درخشش «گل به خودی»!

گروه ورزشی الف،   3970330122

درخشش «گل به خودی»!

- گلی که دیشب چریشف روس وارد دروازه مصر کرد، او را کنار کریس رونالدوی ۳ گله قرار داد اما بالاتر از نام این ۲ مرد ۳ گله جام بیست ویکم یک اسم دیده می‌شود؛ اسمی به نام گل به خودی! 

به گزارش سایت نود، تا پایان بازی‌های دور اول مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸، ۵ گل به خودی به ثبت رسیده است؛ بهیچ از استرالیا مقابل فرانسه، بهیدوز از مراکش مقابل ایران، فتحی از مصر مقابل روسیه، اتبو از نیجریه مقابل کرواسی و سینوک از لهستان مقابل سنگال.

 با این اوصاف تعداد گل‌ به خودی‌ها در این جام از تعداد گل‌های بهترین گلزن جام بیش‌تر است و اگر یک گل به خودی دیگر به ثمر برسد، آن وقت رکورد بیش‌ترین گل به خودی در تاریخ جام‌جهانی که اکنون در اختیار جام‌جهانی ۱۹۹۸، ۲۰۱۴ و این جام است به تنهایی در اختیار روسیه ۲۰۱۸ قرار می‌گیرد.

کورس رونالدو

رونالدو به تلافی گل‌های نه‌چندان زیاد خودش در ۳ حضور قبلی در جام‌جهانی، این بار در همان گام اول درخشان ظاهر شد و به اندازه ۳ حضور قبلی‌اش در جام‌جهانی،گل زد؛ ۳ گل. این، اولین هت‌تریک او در جام‌جهانی بود و حالا ستاره رئال با ۶ گل در احتمالا آخرین جام‌جهانی‌اش به دنبال دوررقمی کردن گل‌های خودش است.

 تعدد ۲ گله‌ها

در این جام، ۲ گله‌های زیادی دیده می‌شوند. ژوبا از روسیه، لوکاکو از بلژیک، کین از انگلیس و کاستا از انگلیس ۲ گله هستند و با توجه به قدرت تیمشان و شرایط جدول، شانس خوبی برای ادامه گلزنی و رقابت برای کسب آقای گلی دارند.