جزئیاتی تازه از دیدار اخیر هیات دولت با رهبر انقلاب

گروه سیاسی الف،   3970431073

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های جدی‌تر و تلاش بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبر انقلاب را انجام می‌دهد.

حسینعلی امیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با فارس در مورد جزئیات دیدار اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری گفت: جلسه اعضا هیأت دولت با مقام معظم رهبری در یک فضای بسیار صمیمی برگزار شد. ایشان در بخش های مختلف دستورات و توصیه‌هایی داشتند.

وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب این بود که اعضای دولت با مردم صحبت کنند و شرایط کشور را با مردم در میان گذارند. همچنین ایشان تاکید کردند که در شرایط فعلی کشور به شدت به مردم نیاز است و دولت با مردم گفت‌وگو کند. همراه کردن مردم با دولت می‌تواند مشکلات را حل‌وفصل کند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به شرایطی که آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها برای کشور فراهم می‌کنند نیاز به برنامه ریزی‌های جدیتر و تلاش بیشتر است که قطعا دولت راهکارهای رهبری را انجام می‌دهد.

امیری تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت وزیران، دولت بر اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری تاکید و هر کدام از  وزات خانه‌ها و دستگاه‌ها راهکارهای خود را برای اجرای آن ارائه کردند.