سناریوی زن شیاد برای اخاذی از مرد شهرستانی

گروه حوادث الف،   3970324040

چند روز قبل مرد جوانی در حالی که همراه دو مرد دیگر به سمت یک دستگاه عابر بانک می‌رفت ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و از مردم کمک خواست.

ایران نوشت: وی به رهگذران گفت آن دو مرد قصد دارند حساب بانکی‌اش را خالی کنند. بدین ترتیب با کمک مردم و حضور ماموران پلیس، آنها دستگیر شده و به کلانتری منتقل شدند.

مرد جوان در بیان شکایت خود گفت: من در شهرستان زندگی می‌کنم چندی قبل در شبکه اینستاگرام با زن جوانی آشنا شدم و او از من دعوت کرد به تهران بیایم وقتی به خانه‌اش رفتم ناگهان دیدم دو مرد دیگر هم در خانه هستند آنها مرا به بهانه اینکه مزاحم این زن شده‌ام به باد کتک گرفتند و بعد هم از من فیلمبرداری کرده و مجبورم کردند کارت عابر بانکم را به آنها بدهم، این کار را کردم اما رمز ورودش را اشتباه گفتم. دقایقی بعد آن دو مرد به خانه برگشتند و در حالی که خیلی عصبانی بودند مرا با خود بردند تا حسابم را خالی کنند. من هم در خیابان از مردم تقاضای کمک کردم تا از دست آن دو مرد نجاتم دهند.

بدین ترتیب دستور دستگیری زن جوان نیز صادر شد. صبح دیروز هر سه متهم به شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شده و به دفاع از خود پرداختند.

زن جوان به بازپرس گفت: من شوهر دارم اما این مرد مزاحم من بود، او با نام جعلی یک زن خودش را در اینستاگرام معرفی کرده بود. من به او اعتماد کردم و عکس های شخصی‌ام را برایش فرستادم اما بعد از مدتی فهمیدم او مرد است و قصد دارد با همان عکس‌ها از من اخاذی کند به همین خاطر او را به تهران کشاندم تا تنبیهش کنم.دو متهم مرد نیز ضمن تایید اظهارات این زن گفتند که فقط قصد داشتند این مرد شهرستانی را تنبیه کنند. این در حالی است که آنها هیچ نسبت قانونی با زن نداشته و میوه فروش محل هستند.

اما بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات متهمان هر سه نفر را بازداشت کرد و با این فرضیه که متهمان با این شگرد از افراد دیگری نیز اخاذی کرده باشند آنها را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.