مروری بر اخبار مهم روز؛ حامیان ریاست جمهوری لاریجانی/جابجایی صندلی احمدی نژاد در مجمع/ گزینه های معاون اولی که مطلوب روحانی بودند/ ناامیدی محسن هاشمی/ بی‌احترامی به پرچم ایران/ ناگفته های استیضاح سه وزیر

گروه سیاسی الف،   3970209225 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

حامیان ریاست جمهوری لاریجانی/جابجایی صندلی احمدی نژاد در مجمع/ گزینه های معاون اولی که مطلوب روحانی بودند/ ناامیدی محسن هاشمی/ بی‌احترامی به پرچم ایران/ ناگفته های استیضاح سه وزیر

جنجال غلط تایپی پالرمو

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم با اشاره به ارائه «لایحه پالرمو» به مجلس با تغییر محتوا و اظهارات معاون حقوقی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ترجمه غلط در «لایحه پالرمو» ناشی از غلط تایپی بوده و نباید موضوع را سیاسی کرد، گفت: این اظهارات بی‌پایه و فریب‌کارانه است و توجیه خطایی و فریب‌کاری‌هایی است که اتفاق افتاده است. ذوالنوری گفت: ما باید از این به بعد خودمان متن ترجمه‌شده را با متن زبان اصلی بررسی و کنترل کنیم و تطبیق دهیم، باید مترجمین مسلطی را به هر زبانی بیاوریم تا این کار را انجام دهند؛ گویا از این پس ما باید در دو جبهه تلاش کنیم، یک اینکه منافع ملت و نظام و کشور توسط وزارت امور خارجه آسیب نبینند و دیگری اینکه این منافع توسط دشمن آسیب نبینند.

سایپا تا ۱۰ میلیون تومان گران کرد!

براساس بخشنامه‌ای که این شرکت امروز به نمایندگی‌های فروش خود ابلاغ کرده است قیمت محصولات این شرکت به طور میانگین حدود چهار میلیون تومان و تا حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

افزایش ۴ تا ۹ میلیون تومانی قیمت محصولات سایپا+ تصویر بخشنامه

مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۷ اصلاحیه می‌دهد

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس مذاکراتش با غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ قرار است اصلاحیه‌ای از سوی مجلس برای میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷ ارائه شود.

اتهام امنیتی برای عدالت/رفع ممنوع‌الخروجی مدنی با تقاضای وزارت اطلاعات/تحقیق در پرونده مشایی

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: اتهام وی(عباس عدالت) امنیتی بوده و اکنون بازداشت است و من دستگیری وی را  تایید می‌کنم، ولی از بیان جزییاتش معذورم... کاوه مدنی به صورت قانونی از کشور خارج شده و تقاضای رفع ممنوع‌الخروجی وی توسط معاونت ذیربطی در وزارت اطلاعات صورت گرفته است...  پرونده مشایی در حال تحقیقات در دادسراست و در پرونده آقای احمدی‌نژاد نیز چیز جدیدی اتفاق نیفتاده و همان مطالب قبلی است که گفتم و پرونده برادر رییس‌جمهور نیز در دست تحقیقات دادسراست و به دادگاه نرفته است.

اژه‌ای: کاوه مدنی با درخواست معاون وزیر اطلاعات رفع ممنوع الخروجی شد

پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است

آمار واردات غیرقانونی خودرو بیش از 6481 مورد است

امیر خجسته نماینده همدان با اشاره به واردات غیر قانونی خودرو، گفت: در سال گذشته 6481 خودرو به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شد و بعضی از مسئولان فساد در بخش خودروهای وارداتی را انکار کردند. من درباره این موضوع با سند صحبت کردم اما از سوی روابط عمومی گمرک و مافیای قاچاق فضای سازی کردند تا بگویند من درست نمی‌گویم درحالیکه من اطلاعات دقیقی در این خصوص دارم.

با حجاب اختیاری مخالفم

علی مطهری گفت: هر کس که با یک خارجی ملاقات می‌کند جاسوس نیست... او با بیان اینکه مساله حجاب کم اهمیت نیست، گفت: اینکه برخی از دانشجویان مطرح می‌کنند گشت ارشاد را مجلس به قانون تبدیل کرده است حرف اشتباهی است چرا که آن را دولت انجام می‌دهد و در اختیار مجلس نیست... مطهری افزود: با حجاب اختیاری مخالفم چرا که حجاب اختیاری موجب برهنگی می‌شود اما اجباری بودن حجاب به آن معنا نیست که خیلی سفت و سخت جدی گرفته شود.

نقش جهانگیری در دولت دوازدهم کمرنگ تر از دولت قبل شده است

صادق زیباکلام، در رابطه با گمانه زنی های اخیر مبنی بر کمرنگ تر شدن نقش اسحاق جهانگیری در دولت خاطرنشان کرد: بنده نیز بر این باور هستم که نقش آقای جهانگیری در دولت دوم آقای روحانی کمرنگ تر شده است چراکه جهانگیری در دولت یازدهم از جایگاه ویژه ای برخوردار بود. از طرفی به نظر می رسد آقای روحانی در دولت دوم خود زیاد به تداوم حضور معاون اول خود مایل نبود و بیشتر دوست داشت آقای واعظی، نوبخت، نهاوندیان و یا حتی حسام الدین آشنا را در جایگاه معاون اولی خودش بکار بگیرد. چراکه در دولت دوازدهم همه افراد مذکور نقش پررنگ تری نسبت قبل و حتی جهانگیری را برعهده گرفته اند و رئیس جمهور در تمامی زمینه ها از این افراد استفاده کاربردی می کند در صورتی که نقش جهانگیری در امور اجرایی دولت به همین نسبت کاهش یافته است.

جزییات حمله سایبری به ۱۱ بانک اصلی ایرانی

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا کشور گفت: به ۱۱ بانک از ۳۲ بانک کشور حمله سایبری شده است و بانک‌هایی مدنظر بودند که بیشترین مشتری را دارند.

صحبت‌های امروز روحانی پذیرفته نیست؛ او باید دست به عمل بزند

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات در واکنش به اظهارات امروز روحانی و انتقاد از ز وزرا گفت: مردم هنوز به تغییر در کابینه امیدوارند. اما این صحبت های آقای روحانی در جامعه رای ایشان، کنشگران سیاسی و نخبگان کشور پذیرفته نیست. آقای روحانی باید دست به عمل بزند.

تعقیب قضایی سرکرده گروهک ری استارت

عباس جعفری دولت‌آبادی در خصوص تعقیب قضایی سرکرده یک گروهک ضدانقلاب از طریق پلیس اینترپل اظهار داشت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است و باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه است که اگر کسی در ایران کوچکترین اقدامی می‌کند، رسانه‌های دنیا پر می‌شود، اما امروز سرکرده این گروهک در آمریکا نشسته و دستور غارت، تخریب و تحریق اموال عمومی و خصوصی را می‌دهد و هیچ کس به او کاری ندارد.

دادستان تهران: سرکرده گروهک ری استارت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

محسن هاشمی: امیدی به شهردار شدن ندارم

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره قرارگیری در میان کاندیداهای تصدی سمت شهرداری تهران، گفت: دیگر در این زمینه امیدی ندارم.

 به در و دیوار زدن‌های احمدی‌نژاد ناشی از قدرت‌طلبی است

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه برای شروع مبارزه با فساد این است که از محاکمه افرادی مانند مهدی جهانگیری، حسین فریدون و برادر آقای لاریجانی شروع کنند، اگر آنها مشکلی نداشته باشند این باعث می‌شود که اعتماد مردم چند برابر شود... زاکانی اضافه کرد: احمدی نژاد دارد از مقام پاسخگویی فرار می کند. اینها این توهم را دارند که کار نظام تمام است و اینها منجی هستند.

 در مرکز بررسی‌های ریاست‌جمهوری چه می‌گذرد

صبح نو امروز نوشت: مرکز بررسی‌های استراتژیک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری است، مرکزی مستقل با بودجه‌ای مستقل... از همان روز پیروزی آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز رییس این مرکز بر عهده یکی از امنیتی‌ترین نزدیکان ریاست ‌جمهوری یعنی آقای حسام‌الدین آشنا افتاد... با بررسی بودجه کل کشور در سال 97 مشخص می‌شود که دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ برای مرکز بررسی‌های راهبردی ریاست‌جمهوری به ریاست حسام‌الدین آشنا ۱۲‌میلیارد‌و‌۴۳۸میلیون‌تومان بودجه در نظر گرفته است.

 جابجایی عجیب صندلی احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص

اعتماد نوشت: جابه‌جایی صندلی احمدی‌نژاد از سال ۹۲ به این‌سو کمتر به نظر رسانه‌ها مهم آمده است. احمدی‌نژاد که سال ۹۲ روی صندلی کناری محسن رضایی دبیر وقت می‌نشست، آرام‌آرام از ضلع اصلی میز فاصله گرفت و در بال سمت چپ میز جایی میان شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دولت روحانی و پرویز داوودی، معاون اول خود در روزهای خوش سال‌های اولیه دولت نهم می‌نشست و حالا اما آنچنان که تصاویر آخرین جلسه » نشان می‌دهد، همچنان درحال جابه‌جایی است. احمدی‌نژاد در نشست دیروز مجمع باز هم یک صندلی از راس قدرت دورشد و حال باید ببینیم این روند رییس دولت نهم و دهم را تا کجا پایین می‌آورد.

 ناگفته های خواندنی تاجگردون از پشت پرده های مجلس

امروز غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مصاحبه ای گفت:

*متاسفانه آقای ربیعی به جریان اصلاح‌طلب القا می‌کرد که من آدم لاریجانی هستم، ایشان به اعضای فراکسیون امید گفته بود تاجگردون از طرف لاریجانی ماموریت دارد ما را بزند و پیش جناح مقابل نشست و گفت او از طرف روحانی مامور است که ما را بزند و در این باره کد هم می‌داد. بعد از حادثه سانچی خود آقای ربیعی با من حرف زد و گفت آقای روحانی به تو گفته ما را بزنی؟ این‌چنین نبود، موضوع این بود که گله ما، گله آقای روحانی هم بود.

*متاسفانه دوستان اصلاح‌طلب ما وارد بازی‌های سیاسی شدند در حالی که ما نماینده مردم هستیم و باید منافع مردم را ببینیم. البته اگر آقای بیطرف رای می‌آورد، ‌وزارت نیرو از چالشی‌ترین بخش‌های کشور می‌شد و من الان خدا را شکر می‌کنم ایشان رای نیاورده است.

* اتفاقی که در مورد لیست امید افتاد این بود که یک عده با این لیست به مجلس آمدند اما آن را رها کردند. لیست امید ۱۸۰ نفر بودند اما رای آقای عارف ۱۰۳ رای بود و آنچه اتفاق افتاد این بود که مرزها مشخص نشد.

*من خودم به آقای عارف رای دادم، الان هم در مقابل آقای لاریجانی باز هم به آقای عارف رای می‌دهم ولی دلیلی نمی‌بینم از هر تصمیم فراکسیونی که ریشه‌اش مشخص نیست تبعیت کنم.

*در جریان استیضاح آقایان آخوندی و ربیعی، فراکسیون امید رفتار بدی داشت که برای جامعه معنی نداشت. آنها صبح یک تصمیم گرفتند و بعدازظهر تصمیم دیگری گرفتند. زمانی که برای استیضاح امضا جمع می‌کردیم صبح آن روزی که استیضاح اعلام شد همه چیز آماده بود اما من برگه استیضاح را تحویل ندادم زیرا چند نفر از بچه‌های اصلی فراکسیون امید امضاکننده استیضاح بودند و آنها گفتند باید تا ظهر هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم. من هم کمی صبر کردم تا این هماهنگی انجام شود و برای همین ظهر آن روز استیضاح تحویل شد. چرا کسی مثل آقای وکیلی اینقدر باید بسوزد؟ او با تصمیم جمعی پای استیضاح را امضا کرد. اصولگراها به او می‌گویند تو خیانت کردی چرا که قرار بود لیدر استیضاح آخوندی باشد.

*در زمان بررسی استیضاح در مجلس، من گفتم اگر آقای ربیعی کنار رفت در موافقت با استیضاح آقای آخوندی حرف می‌زنم.

* یک جریان نفوذی در اصلاح‌طلب هست که دوست دارد حصر تداوم یابد.

چه کسی امام‌جمعه شیراز می‌شود؟

با استعفای امام‌جمعه شیراز، بررسی گزینه‌های احتمالی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به نُقل محافل سیاسی این استان تبدیل شده است. آیت‌الله شب‌زنده‌دار، آیت‌الله دستغیب، دکتر دژکام، دکتر زیبایی‌نژاد و حجت‌الاسلام حدائق از جمله گزینه هایی هستند که توسط خبرگزاری فارس به عنوان جانشینان احتمالی معرفی شده اند.

خداحافظی آیت‌الله/ چه کسی امام‌جمعه شیراز می‌شود؟ 

  بی‌احترامی غیرقابل گذشت به پرچم ایران

اقدام باورنکردنی دو ایرانی در مسابقات کشتی کج عربستان اکنون به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده است. در شرایطی که ایران در مسابقات کشتی کج فعالیت رسمی ندارد، صدر اخبار روز گذشته اختصاص به حضور دو کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل در مسابقات عربستان جنجالی شد. در این نمایش جنجالی و زشت کشتی‌کج کاران ایرانی در قبال دریافت پول مقابل حریفان یک بازنده صرف محسوب شدند و نکته عجیب این است که در ابتدای این نمایش مضحک خود را شیر ایرانی معرفی کردند و مقابل حریف دست و پا بسته و شکست خورده رینگ را ترک کردند.

ائتلاف حسن روحانی، ناطق نوری و علی لاریجانی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری

یکی از روزنامه های اصلاح طلب امروز نوشت: شنیده ها از ائتلاف حسن روحانی، ناطق نوری و علی لاریجانی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری حکایت دارد. در این سازوکار ناطق ایدئولوگ، لاریجانی کاندیدا و روحانی حامی است. کارگزاران از جمله طرفداران این تاکتیک است... علی لاریجانی خیز برداشته تا با نزدیک شدن به اصلاح طلبان پاستورنشین شود. البته سازوکار این بار پیچیده تر از گذشته شده است... علی لاریجانی از مجلس اصولگرای نهم تا مجلس اعتدالگرای دهم تلاش کرده تا از دولت روحانی حمایت کند. رویکردی که احتمالا بدون دستاورد برای او نخواهد ماند!... در واقع بار دیگر تابلوی بد و بدتر بالا برده شود تا جریان اصلاح طلبی نیز ناگزیر به حمایت از علی لاریجانی و عبور از گزینه تمام اصلاح طلب خود شود... ائتلاف سه گانه ناطق، روحانی و لاریجانی تلاش می‌کند سازوکاری فراجناحی معرفی شود.

 دلیل غیبت روحانی

آفتاب یزد نوشت: آمارها نشان می‌دهد که حسن روحانی، از مجموع 68 جلسه برگزار شده مجمع طی مرداد 92 تا آذر 95، تنها در 16 جلسه حاضر بوده و 52 جلسه را غیبت کرده است؛ این یعنی تنها رییس جمهور در 23 درصد جلسات مجمع حاضر بوده و 77 درصد جلسات مجمع را شرکت نکرده است. به هرروی فراموش نکنیم که غیبت روحانی از سال 92 تا آذرماه 95 را نه می‌توان به حساب احمدی نژادی گذاشت که هنوز ماجراجویی‌هاو حملاتش به روحانی را شروع نکرده بود و نه صرفا به پای مشغله کاری حسن روحانی تا حدی که 77 درصد جلسات را غیبت کند !

دیدگاه کاربران

احمد۳۲۲۵۳۸۲۳:۰۳:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۹
لاریجانی= عمرا
یک ایرانی عاشق وطن۳۲۲۶۸۲۰۸:۰۴:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۱۰
خدا را شاهد میگیرم تا بحال خارج نرفته ام ولی اگر لاریجانی رئیس جمهور این کشور شود با اطمینان از این کشور میروم و شده به افغانستان بروم میروم تا رئیس جمهورم لاریجانی نباشد .
محسن۳۲۴۰۲۰۲۲:۳۴:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۰
آقای لاریجانی همواره سعی کرده در لبه قدرت راه برود همچین ادمی صلاحیت قبول مسولیت ندارد چراکه حفظ قدرت اولین اولویتش است
ناشناس۳۲۲۶۸۵۰۸:۱۴:۵۵ ۱۳۹۷/۲/۱۰
کلا طرز فکر نسل اینا دیگه جواب نمی ده چه لاریجانی ، چه روحانی، چه احمدی نژاد و ..
ناشناس۳۲۲۷۵۱۰۹:۴۰:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۱۰
شما اصلاح طلبها منتظر هستید ببیند سران این جریان چی میگن تا چشم و گوش بسته روی برگه رایتون بنویسید.... دور نمیبینم که روزی سران اصلاحات از احمدی نژاد حمایت کنن
ناشناس۳۲۲۵۴۲۲۳:۰۹:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۹
در برنامه تلویزیونی به خانه برمی‌گردیم شبکه پنج سیما مرتبا لوازم خانگی یک برند کره‌ای را تبلیغ می‌کنند. آیا صحیح است که در سال حمایت از کالای ایرانی در رسانه ملی مدام تبلیغ یک برند خارجی شود؟ آن هم برنامه‌ای که اکثرا بانوان مخاطب آن هستند؟
ناشناس۳۲۲۵۴۴۲۳:۱۰:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۹
شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قیمت پایه بلیت اصفهان- شیراز را 114 هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت کاسپین همین بلیت را به قیمت 420 هزار تومان به فروش می‌رساند، ظاهرا در این دولت هر کس هر کاری که می‌خواهد با مردم می‌کند.
ناشناس۳۲۲۵۴۶۲۳:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۹
اصلاح‌طلبان می‌گویند آمریکا در صورت خروج از برجام حیثیت خودش را از دست می‌دهد. اولا داشتن یا نداشتن حیثیت برای آمریکا توفیری ندارد ثانیا خیلی وقت است که آمریکایی‌ها حیثیت خود را از دست داده‌اند. این شما بودید که به این آمریکای بی‌حیثیت بدون دلیل اعتماد کردید.
علی۳۲۲۵۶۲۲۳:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۹
صندلیش همانطور جابجا میشود تا به نزدیک زندان اوین برسد
ناشناس۳۲۴۰۳۵۲۲:۴۶:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۱۰
اگر بنا باشه کسی به اوین بره مستحق تر از ایشون زیادن دوست محترم !! همین دور و بر رو کمینگاه کن تا ببینی. متوهمان ، کدخداباوران ، تحقیر کنندگان ، فروشندگان!! ، حامیان و مدافعین نجومی ، محارم حرامخوار ، ذخایر دروغین انقلاب ، ژن باوران و ................ کسی را که هنوز نمک تدبیرش سرسفره ی مردم است که نباید به اوین ببرن.
ناشناس۳۲۲۶۱۵۰۲:۱۸:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۱۰
این دشمنی الف با احمدی نژاد تمامی ندارد دیگه چیزی براش نزاشتید فقط مونده صندلی او در مجمع که اونم ازش بگیرید دیگه شبا با خیال راحت می خوابی
سلام۳۲۳۳۳۱۱۴:۵۲:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۱۰
لاریجانی فکر نکنم رای بیاره.البته خودش بهتر میدونه که رای نمیاره....چون کاملا تخریب شده!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

آخرین عناوین