خلاق ترین برند خودرویی معرفی شد

گروه اقتصادی الف،   3970402040

نظرسنجی تازه ای از طرف موسسه مشاوره خودرو با جامعه آماری 1000 نفر از مردم انگلستان، آمریکا و چین نشان از آن دارد که ب ام و به عنوان خلاق ترین برند خودروساز در دنیا شناخته می شود. در این نظرسنجی 20 درصد از مردم به این برند رای داده اند و از خلاقیت ها و ویژگی های جدید این خودرو راضی بوده اند.

رقبای اصلی ب ام و در این نظرسنجی هم وطن های آن یعنی آئودی و مرسدس بنز بودند که در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. این دو برند آلمانی به ترتیب توانستند 17 و 11 درصد از رای مردم را به خود اختصاص دهند.

جالب است این نکته را اشاره کنیم که نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد که تسلا با 28 درصد آرا در رتبه اول این کشور قرار گرفته و پس از آن تویوتا و ب ام و حضور دارند که هر کدام 22 و 21 درصد از آرا را به خود اختصاصی داده اند. با این حال در مجموع سه کشور این ب ام و بوده است که بیشترین امتیاز را کسب نمود تا رتبه اول این نظر سنجی را بدست آورد.

شاید جالب ترین نکته از این نظرسنجی قرار گرفتن شرکت خودروسازی BYD در رتبه چهارم باشد. این خودرو ساز چینی به عنوان بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی پلاگ این در دنیا شناخته می شود و در این زمینه تا امروز خلاقیت های جدید و ابداعات تازه ای داشته است. چینی ها طی سال های اخیر پیشرفت گسترده ای داشته اند.

منبع: خودرو کار