پلامن: باخت بلغارستان تقصیر سعید معروف است!

گروه ورزشی الف،   3970402198

سرمربی تیم والیبال بلغارستان گفت: باخت بلغارستان مقابل تیم ملی والیبال ایران تقصیر سعید معروف است!

به گزارش الف و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال،کنستانتین پلامن به همراه کاپیتان تیم ملی بلغارستان پس از شکست در بازی با ایران در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بودند.

سرمربی تیم ملی بلغارستان ضمن تبریک به تیم ایران ادامه داد: تیم ایران با توجه به میزبانی مسابقات در هر سه بازی برای برد به میدان می آید و طبیعی است موفق بشود. هدف ما استفاده از بازیکنان جوان بود. در بسیاری از موقعیت های بازی که شرایط آسان بود با اشتباهاتمان موقعیت را از دست دادیم.
پلامن با تمجید از بازی خوب ایران گفت: ایران در ست دوم خوب بود و سرویس های خیلی خوبی داشت. در ست سوم فکر کردند بازی تمام شده و توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. ست چهارم اما بازیکنان من از جنگندگی دست کشیدند و مغرور شدند.
سرمربی تیم ملی بلغارستان در پایان صحبت هایش با اشاره به کاپیتان تیم ملی ایران گفت: باخت ما تقصیر سعید معروف است.

ویکتور یوسیفو کاپیتان تیم ملی بلغارستان هم گفت: خیلی آسان نیست بعد از این بازی صحبتی داشته باشم. امروز روز ما نبود. فقط در ست سوم خوب بازی کردیم. امیدوارم در باز یبعد با چهره بهتری ظاهر شویم.
تیم ملی بلغارستان در نخستین بازی با نتیجه 3-2 مقابل آلمان شکست خورد و امروز در دومین بازی با تیم ملی والیبال کشورمان روبرو شد که نتیجه را 3-1 واگذار کرد.
بلغارها فردا در سومین بازی از ساعت 16 در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی به مصاف کره جنوبی می روند.