سلحشوری در گفتگو با الف: سیف باید استعفاء می داد/ تعجب از روحانی برای برکنار نکردن مدیران بی انگیزه

گروه سیاسی الف،   3970329228 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور اصلا خوب نیست، افزود: من اگر جای سیف رئیس کل بانک مرکزی بودم استعفاء می دادم و از رئیس جمهور تعجب می کنم که مدیران بی انگیزه را برکنار نمی کند.

سیف باید استعفاء می داد/ تعجب از روحانی برای برکنار نکردن مدیران بی انگیزه

پروانه سلحشوری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با تاکید بر ضرورت ترمیم کابینه و تغییر در بین وزرا گفت: تیم اقتصادی دولت خوب و موفق عمل نکرد و ضرورت اصلاح آن بیش از گذشته است.

وی با اشاره گرانی سکه و ارز  و تلاطم در بازار افزود: وضعیت بازار خیلی بهم ریخته است و من اگر جای سیف رئیس کل بانک مرکزی بودم، با توجه به شرایط پیش آمده، خودم استعفاء می دادم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: وقتی وضعیت اقتصادی کشور به این حد رسید و کنترل ها از دست مسئولین خارج شده که نشان از ناتوانائی  مسئولین است، باید استعفاء بدهند.

سلحشوری گفت: تعجب برانگیز است که آقای سیف همچنان بر سر کار حاضر می شود و استعفاء نداده و جالب تر اینکه آقا روحانی رئیس جمهور هم وقتی می بیند مدیری انگیزه کار کردن ندارد، وی را برکنار نمی کند.

وی با بیان اینکه ما نمی گوییم وضعیت اقتصادی کشور به یک شخص مسئول یا وزیر گره زده می شود، افزود: اما در دوره آقای طیب نیا وزیر اقتصاد شاهد این تلاطم در بازار سکه و ارز نبودیم.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به دلایل ایجاد شرایط بد اقتصادی و گرانی ها در بازار افزود: عملکر ضعیف رئیس کل بانک مرکزی و نداشتن مدیریت صحیح برای کنترل نوسانات قیمت ارز و بخصوص دلار و همچنین ضعف در تیم اقتصادی دولت از دلایل ایجاد این شرایط بد اقتصادی است.

سلحشوری در خصوص عملکرد وزیر اقتصاد تصریح کرد: وزیر اقتصاد در چرخه معیوب کارآمدی لازم را ندارد.