استفاده هایی متفاوت از نوشابه گازدار سیاه

گروه اجتماعی الف،   3970120026

در این مطلب فواید نوشابه های گاز دار در مصارفی غیر از خوراکی را می خوانید.

علاوه بر نوشیدن نوشابه شما می توانید استفاده های دیگری نیز از آن داشته باشید. این کار شما را از شر برخی مواد شیمیایی رها می کند، مثلا می توانید از آن برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. در این مطلب استفاده هایی متفاوت از نوشابه گازدار سیاه را مرور می کنیم.

برداشتن آدامس
گاهی پیش می آید که آدامس به مو می چسبد. استفاده از نوشابه سیاه باعث می شود که بدون آسیب زدن به موها آدامس کنده شود. در این شرایط پنبه را به نوشابه آغشته کرده و به مدت 2 دقیقه روی موها بزنید تا آدامس نرم شود. با این کار آدامس به راحتی از موها جدا می شود.

باز کردن لوله ظرفشویی
علاوه بر لوله توالت می توانید گرفتگی لوله سینک ظرفشویی یا حمام را نیز با کوکاکولا باز کنید. برای این کار دو لیتر نوشابه را در لوله گرفته بریزید و صبر کنید. برای تاثیر بیشتر می توانید یک بطری دیگر نیز بریزید. توصیه می شود برای پیشگیری از گرفتن لوله ظرفشویی هر از گاهی یک بطری نوشابه در سینک بریزید.

تسکین جای نیش پشه و زنبور
برای تسکین جای نیش پشه یا زنبور نیازی نیست که نوشابه را بخورید. کافیست یک گلوله پنبه را به نوشابه آغشته کرد و روی جای نیش پشه ها بگذارید.

پاک کردن لکه های ماسیده
لکه های روغن یا مواد غذایی و غیره در صورت پاک نشدن ماسیده و سخت می شوند. برای پاک کردن این لکه های سرسخت به سراغ نوشابه بروید. لکه ها را با نوشابه خیس کرده و به راحتی پاک کنید.

افزایش عمر گل
نوشابه باعث افزایش طول عمر گل و گیاه می شود. کافیست مقدار کمی نوشابه در گلدان تان بریزید تا عمر گل هایتان بیشتر شود.

پاک کردن لکه خون
اگر زمانی خونی روی فرش یا مبل ریخته شود نگران نباشید. برای پاک کردن این لکه به سراغ کوکاکولا بروید. مقداری از این نوشابه را روی لکه خون بریزید و با یک فرچه کوچک یا دستمال بسابید. برای از بین بردن لکه خون از روی ملافه یا پارچه و غیره، آن را در نوشابه خیس کنید تا به راحتی پاک شود.

تمیز کردن توالت
بطری کوکاکولا را در کاسه توالت خالی کنید و بگذارید یک ساعت بماند. سپس با فرچه آنرا تمیز کنید و معجزه کوکاکولا را به چشم ببینید.

تمیز کردن ماشین
به جای خریداری انواع شوینده های مختلف برای ماشین از کوکاکولا، استفاده کنید. با این کار می توانید به راحتی سپر را برق بیاندازید و چرخ ها را تمیز کنید. همچنین می توانید تمام پیچ و مهره ها و بست های باطری و غیره را جرم زدایی و تمیز کنید.

پاک کردن رنگ مو
اگر بعد از رنگ کردن موهایتان احساس پشیمانی کردید و از رنگ مو ناراضی بودید می توانید از کوکاکولا استفاده کنید. موها را بشویید و سپس آنها را نوشابه خیس کنید. رنگدانه های رنگ مو در نوشابه حل شده و سریع تر از بین می رود.

تمیز کردن ماهیتابه
اگر غذایتان ته گرفته و مواد غذایی سوخته و به ته ماهیتابه چسبیده نیز می توانید از کوکاکولا استفاده کنید. برای این کار کوکاکولا را در ماهیتابه مورد نظر بریزید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت خیس بخورد. در نهایت نیز بر حسب عادت همیشگی ماهیتابه را بشویید.

جرم زدایی
اگر روی وسایل تان را جرم گرفته یا سکه ها و اشیا فلزی تان کثیف و کدر شده است می توانید از کوکاکولا کمک بگیرید. برای اینکار لوازم و اشیا مورد نظرتان را در ظرف حاوی کوکاکولا قرار دهید تا کاملا خیس بخورند. در نهایت آنها را بشویید و برق آنها را مشاهده کنید.

شستن شیشه
نوشابه را در ظرف اسپری شیشه شورهای معمولی بریزید و روی سطح شیشه ها اسپری کنید. در نهایت نیز شیشه ها را با آب و صابون دستمال بکشید.

پاک کردن رنگ
اگر در حین رنگ کردن در و دیوار لکه های رنگ روی مبل ریخته باشد می توانید از کوکاکولا استفاده کنید. برای پاک کردن لکه های رنگ از روی چوب می توانید دستمال تمیزی را به نوشابه آغشته کرده و لکه رنگ را بسابید. خواهید دید که لکه ها محو خواهند شد. کوکاکولا همچنین برای از بین بردن لکه های میوه یا آب میوه از روی سطوح چوبی کارایی دارد.

تمیز کردن کتری
می توانید یک عدد سیم ظرفشویی کوچک در کتری تان قرار دهید تا جرم نگیرد. علاوه براین برای جلوگیری از جرم گرفتن کتری می توانید از نوشابه استفاده کنید. اکثر خانم ها این کار را با سرکه انجام می دهند. اما بوی سرکه به سادگی از بین نمی رود و ممکن است که چای تان بوی سرکه دهد. اما این مسئله با نوشابه اتفاق نمی افتد.

منبع: تبیان

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین