اعتراف پدر شکنجه‌گر ماهشهری به فرزندآزاری

گروه اجتماعی الف،   3970205096

فرماندار ماهشهر از اعتراف پدر شکنجه‌گر کودکان ماهشهری به جرم خود خبر داد.

اعتراف پدر شکنجه‌گر ماهشهری به فرزندآزاری

محسن بیراوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده شکنجه کودکان سه کودک ماهشهری توسط پدر و نامادری آنها اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه موضوع شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی سه کودک 12 ساله، 9 ساله و حدود 6 ساله ماهشهری توسط والدین آنان رسانه‌ای شد.

وی ادامه داد: دو فرزند بزرگتر حاصل ازدواج اول پدر این کودکان است که به طلاق انجامید و همچنین فرزند سوم حاصل ازدواج دوم پدر است که همسر دوم این مرد، فوت کرده است. این کودکان توسط پدر و نامادری خود در خانه حبس و شکنجه می‌شدند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به دستگیری پدر این کودکان آزاردیده افزود: نامادری این کودکان نیز دستگیر شد که هم‌اکنون با قید قرار آزاد است. پدر این کودکان به شکنجه فرزندان خود اعتراف کرده و آن را به گردن گرفته است. هنوز بررسی نشده که این فرد معتاد است یا نه اما قطعا فردی که کودکان و به ویژه فرزندان خود را شکنجه می‌دهد، مریض است و آدم سالمی نیست و بیماری این چنین افرادی کاملا محرز است.

بیرانوند تصریح کرد: با حکم دادستانی این کودکان هم‌اکنون در منزل عموی خود سکونت دارند و عموی کودکان آزاردیده فعلا سرپرستی آنها را بر عهده دارد. بنده نیز حمایت مالی دائمی یکی از کودکان را بر عهده گرفته‌ام و شخص خوزستان نیز حمایت مالی دو تن از این کودکان را عهده‌دار شده است.

وی بیان کرد: بعد از ظهر امروز، هیاتی از استانداری خوزستان متشکل از مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و همسر آقای استاندار از این کودکان آسیب‌دیده عیادت می‌کنند.