بسته خبری ویژه الف؛ واکنش جالب رهبر انقلاب به یک شعار/ گزینه زیباکلام برای شهرداری تهران/جدال لفظی محسن هاشمی با عضو شورا/ توصیه الله کرم درباره انتخابات 1400/ راه حل کواکبیان برای احمدی نژاد

گروه سیاسی الف،   3970119225 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 واکنش جالب رهبر انقلاب به یک شعار/ گزینه زیباکلام برای شهرداری تهران/جدال لفظی محسن هاشمی با عضو شورا/ توصیه الله کرم درباره انتخابات 1400/ راه حل کواکبیان برای احمدی نژاد

افزایش قیمت سکه و ارز در بازار

امروز در بازار تهران بهای سکه و ارز افزایش یافت. سکه طرح جدید 37 هزار تومان، سکه طرح قدیم 20 هزار تومان، نیم سکه 20 هزار تومان، ربع سکه 11 هزار تومان، سکه گرمی 5 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با 3000 تومان افزایش 168 هزار و 993 تومان رشد داشته است. در بازار ارز، دلار با 230 تومان رشد 5580 تومان، یورو با 145 تومان افزایش 6575 تومان، پوند با 120 تومان رشد 7500 تومان و درهم با رشد 50 تومانی 1480 تومان به فروش رسید. اما امروز در کنار خبر افزایش قیمت ارز و سکه خبر افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی نیز مخابره شد. طبق آنچه که اعلام شده به دنبال افزایش نرخ بیمه شخص ثالث خودرو در سال جدید قیمت محصولات سایپا به طور میانگین ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. ابتدای هر سال نرخ بیمه شخص ثالث خودرو افزایش یافته و قیمت جدیدی برای آن تعیین می‌شود.

یک دلار و چندین نرخ متفاوت! از ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان/ چرا سکه یک شبه ۶۶ هزار تومان گران شد؟

دلار به 5300 تومان رسید؛ سکه از یک میلیون و 800 هزار تومان گذشت/ مجلس کرباسیان و سیف را برای ارائه توضیحات به بهارستان خواست

 سعودی‌ها در جنگ با ایران بی‌شک بازنده‌اند

یک روزنامه صهیونیستی ضمن یادداشتی تصریح کرد: شک نباید کرد که در صورت وقوع جنگ ایران، عربستان سعودی را شکست می‌دهد. روزنامه صهیونیستی هاآرتص در یادداشتی به قلم «شولمو آوینری» ضمن ممکن دانستن کشیده شدن عربستان سعودی به جنگ با ایران توسط ولی‌عهد جوان این کشور، تصریح کرد: «شک نباید کرد که در چنین جنگی، ایران، عربستان سعودی را شکست می‌دهد. عربستان سعودی علی‌رغم داشتن تسلیحات پیشرفته آمریکایی، از منظر نظامی ضعیف است و تقریبا دارای یک ارتش واقعی نیست.»

هاآرتص: سعودی‌ها در جنگ با ایران بی‌شک بازنده‌اند

 احتمال واردات آب از ترکیه

امروز اعلام شد که امکان واردات آب از ترکیه وجود دارد. چندی پیش معاون اول رییس‌جمهوری صراحتا اعلام کرد که برای احیای دریاچه ارومیه کارهای مطالعاتی انتقال آب از کشورهای خارجی و دریای خزر کلید خورده است. اکنون بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که دریاچه وان ترکیه یکی از گزینه‌های احیای مشخص شده است. گزینه‌ انتقال آب از دریای خزر و دریاچه وان به دریاچه ارومیه از سال ۱۳۹۵ مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و در این بین بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران معتقدند که باتوجه به اینکه دریاچه ارومیه بیش از ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریای آزاد قرار گرفته، انتقال آب از دریاچه وان که حدود ۲۰۰ متر بالاتر از دریاچه ارومیه است ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از دریای خزر است که بیش از ۲۰ متر پایین‌تر از دریای آزاد است.

 یک خلاف مرسوم در هتل‌ها!

دو سال از ابلاغ «قوانین اصلاح شده رزرو اتاق در هتل‌های ایران» می‌گذرد و با اینکه قوانین و ضوابط رزرو اتاق واضح و شفاف در آن مشخص شده، اما همچنان تخلف هایی در برخی هتل‌ها صورت می‌گیرد که نحوه پیگیری آن نیز جای سوال دارد. در یکی از وب سایت های رسمی و معتبر رزواسیون اقامتگاه پس از آن که شرایط رزرو اتاق شرح داده شده، درباره ضوابط کنسلی نوشته شده؛ «در صورت درخواست مسافر مبنی بر لغو رزرو انجام شده به هر علت، پیرو قوانین هتل و گارانتی اتاق‌ها اقدام می‌شود. ممکن است با توجه به ایام خاص و شلوغی و تعطیلات خصوصا ایام نوروز، اتاق گارانتی شده باشد و امکان کنسل کردن رزرو وجود نداشته باشد و بالطبع مبلغی مسترد نخواهد شد، در غیر این صورت در اکثر هتل ها تا ۷۲ ساعت قبل از تاریخ ورود مسافر به هتل، به میزان ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی بعنوان کارمزد خدمات کسر شده و مابقی برگشت داده می شود. »

انتقاد کیهان از پرویز پرستویی

کیهان امروز نوشت: پرویز پرستویی در مطلبی که اخیرا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خود نوشته، نسبت به آوارگی رقاصه و معروفه دوران شاه، ابراز تاسف کرده و انقلاب و مردم انقلابی ایران را به شدت ملامت نموده که چرا موجب فرار چنین رقاصه‌هایی از وطن شدند!

کیهان خطاب به پرویز پرستویی: از رقاصه کاباره و بازیگر "خوشگل‌ ترین زن عالم" حمایت می کنی؟

 قیمت‌های عجیب بلیط هواپیما

همزمان با موج بازگشت مسافران از شهرهای مقصد گردشگری، بلیت رفت هواپیما به این مقصدها قیمت عجیبی پیدا می کنند. در چند روز گذشته قیمت بلیت پرواز تهران به کیش تا مرز ۱۰ هزارتومان نیز کاهش پیدا کرده است. هزینه‌ای که از هزینه دسترسی به فرودگاه مهرآباد با تاکسی‌های شهری نیز کم‌تر است. این روند کاهش قیمت در مسیر‌ها پرواز تهران به مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز نیز دیده می‌شود. پرواز‌های خارجی، اما وضعیت متفاوت تری دارند. طی روز‌های گذشته قیمت بلیت پرواز تهران به استانبول و تفلیس نیز تا مرز ۲۰ هزار تومان رسیده است. .. در حال حاضر بلیت برگشت این مسیر‌های هوایی افزایش ۲ تا ۵ برابری پیدا کرده است.

قیمت بلیت هواپیمای تهران به استانبول ۲۰ هزار تومان/ تهران به کیش ۱۰ هزار تومان

تا این لحظه تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تا این لحظه هنوز تصمیم قاطعی برای فیلترینگ تگرام گرفته نشده است. ابوالحسن فیروزآبادی اظهار داشت: علت صحبت درمورد فیلترینگ تلگرام برای زمان بندی کارهایی است که باید درباره پیام رسان ها انجام شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: تا این لحظه تصمیم قطعی برای فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است

الله‌کرم: یک فرد نظامی برای ریاست‌جمهوری شایسته‌تر است

حسین الله کرم فعال سیاسی و استاد دانشگاه از جمله این افراد است که اعتقاد دارد «چون ایران ناگزیر به انجام وظایف منطقه ای اش است، در غیر این صورت تجزیه خواهد شد، مردم به این نتیجه رسیدند باید فردی استراتژیک را انتخاب کنند که فردی استراتژیک با سابقه نظامی گری برای قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری شایسته تر است»... راهکار روحانی این بود که در سیاست بین الملل می خواست بده بستان کند اما در برجام نتوانست به آن هدف دست پیدا کند. حالا باید کسی سکان اجرایی کشور را در اختیار گیرد که بتواند این کار را انجام دهد و تبادلات و نتایجش را در حوزه سیاست بین الملل ببیند... مردم توانمندی آقای سلیمانی را در مسائل استراتژیک دیدند که با به کارگیری نیروهای حتی غیرایرانی اما معتقد به انقلاب اسلامی توانست تحول ایجاد کند یعنی کمترین منابع را از ایران برد و بیشترین سود را برای ایران آورد. این یک فرد استراتژیک است که توانست برادران معتقد به تمدن اسلامی در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و لبنان را با هم متحد و همسو کند و به سمت یک هدف مشترک پیش ببرد.

الله‌کرم: یک فرد نظامی برای ریاست‌جمهوری شایسته‌تر است

افتتاح قهوه‌خانه در قم نگرانی‌هایی را به وجود آورده

آیت الله محمد یزدی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار استاندار قم و مدیران این استان با بیان اینکه افتتاح قهوه خانه در قسمتی از شهر به دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده است، اظهار داشت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

آیت الله یزدی: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پای کوبی تبدیل شود

  استعفای نجفی رد شد

اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رای مخالف، به استعفای نجفی «نه» گفتند.

انتقاد توکلی از ابقای مجدد نجفی توسط شورای شهر/ کسی را برای مبارزه با فساد کنار نمی‌گذارند

رای منفی محسن هاشمی به استعفای نجفی

استعفای نجفی پذیرفته نشد/ 16 رای مخالف و 4 رای موافق

جدال لفظی اعضای هیئت رئیسه شورای شهر در روز بررسی استعفای شهردار

جدال لفظی هیئت رئیسه شورای شهر در روز بررسی استعفای شهردار بر سر رای گیری بالا گرفت. محسن هاشمی رئیس شورای شهر در جریان رای گیری استعفای شهردار گفت:رای گیری مخفی باشد.

بهاره آروین در واکنش به این نظر هاشمی گفت:شما باید برای این کار رای گیری کنید، رویه غلطی است.

هاشمی: اشکال ندارد

که در این زمان جدال بیان آروین و هاشمی بالا گرفت.

هاشمی:من تصمیم گرفتم تمام شد

آروین غیر قانونی است.

گفتنی است حزب کارگزاران سازندگی با انتشار توییتی به جلسه امروز بررسی استعفا محمدعلی نجفی، شهردار تهران و عضو این حزب واکنش نشان داد: رای امروز شورای شهر تهران، تاییدی است بر عملکرد مثبت شهرداری تهران تحت مدیریت جناب آقای نجفی. پس از آن، حتما، اعضای محترم شورا مصالح شهر را با توجه به کسالت آقای شهردار در نظر خواهند داشت و تکلیف اداره پایتخت را مشخص خواهند کرد.

واکنش جالب حزب کارگزاران به رای دوباره شورای شهر به شهردار

انتقاد کواکبیان از تاخیر قوه قضاییه در پیگیری تحقیق و تفحص‌ها

مصطفی کواکبیان در اخطاری با استناد به اصل ۷۶ در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: بر اساس اصل ۷۶، تحقیق و تفحص حق مجلس است و ماده ۲۶ آیین‌نامه در بند ۱۱ و ماده ۲۰۶ آیین‌نامه نیز این را تایید می‌کند. هزینه‌ای که ما برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کردیم گزارش خوبی را حاصل کرد.  وی در ادامه گفت:‌ ماده ۲۱۶ مطرح می‌کند حداکثر ظرف سه ماه قوه قضاییه باید در رابطه با تحقیق و تفحص حکم صادر کند اما ما از مجلس هشتم تحقیق و تفحص‌هایی داریم که قوه قضاییه اقدامی در رابطه با آن انجام نداده است. ما در مورد رییس دولت هشتم و نهم تحقیق و تفحصی به قوه قضاییه ارسال کرده بودیم که اگر اجرایی می‌شد امروز ایشان مدعی نمی‌شد.

توضیحات هاشمی درخصوص دیدارش با رهبری

محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران، در مورد شایعات منتشر شده در مورد دیدار وی با رهبر انقلاب گفت: دیدار بنده نیز با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته در رابطه با آثار و خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته و ما نظرات و دیدگاه‌های ایشان را جویا شدیم تا مانند زمان حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی که انتشار آثار و خاطراتش با مشورت مقام معظم رهبری بوده است، این روند ادامه یابد. وی با بیان اینکه ایشان نیز ضمن ابراز لطف و یاد خاطرات گذشته فرمودند که به پاس رفاقت ۶۰ ساله هر نیمه شب قبل از نماز صبح برای آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز و دعای خیر دارند، اظهار کرد: از فعالان رسانه‌ای و مجازی می‌خواهم که از شایعه پردازی و انتشار اخبار بی اساس در این موضوع خودداری کنند.

روایت محسن هاشمی از دیدارش با رهبری

امنیت پیام‌رسان‌های داخلی بیش از نرم‌افزارهای خارجی است

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در توضیح جلسه امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) این کمیسیون گفت:.. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد که اینکه به افکار عمومی القا شده پیام‌رسان‌های داخلی امن نیست، باید مرتفع شود چرا که این القا نادرست و ناصواب است و قطعاً امنیت پیام رسان های داخلی بیشتر از پیام رسان های خارجی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی: امنیت پیام‌رسان‌های داخلی بیش از نرم‌افزارهای خارجی است

وزرای دولت احمدی‌نژاد با او اتمام حجت کرده و به وی تذکر جدی داده‌اند

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با بیان اینکه رفتارهای امروز آقای احمدی‌نژاد نگران‌کننده است، تصریح کرد: بنده با رفتارهای آقای دکتر احمدی‌نژاد موافق نیستم و به نظرم ایشان در مسیر درستی حرکت نمی‌کند... اطلاع دقیق دارم که وزرای آقای احمدی‌نژاد به ایشان تذکر داده و تصریح کرده‌اند که به‌طور کامل گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و تنها از بیانات ایشان تبعیت می‌کنند.

عضو کابینه دهم: وزرای دولت احمدی‌نژاد با او اتمام حجت کرده و به وی تذکر جدی داده‌اند

واکنش آملی لاریجانی به ادعا‌های احمدی نژاد

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم.

 گزینه های صادق زیباکلام برای شهرداری تهران

صادق زیباکلام امروز در مصاحبه که از او در آفتاب یزد منتشر شد در پاسخ به این سوال «در صورت قبول استعفا از جانب شورای شهر، چه فردی را برای تصدی مدیریت شهرداری تهران مناسب می‌دانید» گفته بود: من مناسب‌ترین فرد را آقای حسین مرعشی می‌دانم چرا که مدیر با تجربه و توانمندی است ... مهندس محسن هاشمی نیز برای سمت شهرداری تهران بسیار توانمند است ... آقای صفایی فراهانی هم به نظرم گزینه بسیار خوبی هستند چراکه هم از نظر اجرایی توانمند و پاکدست است ... لذا با توجه به کمتر بودن حساسیت اصولگرایان به صفایی فراهانی، ایشان ارجحیت دارد و بهتر می‌تواند کار کند... .

 واکنش جالب رهبر انقلاب به شعار جانم فدای رهبر

۷اردیبهشت ۹۱: جانم فدای رهبر

رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش از استفاده‌ تعبیر «جانم فدای رهبر» در مراسم رسمی نیرو‌های مسلح انتقاد و تصریح کرده بودند: «نه خدا راضی است، نه احکام اسلام اجازه می‌دهد که ما بگوییم ارتش ما، یا نیرو‌های مسلح ما، یا عناصر ما، برای خاطر فلان آدم بمیرند؛ نه. بله، برای خاطر اسلام همه بمیرند؛ فلان آدم هم برای خاطر اسلام بمیرد.» پس از این بیانات و در دیگر مراسم رسمی نظامی بعدی، این شعار حذف شد.

۶مهر ۹۰: نصب بنر در سفر کرمانشاه

ایشان در پایان سفر به کرمانشاه از نصب عکسشان در شهر‌ها گله کردند: «چند روز است منتظر فرصتی بودم که این گلایه را هم عرض بکنم. من وقتی توی خیابان‌های کرمانشاه رفتم، دیدم به شکل غیر متعارفی عکس‌های بزرگی از چهره‌ این حقیر در مسیر نصب شده... این کار چند تا اشکال دارد: یکی این‌که کاری است کاملاً غیر لازم، با هزینه‌ سنگین؛ این توجیهی ندارد. ثانیاً این تبلیغ‌های این‌جوری، مناسب وضع ما و شان نظام جمهوری اسلامی و شان طلبگی ما نیست؛ کار ما بایستی با بساطت و سادگی پیش برود.»

۲ آبان ۸۰: علی زمان

یکی از حاضران، ایشان را «علی زمان» خواند. ایشان در همان جلسه این‌گونه تذکر دادند: «وقتی کسانی اسم مبارک امیرالمومنین علیه‌السلام یا اسم مبارک ولی عصر روحی‌فداه را می‌آورند، بعد اسم ما را هم دنبالش می‌آورند، بنده تنم می لرزد... ما گیاه همین فضای آلوده‌ دنیای امروزیم؛ ما کجا، کمترین و کوچک ترین شاگردان آن‌ها کجا؟ ما کجا و قنبرِ آن‌ها کجا؟ ما کجا و آن غلام حبشیِ فداشده در کربلای امام حسین علیه‌السلام کجا؟ ما خاک پای آن غلام هم محسوب نمی شویم...»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۶۰۵۴۲۲:۱۶:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۱۹
با گذشت زمان و بعد از خسارت‌های زیادی که به واسطه برجام به کشور وارد شده آقای رئیس‌جمهور فرموده‌اند آمریکا قابل اعتماد نیست. این بیان ایشان را به فال نیک گرفته امیدواریم حرف و عمل ایشان درخصوص اعتماد نکردن به آمریکا یکی باشد.
ناشناس۲۹۶۰۵۸۲۲:۱۸:۳۵ ۱۳۹۷/۱/۱۹
در ابتدای دولت دهم حامیان دولت و آقای رئیس‌جمهور دولت قبل را متهم به گران کردن دلار می‌کردند از آن زمان 5 سال گذشته و امروز دلار 5700 تومان شده است و علت‌های متناقضی را که درباره گرانی ارز بیان می‌کنند، پذیرفتنی نیست.
ناشناس۲۹۶۰۵۹۲۲:۱۹:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۱۹
فضای مجازی رها شده در کشور به ویژه تلگرام باعث طلاق و فروپاشی بسیاری از خانواده‌های ایرانی شده چرا مسئولان امر برای سالم‌سازی این فضا کاری نمی‌کنند؟
ناشناس۲۹۶۰۶۲۲۲:۲۰:۴۵ ۱۳۹۷/۱/۱۹
آیا فروش بسته‌های 50 عددی سکه دامن زدن به دلال‌بازی در بازار طلا نیست؟ دولت با این روش می‌خواهد جلوی افزایش نرخ دلار را بگیرد؟
ناشناس۲۹۶۰۶۷۲۲:۲۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۱۹
به جماعت دنباله‌رو غرب عرض می‌کنیم اعتماد یک‌طرفه و چندین ساله آنان به آمریکا و آمریکایی‌ها نتیجه نداد. برای یک‌بار هم که شده از اعتماد به آمریکا دست بردارند تا نتیجه آن را ببینند.
ناشناس۲۹۶۰۶۸۲۲:۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۱/۱۹
مردم دغدغه اقتصاد و معیشت دارند آن وقت حامیان دولت اولویت برنامه روزانه‌شان موضوع به خطر افتادن پیام‌رسان تلگرام شده است.
ناشناس۲۹۶۰۷۰۲۲:۲۶:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۱۹
درود بر رهبری، مایه افتخار میهن.
ناشناس۲۹۶۰۷۳۲۲:۲۸:۴۴ ۱۳۹۷/۱/۱۹
مدیران به مراتب توانمندتر و متعهدتر از آقای نجفی برای شهردار شدن وجود دارند چرا اعضای شورای شهر مظهر جناح بازی شده‌اند و منافع حزب و گروه خود را بر منافع مردم ترجیح دادند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین