کریمی جواب بیانیه سپیدرود را در کانالش داد

گروه ورزشی الف،   3970203222 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کریمی بیانیه سپیدرود را در کانال خود قرار داد و نوشت که "طرف برای تیمش هزینه کرده، منتش رو سر ما میذاره!" او همچنین نوشت: "حالا این برای ۴ ماه(نیم فصل) بود دکتر، صبر کن برای ۱ سال کامل مونده. ومن الله توفیق!"

به گزارش خبرآنلاین؛ درست یک روز بعد از قطعی شدن لیگ برتری ماندن سپیدرود رشت مسئولان این باشگاه نسبت به انتقادات علی کریمی در آخرین مصاحبه اش بیانیه زیر را صادر کردند.همچنین کریمی این بیانیه را در کانال خود قرار داد و نوشت که "طرف برای تیمش هزینه کرده، منتش رو سر ما میذاره!" او همچنین نوشت: "حالا این برای ۴ ماه(نیم فصل) بود دکتر، صبر کن برای ۱ سال کامل مونده. ومن الله توفیق!"
متن بیانیه باشگاه سپیدرود به شرح زیر است:

پیرو مصاحبه آقای علی کریمی مربی محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان و طرح موضوعاتی در خصوص وضعیت باشگاه ، مطالبات بازیکنان، تمدید قرار داد ، وضعیت مالکیتی و مدیریتی ، باشگاه سپیدرود رشت از منظردفاع از حقوق قانونی خود و نیز اطلاع افکار عمومی مراتب زیر را اعلام می دارد :

1- مدیریت باشگاه، استمرار حضور سپیدرود در لیگ برتر را که با همت بازیکنان ،کادر فنی ، ارکان مدیریتی ، حمایت مسئولان محترم و از همه مهم تر حمایت و حضور همیشگی هواداران پرشور صورت پذیرفت ، را تبریک عرض نموده و امیدواریم سپیدرود دوست داشتنی هم چنان مقتدرانه در فوتبال ایران بدرخشد و برای مردم مهربان و آگاه رشت افتخار آفرینی نماید .

2- در ششم دی ماه سال قبل یعنی حدود 4 ماه که مالکیت باشگاه با طی سلسله مراتب قانونی به اقای دکتر جواد تن زاده واگذار گردید و این گروه در حالی که سپیدرود در وضعیت بسیار بد مالی قرار داشت ، تمامی تلاش و همیت خود را معطوف به حفظ تیم در مسابقات لیگ برتر نمودند . زیرا که در آن مقطع زمانی تیم در جدول مسابقات موقعیت مناسبی نداشت و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قدرت ریسک و سرمایه گذاری حتی تبلیغ بر روی لباس تیم را هم نمی پذیرفت.

به طوری که تهیه بلیط برای حضور در مسابقات خارج از خانه از عمده ترین مشکلات باشگاه به شمار میرفت که با تغییر مدیریتی بلافاصله پس از اولین برد مقابل نفت تهران ، پاداش سکه به بازیکنان پرداخت گردید و سپس با برد مقابل سپاهان به هر بازیکن دو میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در مدت 4 ماه ، مبلغ 4/870/640/000تومان ( چهار میلیارد و هشتصدو هفتاد میلیون و ششصدو چهل هزار تومان) هزینه کرد به شرح ذیل داشته است :

2/453/230/000تومان ( دو میلیارد و چهارصدو پنجاه و سه میلیون و دویست و سی هزار تومان) بابت پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی که براین اساس حداقل پرداختی قرارداد بازیکنان 50% و حداقل پرداختی قرارداد کادر فنی 45% می باشد.همچنین بابت 3 مرحله اردوی خارج از خانه مبلغ 262/000/000 تومان ( دویست و شصت و دو میلیون تومان) و هزینه اسکان در هتل کادوس رشت مبلغ 230/000/000 تومان ( دویست و سی میلیون تومان) پرداخت گردید.

همچنین بابت اجاره GPS مبلغ 61/000/000 تومان ( شصت و یک میلیون تومان ) هزینه گردید و سایر هزینه های باشگاه به مبلغ 1/864/410/000تومان ( یک میلیارد و هشتصدو شصت و چهار میلیون و چهارصدو ده هزار تومان) تامین گردید.

علاوه براین بخش قابل توجهی از تعهدات باشگاه در فصول گذشته نیز پرداخت شده است.

3- پرسشی که برای افکار عمومی و هواداران سپیدرود وجود دارد این است که آیا همه باشگاه های حاضر در لیگ برتر که اتفاقا بیش از 90 درصد آنان ماهیت دولتی و شبه دولتی دارند ، تا این مقطع از مسابقات ،میزان مطالبات بازیکنان خود را به طور کامل ، پرداخت نمودند؟ اگر تنها یک نمونه وجود دارد به مردم گفته شود . آیا اگر باشگاه سپیدرود پس از پایان بازی ها و در یک فرایند کاملا توافقی به تعهدات خود عمل کند مرتکب تخلفی شده است که باید مورد سرزنش قرار گیرد ؟

4 - باشگاه سپیدرود طی سالیان سال با مرارت و مشقت فراوان به حیات خود ادامه داده است و این امر نشان‌دهنده شرایط دشوار باشگاه‌داری خصوصی است و تا حمایت از این تیم به صورت سازمان یافته انجام نگیرد این مشکلات مجددا سر باز خواهد کرد . در بازار ورزشی ایران شرایط آزاد و رقابتی وجود ندارد و یک باشگاه خصوصی نمی تواند با باشگاهی که از بودجه دولتی ارتزاق می کند ، رقابت کند و به سادگی هرچه تمام تر از صحنه خارج می شود و این چرخه نیازمندتغییر بوده و همه باید بتوانند در شرایط برابر ، در عرصه رقابت حضور داشته باشند.

5- مساله مهمی که در خصوص باشگاه باسابقه ای چون سپیدورد رشت وجود دارد، این است که این باشگاه به رغم مشکلات ساختاری، لجستیکی و تغییرات مدیریتی فراوان ، محبوب ترین تیم مردمی خطه شمال و چهارمین تیم پرطرفدار ایران به شمار می رود و تنها با اتکا به اندوخته سرمایه اجتماعی خود توانسته است ، تاکنون به حیات خود ادامه دهد و تنها نماینده استانهای شمالی در سطح اول فوتبال کشور باشد. همان گونه که سپیدرود در طول نزدیک به 50 سال حیاتش فراز و نشیب های زیادی را پشت سر نهاد ، اما طرفداران خون گرم و با تعصبش هیچ گاه تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند؛ بنابر این کسی نمی تواند با برگه هواداران و تلاش برای تحریک آنان و با زیر سوال بردن باشگاه برای خود اعتباری بیافریند و اعتقاد بر این است که نهادهای نظارتی در این خصوص به وظایفشان عمل نموده و در برابر کسانی که تلاش می کنند برای مردم و مسئولان هزینه امنیتی تولید کنند، قاطعانه ایستادگی کنند .

6- روشن است که هیچ کس نمی تواند حقوق قانونی و مشروع مالک را با فضاسازی های کاذب و تهیه طومار و انجام مصاحبه های سریالی و ایراد فشار به مسئولان تضییع نماید ، همه ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می نماییم و به قوانین و مقررات و ارزش های آن سخت وفاداریم و بدیهی است داور نهایی قانون است نه حاشیه سازی در رسانه ها و با این گونه اقدامات ، نتیجه ای جز ایجاد فضای یاس و ناامیدی و فریب افکار عمومی در بین هواداران نخواهد داشت.

7- مربیان و بازیکنان، یکی از سرمایه های ارزشمند باشگاه می باشند و نباید اقتدار و اعتبار و ارزش آنان تخفیف یابد . حفظ این نماد و ارزش وظیفه مدیریت باشگاه است و متعاقبا بازیکنان و مربیان نباید درگیر منازعاتی گردند که این اعتبار و منزلت آنان تضعیف شود . می توان انتظار داشت در شرایطی که قرار است دور جدید از همکاری ها آغاز شود و تیمی باقدرت مهیای حضور در رقابتهای فصل آتی گردد از انجام مصاحبه ها ، یادداشت ها و اظهاراتی که اختلال ارتباطی ایجاد می کند پرهیز شود و ادامه چنین منازعاتی راه همکاری را خواهد بست .

8- سپیدرود تیمی ریشه دار است و نباید با تکرار برخی مشکلات ابهت و منزلت ان را شکست. نباید اندیشید که بیان تکرار مشکلات به سود تیم است . باید قدرت سپیدرود ،محبوبیت اجتماعی و هواداران پر شورش اولی تر از هرچیز و هر شخص باشد و اگر تیمی مشکلات خود را عیان تر بگوید و بر طبل نداشتن ها و اختلافات بکوبد ، طمع رقبا را بر می انگیزد و مستعد تخریب می شود.

9- چنان که پیش تر اعلام گردید ، پس از پایان بازی های لیگ ، برنامه مربی محترم اخذ و بررسی دقیق خواهد شد و متناسب با استراتژی باشگاه نسبت به انتخاب بازیکنان، دستیاران ، اردوها و نیازهای لجستیکی دیگر برنامه ریزی و تصمیم گیری می گردد.

و در این راه تنها یک هدف متصور است و آن اینکه به جای فرصت سوزی و افسوس روزهای گذشته از امروز به فکر برنامه ریزی ، ایجاد فرصت و تدوین راهبردی برای انتفاع هرچه بیشتر هواداران سپیدرود کبیر بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

3 اردیبهشت 1397

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین