به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه؛ برگزاری برنامه های فرهنگی در متروی تهران

گروه اجتماعی الف،   3970201099

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش الف به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به همین مناسبت و به منظور ایجاد فضای بصری معنوی و با نشاط در ایستگاه ها و گذرگاه های فرهنگی مترو با استفاده از طرح ها و محتوای فرهنگی متناسب با این ایام فضاسازی مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ها گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان و مسافران از الگوهای دینی به ویژه ائمه معصومین علیهم السلام است.

محمدیان افزود: نمایشگاه پوستر "یک کتاب، یک امت" در گذرگاه های فرهنگی ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و زیرگذر تئاترشهر با مضامین قرآنی درزمینه های مختلف از جمله سبک زندگی،‌ الگوی صحیح مصرف، صله رحم و نماز نیز میزبان مسافران شهر زیرزمینی است.

محمدیان ادامه داد: اجرای مولودی خوانی و مدیحه سرایی در ایستگاه های منتخب مترو بخش دیگری از برنامه فرهنگ اعیاد شعبانیه است که توسط گروه هنرمندان در ایستگاه های تئاترشهر، میدان آزادی و امام خمینی (ره) و در روزهای شنبه 1 الی دوشنبه 3 اردیبهشت ‌ماه 97 با اجرای قطعاتی در مدح و ثنای ائمه معصومین علیهم السلام اجرا می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با تاکید بر ظرفیت های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ارائه ی محتوای فرهنگی افزود: علاقمندان می‌توانند در زمان تردد در ایستگاه ها و قطارهای مترو از طریق نمایشگرها، محتوای فرهنگی با موضوع اعیاد ماه شعبان را به تماشا بنشینند.