تشکیل کمیته ۷ نفره برای تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی

گروه اجتماعی الف،   3970322319

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته ۷ نفره برای بررسی و تدوین پیشنهادی در خصوص طرح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه 22 خرداد ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: دستور کار نخست امروز کمیسیون دعوت از روسای دانشگاه‌های علمی‌کاربردی و فنی و حرفه‌ای جهت ارائه گزارش درخصوص عملکرد سال اول برنامه ششم توسعه و بررسی مشکلات موجود بود که نمایندگان نیز پس از ارائه این گزارش نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور کار دوم کمیسیون بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده بود که اعضای کمیسیون، بعنوان کمیسیون فرعی نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند که در برخی از موارد خلاف قانون اساسی و برنامه ششم بود که مقرر شد این موارد به کمیسیون اصلی یعنی کمیسیون فرهنگی منتقل شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته 7 نفره برای بررسی و تدوین پیشنهادی در خصوص طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات بعلاوه آقایان جبار کوچکی نژاد، سیدحمایت میرزاده و قاسم احمدی لاشکی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون متبوعش در نشست هفته آینده خبر داد.