دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان

گروه اجتماعی الف،   3970402211 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر که مبلغ 80 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش فارس پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع شکایاتی مبنی بر این‌که فردی با پوشش بنگاه معاملاتی خودرو از 13 شهروند کلاهبرداری و متواری شده است، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری این کلاهبردار، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه بیان داشت: یک گروه مجرب از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شده و او را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: فرد دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری و برداشت مبلغ 80 میلیارد ریال از 13 نفر تحت پوشش خریدار خودرو اعتراف کرد.

معصوم‌بیگی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و توصیه کرد: شهروندانی که قصد خرید خودرو دارند به بنگاه‌های معاملاتی مجاز مراجعه و از پرداخت کامل مبلغ خودرو قبل از تعویض پلاک و انتقال سند خودداری کنند.