ضرغامی: افراد زیادی در لباس انقلاب رفتار طاغوتی دارند

گروه سیاسی الف،   3970328198

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: خیلی ها ممکن است در لباس انقلاب باشند و جایگاه هایی هم داشته باشند اما خوی و رفتار طاغوتی داشته باشند و از این دست افراد خیلی هم زیاد داریم.

به گزارش مهر، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعدازظهر امروز در ششمین مراسم سالگرد ارتحال سردار احمد قدیریان، اظهار داشت: سردار قدیریان قبل از انقلاب از مجاهدان بود و بارها دستگیر و شکنجه شد و زحمات بسیاری کشید برای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انقلاب هم این روند را ادامه داد و سرمنشا خدمات بسیاری شد.

وی گفت: سردار قدیریان در دستگاه های مختلف از جمله دستگاه قضایی در کنار شهید بهشتی و دیگر سنگرها فداکارانه و مجاهدانه خدمات بسیاری را انجام داد و این اقدامات را با اعتقاد کامل به ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام داد.

ضرغامی افزود: اینکه همه از این سردار به نیکی یاد می کنند نشان دهنده صداقت آن مرد بزرگوار است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در قرآن داریم که عاقبت زمین برای متقین است. ببینید قارون از نزدیکترین های به حضرت موسی بود اما این فرد که خودش در دستگاه دین و نبوت بوده اگر یک صفت ناجور در وجودش باشد چه می شود؟ قارون همراه و فامیل موسی بود اما یک خوی برتری جویی و جمع آوری ثروت و قدرت از هر طریقی در وجودش بود و این یک ویژگی برجسته وی شد.

وی گفت: فرعون او را شناخت و ویژگی هایش را شناخت و به اصطلاح یارگیری کرد، قارون هم به دستگاه نبوت چسبید و هم از فرعون بهره می برد و در داستان حضرت سلیمان و برخورد وی با رهبر مورچه ها هم این نکته به‌نحو دیگری تکرار می شود که مردم به زندگی آنها نگاه می کردند و غبطه میخوردند که چرا ما چنین زندگی نداریم.

ضرغامی ادامه داد: ببینید امروز شکاف اقتصادی و تبعیض های زیاد یکی از مشکلات کشور ما شده، چرا امروز اینقدر اعتراضات زیاد شده و مردم کم تحمل شدند؟ چون می بینند که عده‌ای چه زندگی برای خود بهم زدند و تحمل نمی کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد: خیلی ها ممکن است در لباس انقلاب باشند و جایگاه هایی هم داشته باشند اما خوی و رفتار طاغوتی داشته باشند و از این دست افراد خیلی هم زیاد داریم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن از داستان قارون نتیجه می گیرد که دیدید سرنوشت او چی شد با همه شکوه و قدرت و جبروت ظاهری که داشت؟ بنابراین هر کس برای خدا کاری انجام می دهد آخر و عاقبت کار وی از ابتدای کار او بسیار آسان تر و بهتر است.

ضرغامی افزود: وقتی ما در ابتدا اورانیوم نداشتیم برای غنی سازی که به جهت پزشکی نیاز داشتیم و دشمنان به ما ندادند و بعدها دیدند که ما خودمان راه رفتیم به تعدادی مشخص در برجام راضی شدند بنابراین در ابتدا کار و مسیر سخت است ولی پس از آن راه برای او هموار می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مرحوم قدیریان روحیه خاصی داشت، روحیه جوانی داشت و انقلابی و ولایی بود و با تعصب در مسیر ولایت قدم بر میداشت و یار صدیقی برای رهبری انقلاب اسلام به حساب می آمد.

وی گفت: آدمی که اخلاص دارد و برای خدا کارمی کند و پشت سر ولایت خود ایستاده و با اعتقاد کامل کار می کند، خدا آنها را هدایت می کند. برخی اینطور نیستند و وقتی کاری برای رهبری انجام میدهند، یک کاری هم برای خودشان انجام میدهند.

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: شاخص و میزان در این نظام ولایت فقیه است، اگر سردار قدیریان چنین مقامی پیدا کرده به دلیل همین ویژگی وی بود، اخلاص صداقت و اعتقاد کامل وی به ارزش ها باعث عاقبت بخیری آن مرحوم شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین