خوابی که تلگرام برای پولهای مردم دیده است

گروه اقتصادی الف،   3970115225 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

 به گزارش الف  تلگرام خوابهای جدیدی برای عبور از یک پیام رسان اجتماعی و حضور در عرصه اقتصادی دنیا و ایران دیده است . ۲۸ بهمن ماه96 سندی به امضای مدیرعامل تلگرام، پاول دورف و تایید برادرش، نیکولا در سایت رسمی کمیسیون بورس و تبدلات ایالات متحده (SEC) مبنی بر جذب سرمایه برای توسعه بلاک چین TON و پیام‌رسان تلگرام به ثبت رسید. این سهام بهادار با عنوان «توافقنامه خرید برای ارز دیجیتال» امضا شده بود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۲۲۳۲۰۴:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۱۶
بزرگترین متضرر امریکا خواهد بود چون نه تنها دلار امریکا ضعیف میشود بلکه نظارت بر اقتصاد جهانی را از دست میدهد. عموما همه کشورها نگران از دست دادن نظارت بر نقل و انتقال پول هستند تا ضرر و زیان افراد. البته راه خوبی برای دور زدن تحریم های اعمال شده توسط غرب میتواند باشد. مثلا به جای استفاده از افرادی مانند بابک زنجانی.
ناشناس۲۹۲۲۴۴۰۷:۱۶:۴۰ ۱۳۹۷/۱/۱۶
یعنی ضرری که تلگرام قرار است به پول ملی بزند از ضرری که بانک مرکزی تا به حال زده هم بیشتر است ؟ اگر این جور است حتما فیلترش کنید. ولی یه فکری هم به حال بانک مرکزی بکنید.
پیما۲۹۲۳۱۰۰۹:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۱۶
ارز تلگرام واسه ایرانی ها تحریم شده و ایرانی ها حق خرید ندارن
ناشناس۲۹۲۳۵۰۱۰:۰۰:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۱۶
بنظرم مسئولین باید از خواب بیدار بشن, تلگرام داره مسیری رو در مورد ارزها میره که دنیا داره فقط کمی زودتر. در آینده با این مسئولین کم سواد مشکلات بمراتب بزرگتری رو شاهد خواهیم بود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین