انواع گوناگون روش های ترمیم و کاشت مو

گزارش بازرگانی،   3970320141

- بهترین روش کاشت مو:

کاشت مو یک عمل جراحی جدید نیست و گفته می شود که نخستین تلاش ها برای کاشت مو در اواخر قرن نوزدهم صورت گرفته اما تا اوایل قرن بیستم طول کشید تا برای نخستین بار بصورت علمی در کشورهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا انجام شده است. از آن زمان تاکنون بارها روش ها و تکنیک های جدیدی مورد آزمایش و مطالعه محققین و پزشکان جهان قرار گرفته است. در این زمینه در طول دهه های گذشته شاهد ورود شیوه های مختلف کاشت مو در مراکز پزشکی و علمی جهان بودیم از جمله تکنیک های FIT ، FUT ، FUE و ... اما روش و تکنیک جدیدی که در سالهای اخیر توسط کلینیک رنسانس در ایران برای نخستین بار مورد استفاده قرار گرفته، کاشت مو به روش SUT است. این تکنیک در حال حاضر بهترین روش کاشت مو می باشد و هزینه صرف شده برای آن در برابر روش های قدیمی تر، بسیار مناسب و به صرفه است.

- هزینه ترمیم مو:

ترمیم مو جایگزینی است برای کاشت مو جهت استفاده کسانی که به هر دلیل بانک موی مناسبی ندارند و یا دچار مشکلات خاصی از جمله برخی بیماری ها هستند و همچنین برای بسیاری از خانمها. اما سئوالی که برای برخی از این دسته از داوطلبان و مراجعین مطرح می شود، این است که هزینه ترمیم  مو چقدر است و بر چه اساسی محاسبه می شود؟

هزینه ترمیم مو بستگی به شرایط مختلفی دارد از جمله هزینه های کلینیک (شامل دستمزد پرسنل و کارکنان) ، نوع بانک موهای مورد استفاده و کیفیت موها، میزان تجربه و مهارت تکنیسین ها. هر چند که در بسیاری از مراکز ممکن است هزینه ترمیم مو بسیار ارزان و کمتر از رقم های قابل قبول به مشتریان ارائه شود، اما توجه داشته باشید که هر چه کیفیت این عمل بیشتر باشد، معمولا هزینه کار نیز بیشتر است.

- هزینه کاشت ابرو:

در سالهای اخیر با افزایش مشکلات پوست و مو بسیاری از افراد به خصوص برخی از خانمها دچار مشکلات متعدد در ناحیه ابرو شده اند از جمله ریزش و کم پشت شدن موهای ابرو. بسیاری از این افراد به پزشکان و متخصصین کاشت ابرو مراجعه می کنند و معمولا پس از بررسی های اولیه در صورتی که کاندید مناسبی جهت این عمل زیبایی باشند، به آنها مراحل عمل (نحوه کاشت ابرو به روش SUT و یا تکنیک های دیگر) گفته شده و در پایان به وی هزینه و قیمت کاشت ابرو نیز اعلام می گردد.

هزینه کاشت ابرو تابع موارد متعددی است از جمله تعداد گرفت های استخراج شده مو جهت کاشت در ابروها، شیوه و تکنیک مورد استفاده جهت کاشت ابرو، استفاده از دستگاه یا انجام عمل بصورت دستی، کلینیک مورد نظر. ولی در هر صورت در صورت استفاده از روش کاشت مو SUT یا FUE براحتی موهای ابروهای خود را بار دیگر بدست آورده و بار دیگر ابروهایی زیبا و خوش فرم خواهید داشت. هزینه این عمل ارزش آنرا دارد، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. در کلینیک رنسانس هزینه کاشت ابرو با تکنیک انحصاری SUT و FUE از 3000000 تومان الی 4500000 تومان می باشد.

- عوارض کاشت ریش:

کاشت ریش یکی از عمل هایی است که در سالهای اخیر بسیاری از مردان جوان داوطلب انجام آن شده اند. به دلیل برخی مشکلات بسیاری از جوانان امروزه دارای ریش کم پشت و یا نواحی طاس در صورت خود هستند که با مراجعه به پزشکان و متخصصین کاشت ریش، در اغلب موارد مشخص می شود که بهترین روش برای آنها کاشت ریش است. اما در این میان بسیاری از افراد نگران عوارض و معایب کاشت ریش هستند. اما از آنجا که امروزه با استفاده از کاشت ریش به روش SUT می توان بدون داشتن عوارض جدی این عمل را انجام داد، هیچ تردیدی باقی نیم ماند که در صورت استفاده از تکنیک SUT بدون داشتن هیچ گونه عوارض پس از عمل (side effects) می توانید با خیال راحت به سر کار و یا محل تحصیل خود بازگشته و از داشتن ریش پرپشت و زیبا لذت ببرید. قبلا در روش های قدیمی، عوارضی از جمله نقاهت طولانی، نیاز به استفاده از داروهای بی حسی و یا بیهوشی، خارش و زخم بود، اما امروزه دیگر از این مشکلات بعد از عمل خبری نیست و در هر زمانی که بخواهید پس از مشاوره و بررسی های اولیه نزد پزشکان و متخصصین مرکز رنسانس می توانید بدون ترس و نگرانی به راحتی اقدام به کاشت ریش کنید./ط

منبع: کلینیک رنسانس

88909050- 021

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین