خیابان‌های مسکو در تصرف اتوبوس تیم ملی ایران + تصاویر

گروه ورزشی الف،   3970319008 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

خیابان‌هایی که اتوبوس تیم ملی از آن عبور می‌کند، به صورت ویژه توسط اسکورت پلیس در تصرف ملی‌پوشان قرار می‌گیرد تا مشکلی به لحاظ امنیتی ایجاد نشود.

تسنیم نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان در شهر مسکو شرایط خاصی دارد. شاید این را حالا که پنج روز از حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در این شهر بزرگ و عجیب گذشته، بیشتر بتوان درک کرد. از این جهت که ملی‌پوشان فوتبال ایران در این پنج روز فقط روز گذشته (جمعه) برای انجام بازی دوستانه مقابل لیتوانی از کمپ خود خارج شدند و با اتفاقات جالبی روبه‌رو شدند.

تیم ملی در اولین روز حضورش در مسکو که سه‌شنبه هفته گذشته بود، با اسکورت ویژه پلیس راهی کمپ لوکوموتیو شد و شاید ملی‌پوشان حس می‌کردند این اسکورت در روز اول حضور یک تشریفات باشد، اما قضیه امنیتی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردند. تیم ملی روز گذشته زمانی که قصد داشت از کمپ لوکوموتیو خارج شود، با اسکورت چهار ماشین پلیس از محل اقامتش خارج شد  اتوبوسی که روی آن شعار "80 میلیون، یک ملت، یک ضربان" ثبت شده است. همچنین دو ماشین شرکت هیوندایی هم که اتوبوس 32 تیم حاضر در جام جهانی را تامین کرده، در این اسکورت مشارکت داشتند.

ماجرای جالب توجه برای بازیکنان تیم ملی، تصرف خیابان‌ها و اتوبان‌های مسکو توسط اتوبوس تیم ملی در زمان حرکتش بود. به این صورت که ماشین‌هایی که اتوبوس تیم ملی را اسکورت می‌کنند، خیابان‌ها را می‌بندند تا از کنار اتوبوس تیم ملی هیچ ماشینی عبور نکند. این اسکورت توسط پلیس به اندازه‌ای با حساسیت بالا انجام می‌شود که حتی زمان عبور اتوبوس تیم ملی از اتوبانی که بالای آن پل ماشین‌رو وجود داشته باشد، هیچ ماشینی اجازه عبور از روی پل را هم ندارد و ماشین‌های روی پل نیز باید بایستند تا اتوبوس تیم ملی عبور کند.

این ماجرا در روز اول هم برای تیم ملی رقم خورد و ملی‌پوشان می‌گفتند در مسیر فرودگاه تا کمپ تیم ملی حتی 5 ماشین سواری هم ندیدند و در امنیت کامل به محل اقامت خود در کمپ لوکوموتیو رسیدند. امنیت در کمپ تیم ملی هم بسیار بالاست و حتی اگر یکی از اعضای تیم یا مسئولان تیم ملی برای یک دقیقه از داخل کمپ خارج شود، هنگام بازگشت دوباره مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرد. ماشین‌هایی هم که می‌خواهند وارد کمپ شوند، حتی آمبولانسی که باید در محل تمرین تیم ملی حاضر باشد، توسط دستگاهی بازرسی می‌شود تا مشکلی به لحاظ امنیتی ایجاد نشود.