ایران-اسپانیا غیرقابل پیش‌بینی است/ انتظارات از تیم ملی بالا رفت

گروه ورزشی الف،   3970330033

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: نتیجه‌ای که در دور نخست مرحله گروهی برای ما رقم خورد باعث شد تا انتظارات از تیم ملی بسیار بالا برود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین گام خود در جام جهانی روسیه موفق شد حریف خود مراکش را با به لطف گل به خودی ثانیه‌های پایانی بازی با شکست مواجه کرده تا برای اولین بار جام جهانی را با پیروزی آغاز کند. این پیروزی امیدواری‌های زیادی در دل اقشار مختلف مردم نسبت به دیدارهای پیش رو ایجاد کرد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: ما در حالی مراکش را بردیم که این پیروزی فوتبالی نبود. یعنی واقعیت این است که ما از نظر فوتبالی از مراکش عقب بودیم اما خب خاصیت فوتبال این است که همیشه تیم‌های بهتر برنده نمی شوند. تیم ملی کشورمان تابحال بارها در تاریخ مسابقاتی که انجام داده قربانی این قانون نانوشته در فوتبال شده اما خوشبختانه اینجا و در جام جهانی روسیه این قانون نانوشته به سود تیم ملی ما رقم خورد.

وی افزود: به هرحال این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و حالا به گفتن این جمله بسنده می‌کنیم که در فوتبال به نتیجه امتیاز می‌دهند نه به بازی زیبا یا بازی بهتر. این پیروزی را به فال نیک گرفته و مثل همه مردم عزیز کشورم آرزو می کنم که در گام بعدی هم اتفاقاتی بیفتد و نتیجه‌ای در پایان روی اسکوربورد ورزشگاه نقش ببندد که برای ما راضی کننده باشد.

مدافع سابق تیم ملی اضافه کرد: اگر بخواهیم فوتبالی صحبت کنیم باید بگوییم واقعیت این است که فوتبالی ما شانسی روی کاغذ برای شکست دادن اسپانیا نداریم. اما همانطور که در همین جام دیدیم تیم های بزرگی مثل برزیل، آرژانتین، آلمان و حتی فرانسه مقابل تیم هایی زمینگیر شدند که روی کاغذ خیلی از آنها برتر بودند، ما هم می توانیم امیدوار باشیم که با ارائه یک بازی منطقی ابتدا جریان بازی را کنترل کرده و سپس در مواقع مقتضی بتوانیم به هدف نهایی مان برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به ظاهر پیروزی براسپانیا محال است اما قشنگی فوتبال به همین است که غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شوند. فوتبال یک سرزمین جادویی است که در آن می‌توان به آرزوهای محال رسید. البته من این صحبتها را نمی‌کنم تا انتظارات را از تیم ملی بالا ببرم. شاید بخشی از این صحبتهای من احساسی باشد و از روی این که واقعا دوست دارم تیم ملی کشورم از این بازی بزرگ سربلند بیرون آید.

حسن زاده گفت: انتظار ما هم از تیم ملی بالا رفته و امیدوارم این بالا رفتن انتظارات باعث نشود تا ملی پوشان مان تحت فشار مقابل اسپانیا بازی کنند که این می‌تواند تاثیر عکس روی آنها بگذارد.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در خصوص مصدومیت روزبه چشمی گفت: در وهله اول برای چشمی واقعا ناراحت شدم. این اوج بدبیاری است که یک بازیکن در جریان جام جهانی و در تمرینات آسیب ببیند و از چرخه بازیکنان خارج شود. اما این اتفاقات در طبیعت فوتبال است و هر کسی فوتبالیست می شود باید بداند که این اتفاقات هم ممکن است برایش بیفتد. اما در خصوص تیم ملی باید بگویم دست کی روش برای پر کردن جای خالی چشمی بسته نیست. او لااقل سه گزینه مثل مجید حسینی، پژمان منتظری و خانزاده را برای این منظور دارد. خود کی روش بهتر از هر فرد دیگری می داند شرایط کدام یک از این بازیکنان برای ایستادن به جای روزبه بهتر است. گو این که آنچه از بیرون نشان داده می شود این است که شرایط مجید حسینی از آنجایی که در بازی قبلی هم بازی کرده باید مناسب تر باشد، اما کی روش انسانی غیر قابل پیش بینی است و ممکن است هر تصمیمی در این خصوص بگیرد که به فکر ما ها خطور نمی کند.

وی در خاتمه بیان داشت: با همه این تفاسیر باید بگویم بازی ایران و اسپانیا واقعا غیر پیش بینی است و حتی خود اسپانیایی ها هم می ترسند که در خصوص این بازی پیش بینی کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین