سخنگوی اورژانس کشور: طوفانی ۳۱ نفر را مصدوم مصدوم کرد/ ۷ نفر راهی بیمارستان شدند

گروه اجتماعی الف،   3970322021

خالدی گفت: در پی وزش باد شدید در استان‌های تهران و البرز ۲۰ نفر از هموطنان مصدوم و ۷ نفر راهی بیمارستان شدند.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وقوع طوفان شدید در تهران و البرز گفت: در پی وزش باد شدید با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت، در استان های تهران و البرز تاکنون ۲۰ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: از بین مصدومان، ۵ نفر در تهران و ۲ نفر در البرز پس از درمان اولیه با آمبولانس به بیمارستان منتقل و مابقی در محل درمان شدند .

خالدی یادآور شد: علت مصدومیت سقوط دکل، درخت و ریزش سنگ گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس کشور به شهروندان در خصوص شرایط طوفان و مراقب از خود توصیه هایی کرد و افزود: هموطنان جز در طوفان فقط در ضرورت از خانه خارج شوند، به پشت بام ها نروند، زیر درختان تنومند، داربست ها و ساختمان های نیمه کاره توقف نکنند و  وسایلی که ممکن است بر اثر باد جابجا شوند را از هوای آزاد به ویژه بالکن ها و لبه پنجره ها جمع آوری کنند.

مصدومیت ۱۱ نفر بر اثر تصادف سه خودرو در طوفان چالوس
خالدی همچنین گفت:در هوای طوفانی جاده چالوس ساعت 21:00 دوشنبه 21 خرداد 97 به دنبال برخورد شدید 3 خودروی سواری درپیچ نساء 11 نفر از هموطنان مصدوم شدند .

وی افزود: در پی این حادثه 4 اکیپ آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد که 2 مصدوم در محل درمان و 9 مصدوم دیگر حادثه با اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان منتقل شدند.