وزرای اسرائیلی خواستار ترور مقامات ارشد حماس شدند

گروه جهان الف،   3970424134

دو وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی و موشکی اخیر مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، خواستار ترور مقامات ارشد حماس شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واینت نیوز، «یووال اشتاینیتز»، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه ادعا کرد ایران و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به تنش‌های غزه دامن می‌زنند.

اشتاینیتز مدعی شد: «عباس عمداً دستمزد‌ها را کاهش داده و آب و برق غزه را تامین نمی‌کند تا بحران بشری به وجود بیاید».

این مقام صهیونیست در پی تنش‌هایی که در چند روز گذشته به وجود آمد ادعا کرد: «اسرائیل هیچ نوع تروریسمی را نمی‌پذیرد، نه موشک، نه تونل و نه بالون‌ها و بادکنک‌های آتشین. هر اقدامی که علیه سرزمین ما انجام شود یا به شهروندان یا اموال ما صدمه بزند با قدرت جواب داده می‌شود».

اشتاینیتز در ادامه افزود: «اگر شرایط بدتر شود ما قتل هدفمند را هم در نظر می‌گیریم و عملیات نظامی را از آنچه تاکنون داشتیم گسترده‌تر می‌کنیم».

«یسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم به دلیل قرار ندادن گزینه «حذف حماس» روی میز انتقاد کرد.

شایان ذکر است در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیرو‌های مقاومت به آن، تنش میان این منطقه و تل‌آویو بالا گرفته است.