مروری بر اخبار مهم روز؛ مخالفت ایران با درخواست ماکرون/ پیش‎بینی آخوندی از بازار طلا و ارز/ / راه حل شریعتمداری برای مقابله با ترامپ/ نظر جهانگیری درباره کناره گیری از دولت/ روحانی تعطیلات را چگونه گذراند؟

گروه سیاسی الف،   3970114229 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 مخالفت ایران با درخواست ماکرون/ پیش‎بینی آخوندی از بازار طلا و ارز/ / راه حل شریعتمداری برای مقابله با ترامپ/ نظر جهانگیری درباره کناره گیری از دولت/ روحانی تعطیلات را چگونه گذراند؟

سامانه سهام عدالت از فردا مجددا فعال می‌شود

سامانه سهام عدالت که جهت به روزرسانی و ساماندهی اطلاعات از 28 اسفند ماه غیر فعال شده بود از فردا 15 فروردین ماه مجددا در دسترس مشمولین قرار خواهد گرفت. مشمولان سهام عدالت دوباره می‌توانند با مراجعه به این سامانه به‌نشانی www.samanese.ir از خدمات آن بهره‌مند شوند.

دستور رئیس جمهور برای رفع انحصار پیام رسان‌های خارجی

سیدابوالحسن فیروزآبادی در برنامه روی خط خبر شبکه شش سیما در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص فضا مجازی در سال ۹۷ گفت: فعالیت تلگرام به صورت فعلی در بازار اقتصادی باعث نابودی مشاغلی که به صورت آژانسی فعالیت می‌کنند می‌شود به همین خاطر لزوم فعالیت یک پیام رسان بومی در کشور دیده می‌شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: رییس جمهور دستور خروج از انحصار تلگرام را صادر کرد/ این پیام‌رسان هیچ وقت حاضر نشد در کشور نمایندگی بزند

واکنش روحانی به فیلتر شدن تلگرام: هدف از ایجاد و تقویت نرم افزارها و پیام رسان های داخلی فیلتر نیست، رفع انحصار است

رای گیری برای پذیرش استعفای شهردار در جلسه روز یکشنبه/ تکذیب انتخاب سرپرست برای شهرداری

سخنگوی شورای شهر تهران اخبار مطرح شده پیرامون انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران را تکذیب کرد. علی اعطا در جمع خبرنگاران گفت: جلسه رسمی شورا ۱۹ فروردین خواهد بود که در این جلسه، با حضور شهردار تهران بحث استعفا مطرح و وی دلایل استعفا را مطرح خواهد کرد.

 سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به پافشاری شهردار به استعفا اظهارکرد: دلیل اصلی، بیماری اعلام شده، اما دلایل دیگری نیز در این استعفا نقش دارد. بیماری شهردار تهران جدید است و ممکن است برای هر فردی پیش بیاید. اعطا ادامه داد: اعضای شورای شهر از این استعفا ناراحت بوده و فضا به گونه‌ای نیست که در جلسه روز ۱۹ فروردین این استعفا به سادگی پذیرفته شود. در این جلسه رای گیری صورت گرفته و موضوع بررسی می‌شود. وی با بیان اینکه هیچ صحبتی در رابطه با حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای شهر، هیچ صحبتی در رابطه با حضور محسن هاشمی در شهرداری صورت نگرفت و اعضا به این موضوع ورود پیدا نکردند.

تکذیب مطالب منتشره از دیدار عضو شورای شهر تهران با رهبری

در جلسه استعفای شهردار تهران چه گذشت؟

   طرح واردات آب به ایران

مشاور خارجی برای انجام مطالعات آغاز واردات آب، در ادامه برنامه های دولت برای احیای دریاچه ارومیه انتخاب شده و در صورت مثبت بودن نتایج مطالعات و تصویب آن در کارگروه احیا، شاهد آغاز واردات آب به کشور خواهیم بود.

 پیش‎بینی آخوندی از بازار مسکن، طلا و ارز

عباس آخوندی در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 97،‌ اظهار کرد: به‌نظرم بازار ارز و طلا همچنان نسبت به بازار مسکن جذابیت بیشتری در سال جدید خواهند داشت. وی با اشاره به خالی شدن حباب قیمت مسکن طی 5 سال گذشته در پاسخ به این پرسش که آیا در سال 97 سقف وام خرید مسکن افزایش می‌یابد، تصریح کرد: هنوز شورای پول و اعتبار افزایش وام مسکن را تصویب نکرده، اما وزارت راه و شهرسازی متقاضی این است، در این راستا تقاضای کاهش سود وام مسکن به 6 درصد را ارائه کرده‌ام که البته تصویب می‌شود چون رئیس‌جمهوری آن را تایید کرده است.

 آنکارا: ایران با مشارکت فرانسه در مذاکرات سوریه مخالفت کرد

یک مقام ترکیه‌ای روز دوشنبه گفت «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه خودش را برای مشارکت در نشست سه جانبه بین ترکیه، روسیه و ایران در خصوص سوریه دعوت کرده بود که این موضوع با مخالفت تهران رو به رو شد.روزنامه «دیلی‌صباح» به نقل از یک مقام ترکیه‌ای که اشاره‌ای به نامش نکرده نوشت: «او (ماکرون) می‌خواست در سوچی شرکت کند. از نظر ترکیه، مشکلی نداشت، ولی ایرانی‌ها با این موضوع مخالفت کردند.»

شکاف قیمتی دلار رکورد شکست/ حرفی از یکسان‌سازی نیست

با وجود رشد قیمت دلار در دو بازار رسمی و غیررسمی طی ماههای اخیر، سرعت بالای رشد در دلار بازار آزاد موجب شده تا اختلاف بین دو نرخ بیش از گذشته افزایش یابد. در حال حاضر شکاف قیمتی نرخ ارز به بیش از ۱۳۰۰ تومان رسیده که طی حداقل پنج سال گذشته بی‌سابقه است، این اختلاف یکسان‌سازی نرخ ارز را زیر سوال برده است.  نوسان بازار ارز در حدود هفت ماه گذشته و رشد قیمت دلار در بازار آزاد که از حدود ۳۸۰۰ تا ۵۱۰۰ تومان پیش رفته، در کنار مسایلی که با خود به همراه داشت، فاصله بین دو نرخ موجود یعنی بازار رسمی و غیررسمی را نیز افزایش داده است.

نرخ دلار امروز چند؟

صرافی‌ها دلار ندارند؛ دلالان می‌فروشند!

دلار ۵۰۰۰ تومانی چه چیزهایی را گران می‎کند؟

پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های پایتخت

 محسن تنابنده در گفت‌وگوی با فرهیختگان گفت:

 این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه «پایتخت» را متقبل شود. بودجه تلویزیون نمی‌توانست دو تفنگ ترقه ای برای ما فراهم کند!

مساله ‌ازدواج در سنین پایین یکی از معضلات اجتماعی ما به شمار می‌رود و برای من هم موضوعی حساس است.

اصلا شناختی نسبت به پیشینه کاری نگین میرزایی نداشتیم و نمی‌دانستیم در شبکه جم کار می‌کرده است در ضمن این خانم بازیگر، صدام حسین نبوده که خیلی قیافه‌اش آشنا باشد و ما او را بشناسیم تا از او در سریال استفاده نکنیم. ما قسمت‌هایی که این خانم در آن حضور داشته را یک ماه قبل‌تر برای بازبینی به صداوسیما فرستادیم و اگر مشکلی داشت آنها باید اعلام می‌کردند.

واقع‌بینانه نگاه کنید و این مساله را بپذیرید که ترکیه به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی احتیاجی به تبلیغ ما ندارد.

امروز هنرمندان بیش از هر شخص دیگری برای یکدیگر می‌زنند!

پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت۵»

  مردم از مسوولان چه می‌خواهند؟

چند تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین خواسته‌های مردم از مسئولان اجرایی کشور؛ بر این موضوع تاکید کردند که امروز اصلیترین مشکل مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است.  اتفاق نظر اکثر نمایندگان بر این است که صرف شعاردادن نمی توان مشکلات معیشتی مردم را برطرف کرد و در حقیقت مسئولین باید در عمل با مردم هم گام شوند تا بتوانند باری از دوش آن ها بردارند. امروز تکلیف جوانان در جامعه مشخص است و با توجه به این‌که اکثر آن‌ها بیکار هستند؛ می‌توان گفت شاید امروز یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان است. اکثر نمایندگان بر این باور هستند که مسئولین باید با مردم صادق باشند و آسیب‌های موجود در جامعه را واقع بینانه ببینند تا بتوانند در جهت رفع مشکلات و مرتفع کردن مطالبات مردم گام بردارند.

واکنش مهدی یراحی به دوربین مخفی جنجالی برای تبلیغ لاتاری

 مهدی یراحی در یادداشتی با عنوان «از چاله «لاتاری» تا چاهِ «کبریت»» نوشت: «شاید طی چند روز گذشته، ویدیویی را که به شیوه «دوربین مخفی» توسط گروهِ تبلیغات فیلم «لاتاری» (با عنوان «کبریت»)، تولید و منتشر شده دیده‌اید. در این یادداشت آمده است: نیازی نیست درباره میزان «بی‌مایه‌گی» سازندگانِ این آیتمِ «موذی» چیزی بگویم. تنها باید به حالِ جوانِ بااستعدادی تاسف خورد که در اولین تجربه سینمایی‌اش قله‌های بسیاری را فتح کرد، اما شاید به دلیل حضورِ یاران و همراهانِ جدیدش که تحجر را با تدین و نژادپرستی را با وطن‌دوستی اشتباه گرفته‌اند، پا به بیراهه‌ گذاشت و حال نه تنها جایگاه هنری‌اش را به این میزان تنزل داده، بلکه گمان می کنم حتی به نگاه انسانی‌‌اش، خدشه‌ای جدی وارد کرده است.

 زیان های عربستان در جنگ یمن

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره قطر (الجزیره نت) در مقاله‌ای به قلم «زهیر حمدانی» به بررسی زیان های مادی عربستان سعودی در سه سال جنگ ظالمانه علیه یمن پرداخت.

بر اساس آنچه که در برخی گزارش ها آمده است هزینه یک موشک پاتریوت سه میلیون دلار است ضمن اینکه برای هدف قرار دادن یک موشک بالستیک دست کم باید سه موشک پاتریوت شلیک شود که با احتساب شلیک هفت موشک بالستیک، باید دست کم بیست و یک موشک پاتریوت شلیک شده باشد. انصارالله از مارس سال 2015 با شلیک صدها موشک کوتاه برد و حدود 100 موشک بالستیک مراکز مختلفی را در عربستان هدف قرار دادند، هم زمان پهپادهای چند ده یا چند صد دلاری عربستان را نیز هدف قرار دادند تا در یک حساب گذرا مشخص شود خزانه عربستان میلیونها دلار خسارت دیده است.

  بر اساس گزارش هایی از داخل عربستان سعودی، هزینه جنگنده هایی که در جنگ علیه یمن حضور دارند حدود 230 میلیون دلار در ماه است. فارن پالیسی در گزارشی درباره بودجه ماهواره های نظامی، تنها در شش ماهه اول آغاز جنگ، از عدد یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار استفاده کرد، ضمن اینکه هزینه استفاده از هواپیماهای آواکس که برای هشدارهای زودهنگام به کار گرفته می شوند 250 هزار دلار در ساعت و یک میلیارد و هشتصد دلار در سال است.

در همین حال، تایمز انگلیس درباره ارزیابی هزینه های جنگ، رقم دویست میلیون دلار برای هر روز را اعلام کرده است، این رقم به معنی 72 میلیارد دلار در سال و 216 میلیارد دلار برای سه سال است اما منابع دیگر هزینه ها را بسیار بیش از این رقم می دانند مثلا فارن پالیسی هزینه جنگ در شش ماهه اولآن را 725 میلیارد دلار عنوان کرد که در قالب توافقنامه های تسلیحاتی میان عربستان و برخی کشورها به امضا رسیده است.

  جنگ با یمن همچنین سبب فروکش کردن بی سابقه ذخایر ارزی عربستان شد تا جایی که میزان ذخایر ارزی این کشور در ژوئیه سال 2017 به 487 میلیارد دلار رسید در شرایطی که این رقم در همین زمان از سال 2014 میلادی 737 میلیارد دلار بود.

تبدیل عربده‌ ترامپ به التماس با خروج ما از برجام

حسین شریعتمداری ، مدیر مسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان  تبدیل عربده‌ ترامپ به التماس با خروج ما از برجام نوشت: ... برجام بر خلاف ظاهر آن‌، هسته‌ای نیست بلکه این معاهده با هدف فلج اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تهیه و به مردم و نظام تحمیل شده است و مادام که برجام به عنوان یک اهرم- بخوانید جنگ‌افزار اقتصادی- در اختیار حریف است‌، گشایش اقتصادی با دشواری‌های فراوان روبرو خواهد بود. از این روی برای عبور از مشکلات اقتصادی و تحقق شعاری که رهبر معظم انقلاب با هوشمندی بر تابلوی سال ۱۳۹۷ نوشته‌اند‌، باید این جنگ‌افزار خطر‌ساز را از دست دشمن خارج کرد. و اکنون که آمریکا بر عهد خود باقی نمانده و بارها این معاهده را نقض کرده است‌، مناسب‌ترین زمان و بهترین فرصت برای خروج از برجام و پایان دادن به فاجعه خسارت‌آفرینی است که از این رهگذر به ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم تحمیل شده است... خروج از برجام برای آمریکا یک فاجعه و برای ما یک فرصت طلایی خواهد بود و یکی از موانع اصلی پیش‌روی تحقق شعار سال و پیوست‌های آن را از میان برمی دارد. خروج ما از برجام عربده‌های ترامپ را به التماس تبدیل می‌کند.

تبدیل عربده‌ ترامپ به التماس با خروج ما از برجام

 پشت پرده پیشنهاد 10 میلیون تومانی به سینماگر ایرانی برای برداشتن حجاب

 کیهان نوشت:یکی از عناصر ضدانقلاب به‌اشتباه پیامکی را به یک سینماگر زن ارسال کرد!در این پیامک که در فضای تلگرام ارسال شده، عنصر شناخته شده ضدانقلاب به مخاطب هدف نظر خود پیشنهاد کرده، در قبال دریافت 10 میلیون تومان حجابش را در اماکن عمومی بردارد.

پیشنهاد ۱۰ میلیون تومانی به بازیگر زن برای برداشتن حجاب

 روحانی تعطیلات نوروز را چگونه گذراند؟

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نوروز امسال روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت. رئیس‌جمهور صبح 29 اسفند 96 راهی کرمانشاه  شد تا افزون بر افتتاح راه آهن  این استان، از مناطق زلزله زده بازدید کند و از نزدیک در جریان روند بازسازی مناطق زلزله زده قرار بگیرد. روحانی سال تحویل را در کنار خانواده‌های زلزله زده و کودکانی که عزیزان خود را از دست داده بودند سپری کرد و برخلاف رویه مرسوم گذشته پیام نوروزی خود را در جمع آنان اعلام کرد. رئیس‌جمهور 1 فروردین 97 و در اولین روز از سال جدید از مرکز اورژانس و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چیتگر بازدید کرد.  روحانی ظهر اولین روز سال جدید خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع داروسازی تهران شیمی افتتاح کرد. وی 5 فروردین و در نخستین روز کاری سال 1397 دیدار نوروزی با جمعی از وزرا، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی داشت. روحانی سپس جلسه هیئت دولت را برگزار کرد و در این جلسه خرید کالا‌های خارجی دارای تولید داخل برای کلیه دستگاه‌های دولتی ممنوع شد.

  در ششمین روز از سال جدید، رئیس‌جمهور میزبان روسای دو قوه دیگر بود. روحانی در اولین مرحله از سفر به دو کشور همسایه، روز سه شنبه 7 فروردین وارد عشق آباد شد و به طور رسمی از سوی "قربان‌قلی بردی‌محمدف" همتای ترکمنستانی خود مورد استقبال قرار گرفت. وی  بعداز ظهر چهارشنبه 8 فروردین ترکمنستان را به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کرد و در کاخ ریاست جمهوری، از سوی "الهام علی اف" همتای آذربایجانی خود مورد استقبال قرار گرفت.

اعتراض قاتل 3 مامور نیروی انتظامی به حکم دادگاه

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: پرونده راننده اتوبوس آشوب‌های خیابان پاسداران با اعتراض وکیل مدافع متهم در مرحله تجدید نظر خواهی است.وی با بیان اینکه در حال حاضر این پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی است، افزود: با اعتراض وکیل مدافع متهم به حکم دادگاه، پرونده به دیوان عالی کشور برای تجدید نظر خواهی ارسال شده است.

جهانگیری به طنز یا جد گفت عده‌ای دوست ندارند من در دولت باقی بمانم؛ این افراد آرزوهایشان را در قالب دروغ ۱۳ مطرح می‌کنند

محمد علی ابطحی گفت: در دیدار با جهانگیری، درخصوص دروغ ۱۳ امسال مبنی بر رفتن جهانگیری به شهردار تهران گپ و گفتی صورت گرفت و ایشان به طنز یا جد گفتند عده‌ای دوست ندارند من در دولت باقی بمانم و آمال و آرزوهایشان را در قالب دروغ ۱۳ مطرح می‌کنند. البته من قبلا هم گفته بودم و در این دیدار هم گفتم که بهتر است آقای جهانگیری از دولت خارج شود.

  لوور تهران رکورد خودش را شکست

جبرئیل نوکنده مدیر کل موزه ملی ایران می گوید: بازدید از نمایشگاه "لوور در تهران" از ۱۴ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۷؛ به ۱۰۴ هزار و ۴۷ نفر رسیده است که این آمارِ بیش از ۱۰۰ هزار بازدید در این مدتِ کوتاه، بسیار خیره‌کننده است. برآورد ما این بود که در طول مدت زمان سه ماهه نمایشگاه، در حالت کلی ۱۰۰ هزار بازدید از آن داشته باشیم، اما هنوز این نمایشگاه نزدیک به ۶۰ روز دیگر در موزه ملی نمایش داده می‌شود و تاکنون آمار بازدید‌ها از آن از ۱۰۰ هزار نفر گذشت.

"لوور تهران" رکورد خودش را شکست؛ لوور تهران شلوغ‌تر از لوور ابوظبی

اختلاف خانوادگی؛ دلیل آتش‌سوزی قهوه‌خانه اهواز

یک قهوه خانه در منطقه کیان اهواز نبش خیابان مدرس شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد که اسکلت و سازه چوبی این محل سبب افزایش حریق شد. بنا بر آمار اعلام شده از اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در این حادثه که در ساعت 01:08 بامداد امروز رخ داد 10 نفر جان خود را از دست دادند و 6 نفر نیز دچار مصدومیت شدند که در بیمارستان‌های طالقانی، گلستان و آیت‌الله کرمی بستری شدند. فرمانده انتظامی اهواز نیز با اعلام افزایش تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس اهواز به 11 نفر، گفت: این حادثه عمدی و غیرامنیتی بوده است.

آتش سوزی در قهوه خانه ای در اهواز/ 10 نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند/ احتمال افزایش کشته‌ها وجود دارد+ فیلم

محل آتش سوزی مرگبار اهواز

متهم پرونده آتش‌سوزی قهوه خانه اهواز: با شوهر خاله ام مشکل داشتم، قهوه خانه را به آتش کشیدم

افشاگری درباره ضرب و شتم سعد حریری در عربستان

 نشریه آمریکایی نیویورکر گزارش داد که نخست‌وزیر لبنان در روزهایی که در عربستان توسط مقامات سعودی بازداشت شده و امکان بازگشت وی به لبنان فراهم نبود، بارها سیلی خورد. القدس العربی گزارش داد، نشریه آمریکایی نیویورکر به نقل از دو افسر پیشین آمریکایی که همچنان در منطقه به عنوان مستشار یا در فعالیت‌های دیگر مشغول هستند، در مقاله‌ای با عنوان "تلاش امیر عربستانی برای ساخت مجدد خاورمیانه" نوشت: " به محض اینکه سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان وارد ریاض شد، توسط عربستانی‌ها بازداشت گشت، وی بر روی صندلی گذاشته شد و چندین بار از سوی عربستانی‌ها به وی سیلی زده شد.

نشریه آمریکایی: سعد الحریری طی بازداشتش در ریاض بارها سیلی خورد

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۱۱۹۱۲۳:۴۰:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۱۴
طرح واردات آب به ایران. این هم آخر و عاقبت شعارهای دولت برای خود کفایی.
ناشناس۲۹۱۲۴۷۰۲:۵۸:۴۴ ۱۳۹۷/۱/۱۵
خوب بود ایران اجازه می داد که اقای مکرون شرکت می کردند. مطمئن باشید که دنیا نمی نشیند تا ایران تمام میوه پیروزی در سوریه را به تصاحب خودش در اورد. هیمن الان هم بیشتر قرار دادهای باز سازی در سوریه با کشورهای دیگری بسته شده.
ناشناس۲۹۱۲۴۸۰۳:۱۲:۲۷ ۱۳۹۷/۱/۱۵
کم‌کم داریم متوجه میشیم حق با شریعتمداری بوده نه امثال روحانی و سیف و...
بهزاد۲۹۱۲۵۰۰۳:۱۵:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۱۵
با این مدیران و تفکر ، پایان دولت روحانی قطعا آغاز گشایش اقتصادی کشور است‌
ناشناس۲۹۱۲۷۷۰۷:۴۹:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۵
ط ح ارزیابی و مشروعیت سنجی اموال مسعولین در مجلس چه شد...مردم منتظرند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین