است و او راجع به امور نظامی سخن نگفته است و در کارهای نظامی دخالت نکرده است. او خواسته است مطابق با وصیت امام نظامیان در سیاست وارد نشوند
علی طباطبایی۴۷۱۴۶۷۱۲:۳۴:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری بواسطه کسب رای مستقیم مردم، دارای عنوان نمایندگی مردم را داشته و در تمام موارد می تواند اظهار نظر نماید و البته فقط اظهار نظر و نه دادن خط و ربط سیاسی نظام . برادر لطفاً کمی با اندیشه نظرات مخالف خود را بیان بفرمایید.
ناشناس۴۷۱۵۴۲۱۳:۰۲:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بسیار عالی
محمود۴۷۲۳۰۵۲۱:۳۵:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
قانون اساسی جمهوری اسلامی :هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسایل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید
ناشناس۴۷۱۳۱۰۱۱:۴۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
طبق اصل ۱۵۵ قانون اساسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موظف به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلابه! در هر حوزه ای که تهدید باشه! مخصوصا وقتی اونا که وظیفشون پاسخگویی به اون تهدیده (مثلا در حوزه سیاست خارجی، شما خودباخته ها!) در انجام وظیفه سستی کنن.
ناشناس۴۷۱۴۵۴۱۲:۲۹:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
هم وطن عزیز اولا اصل ۱۵۰ نه ۱۵۵. ثانیا عین عبارت اصل ۱۵۰ این است: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به وسیله قانون تعیین می‌شود". آیا واقعا از این اصل دخالت در اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی و مهندسی انتخابات و غیره فهمیده می شود یا عمل در چارچوب قانون که مطهری بدان تذکر داده. ثالثا مگر شما معتقد به حکومت(اصطلاح فقهی حقوقی) نظر ولی فقیه بر قانون اساسی نیستید؟! پس چطور فرمایش امام را محکوم برداشت ناصحیح خودتان از ماده قانون می کنید؟!
سیدعلی حجازی۴۷۲۱۲۹۱۸:۵۶:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بگذار برات تفسیر کنم خوب نخوندید خدا کنه واقعا شماهایی که آنقدر قانون اساسیع قانون اساسی می کنید به آن معتقد باشید -قسمتی از این بند در رابطه با وظایف سپاه نسبت به سایر نیروهای نظامی است و قسمت دیگر در رابطه با نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن که این قسمت خیلی کلی و فراگیر است و با توجه به همین وظیفه است که در موارد حساس نگاه فرا قانونی به همه موارد دارد البته با اجازه ولایت فقیه و این حکم در موارد اضطراری با تکیه بر حکم حکومتی ولی فقیه شکل قانونی به خودش می گیرد مثل شرایط کنونی همه می دانیم که امروزه نگاه استکبار به ما بعنوان یک کشور نیست بلکه تفکر انقلاب وحرکتهای آزادی بخش ضد استعماری را هدف قرار داده است لذا شرایط پیچیده است و اینکه لازم است آقای مطهری را هم حالیش کنم ( امام لقب شیطان بزرگ به امریکا دادند و با شیطان نمی توان به تعامل رسید و امروزه با وجود بودن ترامپ در راس کشور آمریکا این کشور مصداق شیطان بزرگ است و نظر فرمانده سپاه براین مهم اشاره دارد) جرا که ما با اوبامای اهل منطق و سیاستمدار به نتایجی رسیدیم حرف زدیم گپ و گفت داشتیم و به برجام رسیدیم و آن وقت آقای جعفری عزیز هم بود و حرفی نزد ببینید مومنان مقید به نظام و امام ولی فقیه هیچ وقت خودشان را نمیبینند و همیشه مطیع رهبری و به تبعیت از آن مطیع قوانین هستند و حرف آقای جعفری صرفا هشدار بوده و این هشدار می باید مورد توجه باشد تا همین امریکا برای مذاکره کردن پیش شرط ها ی ما را بپذیرد که از جمله ان تقبل کلیت برجام و عدم پرداخت به موضوع دفاع موشکی و تضعیف نظام است آن وقت این نئو دلواپسان اصلاح طلب خواهند دید که اگر لازم باشد آقای سردار جعفری هم در مذاکرات شرکت می کند وایضا توجه مطهری را به این گفته امام معطوف می دارم که فرمود : رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است (که این از دیگر دلایل سردار است ) ناگفته نماند صدمهو زهر این رابطه و سزای این بی توجهی را در رابطه با برجام نوش جان کردیم و این اول ماجراست و وای به روزی که ما به گفت ترامپ و با توجه به دست بالایی که به یمن خیانت و احتکار سکه ستایان و دلار بازان دارد وارد مذاکره شویم آن وقت این کاسب کشورهای جهان را در رابطه با دفاع موشکی که سنگر اصلی مقاومت است یک دست کرده و بعد ار اجبار به پذیرش قطعا تهاجم های اصلی را شروع خواهد کرد که نمونه هایش را در لیبی و عراق دیدیم و جالبتر هماهنگی همین مجلس است که در این شرایط می خواهند ریاست جمهور را استیضاح کنند نکته آخر اینکه آقای مظهری شواهد نشان می دهد که دشمن از عدم تلاش و جدیت همین مجلس و از جمله خود مطهری در رابطه با مصالح مهم مملکت دچار مشکل شده و بعضی ها به ناحق آن را از چشم رهبری معظم و سپاه عزیز و زحمتکش می بیند
نماینده ملت یا ....!۴۷۳۰۳۳۱۰:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
برادر من ,خود را به خواب زده ای یا واقعا خیلی روحیه ساده ای داری ؟ ...این درست که ایشان نماینده مردم ...لطفا بفرمایید این نماینده به کدام وظیفه خود , در جهت رفاه و آسایش همان مردمی که ایشان را به این مقام رسانده اند عمل کرده است .؟آیا مشکل مردم در حال حاضر نامه زدن فرمانده سپاه است؟ سخن شما زمانی صحیح است که کشور از کار , تلاش , احساس مسولیت بالا ,انقلابی بودن و به فکر آخرت بودن و .... این حضرات نماینده در گل و بلبل باشد و مردم در رفاه و آسایش کامل باشند ,در اینصورت بله حق با شماست ....اما الان با توجه به زندگی سخت مردم (که البته اگر قبول دارید که وضعیت سخت و یا حتی فاجعه است!) این نماینده محترم که اتفاقا اینهمه هم دلسوز منافع نظام و مردم است ! باید وقت سر خاریدن هم نداشته باشد! چه برسد که وقت ارزشمند خود را صرف الویت 100000 ام نظام و مردم کند !!! بگذریم از وقت نشناسی ایشان، حال که کشور لحظات حساسی را سپری میکند , منه عوام میفهمم که زمان خوبی برای گارد گرفتن در مقابل فرمانده اصلی ترین ارگان حفاظت از نظام و تضعیف آن نیست،در عجبم از خواص! حال نباید به رابطه آقازاده بودن ایشان و نماینده شدنش شک کرد؟ " کسی که خوابیده را میشود بیدار کرد اما از کسی که خود را به خواب زده باید ترسید !!!(با اندکی تغییر در ضرب المثل!)"
ناشناس۴۷۱۵۳۶۱۳:۰۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
حفاظت از دستاوردهای انقلاب با تعیین تکلیف برای مردم و کل نظام فرق دارد. یکبار دیگر پیام سردار را بخوان شاید فهمیدی!!!!
ناشناس۴۷۱۵۷۴۱۳:۱۸:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اصل 84 هم هست دیگه، که به قول قانون دانان بر اصل شما حاکمیت دارد نماینده در *تمام مسائل * حق اظهارنظر دارد
علی کریمی۴۷۱۳۱۳۱۱:۴۳:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
درود بر مطهری نماینده شجاع و انقلابی. به یاد امام راحل افتادم که نظامیان را از ورود به حوزه سیاست منع می کرد . یادش گرامی و روحش شاد باد.
ناشناس۴۷۱۴۵۲۱۲:۲۸:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اگه نظامیان نبودن زبون درازهایی مثل شماها نیز نبودن
ناشناس۴۷۲۱۸۲۱۹:۲۰:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
افراد بی منطق فحاشی می کنند.
ناشناس۴۷۲۳۹۲۲۳:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
من دست سردار را میبوسم و منکر رشادتهای براردان سپاه نمیشوم (که اگر غیر ازاین باشد نمک نشناسیست)اما هرچیزی جای خود
ناشناس۴۷۱۳۲۲۱۱:۴۴:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
حرفت درست ولی یک سوزن هم به خود بزن مطهری جون که درباره هر چیزی حتی فوتبال فرانسه و ... اظهار تظر می کنی و دیگران را منع می کنی... رطب خورده چون منع رطب کند اخوی.
ناشناس۴۷۱۴۳۲۱۲:۲۰:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
فوتبال فرانسه با دخالت در سیاست نظامیان فرق میکند. گذشته از آن فدراسیون فوتبال ایران بابت این سخنان مطهری تحریم نمی شود و اقتصاد کشور سست نمی شود و ایران در فیفا محکوم نمی شود و شورای امنیت ایران را در ذیل بند هفتم نمی برد.
ناشناس۴۷۱۴۹۱۱۲:۴۳:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نظر دادن در مورد فوتبال چیزی نیست که منافع کشور و ملت رو تحت تأثیر قرار بده. ایشون به عنوان یک شهروند عادی حق دارند در چنین مسائلی نظر خود را بیان کنند همانطور که همه مردم نظر میدهند. حتی برخی مردم با حمله به صفحات فوتبالیست ها آبروی کشور را میبرند که اصلا قابل قبول نیست و باید با آنها برخورد شود.
ناشناس۴۷۱۵۱۲۱۲:۵۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اصل هشتاد و چهارم هر نماینده در بابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسایل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید اصل هفتاد و ششم مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد.
ناشناس۴۷۱۶۶۴۱۳:۵۵:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اونوقت برجام ، گرونی ، دزدی مسئولین ، پارتی بازی ، و ... ؛ جزو حقوق مردم نیست ؟ اون مواقع ایشون ... تشریف دارن ؟
ناشناس۴۷۱۵۸۴۱۳:۲۲:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
طبق قانون نمایندگان منتخب مردم می توانند در هر موضوعی اظهار نظر کنند.
پ۴۷۱۳۴۶۱۱:۵۱:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
همه میگن برجام بد برجام بد... یادمون نمیره فردای برجام موشک آزمایش‌کردن و سایتای موشکی زیر زمینیو نشون دادن... برجام خوب بود ... بدش کردن... منطقی باشیم
احمد۴۷۱۶۵۳۱۳:۵۳:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
والا اون زمان می گفتند برجام اصلا ربطی به موشک و ... ندارد.بعد هم اگر برجام بخواد با نشان دادن یک موشک که یک توان بدیهی کشور است به هم بریزد همان بهتر که زودتر این اتفاق بیفتد چون مطمئنا یک مدت بعدش هم سراغ موشک میومدند و به خاطر اون برجام را به هم می زدند.مشکل اصلی اینجاست که امثال شماها به جای اینکه مشکلات را در داخل جستجو کنید هنوز تو برجام سیر می کنید
ناشناس۴۷۱۷۰۶۱۴:۲۱:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما با این حرفت نشون دادی آخر منطق و استدلالی!!!
ناشناس۴۷۱۸۸۴۱۶:۱۷:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
منطقی باش عزیزم، برجام در مورد هسته ای بود، هیچ ربطی به موشکی نداشت. آژانس هم 13 بار پایبندی ایران به برجام رو تایید کرد. الکی هوا شدن برجام رو به موشک ربطش ندید.
ناشناس۴۷۱۹۵۲۱۷:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
دوست عزیز نکنه انتظار داری با برجام (هسته ای ) تمام خواسته های طرف مقابل رو برآورده کنیم؟؟ یعنی آیا نشان دادن شهر موشکی باعث شد که آمریکا از برجام بره بیرون؟؟یا برجام رو ابتدا اجرا نکنه؟؟ یعنی شما انتظار دارید همون موشکی هم که داریم برای خوشایند اروپا وآمریکا تعطیل کنیم؟؟که بعد حتی عربستان وامارات هم برای ما شاخ وشانه بکشن؟؟ بابا ما چه گیری کردیم ایران نمیتونه حتی موشک هم داشته باشه اما سه کشور اروپایی وآمریکا هر چه دلشون بخواد دارند به خاورمیانه سلاح وجنگنده میفروشند.بعد یه عده میگن چرا موشک هوا کردیم؟چرا اونها اینهمه سلاح به کشورهای عربی بیخ گوش ایران میفروشند؟؟چرا آمریکا از شرق تا غرب ایران پایگاه نظامی داره اما به ما میگه در سوریه یا عراق نباش چون ثبات زدا هستیم!!خودش صلح آور ولی ما ثبات زدا..
ناشناس۴۷۱۳۷۷۱۲:۰۲:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است و در جایی که ببیند به خطر افتاده ورود می کند. اینکه سپاه در مسائل سیاسی نباید دخالت کند کاملا درست است و نظری هم که داده اند طبق مقام بالا دست که رهبری است می باشد. اما اینکه شما چرا در مسائلی که به شما ارتباطی ندارد دخالت می کنید جای تعجب است. فعلا یک فکری برای برجام 20 دقیقه ای بکنید که بوی گندش همه جا رو گرفته.
ناشناس۴۷۱۷۲۱۱۴:۳۰:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نه شما حق داری برای نظرت از رهبری مایه بگذاری و نه سردار..... رهبری خود اگر نظری داشته باشند به رئیس جمهور و وزیر خارجه انتقال می دهند.
...۴۷۱۳۸۷۱۲:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری شما خودت مطمئنی توی کارهایی که مربوط به شما نبوده دخالت نکردید؟؟ لابد شما هم میخواید همون مشی آقای رئیس جمهور رو پیش بگیرید که میگن یه مشت بی سواد درمورد برجام اظهار نظر میکنند!!! شما و آقای رئیس جمهور و تیمشون با سواد! حالا برجام چی شد؟؟ آیا غیر از هشدار هایی که امثال سردار دادن به وقوع پیوست؟؟؟؟
ناشناس۴۷۱۳۸۸۱۲:۰۵:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
خدا رحمت کند پدرت را. آخه تو به کی رفتی که یک ذره در این مسائل مثل شهید مطهری نیستی؟
ناشناس۴۷۱۶۵۰۱۳:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما چرا این حق را برای خود قائل هستین که در مورد فرزند شهید قضاوت کنید. شاید فرزند آن عالم طبق آموزه های پدر درست تصمیم میگیرد. شده نظر سایر فرزندان شهید مطهری را جویا شوید؟! حتماً بعد از این کار خواهید گفت همه فرزندان آن شهید بزرگوار منحرف شده اند. من و شما بگیم چون نظر فرزند شهید با نظر من مخالفه پس فرزند شهید منحرف شده ؟!
ناشناس۴۷۲۱۹۷۱۹:۳۱:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شاید پدرشون هم درست تصمیم نمیگرفته ؟!
ناشناس۴۷۱۶۸۲۱۴:۰۵:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
پس معلوم می شوددشهید مطهری را نشناخته ای!!!!
صابر۴۷۱۳۹۴۱۲:۰۷:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
متاسفانه یکی از افات حال حاضر کشور بعد از 40 سال نشناختن جایگاه خود است و در این مسیر مردم تاوان زیادی را متحمل شده اند گر چه ممکن است از روی دلسوزی برخی از مسولان اظهار نظر بکنند اما کشور جهت اداره امور مطابق قانون اساسی افرادی را منتخب کرده اند از جمله نمایندگان مجلس و ریس جمهور که تصمیمات و روابط خارجی بعهده انهاست همانطوریکه انها در کار نظامیان دخالت ندارند ما همه باید تابع قانون باشیم . سردار عزیز: شماز طرف مردم صحبت میکنید ببخشید مگر شما نماینده و منتخب مردم هستید؟ ایا فرمانده ارتش نیز به خود اجازه اظهار نظر محتملا بر خلاف نظر شما بدهد چه اتفاقی میافتد؟ فردی در جایگاه شما باید خیلی پخته و دور اندیش باشد شما ها مثل فرز ندان من هستید واقعا تعجب کردم از اظهارات شما در برهه فعلی خیلی باید دقت داشته باشید کشور باید روح ارامش داشته باشد نه التهاب .
ناشناس۴۷۱۴۳۹۱۲:۲۲:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری چرا وزیر دفاع آمریکا می‌تونه اظهار نظر کنه اما فرمانده سپاه ما نتونه ؟ نایب رئیس مجلس آمریکا چرا نمیتونه وزیر دفاع آمریکا رو امر و نهی کنه اما شما میتونی ؟ چون اونجا قانون داره و میدونن معنای امنیت ملی چیه اما اینجا لیستیها میرم مجلس و یک شبه قانون گذار و نایب رییس میشن
ناشناس۴۷۲۱۳۳۱۸:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
وزیر دفاع آمریکا از طریق رئیس جمهور با رای مستقیم نمایندگان مردم (سنا) انتخاب می شود. در نتیجه یک پست انتخابی هست نه انتصابی.
ناشناس۴۷۲۲۷۴۲۰:۵۵:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بین وزیر دفاع وفرمانده نظامی خیلی فرق است .
ناشناس۴۷۲۳۱۹۲۱:۴۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
خوبه خودت جواب خودتو دادی وزیر دفاع یه کشور نه یک فرد نظامی
ناشناس۴۷۱۴۴۳۱۲:۲۵:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ای کاش اندکی هم در مورد مبارزه با فساد، مقابله با چاپ پول بدون پشتوانه، شفافیت اقتصادی، دفاع از مالیات بر خانه های خالی یا قانون منع بکارگیری بازنشستگان قلم و سخن می راندید. به سلامتی نائب رئیس مجلس هستید.
ناشناس۴۷۲۱۹۱۱۹:۲۶:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
سخن گفتن مشکلی را حل می کند؟!!!!
ناشناس۴۷۱۴۴۷۱۲:۲۶:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری؛ جان کلام رو بیان کردی
ناشناس۴۷۲۳۷۶۲۲:۵۳:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بله عزیزان سپاه باید جلوب دشمن سینه سپر کنند و قطعه قطعه بشوند تا شما اقازاده ها مرتب به جاه و مقام برسید و سرمایه های هنگفت روی هم انباشته کنید تا جایی که توی این وضعیت اقتصادی که دولت مردم را بخاطر بی کفایتی و عدم مدیریت به نهایت بدبختی رسونده به جای اینکه به وظیفه نمایندگیت عمل کنی و از دولت پاسخ بخواهی اب توی اسیاب دشمن می ریزی و دشمن به شادی ایجاد میکنی ما واگذارت میکنیم بخدا.
یک ایرانی۴۷۱۵۱۹۱۲:۵۳:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
جناب مطهری !!!!؟؟؟ شما اگر لطف کنید به وظیفه ی نمایندگی خود برسید و با تصویب و نظارت درست قوانینی کاری کنید که مردم از این همه فشار خارج شوند ممنونتان می شویم. اگر هم خود را در قد و قواره این کار نمی بینید کنار بکشید تا کسان دیگری این کار را بکنند چون در این صورت این مقام برای شما حرام است!!! خدا از سر تقصیرات همه ی آقا زاده های گذرد که حال مردم تحت فشار اقتصادی را درک نمی کنند.!!!
ناشناس۴۷۲۲۰۲۱۹:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این نامه نیز از سر وظایف نمایندگی ایشان بود نه منفعت طلبی.
رامین۴۷۱۵۲۳۱۲:۵۵:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اون وقت تو خودت چرا درباره موشک اظهار نظر میکنی؟؟
ناشناس۴۷۲۲۰۴۱۹:۳۸:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
چون نماینده است وطبق قانون اساسی حق اظهارنظر و تحقیق و تفحص در هر موردی را دارد
محمود۴۷۲۳۲۳۲۱:۵۱:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسایل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید این قانون اساسی هست قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
ناشناس۴۷۱۵۴۱۱۳:۰۲:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
جناب آقای مطهری شما به عنوان نماینده مردم که بنا به مسئولیت وظیفه ذاتی نمایندگی چقدر توانستی از حق مردم دفاع کنی ؟ چقدر در مورد فساد اقتصادی . قاچاق های بی رویه .رانت خواری اختلاس از بیت المال .بی کاری وازدواج جوانان .رشوه گیری.خالی کردن خزانه ملت باروش فروش سکه وارز .وعده های به جا مانده دولت.بالاخره گرانی . وووو که کمر ملت را خم کرده است صحبت کرده ای ؟ وبه دولت مسئولین گوش زد کردی ؟آیا وظیفه تو فقط این است که بنشینید منتظر بمانید رقیب هم حربی ات چه گفته تا سریع انتقاد کنید. آیا در استیضاح دولت ووزرای دولت بعلت ناکار آمدی آنها چقدر بانمایندگان دلسوز همراه وهمدل بودی ؟ پس اول به وظیفه اصلی خود عمل کن بعد به دیگر مسئولین گوشزد نما اگر می بینید فرمانده محترم سپاه به ترامپ ابله پیام میدهد که مذاکره با ایران را باید بگور ببرید برای که میبند هرروز سران آمریکا ودولت ترامپ از رده بالا تا پایین به ایران توهین وتهدید میکنند.ومیبیند نماینده ای مانند جناب آقای مطهری سکوت اختیار کرده است. بلی گفته شما در مورد مذاکره با آمریکا زمانی مناسب است . که جنایتکاران دروغگو مانند ترامپ در راس حکومت آمریکا نباشد.. بنظرم به استثنایی ضد انقلاب خارجی وداخلی اکثر ملت ایران سخنان سردار سلیمانی وسردار جعفری را تایید وتحسین کردند چون از دل آنان سخن گفته اند
ناشناس۴۷۲۰۵۵۱۸:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
احسنت
ناشناس۴۷۱۵۵۸۱۳:۱۲:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
کاش مملکت رو کلا بدن دست سپاه. بخدا در عرض یک سال مملکت گلستان می شد
ناشناس۴۷۱۷۴۳۱۴:۵۴:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
تا الان مگه نبوده
ناشناس۴۷۱۸۲۵۱۵:۳۸:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
تو هم مرتب همین کامنتو بذار!!!!
ناشناس۴۷۲۱۰۷۱۸:۴۱:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
همين يك كار مانده؟ بعد از چهل سال بوق و كرناى مردم سالارى شما پيشنهاد ميكنيد كه مثل پاكستان و يا مصر بشويم؟
ناشناس۴۷۱۶۰۸۱۳:۳۸:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
این دوستانی که از آقای مطهری ایراد می گیرند حتی یکبار هم وصیت نامه امام(ره) رو نخوندن. نه فقط وصیت نامه رو نخوندن حتی نگاهی هم به کتب تاریخ صدر اسلام ننداختن. صرفا حسب وظیفه ای که دیگران براشون مشخص کردن مشغول کامنت گذاری هستند و البته معلومه که از چه کسانی خط می گیرند.
ناشناس۴۷۲۳۶۷۲۲:۳۷:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اشتباه می کنید. من خوانده ام و مطمئن هستم امام با همه توافق نامه هایی که به زبونی ملت می انجامد بشدت مخالف بود. بنظر من آقای مطهری در بد ورطه ای افتاده و جناحی نظر می دهد. اگر سپاه نبود کشور نبود و اگر این آقایان 20 دقیقه ای، اختیار کامل کشور را داشته باشند، نشان داده اند که همه چیز را در کوتاه ترین مدت به آمریکا و غرب واگذار می کنند.
سید۴۷۱۶۷۸۱۴:۰۲:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما مجلسی ها به جای اظهار نظر درباره دیگران به دهها قانونی که باید بررسی می کردید و نکردید و دهها قانونی که بدون توجیه تصویب کردید فکر کنید!!! شما شریک جرم دولت در این بحرانید... چند وزیر رو استیضاح کردین؟؟؟ چندبار به دولت تذکر دادین؟؟؟؟ اینقدر که به فکر ورزشگاه رفتن زنان بودین به معیشت فکر کردید؟؟؟
ناشناس۴۷۱۷۳۹۱۴:۵۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم آقای مطهری دقیقا کجایی؟ از مطهری بعید نیست یک وقت در مجلس به یک نماینده حرفی را می زند و به او می گویند حرف بدی است و اوجواب می دهد که معنی این کلمه را نمی دانستنم. در این که آقای مطهری در مسائل دینی و علوم انسانی بعضی اوقات نظرات قابل قبولی می دهند شکی نیست ولی در مسائل سیاسی بعضی اوقات انسان حس می کند کسانی سعی می کنند با فشار بر ایشان گفته هایشان را پشت حرف های ایشان پنهان کنند و برای اینکه به سپاه بتازند یک روز موشک ، یک روز مسائل سیاسی ، یک روز مسائل مالی و ... را مطرح می کنند. حال از آقای مطهری سوال می کنیم چرا دولت کوچکترین اعتنایی به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند یک امتیاز بدهید و یک امتیاز بگیرید نکردند و چنان هیجان زده عمل کردند که طرف مقابل هم تعجب کرد ؟ یک بچه در کره شمالی آمریکا را با تمام ابهت خیالیش به سخره گرفته است بعد در کشور ما تعدادی افراد به افرادی که فقط حرف عاقلانه می زدند و می گفتند که یک امتیاز بدهید و یک امتیاز بگیرید که بچه کوچک هم اگر بود تا چیزی نمی گرفت چیزی نمی داد می گویند کاسب تحریم . این موضوع اصلا ربطی به جناح بندی ندارد و موضوع کاملا عاقلانه است. ولی بعضی افراد سعی می کنند که ذهن مردم را از موضوعات اصلی منحرف کنند و جواب نمی دهند که برای این مردم چه کار کرده اند ؟
هادی۴۷۱۷۴۲۱۴:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
متاسفانه مشکل ایران از امثال شما در دولت و مجلس و به اصطلاح مسئولین هست شما توانایی کنترل فساد اقتصادی را ندارید اگر قرار باشد به ساز شما در سیاست خارجی رقصید همان گندی که به اقتصاد و برجام زدید به این مقوله هم مثل دفعات قبل می زنید مطلب بعدی سیاست کلی نظام باید نظر رهبری باشد که با مذاکره با آقای قمارباز دیوانه مخالف است و دلیل اظهار نظر تمام دلسوزان برای عدم مذاکره همین نظر رهبری است که بارها علنی اعلام شده است حالا سوال من اینجاست وقتی صحبت از مذاکره و رفراندوم برای آن و ... برخلاف صریح نظر رسمی نظام می شود شما چرا نامه نمی نویسید؟
ناشناس۴۷۱۷۵۰۱۵:۰۰:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اگر شهید مطهری زنده بودند اولین فریاد را بر سر شما می کشیدند علی آقا که خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن میریزید! شما آقازاده ها بهتر است از فرزندان رهبر انقلاب یاد بگیرید! اگر هوشیاری رهبر معظم و سپاه نبود امثال شما مملکت را به باد داده بودید!
ناشناس۴۷۲۱۸۳۱۹:۲۰:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
خوبه پدرشون رو به خودشون معرفی میکنید ...
ناشناس۴۷۲۲۲۶۱۹:۵۱:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما رفتی آن دنیا نظر شهید مطهری را پرسیدی و برگشتی که ادعایی به این وحشتناکی داری؟؟؟!!!!!
ناشناس۴۷۱۷۹۵۱۵:۲۳:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
درود بر فرزند شجاع ملت
ناشناس۴۷۱۸۲۲۱۵:۳۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری معاون رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران خودشان جزء آن دسته بودند که اکثرأ به همه چیز اعتراض داشتند حالا هم که معاون مجلس شودند شروع میکنند به سم پاشی بر علیه یک صدا بودن کشور ملت و مسئولین و یا با انفعال نشان دادن از خود بنفع استکبار و آمریکا اشتباه پشت اشتباه حرف میزنند.....
ناشناس۴۷۲۱۹۸۱۹:۳۱:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اول شما اشتباه پشت اشتباه خودت را تصحیح کن: معاون خیر.نائب رئیس!
ناشناس۴۷۱۹۱۳۱۶:۳۷:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اگر سپاه وارد این مسایل می شود بخاطر کم کاری یا بدکاری شماست جناب مطهری و نماینگان محترم.‌
ناشناس۴۷۱۹۲۰۱۶:۴۳:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
افرین خوب کاری کردی نامه زدی ولی میشه یکی هم بهریس جمهور بزنی
محسن۴۷۱۹۶۴۱۷:۰۶:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای علی مطهری مثل همیشه مطلب را اشتباه فهمیده اند امام ره نظامیان را از شرکت در احزاب وگروهها ی سیاسی منع کرده اند نه حضور در سیاست از طرفی طبق قانون اساسی ماموریت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است پس دفاع از سیاستی که بارها رهبر وفرمانده کل نیروهای مسلح برآن تاکید کرده نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه باید انجام شود تا تا دستگاه دیپلماسی باپشتوانه آن در میدان سیاست از حقوق ایران دفاع کند نامه شما در این موقعیت یک گل به خودی می باشد ازاین که چنین نمایندگان بی سوادی داریم متاسفم مارادونا را رها کنید غضنفر را بچسبید
ناشناس۴۷۲۲۳۰۱۹:۵۳:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۲
محسن خان!!! تحریف تا کجا؟؟؟!!!!!
ناشناس۴۷۲۰۵۰۱۸:۰۱:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ایشون خودشون جزو بدترین نمایندگان در عملکرد هستند
رسول۴۷۲۰۶۹۱۸:۱۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
توکارتون دخالت نشد که با داماد گرامی و نماینده های لیست تکراری برجام و برگه برنده یک کشور رو تو 20 دقیقه تصویب کردید اقای مطهری به روحانی بخاطر انجام ندادن و عدم اجرای قول هایش هم نامه بنویسید
ناشناس۴۷۲۱۷۹۱۹:۱۷:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
روابط فامیلی مطهری و لاریجانی. در مقام رئیس و نایب رئیسی مجلس این فامیل بازی ها آخرش به کجا میرسه خدا میدونه
ناشناس۴۷۲۰۸۷۱۸:۲۴:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بله آقای مطهری! هیچ کس هیچی نگه تا به سلامتی برجام 2 را این دفعه 10 دقیقه ای به خورد مردم بدهید. کاش ذره ای از شجاعت و تیزبینی و درایت پدر در شما بود.
ناشناس۴۷۲۲۱۲۱۹:۴۲:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
کلا باید به ژن خوبها و آقازاده ها مشکوک بود
محسن۴۷۲۰۹۸۱۸:۳۶:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
درود بر علی مطهری
محسن۴۷۲۱۳۶۱۹:۰۰:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری .... انگار شما از قانون چیزی نمیدانید.... اولا شما بعنوان چه شخصیت حقوقی اینجور با فرمانده سپاه مکاتبه می کنید؟؟؟ چون همانطوریکه بهتر میدانید برای اعتراض به عملکرد نظامیان باید سلسله مراتب طی شود اینجوریکه شما نوشتید ...انگار نامه اعتراضی مقام معظم رهبری به فرمانده سپاه هستش شایدم واقعا فکر می کنید مقام شما از مقام معظم رهبری بالاتره انشاالله هر کسی که باعث و بانی ورود شما به مجلس شد هدایت کنه ....چون واقعا الف و بای سیاست را بلد نیستید
ناشناس۴۷۲۱۴۴۱۹:۰۵:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۲
روح پدرت شاد با همچین فرزند شجاعی .
پیراسته فر۴۷۲۱۸۹۱۹:۲۵:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
ماجرای «تصویب برجام در20دقیقه»یک تبلیغات مخالفین برجامه،برید اطلاعات درست رابگیرید،بجای اینکه فقط اطلاعات را «ساندویچی» از کانالهای تلگرامی بگیرید ویا ازیک روزنامه خاص! بریدتحقیق کنید که کل برجام را در20دقیقه -سروتهش رابستن،ویا اینکه درکمسیونهای مختلف کارهای کارشناسی شد وماحصلشوآوردند درمجلس در20دقیقه جامه قانون پوشاندش..وامااینکه آقای مطهری حرفهایش برای عده ای بی منطق بنظرمیرسه،بایددید کردکه تا«منطق»راچی بدونیم
ناشناس۴۷۲۲۱۱۱۹:۴۲:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
اگرسپاه نبود کشورهم نبود.امام خمینی
اوالفضل۴۷۲۲۱۴۱۹:۴۲:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۲
شما زمان بنی صدر رابه یاد ارید که چه بلایی ایشان واطرفیانش برسر ایران اوردند
ناشناس۴۷۲۲۷۳۲۰:۵۴:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۲
بدون سرمایه خارجی و تکنولوژی روز دنیا برای تولید کشور تا 100 سال دیگر هم به جای نمیرسه
رحمان۴۷۲۳۰۱۲۱:۳۰:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۲
نامه مستندی است ولی میتوانست محرمانه باشد
ناشناس۴۷۲۳۱۲۲۱:۴۰:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۲
وقتی نماینده و آن وزیر بجای عمل به وظیفه کار را تعطیل و به دنبال نفوذ امریکا هستید سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی چارهای جز برخورد با شما را ندارد بنی صدر یادتان رفته
ناشناس۴۷۲۳۶۴۲۲:۳۳:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۲
آقای مطهری به هر طریق دفاع از دولت روحانی، یکم از مشکلات اقتصادی مردم و ضعف دولت در ابعاد مختلف حرف بزنه، آیا یکبار دیده شده ایشون از دلار ده تومنی سکه چهار میلیونی، فساد دوازده هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، فساد چهار هزار دویست میلیاردی دو بانک وبرادر جهانگیری و حسین فریدون و..... صداش به نفع ملت در بیاد
مرادی۴۷۲۳۶۶۲۲:۳۴:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۲
امام (ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود... بر طبق قانون اساسی کشور وظیفه نگهبانی از ارزشهای انقلاب اسلامی از وظایف سپاه می باشد و در صورت احساس بخطر افتادن کلیت نظام می تواند با تبعیت از فرماندهی کل قوا اقدامات لازم را انجام دهد. نقش سپاه در سازندگی بر هیچ کس پوشیده نیست هر چند معایب و نواقص نیز وجود داشته باشد.
حمید۴۷۲۳۹۳۲۳:۱۳:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۲
مگه ما قانون نداریم خواهشن احساسات طرفداری راکناربگذارید
عابد۴۷۲۴۴۲۰۰:۲۰:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
آقای مطهری تنها به منافع حزبی و باندی خود فکر می‌کنند...
ناشناس۴۷۲۴۴۹۰۰:۳۶:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
با سخنان آقای علی مطهری میتوان ، جهت وزیدن باد را به خوبی تشخیص داد .
ناشناس۴۷۲۵۶۲۰۶:۱۵:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
ناشناس۴۷۲۵۸۵۰۶:۴۸:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
علی مطهری ذهن صفر و یکی رباتیک داره. کلا خیلی راحت ارور میده.
ناشناس۴۷۲۶۰۴۰۷:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دوست دارم یه بار ایشون از شیخ حسن سوال کنه که طبق چه قانونی رفت و تضمین داد که ایران تمام فعالیتهای فضاییش رو هم تعطیل میکنه. اون قدر هم به تعهدش پایبنده که حتی با پاره کردن برجام هم باز ما نباید کار فضاییمون رو از سر بگیریم.
ناشناس۴۷۲۶۵۶۰۷:۵۲:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
علی مطهری چرا به رئیس جمهور نمیگید مردم گرسنه هستند
سریلانکی۴۷۲۶۶۳۰۷:۵۴:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
به نظر این بنده حقیر صحبت آقای مطهری درست وبجاست
اردبیلی۴۷۲۸۰۷۰۹:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
جناب آقای مطهری چرا در مورد دزدهای میلیاردی، به دستگاه قضا تا به حال نامه ننوشته ای. آمریکا هیچ وقت سرسازش با ایرانیان را ندارد.
ناشناس۴۷۳۰۵۲۱۰:۴۳:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
آقای مطهری چرا به روحانی نامه نمینویسی و در مورد اوضاع اسفناک اقتصادی ازش توضیح نمیخوای؟ تو و هم فکرانت. دست شما برای مردم داره رو میشه آقا زاده.ای داد از بی تدبیری و بی کفایتی بعضی مسئولین.خدا به دادمان برسد.
علي۴۷۴۷۸۰۲۲:۲۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اگر فقط بايد رئيس جمهور نظر بده پس خود علي مطهري چرا همش حرف ميزنه و افاضه ميكنه؟ ثانيا هركسي در كشور حق داره نظرش را مطابق قانون بگه خفقان كه نداريم ثالثا سپاه در سياست به معنايي كه علي مطهري ميفهمه دخالت نميكنه ولي وظيفه داره در هر موردي كه به انقلاب مربوط ميشه ورود كنه اين تعريف سپاه هست رابعا ما ميفهميم مطهري از چي ميسوزه
بصیرت داشته باشیم۴۷۴۹۵۹۰۰:۳۴:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
لطفا قبل از کامنت فکر کنید بعد نظر بدید خوبه یه کم بصیرت داشته باشیم اولا که وظیفه سپاه، حفظ آرمان های انقلابه، دوم اینکه وقتی مجلس و نهاد های مربوطه کاری نمیکنند ، باید نهادهای پاسدار کشور اقدام کنند / سوما و مهمتر از همه اینکه عزیزان، فرمانده سپاه گفتن که آمریکا دشمن ملت و دولت ایران است و این هم پس از این همه بدعهدی مشخص شده و از قدیم الایام هم مشخص است، بنابراین اسمش رو نمیشه دخالت گذاشت، درضمن ، بعضیا که مخالف این هستن که آمریکا دشمن ماست و مذاکره هم اشتباهه محضه ، باید به شناسنامه شون مراجعه کنن و ببینن آیا تابعه ایران هستن یا نه رهبر ایران که من بهش میگم حضرت آقا و شماها میگید خامنه ای، همون فردیه که گفت سازش و عدم سازش هر دو هزینه دارد. هزینه عدم سازش، دلار 2000 تومنی و سازش دلار 8500 تومنی!! و رهبر همون فردیه که کل دنیا یه سیاستمدار عالی و مدافع حقوق ملتش میخوننش بصیرت داشته باشید لطفا کمی هم فکر وجود داشته باشهخ بد نیست خائنین رو بشناسیم
میلاد۴۷۸۶۲۴۱۳:۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۵
واقعا تاسف میخورم به حال اقای مطهری،مومن ازیه سوراخ دوبار گزیده نمی شود،مذاکره با امریکا یااشتباه است یا خیانت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین