مروری بر اخبار مهم روز؛ گلایه روحانی از یک مستند به دفتر رهبری/مراسم جنجالی عمامه گذاری/ تناقض اصلاح طلبان درباره آینده احمدی نژاد/ اتفاق تازه درباره حصر/ چه کسانی پاستور را ترک می کنند؟

گروه سیاسی الف،   3970215200 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

گلایه روحانی از یک مستند به دفتر رهبری/مراسم جنجالی عمامه گذاری/ تناقض اصلاح طلبان درباره آینده احمدی نژاد/ اتفاق تازه درباره حصر/ چه کسانی پاستور را ترک می کنند؟

جنجال مراسم عمامه‌گذاری احمد خمینی

تصاویری از مراسم عمامه‌گذاری سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی در روز نیمه شعبان و در حسینیه جماران، واکنش‌های بسیاری را از سوی فعالان فضای مجازی و دوستداران امام راحل در پی داشت. فعالان فضای مجازی با ایجاد هشتگ‌هایی از جمله #ژن_خوب، #تاجگذاری، #عمامه‌_گذاری و #کاخ_نشینی از برگزاری چنین مراسمی انتقاد کرده و عنوان می‌کردند که چرا این مراسم شباهتی به مراسم عمامه‌گذاری دیگر طلاب نداشته و فرزند سیدحسن خمینی مانند دیگر طلاب در یک مراسم عمومی ملبس به لباس روحانیت نشده است؟

پاسخ سید احمد خمینی به انتقادات در خصوص مراسم عمامه گذاری

واکنش کاربران توئیتر به عمامه‌گذاری اختصاصی

در این مراسم چهره‌های سیاسی و غیرسیاسی و حتی ورزشی در آن حضور داشتند؛ از محسن و مهدی هاشمی گرفته تا علی پروین و علیرضا منصوریان و محمدعلی رامین و فرزندش. همچنین برخی نمایندگان مجلس مانند احمد مازنی و البته آیاتی چون محقق‌داماد که خودش عمامه را بر سر احمد گذاشت. بعد از برگزاری مراسم، برخی از چهره‌ها مثل محمد‌علی ابطحی و محمدعلی آهنگران با انتشار تصاویر خود با احمد خمینی، معمم‌شدن او را به بیت امام تبریک گفتند. صادق زیباکلام در پاسخ به این انتقادات گفت: «باید یاد بگیریم که یک حریمی را به‌عنوان حریم خصوصی افراد قائل شویم».

رمزگشایی از ناامیدهای کابینه

یکی از روزنامه های حامی دولت می‌گوید: وزیر بهداشت به خاطر برخی دلخوری‌ها در جلسات کابینه شرکت نمی‌کند... شروع این غیبت‌ها از جلسه هشتم فروردین ماه بود که وزیر بهداشت در آن شرکت نکرد، بسیاری گفته‌اند که وی به تعطیلات رفته است و دلیل این غیبت همین است، اما عدم حضور وی در جلسه 15 فروردین کابینه و همچنین 22 فروردین، توجه‌ها را به خود جلب کرد... زمانی که رئیس‌جمهور دیدار نوروزی ترتیب داد، وی حاضر نشد در آن شرکت کند و به همین دلیل «قهر» او مسجل شد.

 امروز یکی دیگر از روزنامه های اصلاح طلب هم نوشت: ... مسئول برنامه‌ریزی کشور یعنی رئیس سازمان برنامه و بودجه که در سمت سخنگوی دولت قرار دارد، به دلایل مختلف از جمله وجود رکود اقتصادی و عدم سابقه مفید و عدم استفاده از اقتصاددانان مطرح، زیر ذره‌بین نقد قرار گرفته است. از این رو اگر نیاز به تغییر در تیم اقتصادی باشد به‌نظر می‌رسد نوبخت یکی از گزینه‌های تغییر باشد. با وضعیت بازار ارز و نوسانات دلار و بعضا جهش قیمت سکه و طلا و نامناسب‌بودن شرایط بانک‌ها به‌رغم کوشش‌های فراوان رئیس بانک مرکزی در اصلاح ساختار بانک‌ها و موسسات غیرمجاز، شاید او هم در معرض تغییر باشد... با رفتن محمود حجتی از دولت مهم‌ترین گزینه جایگزینی وی شخصی نیست جز رئیس سازمان محیط‌زیست.

چه کسانی با دولت روحانی خداحافظی می‌کنند؟ /رونمایی از 5 گزینه احتمالی

یک  سایت های خبری هم در گزارشی با عنوان «چه کسانی پاستور را ترک می کنند؟»نوشت: گمانه زنی های آغاز شده و گفته می شود که 5 عضو کابینه رفتنی هستند. روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران فهرست مورد نظر خود را منتشر و از نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه، زنگنه وزیر نفت و کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به عنوان ناامیدهای دولت نام برد. این روزنامه حجتی وزیر کشاورزی و اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهور را از جمله امیدواران دولت خواند. رونمایی از گزینه های حذفی دولت اما به این سادگی ها نیست و نیاز به نگاهی و بررسی دقیق تر دارد...(این سایت بعد از اشاره به نوبخت می نویسد) ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی دومین گزینه احتمالی روحانی برای انجام تغییرات در کابینه است. .. قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمود حجتی وزیر کشاورزی گزینه های سوم، چهارم و پنجم دولت برای تغییر هستند.

جزییات دیدار جدید اسماعیل دوستی با کروبی

اسماعیل دوستی می گوید: من چون مسئولیتی ندارم آینده دور یا نزدیک را نمی توانم پیش بینی کنم. ولی از فضای حاکم بر چند باری که من دیدار داشته ام کاملا امیدوارم که حصر در حال حل شدن است. .. من عصر پنجشنبه حدود ساعت 4 تا 6:30 خدمت ایشان بودم. یعنی حدود دو ساعت و نیم این دیدار به طول انجامید. گشایش هایی صورت گرفته و رفت و آمد بچه ها و خانواده هم با ایشان خیلی عادی است. خودشان هم الحمدلله سر حال بودند. اما نسبت به مسائل جاری کشور به خصوص بحث اقتصادی خیلی نگران بود. بالاخره در رابطه با کشور دغدغه های زیادی داشت.

حسین کروبی هم گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان به صورت جدی دنبال رفع حصر هستند. وی با اشاره به وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم گفت: شنیدم که خواهران و اخوی آقای موسوی هم اخیرا می‌توانند به دیدار محصوران بروند فرزندانشان هم می‌توانند شب نزد پدر و مادر خود بمانند که البته این مساله در مورد فرزندان آقای کروبی هم صادق است.

 جامعه در آستانه تحول بزرگ سیاسی است

روزنامه شرق در سرمقاله امروز خود نوشت: تجربه نشان داده است که چنین شرایطی همواره آبستن حوادث نابهنگام است؛ حوادثی که به‌طرز بطئی نطفه می‌بندد و ناگهان پدیدار می‌شود... اصلاح‌طلبان تسلیم این شرایط شدند و توانایی تذکار یا حافظه‌سازی از دوران شکوفایی خود را ندارند. این مشکلی است که تیر و طایفه احمدی‌نژادی‌ها هم به‌نوعی دیگر با آن دست‌به‌گریبان‌اند. آنان نیز وارث گذشته‌ای سپری‌‌شده‌اند و از تغییر اکنون دَرمانده‌اند... بیچاره احمدی‌نژاد، ذهن تحلیلگری ندارد و تلاش می‌کند با طرح‌وتوطئه‌های سیاسی جسد پرو‌ژه سیاسی‌اش را احیا کند. او بیش از هرکس در پاسخ به این پرسش مبهوت مانده است که چرا صدایش فراتر از محله نارمک نمی‌رود. اصلاح‌طلبان با ذهن تحلیلگرِ خود در کمین نشسته‌اند تا در موقع لزوم شرایط را به نفع خود تغییر دهند... دولت روحانی نیز در عرصه سیاست داخلی چنان ناکارآمد عمل کرد که دیگر نمی‌توان از آن انتظار هیچ کنشگری سیاسی در سطح خرد‌ و کلان داشت... ظهور رئیس‌جمهوری غیر سیاسی، همسو با سیاست‌های خاورمیانه‌ای که اختیارات فراتری از روسای‌جمهور سابق خواهد داشت دور از ذهن نخواهد بود. ایده‌ دیگری که می‌تواند از دل این شرایط بیرون بیاید، ظهورِ «مرد سرنوشت‌ساز» است. البته مرد سرنوشت‌سازی که در تکرار تاریخ بعید نیست تراژدی آن کمدی از آب در بیاید.

این در حالیست که همین روزنامه، چند هفته قبل با انتشار یادداشتی از «سعید حجاریان» تاکید کرد که احمدی‌نژاد و گفتمان او به این زودی ما را رها نخواهد کرد! حجاریان در آن یادداشت همچنین نوشته بود: پس از دولت روحانی نیز همچنان با گزاره «دوره احمدی‌نژاد» مواجه‌ هستیم. چه سکان دولت در دست اصلاح‌طلبان باشد، چه در دست اصولگرایان.

سلبریتیهای بیسواد چرا دربرابر برخورد پلیس فرانسه با یک ایرانی ساکتند؟

روزنامه کیهان نوشت: در میان جنجال‌های رسانه‌ای علیه یکی از ماموران گشت ارشاد ناجا به‌خاطر درگیری با یک مجرم، برخی از بازیگران و فوتبالیست‌ها که به «سلبریتی‌های بی‌سواد» مشهور شده‌اند نیز برای اینکه از قافله عقب نمانند، مطالب زیادی را علیه مامور ناجا در فضای مجازی منتشر کردند. اما نکته قابل تامل این است که همین افراد کوچکترین واکنشی به حمله وحشیانه پلیس فرانسه به خبرنگار صداوسیما در فرانسه نشان ندادند. این درحالی است که رفتار پلیس فرانسه یک رفتار کاملا ضدانسانی و مخالف آزادی و حقوق بشر است.

کیهان: سلبریتیهای بیسواد که به گشت ارشاد حمله کردند،چرا در برابر برخورد پلیس فرانسه با یک ایرانی ساکتند؟

 روایت ضرغامی از اختلاف رئیسی و قالیباف/ برای مصالحه به خانه احمدی نژاد رفته ام

عزت الله ضرغامی در مصاحبه با یکی از روزنامه های اصلاح طلب گفت: ... اگر امروز من با آقای ابطحی، نقویان، زم، حسین کروبی، سید نظام موسوی، فردوسی پور، مسعود کیمیایی و ... صحبت می‌کنم به دلیل این است که علاقه دارم قرائت‌های آنها را نسبت به پدیده‌های موجود در جامعه بشنوم... من در طول دوران ریاست جمهوری آقای روحانی تنها یک بار با ایشان ملاقات داشتم که در این دیدار به ایشان گفتم روحیه شما به شکلی است که می‌توانید همه گروه‌های سیاسی را دور هم جمع کنید.با این وجود ایشان چنین رویکردی در پیش نگرفت و نه تنها در راستای اجماع گروه‌های سیاسی پیش نرفت و بلکه در تریبون‌های مختلف سیل ناسزا را خطاب به منتقدان خود روانه کرد... هنگامی که مذاکرات سعدآباد انجام شد و پس از این مذاکرات وزرای خارجه سه کشور اظهارنظرهای نامناسبی درباره این مذاکرات انجام دادند صداوسیما به این نتیجه رسید که در این زمینه یک مستند بسازد. هنگامی که این مستند ساخته شد آقای روحانی نسبت به پخش این مستند به دفتر رهبری گلایه کردند.

روایت ضرغامی از آخرین دیدارش با احمدی نژاد

 رویارویی مشهد-تهران

روزنامه اعتماد نوشت: سیدابراهیم رییسی پس از انتخابات به واسطه رای ۱۶ میلیونی گفته‌بود که دولت را رصد خواهد کرد تا امانت‌دار رای بدنه اجتماعی حامی خود باشد و تلویحا به تشکیل دولت در سایه اشاره کرده‌بود. او روز گذشته بودجه تولیت آستان قدس را با بودجه دولت مقایسه کرد که بودجه‌ای یک هزارم بودجه دولت دریافت می‌کند اما در اشتغالزایی موفق بوده است. رییسی البته به موضوع مالیات این آستان نیز اشاره کرد و گفت «خدا نگذرد از آن کسی که این شبهه را در ذهن‌ها ایجاد کرده است». گزاره‌ای که حسن روحانی پای آن را به تریبون‌های رقابت انتخاباتی باز کرد... جدال‌های تهران و مشهد گاهی و بنا به مناسبات و روابطی به مماشات تغییر ماهیت می‌دهد؛ مناسباتی که چندان عیان و عریان قابل تحلیل نیست. از همین روی شاید زمانی که سیدابراهیم رییسی، متولی آستان قدس رضوی در آخرین سخنرانی زبان به لعن دولت می‌گشاید، سه روز بعد از سوی مرد پرنفوذ نهاد ریاست‌جمهوری پاسخی آرام و دلجویانه دریافت می‌کند.

داستان شورای شهر و انتخاب شهردار

یکی از روزنامه های اصلاح طلب امروز نوشت: مجموع خبرها حاکی از تلاش و رایزنی کاندیداها و وجود رقابت تنگاتنگ میان سه حزب اتحاد ملت، کارگزاران و اعتماد ملی است تا در انتخاب شهردار و چینش کابینه‌ای وی و انتصاب معاونان کلیدی سهم شایسته داشته باشند... این روزنامه در ادامه می نویسد: محمود صادقی رئیس کمیسیون شفافیت مجلس شورای اسلامی‌در یک پست توئیتری از شرکت بلندپایه به ریاست محمود حجتی نام برد که یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران ساختمانی در تهران است و یکی از شرکت‌های بزرگ خصوصی طرف قرارداد با شهرداری محسوب می‌گردد. این شرکت در ساخت یک برج معروف در تهران مشارکت موثر داشته و همیشه در حال همکاری با نهاد شهرداری تهران است. شرکت بلندپایه همچنین شامل 20 شرکت زیر مجموعه می‌شود که یکی از آنها سیمان [...] است که مصالح موردنیاز شرکت را تامین می‌کند. یک عضو شورای شهر هم از مدیران میانی این شرکت محسوب می‌شد که خود وی در بیانیه ای اعلام کرد که به محض پذیرش در شورای شهر از هیئت مدیره این شرکت استعفاء داده است. وی البته گفته است که: «به دلیل بدهی مالیاتی شرکت چاپ آگهی تغییرات با مشکل مواجه شده است » یعنی به زبان ساده وی مدعی شد که قریب یک سال است که از این شرکت استعفاء داده است، اما هنوز آگهی استعفاء و تغییرات شرکت چاپ نشده است. بررسی آگهی‌ها و اسناد نشان می‌دهد که محمود حجتی در بسیاری از شرکت‌های پیمانکاری و ساختمانی سمت ریاست دارد ، اما تا کنون این موضوع را اعلام نکرده است و پرسش کلیدی این است که چطور عضو یک پیمانکاری عمده شهرداری می‌تواند همزمان شهردار تهران نیز باشد؟

حجت نظری، یکی اعضای شورای شهر تهران هم طی یک پیامی توییتری به برخی لابی‌های خارج شورا برای انتخاب شهردار اشاره و ضمن یادآوری اختلافات سیاسی شورای اول نوشته است: «اقدامات خطرناکی خارج از شورا برای زدن به زیر میز انتخاب شهردار تهران از میان ۷ گزینه موجود در حال انجام است. باید بدانیم که خودخواهی و در نظر نداشتن منافع عموم مردم در نهایت دامن همه را خواهد گرفت. اگر شهردار از میان ۷ گزینه نهایی انتخاب نشود پشت‌پرده را بی‌پرده خواهم گفت.»

محمدرضا بادامچی، نماینده تهران و عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی نیز گفته است: «من معتقدم که شهردار تهران فردی به غیر از 7 کاندیدای معرفی‌شده از سوی شورای شهر است.» دلیل بادامچی برای این پیش بینی آن است که «به نظر می‌رسد افرادی که در بالای لیست کاندیداهای شهرداری تهران قرار دارند و نمرات بالاتری از سوی شورا دریافت کرده‌اند جامعیت و دید مدیریتی شهری لازم برای شهرداری تهران را ندارند.»

  پاسخ کدخدایی به منتقدان ایراد شورای نگهبان به ترجمه لایحه پالرمو

عباسعلی کدخدایی امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به لایحه پالرمو گفت: علاوه بر اشکالات و ابهامات موجود در این مصوبه، نظر به اینکه متن ارسالی با برخی موارد صراحتا با بعضی متن‌های منتشره که در ماده ۴۱ معتبر شناخته شده‌اند، مطابقت ندارد و در مواردی تطابق ان نیز ابهام دارد.

کدخدایی: ایراد لایحه پالرمو فراتر از یک اشکال تایپی بوده است

  لاریجانی اگر در خیابان قدم بزند کسی او را نمی‌شناسد

مصطفی کواکبیان امروز در مصاحبه ای که از او در تسنیم منتشر شد گفت: پس از ورود به مجلس برخی که به نام اصلاح‌طلبی وارد مجلس شده بودند، دنبال تشکیل فراکسیون دیگری رفتند و فراکسیون مستقلان را تشکیل دادند، هیچ وقت هم در جلسات ما شرکت نکردند. لذا من همیشه گفته‌ام از 158 نفری که در لیست ما بودند تنها 102 نفر به آقای عارف در بحث ریاست مجلس رای دادند... خط سیاسی بنده با آقای لاریجانی هم‌خوانی ندارد، مگر در برخی مواقع در جریان مستقلان که لاریجانی راهبری این جریان را بر عهده دارد. افرادی مثل کاظم جلالی که در لیست ما بودند، بعد در مجلس "فراکسیون‌دار" شدند. عملاً پشت پرده آن فراکسیون هم خود آقای لاریجانی است. بنده در نحوه اداره مجلس بحث دارم...  لاریجانی اگر رئیس مجلس نباشد، اگر در خیابان قدم بزند شاید فردی او را نشناسد، الان به عنوان رئیس مجلس هست که مطرح می‌شود و هر روز خبر یک صدا و سیما است.

کواکبیان: اصلاح‌طلبان در انتخابات نردبان «روحانی» شدند/ خط اصلاح‌طلبی از خط روحانی جداست

... من چون همشهری آقای روحانی هستم او را خوب می‌شناسم. از سال 58 مسئولیت ستاد انتخاباتی او برای انتخابات مجلس اول را داشتم، روحانی اخلاقیاتی دارد، یکی از اخلاقیاتش این هست که به دنبال قدرت مستقر است؛ یعنی الان اگر لاریجانی رئیس نبود خیلی از جلسات را با او نمی‌گذاشت. .. ما در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نقش "نردبان" را برای آقای روحانی بازی کردیم... عملکرد دوستان در مجلس هم جای بحث دارد. به طور مثال چرا باید نام آقای کاظم جلالی در لیست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس باشد؟ شاهد بودیم که همین آقای جلالی در اولین حرکت جدی خود در مجلس اقدام به تشکیل فراکسیون مستقلین کرد؛ یعنی نقطه مقابل فراکسیون امید و در همه صحنه‌ها هم این اقدامات متناقض را از خود به نمایش گذاشته است.

  افشای برنامه عوامل داعش برای حمله به حرم امام رضا

چهارمین جلسه محاکمه عوامل داعش در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره)، امروز (شنبه) 15 اردیبهشت در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وکلای متهمان، نماینده دادستان تهران و خانواده تعدادی از شهدای حمله تروریستی به مجلس برگزار شد.

داعشی ها چگونه با کمربند و جلیقه انتحاری، بمب، موادشیمیایی و اسلحه وارد کشور شدند

 ریشه مشکلات کشور مجلس است

مجتبی ذوالنوری با گلایه از کم‌کاری مجلس در بررسی مسائل مهم کشور می‌گوید 90 درصد مواردی که در دستور کار مجلس است باید خارج شود. او معتقد است مجلس باید در چند مقوله مهم از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، فساد و اجرای عدالت در کشور تمرکز کند.  ذوالنوری از به نتیجه نرسیدن طرح‌های تحقیق و تفحص به عنوان یکی از ابزارهای نظارت مجلس گلایه دارد و می‌گوید حدود 370 طرح  تحقیق و تفحص ظرف چند سال گذشته در مجلس انجام گرفته اما نتیجه بسیاری از این طرح‌ها نامشخص است. او لابی‌ها، بی توجهی‌ها و پرداختن به موارد غیر مهم را دلیل به نتیجه نرسیدن طرح‌های تحقیق و تفحص می‌داند و می‌گوید بین 200 تا 500 میلیون تومان حداقل هزینه انجام هر تحقیق و تفحص است.

  ذوالنوری: ریشه مشکلات کشور مجلس است/ راضی نیستم که نماینده مجلس هستم

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۰۱۲۰۲۱:۲۸:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
درود بر نوه های ایدیولوژیک امام خمینی و نه نوه های بیولوژیک امام خمینی .
ناشناس۳۳۰۵۲۵۱۰:۳۶:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱۶
آقای روحانی گلایه داره؟ مردم گلایه داشته باشن با دلار 6300 تومنی یا ایشون؟
ناشناس۳۳۰۱۲۳۲۱:۳۰:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
تندروهای اصلاح طلب زمزمه جدایی از روحانی را سر می دهند.. روحانی هم برای راضی کردن این تندروها ، حاشیه سازی میکند...
ناشناس۳۳۰۱۲۶۲۱:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
برای مراسم عمامه گذاری ، سلبریتی و فوتبالیست دعوت کردن!!! از فردا روزنامه های خانوادگی، ایشون رو علامه! خطاب می کنند
ناشناس۳۳۰۲۹۱۰۰:۲۰:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
جشن نیمه شعبان در حسینیه جماران با حضور اقشار مختلف بوده این جوان نیز عمامه گذاشته من که اثری از تاج و تخت و کاخ در این عکسها نمیبینم رقبای قدرت از خاندان امام ترس زیادی دارند و از هر فرصتب برای ترور شخصیت ناجوانمردانه سوء استفاده میکنند.
ناشناس۳۳۰۱۴۸۲۲:۰۱:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلبریتی های بیسواد!؟ اونیکه این حرف رو زده بیاد وسط ببینیم سوادش چقده
ناشناس۳۳۰۲۰۰۲۲:۵۹:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
زمانی در دوران دفاع مقدس، سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند ولی وقتی با ایستادگی و تحریم جوانان کشورمان چون شهید تهرانی‌مقدم موشک ساختند به خود بالیدیم و افتخار کردیم. در حال حاضر هم که این‌گونه در جهان و منطقه پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیده‌ایم واقعا جای بسی تاسف است که وزیر امورخارجه کشورمان این قدر منفعلانه در برابر غرب موضع می‌گیرد؟
ناشناس۳۳۰۲۰۳۲۲:۵۹:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
آقای رئیس‌جمهور در گذشته منتقدین برجام را محکوم به بی‌سوادی و نداشتن اطلاع از مفاد برجام می‌کرد. عرض می‌کنیم شما که باسواد هستید و از مفاد برجام اطلاع کامل داشتید چگونه امروز آمریکا را به خاطر عمل نکردن به وعده‌های برجام محکوم می‌کنید؟ تمام حرف ما این بود که وعده‌های آمریکا نسیه است و ضمانت اجرایی ندارد.
ناشناس۳۳۰۲۰۴۲۳:۰۰:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
برخی از دستاوردهای برجام عبارت است از: 1- افزایش قیمت دلار 2- حمل دلار با گونی 3- شکل‌گیری نجومی‌بگیران 4- جذب و به کارگیری جاسوسان در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها 5- افزایش به کارگیری مدیران دو‌تابعیتی و.....
ناشناس۳۳۰۲۸۰۰۰:۰۸:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱۶
عمو برجام نباشه دلار رو صد هزار تومن پس جوک نگو
ناشناس۳۳۲۰۶۳۰۷:۴۱:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۷
در هر حال شما یک چیزی باید بگویی
ناشناس۳۳۰۲۱۲۲۳:۰۹:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
آقای زیبا کلام !!!!!!!!! عکسهای عمامه گذاری درز پیدا نکرده ؛ بلکه به دست خودشون منتشر شده. مگر نا اهل هایی هم در اون جمع بوده ؟ !! همه جای دنیا مراسم تنفیذ و تاجگذاری و عمامه گذاری و روزی هم وداع !!!!!!!!!!! و تودیع !!!!!!!!!!!!! و بای بای و گودبای هست.
ناشناس۳۳۰۳۷۳۰۷:۱۹:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱۶
انقلاب کردیم که به جای یه عده ، یه عده دیگه بیان تاج گذاری کنن
ناشناس۳۳۰۳۷۶۰۷:۳۵:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۱۶
مردم کمرشون زیر گرونی در حال شکستنه . اونوقت مراسم تاج گذاری برگذار می کنید؟؟؟فرق ایشون با سایر روحانیون چیه؟؟ژن خوب؟؟؟؟
ناشناس۳۳۰۳۹۸۰۸:۳۲:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱۶
سلبریتیهای بیسواد چرا دربرابر برخورد پلیس فرانسه با یک ایرانی ساکتند؟ چون خبرنگار سازمان بوده.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین