تأخیر ۱۲ ساعته پرواز حجاج ایرانی

گروه اجتماعی الف،   3970431069

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پروازسوم حجاج زنجانی با ۱۲ ساعت تأخیر به سوی عربستان پرواز کرد، گفت: شرکت سعودی باید برای تأخیرهای به وجود آمده خسارت بپردازد.

به گزارش فارس؛ پرواز سوم زنجانی‌ها به مدینه منوره که قرار بود ساعت 20:20 روز گذشته انجام شود؛ به علت ناهماهنگی شرکت سعودی تأخیر 12 ساعته داشته و به همین دلیل مسافران به محل‌های اسکان در داخل شهر انتقال یافتند.

مدیر فرودگاه زنجان در همین‌باره به خبرنگار فارس گفت: به علت عدم هماهنگی مناسب و ضعف مدیریت شرکت سعودی و اینکه خلبان دستور گرفته است که شب نمی‌تواند از زنجان پرواز کند؛ این اتفاق رخ داده است.

محمد قاسمی با اشاره به اینکه قبل از پرواز آمادگی در فرودگاه وجود داشت؛ افزود: ولی خلبان اعلام کرد که من از زنجان آشنایی لازم را ندارم و نمی‌توانم پرواز کنم.

وی با اشاره به اینکه از طریق سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی پیگیر این موضع هستیم؛ افزود: متاسفانه شرکت انتخاب شده سعودی بسیار ضعیف است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه از طریق قراردادی که بین سازمان حج و زیارت شرکت سعودی است؛ خسارت از هزینه‌هایی که قرار است؛ پرداخت شود کم خواهد شد؛ افزود: خود حج و زیارت و مدیران کاروان‌ها باید این موضوع را پیگیری کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه پرواز چهارم نیز دقایقی دیگر انجام خواهد شد؛ تصریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه ظرفیت انجام دو پرواز همزمان را ندارد؛ از همین رو با تغییر برنامه پروازی، پرواز ساعت 10:15 انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، دیروز نیز نخستین پرواز حجاج زنجانی با 9 ساعت تأخیر به سوی سرزمین وحی پرواز کرد.