اسیدپاشی به سه نفر به دلیل دوستی با دختر دانشگاهی

گروه حوادث الف،   3970224034

دایی و خواهرزاده‌ای که به خاطر اختلاف دو هم‌دانشگاهی اقدام به اسیدپاشی کرده بودند، قبل از محاکمه موفق به اخذ رضایت از شاکی پرونده شدند. این دایی و خواهرزاده که تیر سال گذشته اقدام به اسیدپاشی کرده بودند، با پرداخت مبلغی موفق به جلب رضایت درخصوص جنبه خصوصی جرم شدند.

اسیدپاشی به سه نفر به دلیل دوستی با دختر دانشگاهی
به گزارش شرق بررسی اولیه حاکی از آن بود که سه پسرعمو با دو نفر (دایی و خواهرزاده) درگیر شدند و در این درگیری روی دو نفر از پسرعموها اسید ریخته شد که سر‌ و‌ صورت‌ آنها دچار آسیب‌دیدگی و در‌نهایت نابینا‌شدن یکی از آنها شد. 

متهمان پرونده پس از اسیدپاشی با یک خودروی پراید از محل گریخته‌ بودند اما به صورت خودمعرف در اداره آگاهی حاضر شدند. پس از آن فرهاد و بهروز (متهمان پرونده) از سوی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی مورد تحقیق قرار گرفتند. فرهاد -۱۹ساله- در اظهاراتش درباره جزئیات اسیدپاشی به بازپرس گفت: «من دانشجوی رشته تربیت‌بدنی در یکی از دانشگاه‌های اطراف تهران هستم و در دانشگاه با دختری به نام نگار آشنا شدم و حدود یک سال با او دوست بودم اما به این خاطر که در درس‌هایم عقب ماندم و به همه کارهایم لطمه وارد شده بود، تصمیم گرفتم ارتباطم را با او قطع کنم. 

من و خواهرزاده‌ام بهروز در فرودگاه مشغول‌ به ‌کار بودیم، روز حادثه مادرم را به خانه خواهرم بردم تا در اسباب‌کشی به خواهرم کمک کند؛ به همین دلیل سه ظرف مواد شوینده خریدم و در صندلی عقب خودرویم گذاشتم، بعد دنبال خواهرزاده‌ام رفتم تا او را برای کمک به خانه خواهرم ببرم. در راه نگار با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد برای آخرین بار من را ببیند. وقتی سر قرار رسیدیم من از ماشین پیاده شدم تا آب معدنی بخرم ولی گوشی تلفنم در ماشین جا ماند و وقتی زنگ خورد، بهروز تلفنم را جواب داد. 

این مرد ادامه داد: شخصی که با تلفنم تماس گرفته بود به خواهرزاده‌ام فحاشی کرده و گفته بود چرا مزاحم دخترخاله‌اش (نگار) شدیم. آن شخص آدرسی که ما توقف کرده بودیم را از خواهرزاده‌ام پرسیده بود. بعد از دقایقی دو نفر به سمتم آمدند و با من درگیر شدند.

یکی از آنها از جیبش گاز اشک‌آور درآورد. دیگری نیز با خود چاقو به همراه داشت. چند لحظه بعد نفر سومی نیز به آنها اضافه شد و هر سه نفر به من حمله کردند. آنها اجازه نمی‌دادند خواهرزاده‌ام از داخل پراید خارج شود. در این لحظات من یک لوله‌پلیکا از داخل خودرو برداشتم و با آنها درگیر شدم».

فرهاد درباره نحوه اسیدپاشی نیز به بازپرس گفت: «در یک لحظه بهروز توانست از ماشین پیاده شود و از صندلی خودرو یکی از شوینده‌ها را برداشت و در نهایت مقداری شوینده به سمت دو نفر از پسرعموها ریخت و سپس سوار پراید شدیم و فرار کردیم». 

بهروز دیگر متهم این پرونده که متهم اصلی اسیدپاشی است، با تایید حرف‌های دایی خود گفت: «وسیله‌ای برای دفاع نداشتیم؛ به همین دلیل یکی از شوینده‌ها را برداشتم. درنهایت من شوینده را به سمت دو پسرعمو پاشیدم اما بلافاصله از این اقدام پشیمان شدم و ظرف را به عقب کشیدم به نحوی که مقداری شوینده روی دستان خودم هم ریخت، بعد سوار پراید شدیم و فرار کردیم؛ ما به‌هیچ‌وجه قصد درگیری و اسیدپاشی نداشتیم فقط می‌خواستیم با نگار حرف بزنیم اما او این سه نفر را اجیر کرده بود و آنها به قصد درگیری و مجهز به چاقو و اسپری اشک‌آور به سمت ما حمله‌ور شدند؛ برای دفاع از خود این کار را کردیم و اصلا اسید نبوده است؛ شوینده معمولی بوده است».

در‌نهایت متهمان با پرداخت مبلغی به آسیب‌دیدگان رضایت آنها را جلب کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین