دستگیری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج

گروه حوادث الف،   3970327095

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت از دستگیری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج خبر داد.

دستگیری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در جریان رسیدگی به شکایت واصله از طرف دختری جوان مبنی بر اینکه به دنبال آشنایی با فردی به قصد ازدواج اقدام به ارسال فیلم‌ها و تصاویر خصوصی برای او نموده، در صورتی که وی قصد اخاذی و ایجاد مزاحمت داشته است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی مدعی بود در شبکه‌ اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم که پس از برقراری روابط دوستانه با هدف ازدواج با جلب اعتماد، موفق به دریافت تصاویر شخصی و خصوصی و اطلاعات محل سکونت او شده است.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هویت مسعود.ش 25 ساله شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول بیان کرد: متهم که در مواجهه با مدارک و مستندات قانونی و پلیسی چاره‌ای جز اعتراف به بزه انتسابی نداشت، انگیزه خود را به دست آوردن تصاویر بیشتر از شاکی و سپس اخاذی و سوءاستفاده غیراخلاقی از وی عنوان نمود.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه اغفال دختران با وعده ازدواج یکی از عوامل اصلی انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی است، گفت: با نگاهی به پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا در می‌یابیم فضای مجازی هیچ گاه بستر امن و مناسبی برای آشنایی و همسر گزینی نیست و این فضا مجازی بوده و نمی‌تواند تضمین کننده اطلاعات صحیحی از چهره واقعی افراد باشد.