توافق نهایی جپاروف برای تمدید قرارداد با استقلال

گروه ورزشی الف،   3970304194

هافبک استقلال یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه سرور جپاروف یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده است ولی احتمالا جزو اولین بازیکنانی است که قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید می کند.

البته قرار بود قرارداد جپاروف پیش از پایان فصل با استقلال تمدید شود اما چون قیمت دلار به یکباره بالا رفت، مسوولان باشگاه نتوانستند پیش پرداخت قرارداد او را برای فصل جدید پرداخت کنند و بنابراین امضای نهایی قرارداد به پایان فصل موکول شد.

قرار است مسوولان باشگاه استقلال تا 10 خردادماه قرارداد این فصل جپاروف را تسویه کنند و بعد از آن با پرداخت 20 درصد از قرارداد فصل آینده اش این بازیکن رسما یک فصل دیگر در جمع آبی ها ماندنی خواهد شد.

جپاروف در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم با استقلال قرارداد امضا کرد اما چون این باشگاه از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد او به صورت قرضی به سپاهان رفت و در ابتدای لیگ هفدهم به استقلال برگشت.

او در طول یک فصل حضور در استقلال آنقدر خوب کار کرد که با وجود سن و سالی که دارد مسوولان باشگاه ترجیح دادند قرارداد این بازیکن را برای یک فصل دیگر تمدید کنند، اتفاقی که به احتمال قریب به یقین ظرف چند روز آینده نهایی می شود.

با این شرایط باشگاه استقلال به اولین هدف خود در فصل نقل و انتقالات رسیده است و مدیران باشگاه باید تلاش کنند قرارداد مامه تیام را هم تمدید کنند تا این تیم ریتم مثبت خود را برای رسیدن به موفقیت برای فصل بعد حفظ کند.