جزئیات آتش زدن برجام در صحن علنی/ رقیب جدید لاریجانی برای ریاست مجلس/ انتقاد عضو جوان شورای شهر از روحانی/ماجرای قصد نمایندگان برای ضرب و شتم سیف/ حسین شریعتمداری به دادگاه رفت

گروه سیاسی الف،   3970231184 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

جزئیات آتش زدن برجام در صحن علنی/ رقیب جدید لاریجانی برای ریاست مجلس/ انتقاد عضو جوان شورای شهر از روحانی/ماجرای قصد نمایندگان برای ضرب و شتم سیف/ حسین شریعتمداری به دادگاه رفت

 بزرگترین چالش روحانی

علی تاجرنیا فعال اصلاح طلب حامی روحانی و از نمایندگان مجلس ششم به ایلنا می گوید: در دولت روحانی با وزرایی مواجه هستیم که انگیزه کافی برای انجام مسئولیت خود ندارند و با کمال تعجب رئیس‌جمهور در تریبون‌های عمومی از آنها گله می‌کند... گلایه‌های روحانی از کابینه روحانی عملکرد او را زیر سئوال برد. صحبت‌های روحانی ضمن تعجب برانگیز بودن او را هم زیر سئوال می‌برد... بزرگترین چالش روحانی و جریان حامی او یعنی اصلاحات، درحال حاضر کارآمدی دولت است. روحانی برای این تغییر راه دور نرود از دفتر خود شروع کند.

 علی صوفی، وزیر تعاون اصلاحات نیز به اعتماد می گوید: ... مردم احساس کردند که این آقای روحانی دیگر آن آقای روحانی نیست و همین باعث شد که ارتباط آقای روحانی با مردم قطع شود. مردم از یک طرف می‌دیدند که آقای روحانی به وعده‌های خود پشت کرده و از طرف دیگر هم شاهد بودند به حرف‌هایی که بلافاصله بعد از انتخابات زد عمل نمی‌کند... اینها هم در میان عامه مردم و هم بین نخبگان سیاسی انتقاداتی در پی داشت و ناامیدی‌هایی برای مردم به وجود آورد. این وضع بد معیشتی، با ناکارآمدی برجام همراه شد و با روی کارآمدن آقای ترامپ و تهدیداتی که ایشان علیه کشور مطرح کرد یکی بعد از دیگری جامع عمل پوشید.

 احتمال حضور روحانی در مجلس وجود دارد

سید فرید موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی تقاضای ۱۰۸ نماینده مجلس برای سوال از رئیس‌جمهور درباره بررسی وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری گفت: با توجه به قانع نشدن سوال کنندگان از پاسخ‌های نمایندگان رئیس‌جمهور، کمیسیون اقتصادی سوال را به هیئت رئیسه ارجاع داد.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت در مجلس با اشاره به بررسی سوال از رییس‌جمهوری گفت: به جای اینکه معاونین رئیس‌جمهور پاسخ سوالات را بدهند از منظر حقوقی مدعی بودند که این سوال قابل طرح نیست و رئیس‌جمهور نباید در مجلس بیاید و پاسخ بدهد.

نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های نماینده رئیس جمهور قانع نشدند/سوال به صحن مجلس ارسال شد

 علی‌اکبر کریمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گفت: اگر ظرف یک هفته نصاب و تعداد متقاضیان سوال از رئیس‌جمهور باقی بماند، رئیس مجلس باید سوال را در صحن مطرح و اعلام وصول کند و آن را به صورت کتبی به رئیس‌جمهور ابلاغ کنند. رئیس‌جمهور موظف است ظرف دو هفته برای پاسخ به سوال به مجلس بیاید.

جنگ روانی حجاریان

احمد کریمی‎اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات سعید حجاریان که گفته بود جناح راست چهار سناریوی به استعفا رساندن دولت، اجرای طرح عدم کفایت رئیس جمهور، اعمال فشار و پرونده سازی را برای مقابله با روحانی پیگیری می کند، به خبرآنلاین گفت: جناح سیاسی حاکم در قدرت، وقتی به پایان دوره هر رئیس جمهوری می رسد، فرافکنی را شروع می کند. این اظهارات آقای حجاریان نیز فرافکنی است... آقای حجاریان می خواهد جناح راست را عامل اجرایی نشدن وعده های دولت آقای روحانی معرفی کند اما این روش ها نخ نما شده است.

گرفتاری های دولت و بازی سیاسی نظریه پردازان اصلاح طلب

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه حجاریان جنگ روانی علیه جریان اصولگرا را زود شروع کرده است، یادآور شد: اصولگرایان براساس رهنمود و تاکیدات رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و قانونی خود می دانند، هر دولتی را که سرکار باشد همکاری و کمک کنند چراکه موفقیت دستگاه اجرایی، موفقیت نظام است.

محمدرضا تابش، نائب رئیس اول فراکسیون امید درباره تحلیل سعید حجاریان در رابطه به احتمال برگزاری انتخابات زودرس و تحقق پروژه رئیس جمهور نظامی به نامه نیوز گفت: در شرایط کنونی بسیار بعید است موضوع انتخابات زودرس مطرح شود و اینکه این مباحث در برابر موضوع روی کار آمدن رئیس جمهور نظامی مطرح می شود به نظرم چندان این مسائل ارتباطی به هم ندارند مضاف بر آنکه طبق قانون نظامیان نمی توانند در کشور پست ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند لذا لازمه آن استعفا از جایگاه نظامی است که در این صورت هم سابقه کاندیدا شدن انها هم بوده است لذا به نظرم این موضوعات چندان محل بحث نیست.

پس لرزه توئیت سعید جلیلی درباره مذاکره با آمریکا و برجام

سعید جلیلی درصفحه شخصی خود در توئیتر  نوشت: «اگر اجازه مذاکره با آمریکا داده نمی شد؛ امروز می‌گفتند همه مشکلات را می‌توانستیم حل کنیم اما نگذاشتند.» به گزارش ایسنا این اظهارنظر جلیلی با واکنش کاربران در توئیتر مواجه شد. بعضی کاربران موافق دیدگاه جلیلی هستند و بعضی هم دیدگاه او را قبول نداشتند و نظر او را نقد کردند که در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانیم:

«علی» مطرح کرد: برجام برای هر چه بود طرف مقابل به کل زیرش زد. پس باید متوجه باشیم با چه کسانی طرفیم به فکر منافع خود باشید.

«علی» دیگر کاربر توئیتر در متنی کنایه آمیز نوشت: بعد از اینکه برجام موفق را پشت سر گذاشتیم و سرمایه خارجی به کشور سرازیر شد و همه بانکها با ما کار کردند و قیمت دلار، مسکن و سکه پایین کشید، بریم توان نظامی‌مون رو هم بدیم تا آمریکا همانطور که عراق را سروسامان داد ما را هم سروسامان دهد.

«بیلمزوف» در پاسخ به جلیلی نوشت: به شما هم اجازه دادند نتیجه‌اش هم فقط هدر دادن پول بیت‌المال برای اقامت در هتل‌ها بود.

«وحید» نوشت: مذاکره باید جامع باشد و نه صرفا مسئله هسته‌ای. مقتضیات سال ۲۰۱۸ با ۲۰۱۴ خیلی تفاوت دارد. جهان در حال عبور سریع از نفت است.

«شایان» نوشت: الان هم می گویند که اگر برجام موشکی انجام شود، اوضاع تغییر می کند و تمام تحریمها رفع می شود.

تغییر ساختار جامعه روحانیت

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد که با تغییر و اصلاح اساسنامه این تشکل روحانی اصولگرا، محمدعلی موحدی تغییر نمی‌‌کند و در جایگاه خود می‌ماند. ابراهیمی اضافه کرد: «تغییرات و اصلاح اساسنامه جامعه روحانیت مبارز اینگونه نیست که تغییری در جایگاه آیت‌الله موحدی‌کرمانی ایجاد شود. قرار است تشکیلات وسعت پیدا کند و جامعه روحانیت مبارز در استان‌ها و شهرستان‌ها فعال می‌شود اما بخشی از جامعه با همین ترکیب فعلی‌اش باقی می‌ماند.»

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نیز در نشست خبری گفت: معمولا هر ۱۰ سال یکبار اساسنامه جامعه روحانیت مبارز بازنگری می‌شود. در سال ۸۶ این اساسنامه بازنگری شد و در سال ۹۶، این اساسنامه مجددا بازنگری شد که کارهای بازنگری به امسال کشیده شد و در اردیبهشت امسال نهایی شد.

توضیح مصباحی‌مقدم درباره دیدار جامعه روحانیت با حسن روحانی/اساسنامه جامعه روحانیت مبارز تغییر کرد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آیا این تشکل خود را نهاد سیاسی می‌داند که این بازنگری را انجام داده است؟ بیان کرد: جامعه روحانیت از زمان تشکیل تاکنون گفته است ما هیچ گاه جامعه روحانیت را یک حزب نمی‌دانیم و مقتضیات یک حزب را هم برایش قائل نیستیم. جامعه روحانیت خود در عرض احزاب نمی‌داند و فرض خود را تشکیل دولت نمی‌داند. در مجموع، جامعه روحانیت کارویژه حزبی ندارد. ما عمده کار خود را مسائل اخلاقی، اعتقادی، تبلیغ دین و حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی.

این فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با نظر جامعه روحانیت در خصوص گفت‌وگوی ملی گفت: کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و رهبری را محور این نظام می‌دانند باید باهم ارتباطات سیاسی برقرار گرفته و گفت‌وگو کنند و بنایشان بر این باشد که وحدت ملی را دنبال کنند زیرا ما به شدت نیازمند وحدت ملی هستیم.

ممکن است روحانی در برخی موضوعات عقب‌نشینی کرده باشد

علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دکتر حسن روحانی از بقیه رقبایی که انتخابات ریاست جمهوری نامزد بودند، بهتر بود. مطهری گفت: امروز نیز باید به وی کمک کنیم تا به وعده های خود عمل کند، نباید دولت را تخریب کرد، ممکن است در برخی موضوعات عقب نشینی ها و نقاط ضعفی وجود داشته باشد ولی باید به دولت کمک کنیم که به اهداف خود برسد.

ضرب و شتم «سیف» توسط نمایندگان مجلس!

حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً ولی‌اللّه سیف رئیس‌کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده است، گفت: شکایت وی از سوی این دادسرا به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شده است. به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه اخیراً رئیس‌کل بانک مرکزی برای ادای توضیحاتی درباره نوسانات نرخ ارز به مجلس آمده بود و برخی از نمایندگان مانع ارائه توضیحات وی شده بودند، ادامه داد: ولی‌اللّه سیف در شکایت خود از نمایندگان اعلام داشته که آنها ( این نمایندگان) قصد داشتند وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

سیف از نمایندگان مجلس شکایت کرد

سیاست‌ورزی توییتری

اعتماد نوشت: از ترامپ تا کلینتون، ‌از رییسی تا روحانی، فرقی ندارد. اگر قرار باشد پیامی سیاسی، بی‌واسطه و به سرعت برای مخاطب، رقیب یا هوادار مخابره شود احتمالا یک توییت 280 کلمه‌ای بهترین گزینه است. در عصر مینیمال‌ها همین تعداد کاراکتر کافی است تا بنا بر اهمیت موضوع توییتری‌ها یک به اصطلاح «توفان یا انقلاب توییتری» به راه بیندازند و آنقدر بحث در مورد یک موضوع دامنه گستره‌ای پیدا کند تا حتی ماجرایی داخلی به «ترندی جهانی» تبدیل شود.

علیرضا رحیمی، ‌نماینده مجلس یک بار در راهروهای پارلمان گفته‌بود همانطور که در جلسات صحن، آیین‌نامه داخلی مجلس را کنار دست دارد توییترش هم همیشه باز است و هر لحظه از آن استفاده می‌کند. او البته تنها سیاستمداری نیست که زندگی سیاسی‌اش با توییتر گره خورده؛ محمود صادقی، ‌دیگر نماینده عضو فراکسیون امید بارها و بارها برای اخباری که از طریق این شبکه اجتماعی منتشر کرده جنجال‌آفریده است.

ایسنا نیز نوشت: امروز نامه‌ای با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (۶ نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمایندگان مجلس ) برای دادستان کل کشور مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توئیتر ارسال شده است.

۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند

این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار (رئیس کمیته مخابرات مجلس) و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس رسیده است.

نگران اپوزیسیون جعلی هستیم

امروز علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت در بخش دوم مصاحبه خود با شرق گفت: قبل از حوادث دی‌ماه به محض اینکه ما دامنه فعالیت خودمان را گسترده می‌کردیم، طیف برانداز وارد مجموعه ما می‌شدند و شعارهای خودشان را مطرح می‌کردند و سعی می‌کردند که مجموعه را به نفع خود مصادره کنند. این همیشه برای ما نگرانی ایجاد می‌کرد که اگر جمع بزرگی را فراهم کنیم، ممکن است به‌این‌صورت مورد سوءاستفاده قرار گیرد. حوادث دی‌ماه، براندازانی را که هیچ‌گاه در انتخابات شرکت نمی‌کردند و البته مدعی «رای من کو؟» هم بودند، به این توهم انداخت که به اندازه کافی بزرگ شده‌اند و خودشان صفشان را جدا کردند. این برای ما فرصت خوبی است تا بتوانیم با این فاصله‌ای که خودشان با اصلاح‌طلبان ایجاد کرده‌اند، راحت‌تر فعالیت اصلاح‌طلبانه داشته باشیم و آن را گسترش دهیم.

شکوری راد در پاسخ به این سوال که این حزب محفلی خانوادگی شده است می گوید:  اینکه شما می‌گویید محفل خانوادگی، نمی‌گویم که مطلقا نیست؛ افرادی هستند که با هم نسبت دارند.

مدیر مسئول کیهان با 18 شکایت تازه دولت دیروز به دادگاه رفت

کیهان امروز نوشت: علی‌رغم ادعای آزادی بیان از سوی دولت محترم که در طول پنج سال گذشته بارها در برنامه‌های تبلیغاتی و سخنرانی‌های عمومی از آن سخن گفته شده است دیروز حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه در مورد 7 شکایت از 18 شکایت دولتی صورت گرفته تفهیم اتهام شد. از 18 شکایت دولتی مطرح در دادگاه فرهنگ و رسانه 12 مورد آن به نهاد ریاست جمهوری و شکایت‌های دیگر به شورای عالی امنیت ملی، وزارت نفت، وزارت علوم و وزارت کشور اختصاص دارد. گفتنی است رئیس‌جمهور و دولتمردان یازدهم و دوازدهم در 5 سال گذشته بارها از شنیدن حرف‌های منتقدین سخن گفته‌اند ولی در عمل آنچه روی داده است توهین به مخالفان و منتقدین و شکایت از آنان بوده است.

 منتجب‌نیا از حزب اعتمادی ملی رفت؟

مهدی رسول پناه عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری کنگره اعتماد ملی در 4 خرداد، درباره خبر استعفای منتجب نیا از قائم مقامی این حزب که در سال گذشته مطرح شده بود، گفت:  بحث استعفای آقای متنجب‌نیا هیچگاه مطرح نبوده و او به دلیل اینکه وقت پیگیری برخی کارهای اجرایی حزب را نداشت، با تشکیل شورای اجرایی برخی مسئولیت‌های اجرایی را به این شورا واگذار کرد.

 نشست سه‌جانبه عارف، جلالی و حاجی‌بابایی

بهروز نعمتی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان در سال سوم مجلس دهم، گفت: هنوز جمع‌بندی‌های نهایی درباره گزینه‌ها و مصادیق فراکسیون مستقلان ولایی برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس انجام نشده است. عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از نشست‌های مستمر روسای فراکسیون‌های مستقلان، ولایی و امید برای بررسی گزینه‌های اعضای هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: قرار شده آقایان جلالی، عارف و حاجی‌بابایی؛ روسای فراکسیون‌های مستقلان، امید و ولایی، نشست‌های مستمری برای بررسی گزینه‌‌های انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان در سال سوم مجلس دهم داشته باشند.

نشست سه‌جانبه "عارف، جلالی و حاجی‌بابایی" درباره انتخاب رئیس مجلس

رایزنی امیدی ها با مستقلین و ولایی ها برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

 اعلام نامزدی حاجی‌دلیگانی برای ریاست مجلس

حسینعلی حاجی‎دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و از اعضای فراکسیون ولایی (اصولگرایان) درباره تصمیم این فراکسیون به خبرآنلاین گفت: به نظرم فراکسیون ولایی باید برای همه کرسی های هیات رئیسه گزینه معرفی کند. حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون ولایی برای کرسی ریاست هم گزینه ای دارد؟، گفت: بله حتما گزینه وجود دارد. لازم است پس از بحث و بررسی‎ یک نفر را با اجماع به عنوان نامزد ریاست معرفی کنیم. اگر کسی از فراکسیون ولایی کاندیدای ریاست نشود، من حتما کاندید می شوم.

 سیاست خارجی نباید به تعارفات، ژست و گپ و‌ گفت تقلیل یابد

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تاریخ صد سال اخیر ایران،چهار درس مهم را در سیاست خارجی ثبت کرده است. اولین درس اینکه سیاست خارجی نباید به تعارفات و ژست و گپ و گفت تقلیل یابد. دوم آنکه اگر با تلاش و هزینه دادن بر روی کاغذ به جایی رسیدیم باید آن را نقد کنیم و گرنه طلب ما نسیه می‌ماند و به سراب تبدیل می شود.سوم آنکه بارها تجربه شده است طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نیست؛ پس نباید فرصت‌ها را از دست داد.چهارم آنکه نتیجه خوش‌بینی، تضمین نگرفتن و گام به گام جلو نرفتن این است که امتیاز بدهیم ولی طرف مقابل تنها روی کاغذ با ما جلو بیاید و در موقع عمل یا مریض و یا با کس دیگر جابجا شود تا پای قراری جدید به میان آید.

 بازداشتگاه کهریزک تعطیل شده است

محبی، مدیرکل زندان‌های استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا بازداشتگاه کهریزک همچنان دایر است یا خیر گفت: این بازداشتگاه تعطیل شده است. این مقام مسئول در سازمان زندان‌ها در خصوص آخرین وضعیت حمید بقایی نیز گفت که این فرد دو روز پیش زیر سِرُم بود و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود. 

پرینت پرچم آمریکا را آتش زدیم، اگر پرچم پارچه‌ای می‌آوردیم، مجلس آتش می‌گرفت

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر درباره اینکه برخی معتقدند آتش زدن پرچم آمریکا و سند برجام توسط شما و همکارانتان کاری سازماندهی شده بود، گفت: صبح زود همان روز در رستوران با آقای کوهکن در خصوص تصمیم ترامپ که شب گذشته در رابطه با خروج برجام گرفت و فرار رو به جلوی آقای روحانی که بلافاصله اعلام کرد ما حاضریم با اروپایی‌ها برجام را ادامه دهیم، صحبت می‌کردیم. این نماینده مجلس افزود: تصمیم بر این گرفتیم که در این شرایط، جو را عوض کنیم تا همه گمان نکنند که همه ارکان نظام مطابق با نظریات آقای روحانی است... همان صبح که با آقای کوهکن مشورت کردیم تصمیم گرفتیم پرچم آمریکا را آتش بزنیم ولی دیدیم که برای جلسه صحن مجلس نمی‌توانیم پرچم پارچه‌ای آمریکا را تهیه کنیم و ضمنا اگر آن را مهیا می‌کردیم و آتش می‌زدیم مجلس هم آتش می‌گرفت از این‌رو آقای کوهکن زحمت کشیدند و از طریق روابط عمومی مجلس پرچم آمریکا را پرینت شده گرفتند تا آن را به آتش بکشند.

 وی در پاسخ به اینکه فندک را در آن موقع از کجا تهیه کردید، افزود: فندک را هم یکی از همکاران گرفت و به آقای کوهکن دادند... این نماینده مجلس گفت:اتفاقاً این کار ما تقویت تیم مذاکره‌کننده بود که بگویند در مجلس ما چنین افرادی حضور دارند که با نفی کل برجام موافقند. حال تیم مذاکره‌کننده باید بداند که می‌باید دست توانمندتری را برای چانه‌زنی داشته باشد.

 ​قهر، تحریم و بیانیه اعتراضی؛ حواشی ضیافت روحانی با جوانان

ضیافت افطاری رئیس جمهور با جوانان حامی خود یکسال پس از پیروزی در انتخابات سال 96 با حواشی قابل تاملی همراه شد. روزنامه جوان نوشت: در این عرصه اخباری از گوشه و کنار این مراسم به گوش می رسد که نشان از انتقاد جوانان حامی روحانی از اقدامات دولت وی دارد. انتقاد اصلی اینجاست که به آنان اجازه و فضایی برای طرح انتقادات خود حتی در مراسم افطاری با جوانان داده نشده است. این نحوه گزینش حتی منجر شد کسانی که در این مراسم دعوت شده بودند نیز به نشانه اعتراض در ضیافت رئیس جمهور شرکت نکنند.

«حجت نظری» عضو شورای شهر تهران و یکی از جوانان حامی روحانی در توئیتی در این باره نوشت: «امروز در مراسم افطار و دیدار رئیس جمهور با جوانان شرکت نکردم. مراسم را کاملا بی نظم و بیشتر برای رفع تکلیف دیدم که در آن حتی فضایی برای شنیدن حرف‌های گروه های مختلف جوانان وجود نداشت. متاسفانه جوانان در دولت آقای روحانی اهمیت چندانی ندارند و وعده‌های این حوزه محقق نشده است.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۴۳۹۳۲۰:۳۳:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۳۱
چهار سال است که صدا و سیما یک طرفه از برجام دفاع می‌کند و مشغول بزک کردن این توافق خسارت‌بار است. در حالی که رسانه ملی کشور باید حافظ منافع ملی کشور باشد. باید اجازه بدهند منتقدین برجام با استدلال و منطق واقعیت‌ها را به مردم بگویند. مطمئن هستم آیندگان از صدا و سیما در این مورد قضاوت مثبتی نخواهند داشت.
ناشناس۳۵۴۳۹۷۲۰:۳۵:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۳۱
به جای دولت بنده از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم، از این جهت عذرخواهی می‌کنم که در انتخاب کاندیدای مورد نظرم در انتخابات اشتباه کردم. به اندازه یک رای که به چنین دولتی دادم عذرخواهی می‌کنم.
ناشناس۳۵۴۴۴۱۲۱:۲۷:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۳۱
روحانی در مناظره ها گفت : من نصف تحریمها رو برداشتم . به من رای بدین تا همه تحریمها رو بردارم ! حالا یکی نیست ازش بپرسه چرا تحریمها داره دو برابر میشه ؟
ناشناس۳۵۵۲۴۰۱۳:۳۸:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۱
متاسفانه برجام قبل از آمریکا در ایران ذبح شد زیرا نتوانستیم در مقابل این عهدنامه موضع واحدی بگیریم.
ناشناس۳۵۴۴۴۶۲۱:۳۳:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۳۱
آره، تو که معلومه به روحانی رای دادی!
ناشناس۳۵۴۸۰۹۰۸:۵۹:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۱
من خوشحالم که رای ندادم و شبها راحت میخوابم
ناشناس۳۵۴۴۲۰۲۱:۰۶:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۳۱
کاش پرچم پارچه ای را آتش میزدید واقعا حیف شد .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین