خاطراتی از سفر به تایلند

گزارش بازرگانی،   3970312170 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

 

تایلند یکی از مهم ترین و عالی ترین کشور های دیدنی جهان است و به خاطر جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد تاکنون توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است. اگر با تور های تایلند همراه شوید می توانید بهترین و عالی ترین خاطره ها را برای خود تجربه کنید و می توانید در میان سواحل بکر و دست نخورده قدم بزنید و همچنین می توانید از این طبیعت زیبا و ناب نهایت لذت را ببرید. بیایید در ادامه تور تایلند را از هر جهت بررسی کنیم.

 

آب و هوای تایلند

تایلند کشوری است که دارای آب و هوای عالی و مناسبی می باشد و چون بسیار به جنوب شرق آسیا نزدیک می باشد، بسیار عالی و بارانی است. اگر شما توریست های عزیز از قدم زدن در میان باران لذت می برید می توانید تور های تابستانی تایلند را انتخاب کنید. همچنین اگر به این کشور زیبا مسافرت کردید، چتر را به همراه داشته باشید.

مردم تایلند :

مردم تایلند برعکس مردم روسیه مردمانی خونگرم و مهربان هستند. اتفاقا تای به زبان تایلندی معنی لبخند را دارد. بنابراین می توانید راحت و با آرامش در این کشور قدم بزنید و بهترین تور ارزان تایلند را گشت نوید بخواهید.

 

جزیره های تایلند

 

پایتخت تایلند شهر زیبای بانکوک می باشد. اما این شهر به واسطه ی جزیره ی زیبایی که دارد بیشتر درخشان و مشهور است. بهترین و عالی ترین جزیره های تایلند پوکت ، پاتایا و فی فی می باشد. تمام این جزیره ها از همه طرف به سواحل زیبا و درخشان و نگین گون تایلند راه دارد. همچنین جالب است بدانید که آب ها و رودخانه های تایلند، بازار روز های جالبی وجود دارد که شاید تاکنون به چشم شما نیامده باشد. می توانید خرید های آبی خوبی انجام دهید.

جزیره ی پوکت که یکی از پرطرفدارترین و عالی ترین جزیره های تایلند است و سواحل معروف پاتونگ و کارون را در خود جای داده است. در کنار سواحل می توانید انواع ورزش های آبی ، رستوران ها و بازار های خوراکی وجود دارد. تجربه ی آن ها بی نظیر است.

هتل های تایلند

در کنار  تمام زیبایی هایی که شهر زیبای تایلند دارد، هتل های خوب و مناسب آن بهترین و عالی امکانات را برای شما فراهم می کنند. هتل های تایلند هتل های مناسب ساحلی می باشد. بهترین هتل ها همان هایی هستند که ویوی سمت ساحل را دارند.

در کنار تمامی این زیبایی ها سواحل تایلند نیز خدمات خوب و عالی به شما ارائه می دهند و شما را بسیار راضی نگه می دارند.

 

 

 

پرواز های تایلند

مهم ترین پرواز تایلند که البته توریست های زیادی هم از آن استقبال می کنند پرواز تای ایرویز می باشد. پرواز تای ایرویز یکی از بهترین پرواز ها است و این امکان را به شما می دهد که 30 کیلو بار را حمل کنید. همچنین اگر از پرواز های تایی راضی نبودید می توانید از ماهان و ایران ایر استفاده کنید.

به طور کلی باید بدانید که تمامی پرواز های تایی و پرواز های خود مستقیما به فرودگاه تایلند می رود. اما اگر برای مثال بخواهید با پرواز عمان ایر یا پرواز های قطری همراه شوید نخست باید وارد برای مثال شهر قطر یا مسقط شوید و از آنجا با ترانزیت سمت فرودگاه بانکوک حرکت کنید. همچنین مهم است بدانید که پرواز های مستقیم سمت بانکوک حدود 7 یا 8 ساعت به طول می انجامد.

اگر فکر می کنید  تابستان تاب تحمل گرما و شرجی را ندارید حتما تور آنتالیا  را برای کنار دریا انتخاب کنید

درباره ی جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

 تایلند این کشور زیبا و باشکوه دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی هستند و از معابد زیبا و با شکوه آن سخن می گویند. در تایلند چون جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد توریست های زیادی را به سمت خود می کشاند. جاذبه های گردشگری تایلند متناسب با اعتقاد و ادیان آن ها می باشد. مردم تایلند چون بودایی و اهل چنین دینی هستند در این کشور و حتی در جزیره های اطراف آن معابد بودایی فراوانی یافت می شود.

اما اگر از این معبد زیبای بودایی بگذریم، طبیعت زیبا و بکر و سواحل دست نخورده ی آن می رسیم. سواحل تایلند وااقعا محل خوبی برای آرامش و دوری از فکر و مشغله های فراوان هستند. بی شک از بودن در چنین مکان هایی لذت می برید.

همچنین یکی از عالی ترین و مهم ترین چیزها در جاذبه های گردشگری تایلند باغ وحش و حیوانات تایلند می باشد. شما با حیوانات تایلند رابطه ی خوبی برقرار می کنید. بنابراین دیدن این مکان ها را از دست ندهید.

رفت و آمد های شهری در تایلند

در شهر تایلند رفت و آمد های فراوانی وجود دارد. شما برای رفت و آمد های شهر جود می توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. اما چون در آمار دزدی در این شهر زیاد است سعی کنید هنگام شب چندان در شهر رفت و آمد نکنید. همچنین هنگام رفت و آمد های شهری مراقب اموال شخصی و دلار های خود باشید. برای رفت و آمد های شهری خود باید 500 دلار در جیب خود به همراه داشته باشید. رفت و آمد در بانکوک بسیار عالی و محبوب است و اجناس با کیفیت و بی نظیری دارد. شما دوستان عزیز می توانید بهترین و عالی ترین قیمت تور آنتالیا را از گشت نوید بخواهید تا مسافرتی راحت و دلپذیر و با آرامش داشته باشید. می توانید دوربین عکاسی را برای ثبت خاطرات و وقایع با خود به همراه باشید.

 

چرا تور های تایلند را برای مسافرت انتخاب کنید؟؟

 

تور های تایلند یکی از بهترین و عالی ترین گزین ها برای مسافرت می باشند و شما را بسیار راضی نگه می دارد. اگر با تور های تایلند همراه باشید از این همه خدماتی که تور به شما ارائه می دهد نهایت لذت را می برید و می توانید حتی در نرخ های خود صرفه جویی کنید. شما توریست های عزیز برای رفت و امد های داخل شهر برای مثال بانکوک به پوکت و... از اتوبوس و یا کشتی استفاده کنید. به این منظور ما تور های ترکیبی تایلند را به شما پیشنهاد می کنیم تا در عرض چند روز از چندین مکان زیبا و بی نظیر از نظر طبیعت دیدن کنید.

آیا فکر می کنید؟ مسافرت ملایم  با هوای ملایم به درد تون می خوره . من شخصا پیشنهادم این است تور استانبول را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کنید و از آژانس های معتبر  مثل گشت نوید بهره بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن22332753  تماس بگیرید و یا به وب سایت www.gashtenavid.com مراجعه کنید./ v

 

منبع : ویرلن

 

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین