مروری بر اخبار مهم روز؛ ادعای وکیل مرتضوی درباره کهریزک/ جلسه حکمیت اصلاح طلبان/پاسخ تند آخوندی به نامه رحمانی فضلی/ درخواست شریعتمداری از ناجا/ انتقاد نماینده‌ گوینده «دختر خوشگلا» از دروغ پراکنی ها

گروه سیاسی الف،   3970202197 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 ادعای وکیل مرتضوی درباره کهریزک/ جلسه حکمیت اصلاح طلبان/پاسخ تند آخوندی به نامه رحمانی فضلی/ درخواست شریعتمداری از ناجا/ انتقاد نماینده‌ گوینده «دختر خوشگلا» از دروغ پراکنی ها

انتخاب 28 تن به عنوان کاندیدای شهرداری

اعضای شورای شهر تهران 28 تن را بعنوان کاندیدای پست شهرداری پایتخت انتخاب کردند. علی اعطا با بیان اینکه اعضای شورا 28 نفر از کاندیداهای خود را در لیست اولیه انتخاب کرده که قرار است از میان آنها هفت گزینه نهایی انتخاب شود گفت: آقایان افشانی، علی اوسط هاشمی، انصاری لاری، مرتضی بانک، بیطرف، پنجه فولادگران، تبادار، ترک نژاد، تقی زاده، تندگویان، محمود حجتی، سید محمود حسینی، حقانی، حناچی، خواجه نصیر، مصطفی سلیمی، عارف، فرشید گلزاری، حسینی مکارم، مهرعلیراده، مقیمی، مناف هاشمی، حجت اله میرزایی، سید جعفر موسوی،  رضا ویسه،  مرعشی ، واعظ مهدوی و محسن هاشمی به عنوان کاندیدا هستند  البته عارف و محسن هاشمی درخواست کرده بودند که نامشان در میان کاندیداها نباشد.

کاندیدهای شهرداری تهران مشخص شدند

محسن هاشمی درباره شهردارشدنش: تا ۳ بار رجوع مجاز است

 سوزنی به آقای رئیس جمهور، قبل از جوالدوز به وزرا!

محمدعلی ابطحی طی یادداشتی نوشت: روحانی در ایام انتخابات آن قدر در شعارهایش تند و سریع پیش رفت که اصلاح طلبان نگران آن سرعت شدند. اما بعد انتخابات آن قدر کم حرف زد و آن قدر شعارهای خودش را نادیده گرفت که نه تنها اصلاح طلبان که موج عمومی مردم هم نگران این سکوت و کم سخنی او شدند. از این نگرانی بد تر پالس هایی بود که در سخنان گوشه و کنار روحانی وجود داشت که به مردم می فهماند حرف های دوران تبلیغات، انتخاباتی بوده است. من برگشتم همان جا که خیلی قبل تر ها بودم و خودم را برای شراکت در آینده قدرت در کشور آماده میکنم.

جزئیات دستگیری «سعید مرتضوی» در سرخرود مازندران

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران  با اعلام خبر دستگیری سعید مرتضوی در یکی از مناطق مازندران گفت: محکوم خانه‌ای به اتفاق یکی از بستگان در منطقه سرخرود مازندران اجاره کرده بود که با نیابت از مرجع اجرای احکام تهران وی دستگیر و تحت الحفظ به مرجع قضایی در تهران اعزام شد. مرتضوی حالا در بند 241 زندان اوین به سر می‌برد بندی که جزو بندهای انفرادی زندان اوین محسوب می‌شود و تحت حفاظت قوه قضائیه‌ است. این بند هرچند فقط مختص قضات و کارمندان متخلف دستگاه قضائیه است اما برخی خبرنگاران و بابک زنجانی نیز مدتی در آنجا حضور داشتند. اما آیا ناپدید شدن مرتضوی برای او عواقبی خواهد داشت؟

سعید مرتضوی دستگیر شد + جزییات

جزئیات دستگیری «سعید مرتضوی» در مازندران

بند 241 اوین میزبان میهمان جدید/ دادستان سابق تهران از سرخرود مازندران راهی اوین شد

سعید ایوبی وکیل مدافع مرتضوی گفت: بنده از جامعه حقوقی، حقوقدانان، قضات و وکلای محترم از کسانی که دوست دارند کار پژوهشی و تحقیقی انجام دهند دعوت می‌کنم این رای را تحلیل و نقد کنند، این رای با ایراداتی که دارد می‌تواند مظلومیت موکل بنده را ثابت کند. وی در رابطه با خود موضوع بازداشتگاه کهریزک هم باید به اطلاع برسانم اساسا این بازداشتگاه تحت نظارت نیروی انتظامی بوده است و حسب اعلام ریاست وقت قوه قضائیه آیت الله هاشمی شاهرودی که صراحتا بر این موضوع تاکید کردند و دست خط دادند که این بازداشتگاه زیر نظر قوه قضائیه نیست و زیر نظر نیروی انتظامی است. وی خاطرنشان کرد: این بازداشتگاه در حال حاضر هم دایر است و تحت نظر نیروی انتظامی است و با عنوان سروش ۲۱۲ اداره می‌شود.

وکیل سعید مرتضوی: موکلم مظلوم است و به ناحق محکوم شده/ تقاضای مرتضوی از رییس قوه قضاییه برای بازبینی پرونده‌اش

قم واتیکان نیست

آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در ابتدای درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، درباره تشکیل واتیکان شدن قم گفت: متاسفانه اخیراً زمزمه این سخن از سوی بعضی شنیده شد که هرگز حمل بر اغراض و سوء نیت نمی‌کنیم، بلکه صرفاً ناآگاهی بوده است ولی در فضای مجازی به آن دامن زده‌اند. وی با اشاره به نقش مرجعیت در جهان اسلام، خاطرنشان کرد: ما برخلاف این‌گونه حرف‌ها می‌گوییم مرجعیت تعلق به تمام جهان اسلام و شیعه دارد و می‌تواند مصالح و منافع و خطرات آن‌ها را گوشزد کند؛ هنگامی که به ما می‌گفتند چرا در امر بحرین و سوریه و یمن دخالت می‌کنید می‌گفتیم مرجعیت مرز خاصی ندارد؛ مقلدین ما در تمام این کشور‌ها هستند و ما حق داریم مصالح آن‌ها را تذکر دهیم و در نگرانی‌های آن‌ها نگران باشیم؛ این عقیده کجا و عقیده واتیکان شدن قم کجا!

‏آیت الله مکارم شیرازی: قم، واتیکان نیست

استفاده از شهرداری تهران برای انتخابات 1400

امروز یکی از روزنامه های اصلاح طلب در گزارشی به ماجرای اتفاقات اخیر درباره  انتخاب شهردار تهران پرداخت و نوشت: پست شهرداری تهران و رابطه‌ انکار ناپذیر آن با تجهیز منابع گسترده پایتخت برای انتخابات 1400 دیگر یک مسئله پوشیده‌سیاسی نیست... رئیس دولت اصلاحات تمایل بیشتری بر شهردار شدن بیطرف معاون فعلی وزیر نفت دارد. این روزنامه در ادامه می نویسد: محسن‌هاشمی نشان داده است که در این آزمون وحدت اصلاح‌طلبان تنها رایش را می‌خواهد و اهل تفاهم صد در صدی با حریف قدرتمند در تقسیم مناصب شهرداری است. .. اصلاح‌طلبان تاکید دارند که شهردار تهران یک «شخصیت ملی» باشد. این شخص باید بتواند میان افکار متفاوت اصلاح‌طلب هماهنگی ایجاد کند و آشفته‌بازار فعلی را به نفع انتخابات 1400 راهبری نماید.

ماجرای پاسخ تند آخوندی به نامه وزیر کشور

یکی از روزنامه های اصلاح طلب امروز نوشت: وزیر راه و شهرسازی در دستورالعملی پر سر و صدا دستور منع حضور کارمندان 9 دستگاه در نظام مهندسی را صادر کرد. وی همچنین اعلام کرد که سازمان نظام مهندسی ساختمان دیگر حق برداشت 5 درصد از حقوق مهندسان را ندارد و این به منزله شلیک نهایی به ساختار این سازمان تلقی شد. این اقدام آخوندی با واکنشهای منفی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و اکبر ترکان مواجه شد. فرج الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در این باره گفت: شما ببینید مخالفت بنده یک مبنایی دارد ... تایید سخنان من هم نامه وزیر محترم کشور به آقای آخوندی وزیر مسکن است که صراحتاً به ایشان گفته است که شما مخالف قانون و آیین‌نامه عمل کردید، یعنی وزیر کشور سخنان من را در مورد غیرقانونی بودن دستور آقای آخوندی تایید کرد...متاسفانه وقتی وزیر کشور به آقای آخوندی نامه نوشت و با تکیه بر قوانین و آیین‌نامه‌های موجود، اشتباه قانونی ایشان را گوشزد کرد، آقای آخوندی مجدد اصرار کرد که چون من این را گفته‌ام، حتماً باید به این مسئله عمل شود... ایشان به نحوی خاص پاسخ وزیر کشور را می‌دهند. در واقع وزیر مسکن و شهرسازی با لحنی عصبانی پاسخ نامه وزیر کشور را دادند. در حالی که وزیرکشور تنها حرفی که زد این بود که این آیین‌نامه مصوب دولت است و ابلاغش در حیطه قانونی کار شما نیست.

آزاد شدن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مشهد

سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان‌رضوی، خوشبختانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) با قرار وثیقه آزاد شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی درباره مراسم قرعه‌کشی برج سلمان گفت: از ناهنجاری‌های صورت گرفته در برج سلمان بسیار متاسفیم و پیگیر برخورد با خاطیان این موضوع هستیم.

رئیس اداره ارشاد مشهد آزاد شد

ماجرای حکمیت و اختلاف نظر شدید حزب کارگزاران با سایر اصلاح طلبان بر سر نجفی، محسن هاشمی و عارف

 شرق نوشت: با گذشت حدود ۱۰ روز از کناره‌گیری محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، دیگر وجود اختلاف دو حزب «اتحاد ملت» و «کارگزاران سازندگی» - دو فراکسیون اصلی شورای شهر تهران – بر کسی پوشیده نمانده است... عبدالله‌نوری پا پیش‌ گذاشت و میانجیِ گفت‌وگوی سران این دو حزب شد تا مانع از تنشی شود که اجتناب‌پذیر بود. گویا جلسه خوب پیش رفت. اما چند روز بعد، گزارشی در روزنامه سازندگی- ارگان رسمی حزب کارگزاران- این نشست را خبری و طرف مقابل را به «نقض عهد» متهم کرد... شکوری راد در مصاحبه  با این روزنامه عنوان می کند: فکر می‌کنم توافقات حدود ۱۰ بند داشت که بعضی‌ها خیلی مهم بود، بعضی‌ها هم جزئی بودند؛ ... کارگزاران رغبت داشتند که آقای محسن هاشمی به‌عنوان آلترناتیو مطرح شود که آنجا توافق کردیم آقای محسن هاشمی هم تخریب نشود... از طرف اتحاد، من، خانم منصوری، آقای جلایی‌پور و آقای سعید شریعتی و از طرف کارگزاران هم آقایان کرباسچی، مرعشی و قوچانی حضور داشتند. توافق‌ها هست و شاید بتوان متن آن را هم منتشر کرد... وقتی از آنها پرسیدیم که این نقض عهد چیست؟ گفتند این بود که قرار بود آقای نجفی تضعیف نشود اما قرار نبود که آقای نجفی تقدیس شود و شما خیلی از آقای نجفی تعریف می‌کنید. ... به ‌نظر من خارج‌شدن یک نماینده از مجلس برای شهرداری تهران، مغایرتی با وظیفه او ندارد، چرا‌که شهرداری تهران بیش از وزیرشدن اهمیت دارد... اما از این نظر که ایشان رئیس فراکسیون امید هستند، فکر می‌کنم که فراکسیون امید خیلی از این بابت آسیب نمی‌بیند...درباره اینکه دکتر عارف می‌تواند شهردار خوبی باشد یا نه، این موضوع را رد نمی‌کنم... درباره شهردارشدن ایشان، به‌لحاظ شخصیت و توانمندی در کار اجرائی، ایشان را نامناسب نمی‌دانم و رد نمی‌کنم.

استعفای هاشمی میثاق شکنی با مردم است اما استعفای عارف اشکالی ندارد

امروز یکی از سایت های طرفدار کارگزاران در واکنش به مصاحبه شکوری راد با شرق نوشت: پدرخواندگان اصلاح طلب فراموش کرده اند که اوج غرور و تخریب و تفرعن و قیم مابی نسبت به مردم، در سال 1381 و پس از پیروزی های پیاپی در دوم خرداد و شورای نخست، مجلس ششم و ریاست جمهوری هشتم رخ داد، اما واکنش مردم به این غرور و قیم مابی ، شکست مفتضاحانه آنها را در انتخابات دور دوم شورا - که آزاد ترین انتخابات سه دهه اخیر بود - رقم زد... شکوری راد ، دبیرکل حزب اتحاد، استعفای محسن هاشمی را برخلاف میثاق با مردم دانسته و در عین حال اظهار کرده است استعفای محمدرضا عارف برای تصدی شهرداری تهران هیچ مشکلی ندارد!

مماشات نظام با احمدی نژاد به دلیل نمایان تر شدن چهره واقعی او به مردم است

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد مماشات نظام در برابر احمدی نژاد گفت: بنده معتقدم این مماشات برای هرچه بیشتر نمایان تر شدن چهره واقعی احمدی نژاد به مردم است. از طرفی احمدی نژاد به دلیل این که پیشتر 8 سال رئیس جمهور ایران بود، هواداران و طرفدارانی را دارد که در ابتدای امر نمی توانستند بی سبب راه خود را از وی جدا کنند بنابراین؛ از دیگر دلایل این مماشات می توان به آگاهی یافتن و رسیدن به نقطه بصیرت هواداران احمدی نژاد از رفتار و عملکرد اوست.

شریعتمداری: از آن مامور گشت ارشاد تقدیر کنید

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت:.. سوال این است که مگر کشف حجاب جرم نیست؟ اگر هست- که هست- معرکه‌گیری شما برای چیست؟! و چرا کمترین ‌اشاره‌ای نمی‌کنید که آن زن کشف حجاب کرده در مقابل تذکر محترمانه پلیس، به جای تن دادن به قانون، زبان به فحاشی گشوده است؟! مگر این فحاشی و پرده‌دری در همان فیلم کذایی به وضوح قابل دیدن و شنیدن نیست؟ پس چرا لام تا کام از آن سخن نمی‌گویید؟! شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکل شما جای دیگری است و نان شما در این است که پلیس را از برخورد قانونی با قانون‌شکنان باز داشته و منفعل کنید! تلاش شرم‌آورتان برای ‌اشاعه بی‌بند و باری که حرکت اخیرتان حاکی از آن است، حدیث مفصل دیگری است که بماند!.. فرمانده متعهد و دلسوخته نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت مثال‌زدنی خود به همگان اعلام کند.

مامور خاطی گشت ارشاد تعلیق از خدمت شد/ علی مطهری: اقتدار پلیس نباید آسیب ببیند/ ذوالنور: ناجا برای برخورد با ماموران متخلف حساسیت لازم را دارد

کیهان: فرمانده نیروی انتظامی باید از مامور گشت ارشاد وظیفه‌ شناس تقدیری شایسته کند

عضو جبهه پایداری نیستم

 دفتر نماینده مردم دلیجان ومحلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص فضاسازی های اخیر در فضای مجازی در کانال تلگرامی‌اش پیامی را منتشر کرد که بخشی از آن از این قرار است: تحریف یک جمله ومصاحبه سازی و انتساب آن به نماینده محترم حاکی ازدست خالی آنان است . از ابتدا هم دروغ بودن وتحریف مطلب واضح بود وبه صراحت اعلام می کنیم جمله تحریف شده منسوب به ایشان نبوده ونیست... هم اکنون که برادران همکار ایشان آقایان پزشکیان نایب ریس مجلس وکواکبیان نماینده محترم تهران برشیطنت رسانه ای واقدام ناشایست به آبروریزی افراد اشاره وروشن کرده اند مسئله پالرمو و اشتباه ترجمه آن مطرح بوده و برخی برای تحت الشعاع قراردادن آن به تحریف و تقطیع ودر نتیجه فریب افکارعمومی روی آورده اند، امید است از پیشگاه الهی استغفار جسته واز این روش غیراخلاقی دست بردارند... علیرغم آنکه بارهااعلام کرده ایم نماینده محترم هیچگاه جزء جبهه پایداری نبوده انداما پافشاری آنان براین مسئله گویای برخی مسایل دیگراست.

سه‌شنبه هفته گذشته صوتی از جلسه مجلس در زمان نطق محبی‌نیا درباره طرحی مطرح شد که صدای دیگری از تریبون شنیده می‌شد با حاوی این مطلب که «دختر خوشگله را به ما هم نشان بده». این صوت باعث واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد که امروز پزشکیان نایب رییس جلسه به ارائه توضیحاتی پرداخت. نایب رئیس اول مجلس بیان کرد: همچنین بعد از اظهارات بنده سلیمی نماینده محلات نزد من آمد و شروع به شرح دادن موضوع کرد که بنده خواستم این موضوع را تمام کنم که این نماینده گفت: این روندی که وجود دارد در حقیقت گندم‌نمایی کردن و جو فروشی است.

 وی افزود: سلیمی همچنین اعلام کرد که این موضوع همانند چیزی است که مثلا در یک خواستگاری یک دختر خوشگل را به ما نشان داده، اما دختری زشت را به صیغه تو درآورند که متاسفانه رسانه‌ها آن تیکه مربوط به دختر خوشگل را درآورده و چنین فضای زشتی را در رسانه‌ها ایجاد کردند.

پزشکیان: صوت پخش شده درباره «دختر خوشگلا» شیطنت بود/ سلیمی درباره معاهده پالرمو گفت مثل این است که در خواستگاری دختر خوشگلی را نشان دادند اما دختر زشت را به عقد تو درآوردند

بحث دولت پادگانی از کجا نشات گرفت

امیر محبیان در مصاحبه ای با یک روزنامه اصلاح طلب گفت: تعداد نیروهای باسابقه امنیتی در دولت‌های اصلاح‌طلب همیشه چندبرابر دولت‌های اصولگرا یا غیراصلاح‌طلب بوده است. بنابراین اگر بحث از دولت پادگانی و به‌قدرت‌رسیدن نظامیان و امنیتی‌ها فضیلتی داشته باشد، باید آن را به حساب اصلاح‌طلبان نوشت و نه اصولگرایان. به عبارت روشن‌تر، اصلاح‌طلبان باسابقه امنیتی همیشه از پروژه «به‌قدرت‌رسیدن نظامی‌ها و امنیتی‌ها» به‌عنوان یک مترسک سیاسی برای هراساندن مردم و گرفتن رای از آنها استفاده کرده‌‌اند؛ ولی اشتباه آنان این است که با این استفاده مکرر، عملا قبح این مفهوم را از بین برده‌اند و این خیانتی بزرگ به هواداران اعمال روش‌های دموکراتیک در تعاملات سیاسی از هر دو جناح بود... دوم اینکه دغدغه مردم اقتصادی است و نه سیاسی اما اصلاح‌طلبان چون حرفی در ارائه راه‌حل‌های اقتصادی ندارند سوژه‌آفرینی‌های سیاسی می‌کنند تا اذهان را از اقتصاد منحرف کنند. سوم اینکه شدیدا نگران محبوبیت سردار قاسم سلیمانی هستند و گمان دارند که اصولگرایان و با نظام در حال چهره‌سازی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند. به گمان من این بحث‌ها روی سخن چند نفر در واقع از نگرانی و اضطراب اصلاح‌طلبان از عدم محبوبیتشان در انتخابات ۱۴۰۰ پرده برمی‌دارد؛ از این رو تلاش دارند کاندیداهای محتمل از منظر خود را پیشاپیش تخریب کنند...

امیر محبیان: بحث «دولت پادگانی» تقصیر اصلاح‌طلبان است

 حضور خبر ساز یک زن دیپلمات در مذاکرات مربوط به سوریه

حسین جابری انصاری، دستیار ویژه وزیر امور خارجه در کانال تلگرامی خود درباره انتشار یک عکس و اخبار مربوط به آن توضیح داد و نوشت: خانم حاضر در مذاکرات امروز ما با استفان دیمیستورا در تهران، خانم فهیمه عباسی کارشناس تلاشگر امور سوریه و همکار اینجانب در حوزه دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی است.

 شرکت در پارتی شبانه برای عضو شورای شهر مشهد درد سرساز شد

آیت الله آملی لاریجانی در در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان ‌رضوی درباره جزئیات دستگیری عضو شورای شهر مشهد سخن گفت... این فرد که به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شده و در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است، اما به معنای بی‌گناهی او نبوده و نیست و در جلسات دادگاه به تخلفات وی و دیگر کسانی در این پارتی شبانه حاضر بودند رسیدگی شده و طبق قانون با این متخلفان برخورد خواهد شد.

ستاد کل بر اسکله های در اختیار سپاه اشراف دارد

محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در گفت و گویی به اسکله‎های غیرمجاز سپاه، ادعاهای بنی‎صدر و .. واکنش نشان داده است... کوثری در پاسخ به ادعاهایی نظیر اینکه سپاه اسکله غیرمجاز دارد یا با اجرای پروژه های عمرانی کلان بر دولت ها اعمال فشار می کند، گفت: دقیقا ستاد کل نیروهای مسلح بر همه نیروها اشراف دارد. اگر کسی دنبال پاسخ به این سوال‎ها است می تواند از طریق ستادکل نیروهای مسلح پیگیری کند. همه اینها تعریف شده است و مسئله پنهانی وجود ندارد.

واکنش‌ سردار کوثری‌ به ادعای‌ اسکله‎های‌ غیرمجاز سپاه و سخنان‌ بنی‎صدر

 حسرتی که علی لاریجانی با دیدن یک نماینده می‌خورد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد مجلس با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) گفت: وقتی آقای جعفرزاده را می‌بینم به حال ایشان حسرت می‌خورم که این طور با زحمت کار می‌کند. جانبازان با مشقت زیاد و روحیه استقامت مجاهدت می‌کنند. کشور به داشتن چنین روحیه‌ای احتیاج دارد همانطور که رهبر انقلاب بارها فرمودند که به یک نوع مدیریت جهادی نیاز است.

آزادی محمدرضا رحیمی پس از 4 سال
وکیل محمدرضا رحیمی آخرین وضعیت حبس او را تشریح کرد و گفت که او در قالب آزادی مشروط از حبس خارج شده‌است.  کورش روشن در باره آخرین وضعیت موکلش گفت: محمدرضا رحیمی هفته گذشته در حالی که وارد چهارمین سال حبس شده بود برابر با مقررات قانونی در قالب آزادی مشروط از حبس خارج شده‌است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۳۵۵۵۲۲:۵۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۲
محسن هاشمی از گزینه های دیگه برای شهرداری تهران مناسب تر است
ناشناس۳۱۳۵۹۰۲۳:۵۱:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲
ما به ایشون برای شورای شهر رای دادیم
حق۳۱۳۸۷۷۰۹:۵۴:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۳
به عارف هم برای نمایندگی مجلس رای دادیم
ناشناس۳۱۳۷۴۱۰۸:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۳
یکی ازاعضای تیم اختلاس دولت احمدی نژاد (رحیمی ) جای خود را به نیروی جدید و تازه نفس ( مرتضوی) داد.
ناشناس۳۱۳۷۴۴۰۸:۰۸:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۳
جناب آقای مصباحی مقدم علاقه ما به احمدی نژاد چند برابر شده لطفا ایندفعه مقابل مردم نباشید . احمدی نژاد کوچکترین تغییری نکرده و این توقعات شماست که تغییر کرده .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین