مروری بر اخبار مهم روز؛ بهرام زند درگذشت/ نقش عبدالقادرخان در سرکار گذاشتن احمدی‌نژاد/پشت پرده حمله سایبری دیشب/ زن ایرانی که به ارتش ترامپ پیوست/ نظر جدید علی مطهری درباره حصر/ چرا ظریف حاشیه نشین شده

گروه سیاسی الف،   3970118218 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

بهرام زند درگذشت/ نقش عبدالقادرخان در سرکار گذاشتن احمدی‌نژاد/پشت پرده حمله سایبری دیشب/ زن ایرانی که به ارتش ترامپ پیوست/ نظر جدید علی مطهری درباره حصر/ چرا ظریف حاشیه نشین شده

بهرام زند درگذشت

 بهرام زند، دوبلو و گوینده باسابقه سینما و تلویزیون درگذشت. بهرام زند در فیلم‌های بسیاری به‌جای شخصیت‌های گوناگون سخن گفته‌ است. او سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی ازجمله امام علی (ع) و مدار صفر درجه و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه‌های خارجی پرمخاطبی مانند جنگجویان کوهستان، شرلوک هلمز و ناوارو عهده‌دار بوده‌است. وی گفتار متن فصل‌هایی از مستند ایران را نیز انجام داده‌است. این دوبلور، صداپیشیگی بازیگران معرفی هالیوود همچون مل گیبسون- جورج کلونی- راسل کرو- بروس ویلیس-جان تراولتا-جیسون استاتهام-دانیل دی لوییس و نیکلاس کیج را برعهده داشته است.

بهرام زند دوبلور پیشکسوت درگذشت

تحریم ها علیه ایران دوباره اعمال شود قطعاً در برجام نمی‌مانیم

معاون سابق وزیر خارجه آمریکا می‌گوید رئیس‌جمهور فعلی این کشور با خروج از توافق هسته‌ای با ایران به کره شمالی نشان خواهد داد آمریکا غیرقابل اعتماد است. وندی شرمن، قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا و سرپرست هیئت مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران تاکید کرد: «در صورتی که رئیس‌جمهور تحریم‌ها را برگرداند و اروپا نتواند به نحوی توافق را نگاه دارد ایرانی‌ها بازرسان بین‌المللی را بیرون می‌اندازند و نظام‌های راستی‌آزمایی تعبیه شده در توافق را رد می‌کنند. بدین ترتیب، ایالات متحده و متحدانش نظارتی بر فعالیت‌های ایران در زمینه هسته‌ای نخواهند داشت.»

شرمن: خروج از توافق هسته‌ای به کره شمالی نشان می‌دهد قابل اعتماد نیستیم

علاءالدین بروجردی،رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز گفت: مهمترین هدف برجام رفع تحریم ها بود، لذا اگر به زمانی برگردیم که مجدد تحریم ها علیه ایران اعمال شود، قطعا در برجام نمی مانیم.

راهبرد آستان قدس رضوی رقابت با بخش خصوصی نیست

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: راهبرد آستان قدس رضوی رقابت با بخش خصوصی و تصدی‌گری نیست. رئیسی گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف آستان در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تامین شود. در اولویت بعدی، اگر نیازمندی‌ها در داخل آستان تولید نمی‌شد، فقط باید از کالاهای ایرانی استفاده شود و عدم اجرای این اصل باید تخلف محسوب شود.

رئیسی: راهبرد آستان قدس رقابت با بخش خصوصی و تصدی‌گری نیست

 حمله به ۳۵۰۰ روتر در شبکه ارتباطات کشور/ ضعف در عملکرد مرکز ماهر

محمدجواد آذری جهرمی پس از جلسه اضطراری بررسی حمله سایبری شب گذشته در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: حدود ۳۵۰۰ مسیریاب از مجموع چند صد هزار مسیریاب شبکه کشور متاثر از حمله شده اند. وی گفت: عملکرد شرکتها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی، مناسب ارزیابی شده است. وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: ضعف در اطلاع رسانی مرکز ماهر به شرکتها و نیز ضعف در پیکره بندی مراکز داده (دیتاسنترها) وجود داشته است.

تایید حمله سایبری به مراکز داده کشور/ وزیر ارتباطات: ‏مرکز ماهر،حمله را کنترل و در حال اصلاح شبکه‌ها به حالت طبیعی است

آذری جهرمی: حمله سایبری ظرف ۲ ساعت کنترل شد

ترامپ عامل از دست دادن فرصت شرکتهای آمریکایی در ایران است

بیژن زنگنه، وزیر نفت در مصاحبه با روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفت ترامپ دلیل اصلی از دست رفتن فرصت برای شرکت های آمریکایی در ایران است. این روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: شرکت های آمریکایی امیدوار بودند که طبق توافق هسته ای مبادلات شان با ایران صورت بگیرد. اما تهدید ترامپ برای خروج از توافق هسته ای باعث شده این شرکت ها که طبق معافیت های وزارت خزانه داری آمریکا در ایران تجارت می کردند، دچار تردید شوند.

قاتل «اهورا» اواسط هفته جاری اعدام می‌شود

قاتل اهورا - کودک سه ساله اهل رشت - اواسط هفته جاری اعدام خواهد شد. این حکم در ملاء عام اجرا نمی‌شود.

قاتل «اهورا» اواسط هفته جاری اعدام می‌شود

 اعتراض وکیل‌ متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران به حکم

وکیل‌مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری یک استان تهران در پرونده موکلش خبر داد.

پیشگویی‌های عبدالقادرخان

عبدالله عبداللهی امروز در تسنیم نوشت: اخیراً مکتوبی با عنوان نامه 300 نفر از فعالان حوزوی و دانشگاهی منتشر شده که محتوای آن ارائه تصویری از واقعیت‌های فعلی جامعه و سیاست در ایران و در ادامه تجویز توصیه‌هایی برای برون‌رفت از این وضعیت ادعایی است. حدود ده روز پیش از نامه 300نفره، گروه نهضت آزادی هم بیانیه‌‌ای صادر کرده است که از قضا آن هم از خطر فروپاشی اجتماعی در ایران خبر می‌دهد. برخی تحلیل‌های افراد و گروه‌های سیاسی از اوضاع ایران عملاً به پیشگویی‌‌های «عبدالقادرخان»، فالگیر هندی، از آینده ایران شبیه‌تر است تا تحلیل واقع‌بینانه از اوضاع کشور، آن‌چنان که اخیراً نوشته‌اند: عبدالقادرخان هندی هر از گاهی با این پیشگویی که جمهوری اسلامی چند ماه دیگر فرومی‌پاشد محمود احمدی‌نژاد و حلقه اطرافش را سر کار می‌گذارد و آخرین پیشگویی او هم مربوط به 23 اسفند سال 96 بود که قرار بود در ایران رژیم‌چنج اتفاق بیفتد! اما نشد!  احمدی‌نژاد و اصلاح‌طلبان و یا احمدی‌نژاد و نهضت‌آزادی هرچند امروز روایت مشترکی از اوضاع دارند و راه‌حل مشترکی هم که واگذاری قدرت به خودشان است تقاضا می‌کنند، اما همچنان خود را در تقابل 180درجه‌ای با دیگری هم معرفی می‌کنند. حالا اگر قرار به واگذاری قدرت به یک کدام از اینها باشد، دقیقاً باید کدام یک انتخاب شوند؟ چون در هر حالت حداقل دو گروه خارج از قدرت باقی خواهند ماند که باز هم خواهند گفت در آستانه فروپاشی هستیم! لذا داستان فروپاشی اجتماعی ایران هیچ‌گاه جمع نخواهد شد.

 محصورین برانداز نیستند/مجلس به دنبال انتقام‌جویی از دولت نیست

علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اختلاف نظر بین مقامات قضایی و امنیتی در زمینه رفع حصر می‌گوید و در عین‌ حال تاکید می‌کند که مقامات عالی نظر مثبتی در این‌باره دارند. او در مصاحبه امروز عنوان کرد:  محصورین برانداز نیستند و آزادی آنها باعث تقویت وحدت ملی می‌شود زیرا آنها در جریان انقلاب اسلامی بوده و دلسوز هستند. او نهایتا امیدوار است در روزهای ابتدایی سال ۹۷ وعده رفع حصر محقق شود. درباره برخی نقدها به دولت بویژه از سوی اصلاح‌طلبان معتقد است که روحانی بعد از انتخابات از برخی شعارهای انتخاباتی عقب‌نشینی کرده و در انتخاب اعضای کابینه هم چرخش داشته که باعث ایجاد نوعی ناامیدی در حامیانش شده است... نقطه شروع اعتراضات هم اقدام مخالفان دولت بود که اینها می‌خواستند به دولت ضربه بزنند ولی کنترل اعتراضات از دست‌شان خارج شد و به شکل دیگری در آمد... نیاز داریم قدری به نگاه اولیه انقلاب برگردیم و اینکه آماده‌ایم همه چیز خود را فدای اسلام و پیشبرد انقلاب کنیم در حالیکه امروز عده‌ای اعتراض می‌کنند که چرا به مسلمانان میانمار کمک می‌کنید یا به فلسطین و سوریه کمک می‌کنید، این با نگاه اولیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی سازگار نیست... اخیرا دیدم رییس‌جمهور گفتند اگر اتفاقی بیفتد اینطور نیست که فقط دولت سقوط کند بلکه همه ما سرنشینان یک کشتی هستیم که اگر کسی به آن آسیب بزند همه با هم غرق می‌شویم، این حرف‌ها مردم را ناامید می‌کند، گویی نظام مشرف به سقوط است. گفتن این حرف‌ها مناسب نیست. به نظر من استحکام نظام در حد قابل قبولی است و ناامید کردن مردم و آیه یاس خواندن به صلاح کشور نیست... برخی خانم‌ها به شکلی در خیابان ظاهر می‌شوند که مصداق بی‌حجابی است و حکومت هم کاری با آنها ندارد بنابراین اجبار جدی به آن معنای واقعی در مورد مساله حجاب وجود ندارد. حکومت می‌گوید خانم‌ها و آقایان حداقلی را در پوشش رعایت کنند. طبیعتا محدودیت‌ها برای خانم‌ها بیشتر است.

مطهری: دختران خیابان انقلاب مثل فرزندان ما هستند/ روحانی به روشنی از برخی شعارهای انتخاباتی عقب‌نشینی کرد

 ۳۳ درصد جمعیت در «فقرمطلق» /۴میلیون تومان؛ «خط فقر» شهری‌ها در سال ۹۶

حسین راغفر، پژوهشگر و استاد دانشگاه خط فقر مطلق برای یک خانواده چهار نفره شهری در سال ۹۶ را حدود چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته در سالهای اخیر، ۳۳ درصد جمعیت کشور دچار «فقر مطلق» هستند. راغفر ادامه داد: مطالعات ما نشان می‌دهد که درآمد ۶ درصد از جمعیت کشور هزینه غذایشان را تامین نمی‌کند. اسم این مرحله خط گرسنگی است و به آن معناست که درآمد یک خانوار حتی نمی تواند هزینه حتی غذایش را تامین کند.

دستگیری مرد شیطان صفت

مرد ۴۱ ساله پس از آنکه «ندا» دختر ۶ ساله افغان را به لانه شیطانی خود کشید و پس از آزار و اذیت، او را به قتل رساند، با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد. این جنایت وحشتناک هفتم فروردین در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد و متهم به قتل در کمتر از ۴۸ ساعت با تیزهوشی مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در حالی به چنگ قانون افتاد که سرهنگ رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با تشکیل گروه ویژه پیگیری این جنایت، فرماندهی عملیات را به عهده گرفته بود.

صحبت‌های قاتل ندا دختر ۷ ساله ای که بعد از آزار به قتل رسید: خودم هم نفهمیدم انگیزه‌ام چه بود

 چرا ظریف حاشیه نشین شده است

روزنامه آفتاب یزد امروز در مطلبی با عنوان  حاشیه‌نشینی ظریف نوشت: امیرکبیر زمان، مصدق زمان و رئیس جمهور ایران در سال 1400، اینها بخشی از القابی است که محمد جواد ظریف در فردای برجام به دست آورد. ... دو سال بعد از برجام وزیر خارجه که لقب قهرمان ملی گرفته بود کم پیدا شده است. این روزنامه در ادامه نوشته است: نگاهی به آخرین سفرهای وزیر خارجه لیستی از چند کشور آفریقایی و چند کشور در اروپای شرقی را نشان می‌دهد و همچنین حضور در منطقه خود مختار نخجوان که همین دیروز رخ داد. چنین شرایطی نشان می‌دهد تصمیمات درباره مسائلی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است هرچه باشد در دایره ای اتحاذ خواهد شد که محمدجواد ظریف شاید بخشی از آن باشد. شاید اگر تصمیمات بار دیگر به اجماع برای انتخاب میز مذاکره برسد باردیگر ظریف میدان‌دار شود، فعلا اما او می‌ماند و حاشیه‌نشینی.

  محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا به تفکیک کشور 

 چشم‌انداز بازار خودرو در ماه‌های آینده

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر خودروسازان عرضه مناسبی داشته باشند در هفته‌های پیش‌رو شاهد کاهش قیمت این محصولات در بازار خواهیم بود. وی با بیان اینکه به عنوان مثال قیمت پراید ۱۱۱ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هر کدام معادل ۷۰۰ هزار تومان در بازار کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع کاهش تقاضای خودرو در ماه‌های ابتدایی سال است که باعث افت قیمت‌ها می‌شود.

 هدف از حمله سایبری به ایران چیست؟

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود درباره تهاجم سایبری شب گذشته نوشت: درک اینکه این کشور تحت حمله قرار دارد’یکی از فوری ترین نیازهای جامعه امروز ایران است خصوصا که حمله کنندگان قصد خود را پنهان هم نمی کنند. محمدی در ادامه نوشته است: این حمله یک هشدار است. کسانی در جهان سرکار آمده اند که بنای کوتاه آمدن ندارند حتی اگر بنشینید و تماشایشان کنید. در یک نبرد، وقتی یک طرف نجنگد، جنگ متوقف نمی شود بلکه این اوست که شکست می خورد.

پیام حمله سایبری به ایران

زن ایرانی که رسما به ارتش ترامپ و بن سلمان پیوست

شیرین عبادی در مصاحبه با خبرنگاری که گفته می‌شود نزدیک به اسرائیل است، از لزوم تحریم‌های بیشتر علیه ایران می‌گوید و به شرکت‌های اروپایی توصیه می‌کند که در ایران سرمایه‌گذاری نکنند. او در گفت‌وگو با «الی لیک» خبرنگار راستگرای نشریه بلومبرگ، اصلاح نظام سیاسی ایران را ناممکن خوانده و مدعی می‌شود که «مردم ایران به نقطه‌ای رسیده‌اند که دریافته‌اند این نظام اصلاح‌پذیر نیست. »

 دلار ۴۱۰۰ تومانی خاطر رییس‌جمهور را مکدر کرد؛ نمی‌دانم قیمت فعلی دلار با خاطرِ ایشان چه خواهد کرد؟

مجیدرضا حریری، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین درباره وضعیت بازار ارز می‌گوید: با روند فعلی بازار ارز، پیش بینی رسیدن قیمت دلار به ۷۰۰۰ تومان نه بعید است و نه می‌توان آن را جدی گرفت.

 رابطه من با جهانگیری جز صمیمیت و همکاری نیست

 محمود واعظی، رییس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره «نظر دولت در مورد تلگرام و جایگزینی پیام‌رسان بومی» می گوید: آقای رئیس جمهور کاملاً شفاف نظرشان را در این باره گفتند. دولت حتماً معتقد به حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است. نه الان، که از دولت یازدهم و زمانی که بنده در وزارت ارتباطات مسئولیت داشتم، قویاً این رویکرد را دنبال کردیم، الان هم در همین مسیر همزمان با تاکید بر تکمیل شبکه ملی اطلاعات حرکت می‌کنیم. البته همان طوری که آقای رئیس‌ جمهور گفتند، هدف دولت از این حمایت فیلترینگ یا ایجاد محدودیت برای پیام‌رسان‌های پرمخاطب و مورد استفاده عمومی مردم نیست، هدف این است که انحصار نرم‌افزارهای خارجی از بین برود... او همچنین وجود هرگونه اختلاف یا دوگانه واعظی - جهانگیری در دولت را رد و گفته منتقدان خود را تایید می‌کند که ساز و کار و زمان دسترسی وزرا به رئیس جمهوری بهینه شده و افزایش یافته است... واعظی سیاست دولت در فضای مجازی را رقابت‌پذیری و نه فیلترینگ می‌داند.

صحبت‌های واعظی درباره مخالفان دولت، دستور روحانی در مورد فیلترینگ و جلسه با فرماندهان سپاه

 ظریف به نیویورک می‌‌رود

وزیر امور خارجه کشورمان روز 23 آوریل(3 اردیبهشت) برای سخنرانی در مورد خاورمیانه و برنامه هسته‌ای ایران در شورای روابط خارجی آمریکا در نیویورک حضور خواهد یافت. وبسایت شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد که محمد جواد ظریف، روز دوشنبه 23 آوریل با حضور در این شورا در مورد سیاست های منطقه ای در خاورمیانه و آینده ی توافق هسته ای ایران سخنرانی خواهد کرد.

ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا سخنرانی می‌کند

وزیران احمدی نژاد امروز چه می‌کنند؟

محمود احمدی‌نژاد نزدیک به پنجاه چهره سیاسی در کنار خود پرورش داد که امروز اکثرا مدعی مسئولیت‌های سنگین‌تر مثل ریاست جمهوری هستند و رهبری جریان‌های مختلف اصولگرایی را به دست گرفته‌اند. تغییرات دولت احمدی‌نژاد تا اینجا بیشترین تغییرات کابینه بعد از انقلاب بوده است به شکلی که هیچکدام از وزیرانی که تابستان ۸۴ برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شدند، در خرداد ۹۲ در صندلی سابق خود قرار نداشتند. در این میان حمیدرضا حاجی بابایی مشهور‌ترین و موفق‌ترین وزیر احمدی‌نژاد است و از معدود افرادی است که توانست بعد از دوران وزارت، صندلی سابق خود را حفظ کند و بار دیگر به عنوان نماینده مردم همدان راهی خانه ملت شود.

وزیران احمدی‌نژاد امروز چه می‌کنند؟

دیدگاه کاربران

میلاد حمیدی۲۹۴۶۶۶۰۸:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۱۹
این شیرین عبادی همون کسی است که در مقابل کشتار میانمار و هزاران جنایت دیگر ساکت است و برای نان به نرخ روز خوری و جوایز بین المللی هر خزعبلی را می بافد. اصلاحات سکولاریسمی که مد نظر امثال اوست در خواب باید دیده شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    3. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    4. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    5. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    6. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    7. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    8. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    9. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    10. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    11. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

    12. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

    13. ادعای حسنی و رفتار اموی!

    14. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

    15. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

    16. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

    17. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

    18. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

    19. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

    20. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    21. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

    22. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

    آخرین عناوین