برای این عکس شما تیتر بزنید

گروه عکس الف،   3970306027 ۱۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دیدگاه کاربران

س۳۶۰۹۶۰۰۸:۳۱:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۶
سردار شهید حمید باکری «دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند: یک: دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند. دو: دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند. سوم: دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند کرد. پس از خداوند بخواهید با رسیدن به شهادت از عواقب زندگی پس از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.»
سعید۳۶۱۰۶۳۱۰:۰۰:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۶
مگه میشه با یک‌عکس به این راحتی دیگران رو قضاوت کرد، یک درصد هم احتمال بدید مازراتی سوار هم زحمت کشیده تولید کرده پول‌حلال دراورده شاید صد تا از همین فقرا هم تحت تکفل داشته باشه خودشم استفاده میکنه ، اینقد بدبین‌نباشیم بابا
ناشناس۳۶۱۰۹۷۱۰:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
می دونی مواسات چیه ؟پول یه سپر جلو این ماشینو بده به این بنده خدا تا یک سال بی نیاز می شه
نجیب۳۶۱۱۲۰۱۰:۴۶:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۶
اگر صحبت شما درست باشه پس صحبت حضرت علی (ع) غلط در میاد : هیچ کاخی برپا نشد مگر آنکه کوخی در کنار آن ویران شد. و حتی اگر صحبت شما درست هم باشد (که البته نیست) و این ماشین های گران قیمت از پول حلال تهیه شده باشند باز هم مانور تجملات بوده و منجر به آسیب های روانی به مردم جامعه می شود همان مردمی که در کارخانجات این سرمایه داران گردن کلفت کار می کنند و محتاج نان شبشان هستند. امنیت روانی جامعه که از بین رفت فقرا بر علیه اغنیا شورش خواهند کرد و ...
ناشناس۳۶۱۲۲۹۱۱:۵۲:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
دوست عزیز سرمایه دار گردن کلفت کارخانه دار را را باید دست و پایش را بوسید که کار افرینی میکند طبق نظر حضرتعالی سرمایه دار نباید سرمایه گذاری کند بلکه دلالی کند چون اگر سرمایه گذاری کند پس حق کارگر را میخورد در این مملکت پر فراز و نشیب سرمایه گذار را باید عزیزشمرد
ناشناس۳۶۱۴۹۵۱۳:۳۹:۱۹ ۱۳۹۷/۳/۶
دمت گرم با این جواب عالی.
ناشناس۳۶۲۰۴۲۱۸:۲۷:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۶
فقط وقتی دستش را می بوسند که مالیاتش را بدهد. که چنین تولید کننده ای پول دار اینچنینی نمی شود. اینها رانت خواران هستند.
ناشناس۳۶۱۲۶۶۱۲:۰۶:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۶
شماها از کجا میدونید؟ یحتمل کار کردن و عرق ریختند و رفتن ماشین خریدن.. همه برن کار کنند و بگیرند. شلوغ نکنید
ناشناس۳۶۱۵۰۳۱۳:۴۲:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۶
نون حلال دراوردن تو این زمونه رو تجربه کردی؟
ناشناس۳۶۱۴۰۳۱۲:۵۹:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۶
یک درصد از این جماعت هم فرزند کارخانه دار جماعت نیست. همه این جماعت فرزندان دلالان و کارچاق کنها هستند و یس
ناشناس۳۶۲۰۳۲۱۸:۱۸:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۶
ما باصطلاح ثروتمند کارخانه دار قدیمی هستیم. با وضع اقتصادی موجود همه فکر و ذکرمان پرداخت اقساط معوقه و حقوق و دستمزدها است و جلوگیری از تعطیلی بنگاهمان. اینها که ماشین میلیاردی زیر پای فرزندانشان می اندازند از راه مشروع و حلال بعید است در این شرایط این ثروتها را بدست بیاورند چون واقعا الان در کشور تولید و کار راه بجایی نمی برد.
آریابان۳۶۱۸۸۱۱۶:۳۹:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۶
الان درمملکتی هستیم که برخی از جیب هاش تونسته آنقدر پر شه تا پورشه !!!!! از توش در بیاد و در عوض هزاران جیبش آنقدر خالی و تهی مونده که خروجی اش فقط یک موتور سیکلت زهوار-دررفته شده که از بانگ خروس تا بوق سگ ، به مسافرکشی !!! ، حمل بار !!! های بسیارحجیم و انتقال خانواده چهار و حتی پنج !!! نفری راکبش مشغوله و البته در کنار مازراتی های چند میلیاردی با سرنشینان آنچنانی که از شکل و شمایلشون گرفته تا صدای اگزوزشون ، به رخ بیننده و شنونده کشیده میشه وگویا هیچ چیز از مقررات و پلیس گرفته تا دوربین وجریمه و..... ، نتونسته هیچ بازدارندگی و هیچ مانعی را در هیچ زمانی ، حتی پاسی از شب گذشته ، براشون ایجاد بکنه؛ این گسل هولناک را که طبقات جامعه ما رو از هم گسسته ، همه-گاه و همه-جا ، در دور-و-برمون و همواره با گوشت و پوستمون ، احساس می کنیم ؛
ابراهیم۳۶۲۰۲۶۱۸:۱۴:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
خیلی از فرمایشهای شما قبول اما از کارخونه دار ضجرآورتر و تاسفبار تر اینه که خیلی از این نوکیسه های فخر فروش از دلالی و رانت و خلاصه ثروت اندوزی های غیر مولد به اینجاها رسیده اند. فرار مالیاتی کمترین جرمشون هست!
ناشناس۳۶۱۱۸۴۱۱:۲۷:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۶
در کشور ما همین یک درصد هم بخواهیم احتمال بدهیم با پول حلال مازراتی خریده ، درصد زیادی رو درنظر گرفته ای و احتمالش خیلی کمتر است. اما اگر آن هم باشد : من از بینوایی نیم روی زرد، رخ بینوایان رخم زرد کرد. این آقا یا خانم پول حلال وضع و فشار اقتصادی دیگر هموطناشو نمی بینه؟
خواننده۳۶۱۲۶۴۱۲:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۶
صحبت سر حلال و حرام نیست عزیز. آنچه که عیان است اختلاف طبقاتی و شکاف بین غنی و فقیر در یک کشور اسلامی بیداد می کند یا همون یک بام و دو هوا...
ناشناس۳۶۱۲۷۶۱۲:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۶
تولید کار بسیار سختی هست پولی که با زحمت به دست بیاد اینجوری خرج نمیشه حتی تو کشور های توسعه یافته هم پولداراشون اینقدر پول جای ماشین نمیدن
ناشناس۳۶۱۵۶۴۱۴:۱۱:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۶
اگر مانند تولید کنندگان غربی ۶۵% از درآمدش را مالیات داده است. و مانند یک مسلمان خمس و زکات مال را پرداخت کرده است. و حقوق کارگر و کارمند را عقب ننداخته است و دست مردم چک پرداخت نشده ندارد. مبارکش باشد،. خداوند به مالش برکت دهد.
ناشناس۳۶۲۰۴۴۱۸:۲۹:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ایا باور می کنی؟!!!
بیگی29۳۶۱۸۵۴۱۶:۱۸:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۶
قضاوتهای عجولانه ؟مگر فراموش کرده اید ده هاسال قضاوت عجولانه و محاکم عجولانه چه ضرباتی به کشور و حیثیت کشور زد؟آیا تمام سرمایه دارانی که صنایعی چون ایران خودرو،پارس الکتریک،کفش ملی،بلبرینگ سازی ،انتشارات امیر کبیر و ده ها مورددیگر رادر ایران پایه گذاری کردند خائن بودند یا خادم؟آنها چه کردند و ماچه کردیم با آنها وبا کشور؟
خام۳۶۲۰۹۹۱۹:۳۴:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۶
آقا سعید عزیز زیادی خوشبینی .میدونی قیمت اون ماشین چنده ؟ من گمان نمی کنم همه مازارتی وپورشه سوارا از راه کار وکاسبی حلال به ثروتهای این چنینی دست پیدا کرده باشند وکسیکه بازحمت وخلاقیت پول بدست بیاره از این خرجا نمیکنه
مجید۳۶۱۱۹۲۱۱:۳۰:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۶
اگر من صدها برابر پولی که آن خودرو سواره داره داشتم از فقرا خجالت میکشیدم و این کار را نمیکردم .
ناشناس۳۶۱۳۵۰۱۲:۳۸:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۶
اقتصاد سرمایه داری همیشه خروجی شبیه به این داره
ناشناس۳۶۱۴۵۲۱۳:۲۳:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
اتفاقا برعکس ، در کشوری که نظام صحیح سرمایه داری حاکم است افراد موظف هستند کار کنند و هر کس کار کند از حداقل امکانات زندگی برخوردار میشود ، مانند کانادا . ضمنا عوامل ایجاد تعادل در انباشت ثروت نیز در این کشور ها به خوبی فعال هستند . مناظری از قبیل عکس گزارش ، مربوط به نظام های اقتصادی بلبشو و هرج و مرج است که عده ای را یک شبه به ثروت های افسانه ای میرساند و گروهی دیگر برای لقمه ای نان از صبح تا شب در آشغال ها جستجو میکنند .
ناشناس۳۶۱۸۶۱۱۶:۲۲:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۶
کانادا بهشت مختلسین روی زمین است. =
ناشناس۳۶۱۹۴۳۱۷:۰۹:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۶
کانادا چرا؟؟
ناشناس۳۶۱۳۸۰۱۲:۴۹:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۶
تو هیچ جای دنیا اجازه نمیدن کسی چنین بی مهابا خوش گذارنی کنه مگر قبلا مالیاتش رو پرداخت کنه. تفکر اصلی اینه که هیچ کس تنهایی به ثروت نمیرسه و حتما سایرین هم کمکش کردن. مثلا در ایران یک پزشک با پول بیت المال تحصیل میکنه و بعد از فارغ التحصیلی با امکانات دولتی از مردم بهره میبرند آنهم بدون هیچ محدودیت قابل توجهی.
ناشناس۳۶۲۱۱۷۱۹:۴۶:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
فاصله طبقاتی
یاسر۳۶۰۹۶۷۰۸:۳۷:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۶
بیداد اختلاف طبقاتی
ناشناس۳۶۰۹۶۹۰۸:۳۹:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
چند سال رانت خواری
ناشناس۳۶۱۲۶۱۱۲:۰۴:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۶
از کجا میدونی؟؟ شاید زحمت کشیده پول در آورده و ماشین خریده...
ناشناس۳۶۱۴۱۵۱۳:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۶
اره یقینا با پول پاک و حلال و زحمت کشی و شرایط اقتصادی سالهای اخیر کشور می توان چنین ماشین هایی خرید؟
صمد۳۶۱۵۳۵۱۳:۵۲:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۶
زحمت کشیده انقدر پول پای ماشین نمیده
ناشناس۳۶۰۹۷۲۰۸:۴۲:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۶
اختلاف طبقاتی اینجا بیداد میکنه...
علی۳۶۰۹۷۹۰۸:۴۸:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۶
نزدیک ترین فاصله دور
ناشناس۳۶۰۹۸۱۰۸:۴۹:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۶
این وضعیت در شان مردم نیست....
ناشناس۳۶۰۹۹۵۰۹:۰۰:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۶
یکی خودش یا پدرش زحمت کشیده و پول ساخته و کلی کارگر را به نان رسانده و خود پولدار شده و دیگری برای آینده اش زحمتی نکشیده و هنوز هم به درستی زحمت نمی کشد و میان آشغالها به دنبال رزق و روزی است. من اعتقادم این است که بخش عمده ی از تقصیر قرار گرفتن در پستترین مدارج اجتماعی بر عهده خود فرد است. وگرنه هیچکس جلوی این فرد را نگرفته بود که حداقل تبدیل به یک کارگر ماهر شود و زندگی بهتری داشته باشد.
ناشناس۳۶۱۰۸۵۱۰:۲۰:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۶
منظورت اینکه یا خودش دزد بوده یا پدرش؟
ناشناس۳۶۱۲۶۲۱۲:۰۵:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۶
حرف شما زمانی درست در میاد که شرایط اقتصادی کشور وضعیت نرمال داشته باشه و رانت و رانت خواری وجود نداشته باشه. زمانی که شخص رهبر عظیم الشان نظام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامه توفیقه) اعتراف و اقرار دارند که در بحث عدالت اجتماعی ناکام بوده ایم، شما بر اساس کدام مستندات و مدارک این ادعای متفرعنانه خود را مطرح میکنید. لابد خود شما هم یکی از همین رانتخوارهای بی شرم هستید.
ناشناس۳۶۰۹۹۶۰۹:۰۰:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
درد داریم چه بگوییم
ناشناس۳۶۰۹۹۷۰۹:۰۰:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۶
عکس/ قابل توجه مسئولین
boshruye۳۶۰۹۹۸۰۹:۰۱:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۶
هبوط انسانیت
ناشناس۳۶۱۰۰۲۰۹:۰۷:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
یکی را داده ای صد ناز و نعمت یکی را نان جو آلوده در خون
ناشناس۳۶۱۰۰۳۰۹:۰۷:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۶
تیتر بنویس: اهای اقایی که تو انتخابات حرف میزدی این عکس رو هم ببین
علی۳۶۱۰۰۹۰۹:۱۳:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۶
نابرده رنج گنج میسر می شود مزد آن گرفت جان برادر که کار نکرد
ناشناس۳۶۱۰۱۱۰۹:۱۵:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
آشغالها قابل بازیافت هستند!
ناشناس۳۶۱۰۱۴۰۹:۲۰:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۶
چی می خواستیم ! چی شد !
ناشناس۳۶۱۰۱۷۰۹:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
جامعه بی طبقه توحیدی!!!!!!
ناشناس۳۶۱۰۱۸۰۹:۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۶
هرکه نان از عمل خویش خورد، منت حاتم طایی نبرد
ناشناس۳۶۱۰۳۴۰۹:۳۳:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
از مثبت بی نهایت تا منفی بی نهایت بر سر یک سفره
م.الف.کاشمر۳۶۱۰۳۵۰۹:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۶
کلام مولی امیرالمومنین علی (ع) : هیچ مالی اندوخته نمی شود، مگر این که حق مظلومی پایمال گردد. البته این از بی عرضگی سیستم و اقتصاد بیمار ماست که شاهد چنین شکاف طبقاتی هستیم. ( دوستان توجیه نیاورند که شاید مال حلال است و فلان ...) باورش سخت است ماشینهای میلیاردی و ...!
سهیل روشنگر۳۶۱۰۹۰۱۰:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۶
عزیزم میشه شما الان یه زمین ۱۰۰ متری داشته باشی از پدرت یه ۵ طبقه بسازی مشارکتی میشه ۵میلیارد نصفش مال تو میشه ۱ میلیاردم ازون ماشینا بخر
ناشناس۳۶۱۵۷۸۱۴:۱۷:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۶
مشکل دقیقا از همینجا شروع می شود که چرا باید یک زمین صد متری چنین ارزشی پیدا کند که در مدت ۶ ماه نو کیسه و تازه به دوران رسیده ها ظهور کنند. حرف این نیست که چرا یک عده دارند حرف این است که چرا بقیه ندارند!
rasoulmolaei@yahoo.com۳۶۱۰۳۷۰۹:۳۴:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۶
تو قدر آب چه دانی که درکنار فراتی
ناشناس۳۶۱۰۴۴۰۹:۳۹:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۶
جامعه ای به دور از اسلام دوست داشتنی
علی۳۶۱۰۴۵۰۹:۴۳:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۶
هیچ کس به ثروت نمیرسد مگر اینکه کسی فقیر شود و حقش ضایع شد.
ناشناس۳۶۱۰۴۶۰۹:۴۳:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۶
گسل طبقاتی #فاصله طبقاتی
ناشناس۳۶۱۰۶۴۱۰:۰۱:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۶
اقایان عینک بزنید و ببینید
عادل۳۶۱۰۶۸۱۰:۰۹:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
پول نفت که قرار بود بیاد سر سفره محرومین رفت زیر پای آقازاده ها
ناشناس۳۶۱۰۷۳۱۰:۱۲:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
روز سیهِ مرگ شود شمع مزارت هرخار که از پای فقیری به در آری
ناشناس۳۶۱۰۷۶۱۰:۱۵:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۶
جامعه متکثر طبقاتی
وحدتی۳۶۱۰۸۴۱۰:۱۹:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۶
برخی دسترنج های کثیف امروز ما ...
وحدتی۳۶۱۱۰۶۱۰:۳۷:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۶
یک دست ، رنج ...
ناشناس۳۶۱۰۸۷۱۰:۲۱:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۶
اگه یه پولی بدن این افراد و نیان سلطا رو خالی کنن خیلی بهتره ، بعضیاشون خیلی بد سلطای زباله رو توی خیابون و کوچه خالی میکنن . به چشم خودم دیدم یکیشون حتی به یه مامور زحمکتش شهرداری حمله کرد و هیچ اعتنایی بهش نمیکرد .
ناشناس۳۶۱۰۹۳۱۰:۲۹:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۶
بچه های پولدار (آقازادگان) و محتاج نان شب
ناشناس۳۶۱۰۹۸۱۰:۳۲:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۶
در همه جای دنیا اختلاف طبقاتی وجود دارد چیز تازه ای نیست ولی در جوامع متمدن پولدارها مجبورندمالیات بدهند و قوانین را رعایت کنند در غیر اینصورت شدیدا مجازات میشوند
ناشناس۳۶۱۱۰۲۱۰:۳۵:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۶
یک دست ، رنج ...
ناشناس۳۶۱۱۰۳۱۰:۳۵:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۶
این امر عادی است حداقل زباله هارا تفکیک کنیم تا کار این هموطنان راحت تر بشود ونایلونهارا یکی یکی باز نکنند
ناشناس۳۶۱۱۰۷۱۰:۳۸:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
عدالت اجتماعی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۶۱۱۱۹۱۰:۴۶:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۶
خیلی نزدیک خیلی دور
ناشناس۳۶۱۱۳۶۱۱:۰۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۶
نابرده رنج برای ملت , گنج میسر برای نخبه گان و فراریان مغزی و ژن هایشان نمی شود .
reza۳۶۱۱۴۲۱۱:۰۸:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
بنی آدم اعضای یک پیکرند؟!؟!؟!؟!؟
محمدعلی حسن پور۳۶۱۱۴۹۱۱:۱۰:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۶
توزیع عادلانه ثروت، از شعار تا واقعیت
ناشناس۳۶۱۱۶۳۱۱:۱۸:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۶
کوخ و کاخ
مهدی۳۶۱۱۶۸۱۱:۲۰:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
مرگ عدالت
ناشناس۳۶۱۱۸۰۱۱:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۶
کشور فاقد سیستم مالیاتی
مهرداد۳۶۱۱۸۳۱۱:۲۶:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۶
تعبیر وارانه یک رویا عدالت
ناشناس۳۶۱۱۹۳۱۱:۳۰:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۶
"گسل"
ناشناس۳۶۱۱۹۶۱۱:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۶
مواظب باشیم حرص ندیم و مردم به جون هم نندازیم، از کجا معلوم بعضی از این افراد با این خودروهای گرون فیمت بدهیشون بیشتر از دارایشون نباشه؟ و خیلی از این هموطنان متمول فقط وارث این دارایی هستند والدینشون بموقع ریسک کردند ملکی و مغازه ای خریدند الان با این تورم فیمتها سود کلانی کردند، و دست تو جیب کسی هم نکردند، و انهایی هم که ندارن تنبلی را بر تلاش ترجیح دادند و بجای سرمایه گذاری و کسب در امد فقط مصرف بی رویه بیش از دخلشون کردند، پس به همین سادگی نیست موضوع فقر و ثروت
ناشناس۳۶۱۲۱۷۱۱:۴۵:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۶
سیاه ...... و سپید ...... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۶۱۲۲۰۱۱:۴۷:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۶
به این مقدار دلخوش نباشید.
علی۳۶۱۲۲۴۱۱:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۶
در کنار هر کاخی کوخی وجود دارد ای کاش لیبرال دوموکراتهای وطنی می دانستند
ناشناس۳۶۱۲۳۶۱۱:۵۶:۴۹ ۱۳۹۷/۳/۶
شکاف طبقاتی یا دره طبقات
ناشناس۳۶۱۲۴۲۱۱:۵۹:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
توزیع عادلانه رانت
ناشناس۳۶۱۲۵۲۱۲:۰۳:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۶
اقتصاد رقابتی
ناشناس۳۶۱۲۵۸۱۲:۰۴:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
قشر بی درد و قشر ضعیف در یک عکس
ناشناس۳۶۱۲۶۷۱۲:۰۶:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۶
اگر پول از راه تلاش و درست بدست بیاد نه تنها بد نیست بلکه بسیار قابل تحسینه
ناشناس۳۶۱۲۸۲۱۲:۱۲:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۶
حقوق شهروندی
ناشناس۳۶۱۲۸۳۱۲:۱۲:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۶
نبود سیستم درست مالیاتی باعث شده اونایی که پول زیادی از این جامعه بدست میارن حق جامعه رو به جامعه بر نرگردونن این لعث شده فاصه طبقاتی به وجود بیاد
حسام۳۶۱۲۹۳۱۲:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۶
اگر آن مازراتی سوار ، از راه حلال پولش را در آورده ، خمس داده ، انفاق کرده و بی تفاوت نبوده باشد چه ؟ واگر این آشغال جمع کن زندگی و زن و بچه داشته ، از کراک و شیشه به اینجا رسیده و زن و بچه را هم نابود کرده باشد چه ؟ گرچه مطالب بالا دور از ذهن است ولی شاید درست باشد ! خدا می داند ... (مورد دوم را صد در صد با چشمانم در همسایگی خود دیده ام . و مورد اول را نه مازراتی سوار ولی در حد ثروت قابل قبول و حلال فردی از بستگان که واقعا برای ثروتش زحمت کشده است را نیز دیده ام )
ناشناس۳۶۱۳۰۶۱۲:۲۱:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۶
ثروتمند بودن عیب نیست، بلکه قارونی رفتارکردن عیبه. آدم درست و حسابی ثروتشو به رخ دیگران نمیکشه. ضمنا اگه عقل داشته باشه نمیاد ماشینی بخره که مخصوص سرعتای بالای ۲۰۰ هست اما با همچین ماشینی مجبوره با سرعت ۲۰ تا بره! این فقط نشون میده قصد خودنمایی داره. تیتر من: قارونک‌های ۲۰۱۸
ناشناس۳۶۱۳۲۰۱۲:۲۷:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۶
روحانی مچکریم...امضا: راننده بی ام دبلیو
ناشناس۳۶۱۸۰۷۱۵:۵۸:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ماشین مازراتی چند میلیاردی است
ناشناس۳۶۲۲۶۴۲۲:۱۶:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۶
از احمدی نژاد و جلیلی باید تشکر کنی !
ناشناس۳۶۱۳۲۲۱۲:۲۷:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۶
عین این تصویر دردناک را هر روز تو اهواز می بینم.پیرزن که در یکی از ثروتمندترین استانهایی ایران روزی خود را از سطل زباله در میاره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس۳۶۱۳۲۳۱۲:۲۷:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۶
در جامعه باید هم پولدار باید باشه هم فقیر .این قانون دنیاست.
علی۳۶۱۳۴۱۱۲:۳۵:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۶
عدالت و مواسات و همچنین مبارزه با تضاد طبقاتی همگی شعارهای خیلی خوبی هست، ولی خب نباید فراموش کرد که این سرمایه دارها و کارخانه دارها هستند که چرخ اقتصاد یک کشور رو می گردونند. راه مبارزه با فقر در یک جامعه گسترش فضای کسب و کار و اجرای بسته های حمایتی هست که میتونن مثل بقیه کشورهای دیگه یک کف استاندارد زندگی تعیین کنند و با بسته های حمایتی مردم ناتوان و فقیر رو نجات بدن. (ولی راه اشتباه مخصوصا تو شرایط اقتصادی فعلی مبارزه با ثروتمندان هست، چون بالاخره سبب می شه سرمایه هاشون رو از کشور خارج کنن)
ناشناس۳۶۱۳۴۴۱۲:۳۶:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۶
فاصله ما با حکومت عدل علی ( ع )
ناشناس۳۶۱۳۵۳۱۲:۳۹:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ژن خوب در مقابل ژن بد!!!
ناشناس۳۶۱۳۶۸۱۲:۴۵:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۶
عدالت اجتماعي مد نظر ما
ناشناس۳۶۱۴۱۳۱۳:۰۴:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۶
خیابان فرشته
ناشناس۳۶۱۴۱۴۱۳:۰۴:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۶
ماشین اولی بی پلاک راهنمایی رانندگی بررسی کنه
ناشناس۳۶۱۴۹۴۱۳:۳۹:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۶
اسلاحات
ناشناس۳۶۱۵۱۶۱۳:۴۷:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۶
ما مسلمان نیستیم.
ناشناس۳۶۱۵۵۷۱۴:۰۸:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
حکایت ما و اونا
ناشناس۳۶۱۵۸۷۱۴:۲۱:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
میشه هم از دید زیست محیطی به قضیه نگریست و تیتر زد : یک مازراتی بیشتر به محیط زیست آسیب میزند یا یک زباله گرد ؟
ناشناس۳۶۲۲۶۵۲۲:۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۶
لطفا مساله را به امنیت و جاسوسی و جیمزباند بازی ربط ندهید !!!
ناشناس۳۶۱۶۳۷۱۴:۴۸:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۶
بنی آدم ، رفته از یادم!!!
ناشناس۳۶۱۶۳۸۱۴:۴۹:۱۹ ۱۳۹۷/۳/۶
عدالت اجتماعی...
ناشناس۳۶۱۶۵۶۱۴:۵۶:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۶
اینم تیترش زندگی ما و زندگی مردم
عدالت۳۶۱۶۶۰۱۴:۵۹:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۶
پدر ما وضع بدی نداره رزق حلال داره حرفش اینه ادمی که نون حلال خورد رفتارش باید حلال واری باشه اشکالی نمیبینم ماشین فلان بخری اما نبینم باهاش اه کسی رو بلند کنی اگر اینطوره خودم اتیشش میزنم اگر امیرالمومنین کفش فرسوده به پا میکنه و جامعه مندرس نه اینکه علی ندارست علی نخلستانی داره که نان فقرا میدهد میخواد بگوید مردم تا فقیری هست منه پولدار بر خودم حقی نمیبینم لباس نو بپوشم چه برسد نانوخرما ما اگر اینطور شدیم دلسوز هم شدیم جامعه اصلاح میشود والا میشود قتلگاه
ناشناس۳۶۱۶۹۱۱۵:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۶
اصلی ترین علت فاصله طبقاتی خود حکومتها بااجرای برنامه های غلتشان هست
محمد۳۶۱۷۰۸۱۵:۲۲:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۶
دست راست : ده سال قبل دست چپ: الآن
چ۳۶۱۷۲۳۱۵:۳۰:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۶
تیتر: زباله جمع کن و زباله
ناشناس۳۶۱۷۵۱۱۵:۳۸:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۶
ژن خوب و پول مفت
ناشناس۳۶۱۸۰۰۱۵:۵۶:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
این عکس یعنی مسعولین لطفا صحبت از عدالت نکنند ...به عمل کار برآید به سخندانی نیست ....وقتی برادر و بستگان فامیلی مسعولین که متهمان مالی چند صد و ...میلیاردی هستند و با وثیقه آزاد و کسی به کارشان کاری ندارد معلوم است نتیجه فقیر تر شدن فقرا و غنی تر شدن تازه بدوران رسیده های رانتی است بله خون دل هم سرخه سرخه
علی۳۶۱۸۲۹۱۶:۰۵:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۶
سر در سطل! در رویای مازارتی
محمد۳۶۱۹۳۴۱۷:۰۱:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۶
آیا با زیادکار کردن پول دار می شویم؟
سینا۳۶۱۹۵۶۱۷:۱۹:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۶
ماشین شماره نداره؟ یه امضا کنار عکس دیده میشه!! یکی از همین ماشینها توی میرداماد نزدیک بود منو زیر کنه که من اعتراض کردم و راننده اش که یه پسر بچه بود و حتم دارم گواهینامه نداشت بهم گفت دفعه بعد از روت رد میشم و پول دیه ات رو هم میدم! قسم میخورم که راست میگم و این واقعی بود که گفتم و من واقعا" تعجب کردم! چون میدونستم پسره راست میگفت و احتمالا" این کارها رو کرده قبلا"
ناشناس۳۶۱۹۶۷۱۷:۲۸:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۶
روایتی از رابطه ی مردم و مسئولین!!!
ناشناس۳۶۱۹۸۲۱۷:۳۵:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۶
جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار مهدی عج
مصطفی۳۶۲۰۶۰۱۸:۴۳:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۶
مازاراتی در سطل آشغال!
ناشناس۳۶۲۰۶۴۱۸:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۶
قرار بود عدالت برقرار شود وفاصله فقیر وغنی تا ثریا نشود
ناشناس۳۶۲۱۴۸۲۰:۱۲:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۶
نظر مسئولین را در مورد عکس بپرسید ، نتیجه اداره مملکتی با رانت اقتصادی و خانوادگی و .... بهتر از این نمی شود.
رسول مشهدي۳۶۲۲۱۰۲۱:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۳/۶
عدالت اقتصادی در کشور ایران!
محبی کردسفلی۳۶۲۳۵۵۰۰:۰۱:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۷
چند تیتر: - دارا و ندار در یک قاب - فقر و غنا در یک قاب - هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا - نزدیک اما دور - شکاف در شکاف
ناشناس۳۶۲۵۱۹۰۸:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۷
مسئولین کجایین.. دقیقا کجایین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      آخرین عناوین