مروری بر اخبار مهم روز؛ کنایه عجیب زیباکلام به عارف/ انتخاب شهردار توسط معتمد سران اصلاحات و اعتدال/ گزارش غیرقابل تردید از عده ای روحانی نما/توییت هوایی محمود صادقی/ احتمال شکایت قالیباف از جهانگیری

گروه سیاسی الف،   3970208211 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

کنایه عجیب زیباکلام به عارف/ انتخاب شهردار توسط معتمد سران اصلاحات و اعتدال/ گزارش غیرقابل تردید از عده ای روحانی نما/توییت هوایی محمود صادقی/ احتمال شکایت قالیباف از جهانگیری

برگزاری دادگاه عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس

امروز اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور نماینده دادستان و 8 نفر از متهمان این پرونده به صورت علنی برگزار شد.

دادگاه عوامل داعش مرتبط با حوادث مجلس/نحوه عضویت یکی از متهمان در گروه تروریستی داعش

اسنپ هیچ ربطی به سپاه ندارد

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پاسخ به سوالی پیرامون شایعات مطرح شده درخصوص ارتباط سامانه هوشمند حمل و نقل "اسنپ" به این نهاد، اظهار کرد: برغم شایعاتی که از مدت ها پیش زمزمه شده است، برای تنویر افکار عمومی و آگاهی ملت عزیز ایران تاکید می کنیم ، نه تنها" اسنپ" ، بلکه هیچ یک از سامانه های هوشمند حمل و نقل شهری، ارتباطی با سپاه نداشته و ندارند.

تکذیب ارتباط «اسنپ» با سپاه

 مرزهای هویتی اصلاح‌طلبان را مخدوش نکنید

 علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به برخی اخبار مبنی بر اضافه شدن علی لاریجانی به جلسات سران اصلاحات و اعتدال گفت: «افرادی که به دنبال تحقق این مساله‌ هستند در پی مخدوش کردن مرزهای هویتی جریان اصلاح‌طلبان هستند.» تاجرنیا تاکید کرد: «اضافه شدن لاریجانی به جلسات سران اصلاحات و اعتدال در درازمدت نه‌تنها موجب همراهی و حمایت مردم نمی‌شود بلکه این بحث را بین آن‌ها تقویت می‌کند که جناح‌های سیاسی همه دستشان در یک کاسه است و مسائلی که مطرح می‌کنند ظاهرسازی است. همچنین کسانی که به نوعی سعی می‌کنند به مردم القا کنند نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا کاری برای آن‌ها نمی‌کند با این اتفاق هدف خود را راحت‌تر دنبال می‌کنند.»

 چرا قاضی‌زاده‌ هاشمی در برخی از جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند؟

حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و تیم دولت در انتخابات ریاست‌ جمهوری از طرح تحول سلامت بهره‌برداری زیادی کردند تا رای خوبی را جمع‌آوری کنند... شهریاری اظهار داشت: به‌دلیل اینکه مشکلات جدی بر سر اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد وزیر بهداشت حتی برخی از جلسات هیئت دولت را به‌نشانه اعتراض شرکت نمی‌کند.

 واکنش چمران به گزینه های شهرداری تهران

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران نیاز به یک مدیر جهادی دارد و باید مرد کار و عمل باشد نه مرد حرف. مهدی چمران درباره گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: قاعدتا در بین گزینه‌های مطرح شده اگر بخواهیم با قالیباف مقایسه کنیم در حد آن نیستند.

انتقاد چمران به ۷ گزینه شهرداری تهران / متاسفانه شهرداری مثل قالیباف نخواهیم داشت

آذری جهرمی: تلگرام فیلتر می‌شود

آذری جهرمی امروز در مصاحبه ای درباره فیلتر تلگرام گفت: جواب این است که بله بالاخره وقتی گروه‌های سیاسی و افراد صاحب نظر در کشور اظهار نظر می‌کنند یعنی این که در مراجع سیاستگذار و تصمیم گیر کشور این مباحث مطرح است یعنی نمود مطالب جلسات در مظان افکار عمومی قرار می‌گیرد. این مسائل وجود دارد. اما خب باید طی یک جمع بندی باید به یک روال قانونی تبدیل شود.

آذری جهرمی: هیچ‌گاه در تلگرام کانال نداشتم/ پیام رسان‌های داخلی توانایی‌هایشان را ارتقا دهند

جهرمی در پاسخ به این سوال که مدیر تلگرام اعلام کرده است که ما می‌توانیم فیلترینگ را دور بزنیم چنین چیزی امکان پذیر است گفت: همواره این چالش وجود دارد که عده‌ای تلاش کنند محدودیت‌های اعمال شده توسط حاکمان را دور بزنند الی ماشاالله فیلترشکن در دنیا وجود دارد و فقط هم برای ما توسعه داده نشده است. دولت چین مقررات اقتصادی خیلی سختی برای حضور شرکت‌های بین المللی اعلام کرده است و تبعیت نکردن از این مقررات منجر به بسته شدن آن سرویس‌ها می‌شود. خب آن شرکت‌ها تلاش می‌کنند که آن فیلترینگ را دور بزنند. موضوع فیلترینگ در کشورهای شرق و خاورمیانه وجود دارد دامنه و مصادیقش متفاوت است. در همان چین اگر حضور یابید هیچ کدام از اپلیکیشن‌های مرتبط با گوگل کار نمی‌کند. خودشان سرویس‌هایی به مردم می‌دهند که سرویس‌هایشان در لول جهانی قابل دفاع هستند و با تکنولوژی دنیا رقابت می‌کنند. به هر روی همواره عده‌ای هستند که در صدد دور زدن فیلترینگ هستند و از شیوه‌های مختلفی مثل شیوه مسیریابی پیازی که اپلیکیشن تور از آن استفاده می‌کند یا شیوه پنهان سازی و عادی سازی که اپلیکیشن سایفون از آن بهره می‌برد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نیز نوشت: امروز عصر خبری با تیتر «بله، تلگرام فیلتر می‌شود» در برخی رسانه ها با نقل قول از بنده منتشر شد. وی توضیح داد: متن خبر این بود که «بله، مباحثی در فضای سیاستگذاری مطرح است، اما هنوز تصمیمی گرفته و ابلاغ نشده است.»

روحانی و آملی‌لاریجانی به  جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیامدند، احمدی‌نژاد آمد

امروز اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مکان جدید با حضور اکثریت اعضای مجمع و به ریاست هاشمی شاهرودی تشکیل شد. در حالیکه حسن روحانی و صادق آملی لاریجانی از غایبان این جلسه بودند، محمود احمدی‌نژاد که در ماه‌های گذشته انواع و اقسام حواشی را به وجود آورده، همچنان در جلسات مجمع شرکت می‌کند و از حاضران پروپا قرص این جلسات است.

«انسداد سیاسی»

 دسته بندی حامیان ۷ نامزد راه یافته به مرحله گروهی انتخاب شهردار

در میان 7 نامزد نهایی شهرداری تهران که قرار است برنامه های خود را در شورای شهر ارائه دهند، 5 نامزد مورد حمایت حزب اتحاد ملت دیده می شوند. بر این اساس، وضعیت حمایت احزاب سیاسی از نامزدهای نهایی به شرح زیر است:

محمود حجتی، اتحاد ملت ( اکثریت، گزینه اول)

محمدابراهیم انصاری لاری: اتحاد ملت (گزینه دوم، مورد حمایت سیدمحمد خاتمی)

سیدمحمدعلی افشانی: اعتماد ملی

سمیع الله مکارم حسینی: مستقل، مدیران شهری

پیروز حناچی: اتحاد ملت(نامزد ذخیره ، گزینه سوم)

سید محمود حسینی: اتحاد ملت، (نامزد ذخیره ، گزینه چهارم)

حجت‌اله میرزایی: اتحاد ملت(نامزد ذخیره، گزینه پنجم)

امروز برخی دنبال فتنه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروزه باید مراقب باشیم، چرا که برخی دنبال فتنه هستند و به خیال خودشان انقلاب را برای خود می‌دانند و ما باید مواظب این فتنه‌ها باشیم که در این زمینه بصیرت دینی به ما کمک می‌کند.

شورای شهر در مسیری حرکت نکند که باعث بی‌اعتمادی مردم شود

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: اعضای شورای شهر تهران باید به عقبه گفتمانی خود توجه داشته باشند و در مسیری حرکت نکنند که باعث بی اعتمادی مردم به این گفتمان شود... شورای شهر تهران هم باید مراقب کند گرفتار حاشیه‌هایی که برخی افراد و جریانات مدعی می‌خواهند برای آنها ایجاد کنند نشود و تمام تلاششان خدمت به مردم باشد.

 زاکانی: اصلاح طلبان حامی مرتضوی بودند

 زاکانی امروز در مصاحبه با صبح نو گفت: بنده مدعی اصلی علیه مرتضوی بودم، در این جلسه اما شاهد شامورتی‌بازی مرتضوی بودم .حال با دستگیری آقای مرتضوی برایم عجیب بود که اصلاح‌طلبان در حال تحریف تاریخ هستند و می‌خواهند موضوع را به‌نام خود مصادره کنند، در همان زمان هم توییتی منتشر کردم، اگر نگاهی به مستندات تاریخی بیندازید یا حتی از نمایندگان حاضر مجلس نهم بپرسید، اعلام می‌کنند که دوم‌خردادی‌ها حتی در تحقیق‌وتفحص از قوه‌قضاییه و همچنین رسیدگی به تخلفات مرتضوی هیچ کمکی نکرده و حتی در تلاش برای سنگ‌اندازی بودند... آدم از ادعای اصلاح‌طلبان خنده‌اش می‌گیرد، اگر بخواهیم خوش‌بینانه نگاه کنیم دوگانگی و تضادهای اصلاح‌طلبان هیچ پاسخی ندارد، تاسف و تاثرم برای جوانانی است که دل بسته‌اند به راه این‌ها، راهی که این تناقض‌های جدی در آن دیده می‌شود.

 بازداشت مدیر مسئول روزنامه شرق در مشهد

مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق بازداشت شد.وی که به دلیل چاپ مطلبی در صفحه اجتماعی این روزنامه از سوی دادگاهی در مشهد احضار شده بود، هفته گذشته برای رسیدگی به محل دادگاه رفت و به دلیل نقص مستندات، جلسه به هفته بعد موکول شد. معاون دادستان مشهد در این باره گفت: دلیل بازداشت وی درج مطلبی در این روزنامه و تقسیم‌بندی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد که در آن یک دسته را «فاحشه» خطاب کرده بودند باعث جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها و شکایت از این فرد شد.

خانم هایی که از مدیر مسئول روزنامه شرق شکایت کردند

 اعلام آمادگی محمود حجتی برای کاندیداتوری شهرداری تهران

سیدحسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: محمود حجتی رضایت خود را برای کاندیدایی شهرداری تهران اعلام کرد.

 ضرغامی: حصر را خیلی به رهبری وصل نکنید

اخیراً عزت الله ضرغامی در جمع زندانیان سیاسی رژیم سابق سخنرانی داشته که در آن گفته است: مسئله "حصر" یک مسئله امنیتی است. همانطور که در سال ۸۹ با حضور آقای روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسید، هر وقت این شورا با ریاست رئیس‌جمهور به نتیجه جدیدی برسد قاعدتاً پیگیری می‌شود.  این موضوع را خیلی به "رهبری" وصل نکنید.

  ضرغامی : "حصر" در سال ۸۹ با حضور آقای روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسید

محمدرضا تابش ، عضو فراکسیون امید چندی قبل گفته بود که حسن روحانی، به عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، می‌تواند به رفع حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد کمک کند، اما او به کمیته نمایندگان مجلس برای این موضوع وقت ملاقات نداده است.

 قالیباف به دنبال شکایت از جهانگیری است؟

حسین قربانزاده می گوید: مطالبه شکایت از جهانگیری در بدنه اجتماعی حامی قالیباف مطرح است. سردبیر سابق روزنامه همشهری و دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت که قالیباف نقش پدر معنوی آن را ایفا می‌کند گفته اساسا پرونده‌ای وجود ندارد که نیازمند رفع ابهام باشد و چه بسا محمدباقر قالیباف خود دست به کار شده و از رقیب انتخاباتی سابق، ‌اسحاق جهانگیری به قوه قضاییه شکایت برد. قربانزاده گفت: صحبتی که آقای جهانگیری در مناظرات مطرح کرد، کذب محض بود. از همین روی افراد زیادی را می‌شناسم که این روزها و بعد از قرار منع تعقیب (برای نام‌های منتشر شده در فهرست املاک نجومی) یکی از مطالبات‌شان شکایت از جهانگیری است. البته نمی‌دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

 تحلیل کیهان از جنجال شنود

روزنامه کیهان نوشت:نشریات زنجیره‌ای از قول ترقی که صرفاً عضو حزب موتلفه است نوشته بودند «رئیس دولت اصلاحات تصور نکند اگر در جلسات خصوصی حرفی می‌زند، کسی حرف‌های او را نمی‌فهمد یا نمی‌شنود! موضع‌گیری‌هایش همه به گوش نظام می‌رسد». این جمله حتی اگر از سوی ترقی گفته شده باشد، نه سندیت رسمی و قانونی دارد و نه مفهوم شنود است. چنان که خاتمی بارها در همین جلسات خصوصی اذعان و اعتراف کرده که ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ واقعیت ندارد؛ و همین اظهارات به شکل علنی از سوی افراد مختلف منتشر شد. در همین حال باید عنایت داشت که در میان اصلاح‌طلبان نیز افراد متدین و وطندوست حضور دارند که بین نظام و انقلاب و خائنان به آن، اولی رای انتخاب کنند و بنابراین زمزمه برخی خیانت‌ها را به مراجع مسئول منتقل کنند.

و بالاخره باید تصریح کرد که به اعتبار خیانت خاتمی به نظام و انقلاب در فتنه 88 و همراهی با ضد انقلاب در پروژه آشوب نیابتی و همچنین ارتباط با عناصر براندازی چون جرج سوروس، حتی اگر برای او شنود و مراقب هم گذاشته می‌شد، اقدامی قانونی و عقلانی بود؛ چرا که هیچ کشوری از خائنان و وطن‌فروشان غافل نمی‌شود؛ اما در شانتاژ اخیر، اصلاً حمیدرضا ترقی بحثی از شنود به میان نیاورده و منافقین مدعی اصلاح‌طلبی، براساس دروغ خود ساخته جنجال می‌کنند.

عده‌ای روحانی‌نما در قم می‌خواهند ولایت‌فقیه را از نظام حذف کنند

دادستان کل کشور در اختتامیه پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور با اشاره به مشاهده آثار نفوذ دشمن گفت: دشمن حتی در بین حوزه‌های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد، بنده به اعتبار مسوولیت در دادگاه ویژه می‌بینم که گزارشات غیر قابل تردیدی در این رابطه ارایه می‌شود؛ در شهر مقدس قم عده‌ای روحانی‌نما در قالب تشکل‌هایی، تشکیل جلسه می‌دهند و موضوع جلسه این آقایان این است که چگونه موضوع ولایت‌فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم.

دادستان کل کشور خبر داد؛ اشد مجازات برای متجاوزان به حریم خصوصی مردم با پیام رسان‌های داخلی/بررسی پرونده خبرنگار هتاک از بعد امنیتی

 هوایی صادقی علیه حجتی

امروز روزنامه اعتماد به نقل از توییتر محمود صادقی نوشت: «گفته می‌شود یکی از سه وزیری که اخیرا از سد استیضاح مجلس گذشت در بین گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران است؛ به اعضای محترم شورای شهر توصیه می‌شود در بررسی‌های خود به دلایل امضاکنندگان استیضاح، به ویژه درمورد تعارض منافع و پدیده درب گردان درمورد او و نزدیکانش توجه کنند.» به توییت‌هایی از این دست که محمود صادقی در حساب کاربری خود منتشر کرده، «هوایی» می‌گویند. هوایی یک اصطلاح توییتری و به معنای آن است که افراد در توییت خود به صورت مشخص و مستقیم نامی از مخاطب خود به میان نمی‌آورند. این دقیقا همان کاری است که محمود صادقی در این توییت انجام داده است. این نماینده بدون آنکه نامی از محمود حجتی، وزیر کشاورزی دولت دوازدهم که به جمع ۷ کاندیدای نهایی شهرداری تهران نیز رسیده، بیاورد به اعضای شورای شهر پنجم توصیه کرده است دلایل استیضاح اخیر وزیر کشاورزی را مطالعه کنند.

 روحانی چه مسئولیت مهمی را برای دولتش به ناطق نوری پیشنهاد داده است؟

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای روحانی سال 92 در بدو مسئولیت ریاست جمهوری درخواست داشت که آقای ناطق حسب آن تجربیات بسیار ارزشمند، تکیه گاهی برای بسیاری از نیروهای ملی باشد و مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را بپذیرد اما جناب آقای ناطق این پیشنهاد را نپذیرفت.

مسئولیت مهمی که روحانی به ناطق پیشنهاد داد

 جهانگیری، معتمد سران اصلاح و اعتدال شد

سازندگی، روزنامه حزب کارگزاران نوشت: محمود حجتی با تایید جهانگیری چه در مقام «دولت» و چه در مقام نماینده ی سران اعتدال و اصلاح، می تواند از مجموعه ی دولت خداحافظی کند و به شهرداری برود. 6 گزینه ی دیگر نیز بایدنظر مشورتی و مهم جهانگیری را برای ارتقا و تصدی پست شهرداری تهران کسب کنند. اما جهانگیری فقط یک رای و یک نظر دارد. ممکن است که هر هفت نفر شایستگی های فراوانی داشته باشند اما جهانگیری تنها باید یک رای به یک نفر بدهد. آن کس که رای جهانگیری را اخذ کند شانس بسیار زیادی نیز دارد که شهردار آینده ی تهران باشد.

کنایه عجیب زیباکلام به عارف

صادق زیباکلام می‌گوید: با عملکردی که آقای عارف در این مدت دو سال و اندی در مجلس داشتند کم نیستند اصلاح‌طلبانی که با شهردار شدن او موافق نباشند و فکر کنند که شکوری‌راد خواسته جلوی شهردار شدن هاشمی را بگیرد که عارف را بعنوان گزینه مطرح می‌کند. وگرنه خود شکوری‌راد هم دلش از عملکرد عارف در مجلس خون است. قطعا عارف اگر شهردار بشوند کارنامه خیلی موفق تری از آنچه که در مجلس از ایشان دیدیم ارائه نخواهند داد و به راحتی در برابر جریان تندرو و مراکز قدرت عقب نشینی می کند. وقتی که دادستان به نجفی چپ نگاه کرد، او لااقل یک مختصر مقاومتی نشان داد اما اگر دادستان چپ به عارف نگاه کنند، عارف تا یزد فرار را بر قرار ترجیح می دهد. ما این ها را ما می دانیم.

  هشدار اصغرزاده درباره اصلاح طلبان پفکی

ابراهیم اصغرزاده در باره حاشیه های ایجادشده پیرامون انتخابات شهردار تهران گفت: فهرست شورا ضعیف چیده شده و معلوم شد که نوعی منفعت‌طلبی، خودمحوری و رفتار غیردموکراتیک حاکم است، اگر همین رفتار دوباره بخواهد به شورای شهر منتقل شود، ما احتمالا درباره همین هفت نفر هم به تفاهم نخواهیم رسید و شرایط نامتعادل بر شهر حاکم خواهد شد...  برخی فکر می‌کنند اصلاح‌طلبی یعنی به‌نوعی وضع موجود را توجیه‌کردن. اینها بیشتر اصلاح‌طلبان پفکی و نمایشی هستند. اینها در مسئله شورای شهر و شهردار معتقدند شهردار باید کسی باشد که با همه بسازد یا درباره وزرا توصیه می‌کردند وزیری انتخاب شود که دستگاه‌های دیگر به آن اعتراض نداشته باشند. اما بخش دیگر اصلاح‌طلبان معتقدند لزومی ندارد که تمام هویت اصلاح‌طلبی را پای دولت و وضع موجود بریزیم. ما باید بدانیم که بخش‌هایی از جامعه از ما عبور خواهند کرد؛ بنابراین باید گفتمان اصلاح‌طلبی را ارائه دهیم که قادر باشد به مسائل جدید جواب بدهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۰۷۲۷۲۱:۱۹:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۸
تاجرنیا گفته هویت اصلاح طلبی نباید خدشه دار شود!!! کدوم هویت و گفتمان؟ « بزن و برقص» هم شد گفتمان؟!
ناشناس۳۲۰۸۴۳۲۳:۵۳:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۸
درود
فرهاد۳۲۱۰۹۴۰۸:۴۴:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۹
اصلاح طلبی یعنی توسعه حقوق شهروندی مطبوعات آزاد آزادی بیان انتخابات آزاد
سلام دوستان۳۲۰۷۳۲۲۱:۲۵:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۸
این شورا مانند شورای اول است چون میبینند عرضه ندارند شهر را اداره کنند عمدا خودشان را به سمت خودکشی سیاسی و انحلال میبرند تا بعد هزینه اش را گردن دیگران بیندازند و بگویند دیدید نگذاشتند کار کنیم!؟
ناشناس۳۲۰۷۴۱۲۱:۳۴:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۸
کسی را به عنوان شهردار انتخاب کنید که اگر در مواقع ضروری نیاز شد چکمه و لباس کار بپوشد و همسو با کارگران به رفع معضل در محل بپردازد قالیباف اینکار را کرد و نشون داد که مرد عمل است
ناشناس۳۲۰۸۸۰۰۰:۳۹:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۹
ملک چند زیر قیمت؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۱۱۲۲۰۸:۵۸:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۹
ملک رو که جهانگیری و روحانی گرفتند برو از اونا یپرس
ناشناس۳۲۰۷۵۸۲۱:۴۶:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۸
عارف منبع تولید ژن خوبه پسرش کلی صد آفرین گرفته احترامش بر همگان واجبه !
ناشناس۳۲۰۷۷۷۲۲:۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۸
مدیر مسوول روزنامه شرق توهین بزرگی به زنان مشهد کرده... سلبریتی های دلسوز بانوان کجان؟!! مولارودی و ابتکار دقیقا کجایید؟!
ناشناس۳۲۰۸۰۲۲۲:۵۱:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۸
خدا نگذرد از کسانی که به جای فکر حل معضلات تهران به دنبال ماجراجویی و انتخاب شهردار سیاسی هستند تا همانند شورای اول کارنامه‌ای سراسر هیاهو و سرانجام انحلال شورا را از خود برجای گذارند. شهردار تهران باید مدیر جهادی، پاک‌دست و کارآمد باشد نه صرفا سیاسی و بیمار.
ناشناس۳۲۰۸۵۲۰۰:۰۲:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۹
عارف هزینه الکی درست نمیکند وگرنه شانتاژ سیاسی و سیمولیشن هنر زیادی نیست. دادستان اخم نکرد به نجفی و نجفی هم ندیدیم جایی مقاومت کرده باشه.
mahdikordi1366@gmail.com۳۲۰۸۶۰۰۰:۰۸:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۹
من به عنوان قدیمی ترین طرفدار دکتر قالیباف ( از ابتدای 82 تا الان)، از ایشان این مطالبه جدی رو دارم که حتما از جهانگیری نجفی حناچی حکیمی پور یاشار سلطانی و همه کسانی که در خصوص املاک شهرداری لجن پراکنی کردند، حتما شکایت کنند
ناشناس۳۲۱۵۶۲۱۲:۱۰:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۹
همینطور روحانی ک تهمت گازانبری رو زد.آیا مدرکی وجود داره ک در عمل این اتفاق افتاده باشه?
ناشناس۳۲۰۹۲۹۰۳:۴۶:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۹
هرچی روزنامه نگار اصلاح طلب بود رو همین مرتضوی احکام سنگین داد. بسه آقای زاکانی، خسته شدن همه. در ضمن چیزی که الان به عنوان گفتمان اصلاح طلبی مطرح هست یه مترسک بی جان از گفتمان اصیلش هست. اصلاح طلبان الان فرقی با اصولگرایان ندارن. همه سر و ته یه کرباسن
مهران۳۲۱۱۴۰۰۹:۰۵:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۹
ایشون از طرف شخص محمد خاتمی به عنوان مدیر نمونه انتخاب شدن دوست عزیز
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. مجلس مقابل این اقدام بایستد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  15. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین