واقعیت خوابگاه جنجالی دخترانه چه بود؟

گروه اجتماعی الف،   3970226146 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالی برخی‌ها با انتشار تصویر خوابگاه دخترانه،‌ از آن به عنوان زندانی کردن دختران دانشجو یاد کردند که اصلا این خوابگاه دخترانه نیست.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته تصویری در شبکه های اجتماعی تحت عنوان «زندانی کردن دختران در خوابگاه دانشجویی» سنندج منتشر شد.

 

 

 

حتی کانال ضدانقلاب آمد نیوز هم با سیاه‌نمایی به این موضوع دامن زد.

 

 

ترانه علیدوستی بازیگر کشورمان هم طبق روال عده‌ای از سلبریتی‌ها بدون اطلاع کافی اقدام به بازنشر این تصویر کرد.

 

 

 

«واقعیت»

 

اما واقعیت این است که اصلا این عکس، تصویر یک خوابگاه دانشجویی دخترانه نیست و خوابگاه پسرانه «شاهد» است که در یک مجتمع مسکونی قرار گرفته و به دلیل سروصداهای دانشجویان و گلایه ساکنین، مسئولان تصمیم گرفتند به صورت موقت و تا زمان انتقال خوابگاه در پردیس دانشگاه از ایرانیت استفاده کنند.

سلیمانی مدیر دانشجویی دانشگاه کردستان هم در توضیح بیشتر این موضوع به خبرگزاری دانشجو گفت: به دلیل اینکه سروصدای دانشجویان باعث مزاحمت و ناراحتی همسایه‌ها می‌شد، خانواده‌ها به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و حتی حکم تخلیه آنجا را هم گرفتند. از آنجا که دانشگاه در حال حاضر امکان جابه جایی خوابگاه را ندارد مسئولان خوابگاه تصمیم گرفتند بر روی پنجره‌ها ایرانیت نصب کنند تا این تنش و ناراحتی از بین برود البته این ایرانیت‌ها با پنجره کمی فاصله دارد و امکان رد وبدل شدن هوا کاملا وجود دارد.

جویبار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان هم که زمانی خودش دانشجوی این خوابگاه بوده ضمن تایید شکایت‌های همسایه‌ها از مزاحمت‌های دانشجویان عنوان کرد که دانشجویان هم به دلیل دلگیر شدن اتاق‌ها دلخور هستند.

به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه می‌توانند در این باره با دانشجویان خاطی برخورد کنند و این گونه نباشد که همه دانشجویان از این موضوع آسیب ببینند.