پرویز هادی: سرباز تیم ملی هستم و هر کجا کادر فنی بگوید کشتی می‌گیرم

گروه ورزشی الف،   3970201007

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران پس از قهرمانی در رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی گفت: سرباز تیم ملی هستم و هر کجا کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم.

به گزارش ایسنا، پرویز هادی پس از کسب عنوان قهرمانی در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که با برتری مقابل کشتی گیرانی همچون یدالله محبی و جعفر شمس ناتری بدست آمد، گفت: از خادم و کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که بدن من را در اردوهای تیم ملی آماده کردند و توانستم با آمادگی خوبی در این رقابت ها حاضر شوم و به مصاف حریفانم بروم. خداراشکر می کنم این مسابقات را به خوبی پشت سر گذاشتم و توانستم با کسب عنوان قهرمانی بازگشت خوبی داشته باشم.
 
وی ادامه داد: برنامه تیم ملی هر چه باشد مانند سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود. دو سال از تیم ملی دور بودم، اما خداراشکر که بازگشت خوبی داشتم و بازهم این شانس را دارم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

آزادکار سنگین وزن ایران و دارنده مدال های طلای آسیا و بازی های آسیایی با بیان اینکه هدفش تمرکز بر تمرینات و کسب موفقیت برای کشتی ایران است خاطرنشان کرد: مردم همیشه به من لطف داشته اند و هدفم کسب موفقیت و مدال های خوشرنگ و شاد کردن دل مردم و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم است. هر موقع روی تشک رفتم با این هدف رفتم و از مردم می خواهم برایم دعا کنند تا بازهم بتوانم برای آنها افتخار آفرینی کنم.

هادی در پایان با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم کشتی دوست از رقابت های انتخابی تیم ملی و تشویق هایشان در سالن مسابقات تاکید کرد: سرباز تیم ملی هستم و هر کجا کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.