ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی

گروه اجتماعی الف،   3970225260

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس گفت: تا صبح امروز بیش از ۴۰ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار و داوطلب در این آزمون پذیرفته می‌شوند، اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه، از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و روز دوشنبه ۳۱ این ماه پایان می‌پذیرد.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و...) و شغل- محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می‌شود.