آیا طرح سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور منتفی نشده است؟

گروه اقتصادی الف،   3970127103 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از رویکرد دولت نسبت به سوالات نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور، گفت: طرح سوال نمایندگان از آقای روحانی منتفی نشده است.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس سوالات متعددی از رئیس‌جمهور درباره وضعیت بازار ارز و نیز ساماندهی موسسات اعتباری دارند، اظهار داشت: معاونان رئیس‌جمهور تلاش می‌کنند، نمایندگان سوال‌کننده از رئیس‌جمهور از طرح سوال خود منصرف شوند. نمونه‌ای از این مسئله را در سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت موسسات اعتباری شاهد بودیم و اینکه براساس این اقدامات تعدادی از نمایندگان سوالات‌ خود را پس گرفتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس از طرح سوال از رئیس‌جمهور منصرف نشده‌اند،گفت: پس از سوال از رئیس‌جمهور پیرامون تعیین تکلیف و ساماندهی موسسات اعتباری، نمایندگان مجلس درخواست طرح سوالات دیگری درباره وضعیت بازار ارز از رئیس جمهور را مطرح کرده‌اند که خواهان رسیدگی هیئت‌رئیسه مجلس به این سوالات نیز هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وضعیت موسسات اعتباری و بازار ارز مساعد نیست.بنابراین نمایندگان سوال‌کننده خواهان ارائه توضیحات قانع‌کننده‌ای از سوی رئیس جمهور در این زمینه‌ها هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه نمایندگان سوال‌کننده از رئیس‌جمهور، از همه طیف‌ها و جناح‌های سیاسی در پارلمان به شمار می‌روند، گفت: این نمایندگان بدون هیچ اغماضی، خواهان بهبود اوضاع اقتصادی کشور هستند، لذا لابی و فشار سیاسی بر عزم آنها تاثیری ندارد.