بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

گروه اقتصادی الف،   3970202152 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد و در صورت رعایت کردن موجب میشود تا سایت شما در نتایج جستجو ها رتبه و جایگاه بسیار مناسبی را داشته باشد. با توجه به اینکه ورودی سایت شما فقط از طریق موتور های جستجوگر مثل گوگل میباشد و کاربران آدرس سایت شما را ندارند که مستقیما وارد سایت شما شوند در صورتی که شما قصد تعویض قالب وردپرس خود را دارید حتما باید به فکر سئوی سایت خود باشید.

قالب وردپرس معمولا اولین اقدام بعد از نصب کردن وردپرس در سایت ها میباشد ، و رابطه مستقیم با سئوی سایت شما، تعامل مستقیم با کاربران سایت شما دارد بخاطر همین در انتخاب آن باید بسیار حساس بود بخاطر همین در این مقاله بهترین قالب وردپرس برای شما راهنمای انتخاب قالب وردپرس را قرار داده ایم تا بتوانید قالب وردپرس سایت خود را انتخاب بکنید. هر چند که داشتن یک مشاور در خرید قالب وردپرس میتواند شما را تا حد زیادی راهنمایی کند تا بتوانید بهترین قالب ممکن را خریداری کنید و هم از نظر پشتیانی راحت باشید و هم از نظر امکانات و کارایی قالب که برای این مورد میتوانید براحتی با شماره 09120778782 تماس بگیرید یا با ورود به سایت webmaster98.com نیاز های خود را مطرح کنید تا راهنمایی شوید.

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد و در صورت رعایت کردن موجب میشود تا سایت شما در نتایج جستجو ها رتبه و جایگاه بسیار مناسبی را داشته باشد. با توجه به اینکه ورودی سایت شما فقط از طریق موتور های جستجوگر مثل گوگل میباشد و کاربران آدرس سایت شما را ندارند که مستقیما وارد سایت شما شوند در صورتی که شما قصد تعویض قالب وردپرس خود را دارید حتما باید به فکر سئوی سایت خود باشید. در نظر داشته باشید که گوگل و... ظاهر سایت شما را نمیبینند آن ها فقط کد های سایت شما را مشاهده میکنند در صورتی که کدنویسی قالب شما مشکل دار باشد موتور های جستجو قالب به ایندکس کردن سایت شما نیستند یا سایت شما با افت رتبه جایگاه خواهد بود.

برخی از مشکلانی که قالب وردپرس بر سئو سایت ایجاد میکند:

  • افت جایگاه و رتبه سایت شما
  • عدم نمایش سایت شما در گوشی های موبایل و تبلت ها
  • حذف شدن موقتی سایت شما
  • جریمه شدن سایت شما در گوگل
  • کم کردن ورودی سایت شما
  • کاهش درآمد سایت و بازدیدکننده های سایت
  • و...

سئوی قالب فقط مربوط به کدنویسی قالب نیست، بلکه بر روی عملکرد کاربر و رابط کاربری و تجربه کاربری نیز تاثیر گزار میباشد چون یکی دیگر از فاکتور های گوگل برای رتبه دادن به سایت ها نرخ خروج کاربران از آن سایت میباشد و در صورتی که نرخ خروج از سایت شما بیشتر باشد به معنی آن میباشد که هم سایتتان از نظر رابط کاربری و تجربه کاربری مشکل دارد هم اینکه محتوای سایت شما مناسب کاربر نبود.

بهترین قالب وردپرس فروشگاهی

یکی از سوالات رایج کاربران این مورد میباشد، شما زمانی که تصمیم دارید یک سایت فروشگاهی راه اندازی بکنید، موضوع و نوع محصولاتی که شما میفروشید نوع کاربران سایت شما را مشخص میکند بخاطر همین باید در خرید قالب وردپرس برای سایت فروشگاهی اول مشتریان خود را بشناسید و سپس بر اساس نوع کاربرانی که وارد سایت شما میشوند قالب خود را انتخاب بکنید، مثلا اگر یک سایت فروش جواهرات دارید نیازی به داشتن یک سایت شلوغ و پر از محصولات ندارید باید همه تلاش خود را بکنید تا به بهترین نحو محصولات خود را برای مشتری معرفی بکنید همچنین اعتماد سازی از وظایف مهم مدیر سایت فروشگاهی میباشد بخاطر همین اگر از یک قالب وردپرس استفاده بکنید که امکان نمایش نظرات مشتریان، برند های مورد استفاده و رنگ بندی مناسب را داشته باشد میتوانید براحتی اعتماد سازی رو در بین کاربران سایت خودتان جذب بکنید.

معرفی کامل محصول و نمایش همه ویژگی ها با گالری تصاویر یکی دیگر از نیاز های یک قالب وردپرس فروشگاهی مناسب میباشد در صورتی که قالب شما همه  امکانات مورد نیاز برای معرفی کردن یک محصول را نداشته باشد مطمئن باشید که سایت شما ناقص است و نسبت به ورودی و کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند نمیتوانید فروش داشته باشید و اگر هم فروش داشته باشید فروش بسیار کمی میباشد. در انتخاب بهترین قالب وردپرس باید دقت ویژه ای به معیار های مورد نیاز برای نمایش و معرفی محصول داشته باشید.

در طراحی فروشگاه اینترنتی وجود قالب وردپرس مناسب میتوانید علاوه بر اینکه بر میزارن فروش و درآمد شما رابطه مستقیم داشته باشد با کمی کار کردن بر روی قالب یا انتخاب یک قالب مناسب میتوانید برندینگ و برند سازی خودتان را تا د بسیار زیادی تقویت بکنید بخاطر همین دقت داشته باشید که قالب صرفا بر روی فروش یکباره سایت شما تاثیر گزار نخواهد بود و شما میتوانید با انتخاب هوشمندانه یک قالب خوب سایت خود را تا حد بسیار زیادی محبوب بکنید و بازدیدکنندگان و کاربران خود را تبدیل به مشتریان دائمی بکنید.

قالب وردپرس

با توجه به اینکه کاربران سایت شما را با قالب وردپرس شما میشناسند بخاطر همین در انتخاب آن باید دقت زیادی شود. توصیه میکنیم قبل از خرید قالب وردپرس حتما با شماره 09120778782 تماس بگیرید تا مشاوره درباره انتخاب قالب برای شما انجام شود و با توجه به نیاز ها و معیار هایی که دارید برای شما بهترین قالب معرفی شود. دقت داشته باشید که اگر در خرید قالب اشتباه بکنید علاوه بر اینکه برند شما دچار مشکل خواهد شد حتی اگر پربازدید ترین سایت ایران هم باشید باز هم درامد و فروشی در سایت خود نخواهید داشت و همچنین در خرید قالب در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک کاربر فقط ظاهر قالب را میبینید و شخص فروشنده کدنویسی و پنل تنظیمات و امکانات و مقیاس پذیری و سازگاری با افزونه های مشهور و اپدیت و بروزرسانی به نسخه های جدیدتر قالب ، انواع باگ ها و مشکلاتی که ممکن است در قالب وجود داشته باشد +  افزونه های همراه با قالب را میشناسد بخاطر همین حتما از شخص فروشنده یک مشاوره و مشورت داشته باشید.

اگر نیاز به مشاوره برای خرید قالب وردپرس دارید با شماره 09120778782 تماس بگیرید شما را راهنمایی میکنیم.

یک توصیه: بهترین قالب وردپرس زیباترین قالب نیست، یا قالبی که بیشترین امکانات را داشته باشد نمیتواند بهترین قالب وردپرس باشد. بلکه قالبی که از نظر عملکرد واقعا وضعیت مناسبی باشد، از نظر سرعت لود شدن وضعیت مناسبی داشته باشد، پنل تنظیمات مناسبی داشته باشد لازم نیست که پنل تنظیمات قالب 1000 تا المان و بخش مختلف داشته باشدچون شاید شما در طول مدت مدیریت سایتتان هیچ وقت خیلی از این تنظیمات را تغییر ندهید و یا اینکه هیچ وقت متوجه نشوید که این تنظیمات برای مدیریت کدام بخش ها میباشد.

پشتیبانی قالب وردپرس

علاوه بر در نظر داشتن موارد بالا در صورتی که قالب وردپرس سایت شما آخرین نسخه باشد و بهترین و سازگاری ترین کانفیگ نیز در سایت شما اعمال شده باشد باز هم باید یک تفر در سایت شما نقش پشتیبانی را داشته باشد تا زمانی که قالب سایت شما یا افزونه های سایت شما دچار مشکل میشود سریعا مشکل را برای شما رفع بکند.

فرض بکنید سایت شما هر روز تا 10 میلیون تومان فروش داشته باشد، با این حساب اگر حتی 1 ساعت سایت شما دچار اختلال شود شما ضرر بسیار بزرگی را خواهید داشت و برای جلوگیری از این مشکلات باید همیشه یک پشتیبان در سایت شما وجود داشته باشد که هم از نظر قالب وردپرس سایت شما را پشتیبانی بکند و هم از نظر مدیریت سئوی سایت و نویسنده ها و سفارشات و هاستینگ و امنیت سایت. خیلی از این موارد را شاید بتوانید در همان کانفیگ اولیه سایت پیاده سازی بکنید به نحوی که دیگر بر روی روال عادی خوب باشند و بتوانید از سایت استفاده بکنید.

مثلا کانفیگ امنیتی وبسایت که هر چند شما ادعای بهترین قالب وردپرس را هم داشته باشید باز هم ناقص میباشد چون هیچ وقت امنیت تضمینی نیست و باید هر چند دوره یکبار بروزرسانی شود. در این موارد وجود پشتیبان برای قالب وردپرس و مدیریت سایت یک نیاز جدی میباشد.

بروزرسانی به نسخه های جدید تر

با توجه به اینکه وردپرس هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی ارائه میکند که در آن امکانات و قابلیت های جدیدی را ارائه میکند و شما نیاز باید در سایت خود از این موارد استفاده بکنید چون علاوه بر اینکه این بروزرسانی ها شامل رفع مشکلات و باگ های سیستم وردپرس میباشند موجب افزایش مستقیم امنیت سایت و عملکرد آن نیز میشود بخاطر همین اگر شما از نسخه های جدیدتر وردپرس استفاده نکنید سایت شما در وضعیت مطلوبی نخواهد بود.

با توجه به نیاز بروزرسانی وردپرس به نسخه های جدیدتر باید قالب وردپرس سایت شما نیز از نسخه های جدیدتر وردپرس پشتیبانی بکند. در کنار بروزرسانی های مداوم وردپرس به نسخه های جدیدتر و اضافه شدن امکانات جدیدتر به آن ، قالب وردپرس نیز باید بروزرسانی شود و امکانات جدید به آن اضافه شود + با نسخه های جدیدتر وردپرس نیز سازگار شود که در صورتی که شما از این بروزرسانی ها بهره مند نشوید نشان دهنده فروشنده نسخه نال شده قالب وردپرس سایت شما میباشد و اینکه قالب شما قالب مناسب و مطلوبی نمیباشد.

با توجه به توضیحات بالا نیاز هر سایت به قالب وردپرس از مهم ترین نیاز هایی میباشد که باید سریعا رفع شود و بهترین قالب از نظر عملکرد، سرعت، بروزرسانی، پشتیبانی، کدنویسی، سئو، سازگاری با افزونه های موجود، امکانات، پنل تنظیمات، نوع طراحی انتخاب شود. در صورتی که شما در انتخاب قالب وردپرس موارد بالا را در نظر گرفته باشید بهترین قالب وردپرس را خریداری کرده اید.

همچنین اگر باز هم در خرید قالب وردپرس سوالی دارید با شماره 09120778782 تماس بگیرید تا راهنمایی شوید یا به سایت webmaster98.com  مراجعه بکنید و قالب مورد نظر خود را در این سایت تهیه بکنید.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین