در گفتگو با الف مطرح شد؛ جزئیات تصادف الله‌کرم از زبان خودش/ آمبولانسهایی که بجای الله‌کرم مجروحان دیگر را منتقل کردند

گروه سیاسی الف،   3970304122 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

حسین الله کرم گفت: یک موتور سوار از پیاده روی وارد کمربندی بزرگراه شهید کریمی شهر ری شد و با اینجانب تصادف و سپس فرار کرد.

جزئیات تصادف الله‌کرم از زبان خودش/ آمبولانسهایی که بجای الله‌کرم مجروحان دیگر را منتقل کردند

حسین الله کرم استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه ساعت شش غرورب چهارشنبه دوم خرداد در بزرگراه شهید کریمی شهر ری برای سخنرانی در پادگان ولیعصر (عج) عازم این پادگان بود تا به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر صحبت کنم، گفت: در بزرگراه در حال حرکت بودم که در کمربندی این بزرگراه، یک موتور سوار با اینجانب تصادف و سرم به جدول اتوبوبان اصابت کرد و بی هوش شدم.

وی با بیان اینکه بعد از تصادف اینجانب بچه های بسیج شیخ صدوق مرا به کنار خیابان منتقل کردند، افزود: در تماسی با اورژانس درخواست آمبولانس شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه به مدت نیم ساعت تا 45 دقیقه بعد از تصادف بیهوش آمده، افزود: بعد از آن آمبولانس رسید و من به هوش آمدم.

اله کرم در پاسخ به این سوال که چرا رسیدن آمبولانس 45 دقیقه زمان برد، گفت: حدود 100 متر جلوتر از محل تصادف اینجانب، یک خودرو منحرف شد که به جدول کنار خیابان برخورد کرد و حدود پنچ نفر در آن زخمی شدند و آمبولانسی که برای اینجانب اعزام شد، مجروحان آن تصادف را منتقل کرد. آمبولانس دوم هم رسید اما باز مجروحان آن تصادف را به بیمارستان منتقل کرد.

وی افزود: در نهایت آمبولانس سوم رسید که مرا بعد از نیم ساعت تا 45 دقیقه به بیمارستان منتقل کرد و سرم بخیه خورد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به دلیل احتمال خونریزی مغزی 24 ساعت مرا در بیمارستان نگه داشتند، افزود: دست و پاهایم هم آسیب دید.

اله کرم که در حال حاضر در منزل حضور دارد، افزود: در این تصادف 2 عنصر قابل بررسی است. ضارب هم به اینجانب زده و هم بعد از تصادف فرار کرد.

وی گفت: انتظار بود که ضارب بعد از تصادف، می ایستاد و به حال اینجانب رسیدگی می کرد نه اینکه فرار کند.

این فعال سیاسی افزود: در حال حاضر کوفتگی شدید و سرگیجه دارم.