چند نکته پرابهام در مورد آینده کی‌روش؟

گروه ورزشی الف،   3970420158 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران را ترک کرده و به لیسبون رفته تا خانواده‌اش را ببیند. او این روز‌ها بیشتر در کنار پدرش است.

کی‌روش در حالی ایران را ترک کرد که قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرد. او قبل از رفتن در گفت‌وگویی که انجام داد از شرط و شروطش گفت. شرط‌های او هم عجیب نبود؛ اول اینکه اردو‌های ایران به موقع و با بازیکنان موردنظرش برگزار شود و دوم اینکه، پول برای اردو و بازی وجود داشته باشد.

این یعنی کی‌‍روش خواسته عجیبی برای ادامه کار در تیم ملی ایران نداشت. حالا خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که فدراسیون به کی روش تعهد داده خواسته‌هایش را عملی کند. بدین ترتیب کارلوس کی‌روش باید در تیم ملی بماند. این مسئله را بعضی از بازیکنان تیم ملی هم تائید کرده‌اند که با کی‌روش رابطه نزدیکی دارند.

قبل از جام‌جهانی سرمربی ایران جلسه‌ای با سران فوتبال ازبکستان در هتل کونتینتال دبی برگزار شد و دو طرف صحبت‌هایی درباره همکاری کردند. ظاهرا کی‌روش مسئولان فدراسیون را هم در جریان این پیشنهاد جدی تیم‌ملی ازبکستان گذاشته است. بدین ترتیب و با توجه به میل بالای کارلوس برای ادامه همکاری با ایران، او در تیم‌ملی باقی می‌ماند.