چگونه از پرداخت هزینه های بالا برای شرکت در نمایشگاه ساختمان جلوگیری کنیم

گروه اقتصادی الف،   3970421165

شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از روش های بسیار تاثیرگذار در زمینه بازاریابی محصول، خدمات و کسب ‌و کار به حساب می آید. شرکت در نمایشگاه فرصتی برای دیدار و تعامل با مشتریان بالقوه را فراهم می‌کند. امروزه با افزایش رقبا در هر حرفه ای و از جمله صنعت ساختمان، بر کسی پوشیده نیست که یکی از راه های مهم وتاثیرگذار شناساندن محصولات و خدمات شرکت ها به بازار وسیع ساختمان کشور، شرکت نمودن در نمایشگاه صنعت ساختمان کشور می باشد.

آیا شرکت در نمایشگاه ساختمان برای تمامی شرکت های تولیدی و خدماتی امکان پذیر می باشد؟ از آنجائیکه شرکت در نمایشگاه ها نیازمند صرف هزینه های بسیار بالا که شامل تهیه تیراژ بالای کاتالوگ ها و هدایای تبلیغاتی، اجاره غرفه، ساخت غرفه و هزینه های حمل و نقل بالا به منظور ایاب و ذهاب کارکنان به همراه تجهیزات مورد نیاز آنها می باشد، شرکت در نمایشگاه ساختمان برای بسیاری از تولیدکنندگان و شرکت های ساختمانی مقرون به صرفه نمی باشد.

در این بین راه کار مناسب برای شرکت ها و تولیدکنندگان ساختمانی که قادر به پرداخت هزینه های بالای شرکت در نمایشگاه نیستند چیست؟ راهکار معرفی و عرضه محصولات و خدمات ساختمانی به متقاضیان کل کشور بدون صرف هزینه های بالا چیست؟

یک دو سه سازه با ایجاد پل ارتباطی میان بزرگترین شرکت های ساختمانی ایران و متقاضیان محصولات ساختمانی، در حقیقت به مثابه یک نمایشگاه مجازی ساختمان که هر روز نیز به وسعت آن افزوده می گردد عمل می نماید. این وبسایت با ارائه کامل ترین مجموعه از برترین برند های صنعت ساختمان ایران و جهان در زیر یک سقف و ارسال فوری تمامی محصولات و خدمات آنها به سراسر کشور قدمی بزرگ در راه دسترسی همگان به بهترین و به روزترین محصولات و خدمات ساختمانی کشور برداشته است.

سایت یک دو سه سازه با شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی متقاضیان را یاری می کند تا در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تمامی نقاط ایران دریافت نمایند. همچنین کلیه شرکت ها و تولیدکنندگان محصولات ساختمانی می توانند تمامی محصولات و خدمات ساختمانی خود را از طریق یک دو سه سازه به کل کشور ارائه نمایند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های 28425424 و 28428787  تماس حاصل نمائید.